JIHAA!

Lauri

Koivuvaseliini teki sen 4:ssä päivässä,mihin lääkärien myrkyt ei pystynyt 15 vuodessa.JIHAA!!!!Kiitos sen keksijälle

17

5074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esko

Millainen psoriasis sinulla oli ja kuinka pahanlaatuinen?
      Kerro lisää, kiitän :)

• Lauri

Mutta näyttäis muutuvan vähän siedettevämmäksi.Minulla on/oli kokovartalo psori, ainakin melkein ja hilseili hullun lailla.Nyt on hilseily loppunut ja läiskät vaalennet ja ohentuneet 6 päivän käytön jälkeen.Esim.kämmenselät ovat olleet tosi kamalat.Nyt kehtaa jo vetästä kädet taskusta.Toivottavasti positiivinen kehitys jatkuisi.Ei se varmaan koskaan kokonaan lähde,mutta pysyisi edes siedettävänä.Kannattaa kokeilla,jos itsellänne pahana.kortisoonit,daivonexit,neatigasoonit syvältä sieltä minne ei aurinko paista ;-)

• Psoriaatikko vm 56

Mistä voi ostaa koivuvaseliinia ja paljonko se maksaa? terv. psoriaatikko vm. -56

• Ninnu

Katso os. www.Hiikku.fi, siellä on hintatiedot tästä koivuvaseliinista ja tilausohjeet ym.

• Lauri
        Ninnu kirjoitti:

Katso os. www.Hiikku.fi, siellä on hintatiedot tästä koivuvaseliinista ja tilausohjeet ym.

Alavieskasta pikkasen halvemmalla,soitto vaan

• Tiedustellut
        Lauri kirjoitti:

Alavieskasta pikkasen halvemmalla,soitto vaan

Samanhintaisa alkavat olla molempien taksat.
        Hiikku Oy ehkä selvemmin esillä.
        Siis lopullista hintaa vertaan.

• siiri

Miten riittoisaa tuo koivuvaseliini on? Hiikku oy myy 20 g:n määrän 15 e. Eikös 20 g ole aika pieni määrä?

• Lilli

Kuulemma 110ml koivuvaseliinipurkki riittää pidempää, kuin aiemmin esim. 125g Daivonex. Öljy imeytyy nopeasti ja sitä kuluu enempi, mutta tehoaa. Itsellä ei ole vaivaa, tämä on tutun kertomaa.

• Siiri
        Lilli kirjoitti:

Kuulemma 110ml koivuvaseliinipurkki riittää pidempää, kuin aiemmin esim. 125g Daivonex. Öljy imeytyy nopeasti ja sitä kuluu enempi, mutta tehoaa. Itsellä ei ole vaivaa, tämä on tutun kertomaa.

Mistä noin isoja purkkeja koivuvaseliinia saa kuin 110 ml? Niinkuin aikaisemmin kirjoitin niin Hiikku Oy myy 20 g:n purkeissa.

• tietääkseni
        Siiri kirjoitti:

Mistä noin isoja purkkeja koivuvaseliinia saa kuin 110 ml? Niinkuin aikaisemmin kirjoitin niin Hiikku Oy myy 20 g:n purkeissa.

sitä valmistavasta pohjalaisesta grillihiilifirmasta tilaamalla sitä vissiin saa...

• Lilli
        Siiri kirjoitti:

Otin selvää: Soita johonkin numeroista 08-372260, 0400-382223 tai 0400-985628. Max purkki on 400ml.

• teräsmies
        Siiri kirjoitti:

Minä tilasin numerosta (08)472260 ja 400 ml purkki on kuulemma suurin pakkauskoko

• epäilevä

Epäilen aina kaikkia, koska niin paljon aina on luvattu, mutta vähän saatu. Varmaa on ainoastaan se, että iho kukkii. Nyt näyttä tulleen markkinoille Vaseliini/öljy , joka käyttäjien mukaan toimii. Josko tuota alkaisin kokeileen. Laurin viestistä on nyt noin kaksi viikkoa, vieläkö Laurilla on JIHAA päällä.

• epäilevä

Käytön toinen päivä menossa. Kutina on veks ja karsta kuoriutunut mahtavasti.

• ei enää epäilevä
        epäilevä kirjoitti:

Käytön toinen päivä menossa. Kutina on veks ja karsta kuoriutunut mahtavasti.

Yli kuukausi aloituksesta ja alan nyt ymmärtämään, mitä Lauri tarkoittaa JIHAALLA!! Itsellä on tapahtunut aivan selvää edistymistä. Karstaa ei tule enää paljoa ja osa ihosta on terve, tosin punoittava. Ei kutise häiritsevästi. Olen myös pitänyt ensimmäiset hoitovapaapäivät pitkään aikaan, eikä iho mennyt pahaan kuntoon.

• utelias

Olisin kiinnostunut kuuleen vieläkö Lauri on tyytyväinen koivuvaseliiniin. Olen itse harkinnut aloittaa kuurin, mutta haluaisin kuulla ensin onko Laurilla yhä yhtä JIHAATA, toivottavasti.

• Lauri

Kannattaa kokeilla,jos et apua mistään muusta ole saanut.Itse käytän sitä edelleen.Minulle se on ollut paras apu.Nyt ei tarvii edes päivittäin rasvailla itteensä,niinkuin joskus ennen.Ei tuo tauti nyt kokonaan oo pois lähtenyt,mutta puolet vämmän siitä on enää vaivaa.Monta kohtaa olen saanut terveeksi.Sitkeimmät läiskät panee hantiin,mutta ne nujerretaan seuraavalla etelän reissulla. (täytyykin taas kerjätä vähän mainostukee Charcoalilta);=)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe