Viikko Lapinniemessä Tampereella

kivat.on@gmail.com

Tarjoan vuokrattavaksi neljän hengen viikko-osakeen 19.-26.7.2013 Tampereella Lapinniemen kylpylässä.

Myyntiaikaa on puolentoista kuun verran, mutta saatan tehdä sopivasta tarjouksesta kaupan nopeastikkin.

Tiedustelut sähköpostitse: kivat.on@gmail.com

0

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
        Kotimaiset julkkisjuorut
        192
        7554
      2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        130
        2825
      3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        92
        2192
      4. Sofia Belorf ja Stefan Therman herättivät huomiota aamuvarhain,huutoriita ökyjatkojen jälkeen

Ja stebu taas ollu auton ratissa 🤣🤣🤣🤣
        Kotimaiset julkkisjuorut
        41
        1535
      5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
        Kotimaiset julkkisjuorut
        131
        1325
      6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
        Ikävä
        79
        1092
      7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
        Kotimaiset julkkisjuorut
        53
        1083
      8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        41
        1050
      9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        54
        887
      Aihe