Olen juuri eronnut ( 20v liitto ja ½-vuotta erossa) ja havahduin ensi kertaa... että olen 42vee.. siis ikääni.. elämäntilanteeseeni..
Lapset jo lähes aikuisia ja nuorinkin jo murkku..
Sinkku ystävieni kanssa käyty baarissa ja muutama kiva deittikin olisi löytynyt.. nyt vain vaikeutena se etten halua 40v miestä jolla pieniä lapsia, sillä olen juuri päässyt ko. vaiheesta.. ja haluaisin jo elää itsellenikin!! ja mahdollisesti uudelle kumppanille..
ja sitten 30 taas (sinkut) haluavat omia lapsia tulevaisuudessa ja vähän tuntuu vieraalta siirtyä 50 joten on tää kohtalaisen vaikeeta olla N42 sinkkuna..
Onko kokemuksia ??
Mihin "kuulu" 42v
9
1187
Vastaukset
- A.DONIS
mitä mieltä itse olet se ratkaisee paljon ;)
itse olen 30 sinkku kai ;/
mut liikun monipuolisesti kaikkien ikäryhmien seassa ;))
eli päätä itse ;)
eikä kaikki 30 wälttämättä halua lapsia ;)
onnea matkaan ;)- Milli42
Onkin että kiinnyn liikaa ja se vähän pelottaakin etten anna ehkä hyvälle suhteelle edes mahdollisuutta..
Onko mielestäsi 8-9 v ikäero mahdollinen??
- tuulentuttu
Erosin suurinpiirtein samassa iässä kuin sinäkin.
Vaikka olen hetero mies, vaikeuksia oli.....
Menin itseäni vanhemman naisen kanssa avioliittoon. Tänään olen suht. onnellinen.
Ne kokemukset yhden illan tai kahden olivat silloin olevinaan hyviä.....kokemukia. Baarit ja
rantsut tulivat tutuiksi.
Ei ikä merkkaa mitään negatiivistä paremminkin
se voi tehdä ihan hyvää. Sanan mukaisesti.
Ole rohkea ja ennakkoluuloton...kyllä se siitä....- Milli42
mitään yhdenillan suhdetta..
Vaan kumppania jonka kanssa jakaa arki ja "juhla"
Biletystä toki saa olla kun se vaan pysyy rajoissa jonka itse kestän!!
Mutta nyt arkailen ikäeroa ja niitä mahdollisia vaikeuksia ympärillämme..
Aivan loisto tyyppi !!!!
tottahan että meissä kaikissa on omat vikamme..
niin pitää ollakikin:: elämän suolaa..
katsotaan miten menee..:)
Mutta miten kerään rohkeuden?? - elli
Milli42 kirjoitti:
mitään yhdenillan suhdetta..
Vaan kumppania jonka kanssa jakaa arki ja "juhla"
Biletystä toki saa olla kun se vaan pysyy rajoissa jonka itse kestän!!
Mutta nyt arkailen ikäeroa ja niitä mahdollisia vaikeuksia ympärillämme..
Aivan loisto tyyppi !!!!
tottahan että meissä kaikissa on omat vikamme..
niin pitää ollakikin:: elämän suolaa..
katsotaan miten menee..:)
Mutta miten kerään rohkeuden??Olen kanssa just eronnut.Ja saman ikäinen kun sinä! Vaikealta tuntuu vielä,mutta uskon,ainakin elän toivossa että kaikki loksahtaa paikoilleen. Mulla on kaks murkkua.Mies löysi uuden ja myi halvalla omakotitalon.Täällä olen viikon ollu lasten kans keskenään.Mieliala vaihtuu hyvästä pahaan..Väleissä ollaan.Toivon että joku ihmemies,,Heh,,tulee jossain vaiheessa.Nimittäin myönnän itsekkin että tunteet olivat kuolleet.Koitetaan jaksaa ja,,kyllä me se vielä löydetään!
- sws
48-vuotiaana miehenä olen aivan luonnikkaasti "seurustellut" 10-vuotta nuorempien naisten kanssa.
Iän karttuessa ikäero prosentuaalisesti pienenee,eikä ajattelumaailmassa ole paljon eroa 40-ja 50-vuotiaan välillä nykyaikana.
Mikä kiire heti eron jälkeen on miehen saalistamiseen..surutyötäkö ehkä ?- vanhempi nainen
Niin, olen samaa mieltä..ei sulla kiire mihinkään ole, nuori olet vielä. On parempi tutustella ja katsella vähän sieltä täältä, ja tehdä sitten hyvä valinta, jos nyt vakituisen miehen haluaa. Parempi onkin kun menee aikaa, niin ei vie vanhaa suhdetta uuteen.
Älä laita ikää heti etukäteen ongelmaksi, ongelmia tulee ihan tekemättäkin ihan itsestään.
- jepjep
Ne naiset on niitä, jotka enempi lapsia haluaa.
Ikäsektorissa 37-42 on paljon naisia, jotka vielä haluavat lapsen, joko uuden tai vanhan kanssa.
Kyllä miehet pitäis viimeistään 40 vuatis huollossa steriloida, jos ovat jo lapsia tehneet.
Itse seurustelen nelisen vuotta vanhemman naisen kanssa ja kummallakaan ei oo haluja lasten tekoon. Keski-ikämme on juuri tuo 42.
Kato peiliin, elät elämäsi kenties parhainta aikaa nyt.
Tervetuloa tähän 40-plus-miinus joukkoon, täältä löytyy kaikenlaista kulkijaa. - tapsa
No en ainakaan en halua lapsia nyt ja tulevaisuudessa, vaikka muilla on lapsia. Nyt vaan etsin itselleni ihmissuhdetta, en muuta. Kun vaan löytäisi jonkun, aika huono nykyään käymään missään. Olen juuri viettämässä 36-vuotis synttäreitä tänään. Taitaa tulla hiljaiset synttärit, kun on aamulla töihin meno. Aikanaan olisin halunnut lapsia, mutta nyt vaan löytäisi jonkun, jonka kanssa voisi viettää laatuaikaa kahdestaan. Niin sanoakseni elää elämän parasta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708