Kauniit naiset!

HymyMikko

Tänään käveli niin hyvännäköinen nuori nainen hamosessaan Jämsän keskustassa,että oikein hymyilytti! Lisää kauniita naisia Jämsän katukuvaan!!

27

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullukka 5

      Se ei varmasti ollu Jämsästä.

    • Komea Jämsän mies

      Jos ei ollut lyhyet paksut koivet, pitkä selkä ja tuulipuku päällä, niin ei ollut jämsäläinen.

      • HymyMikko

        Kyllä oli jämsäläinen,varma tieto:)


    • Merja45v

      Hauskaa, että HymyMikko piti minusta.

    • Slussenilta

      Eikös Mikolla ole se oma poikaystävä aina kylällä kulkiessa mukana. Olette niin rakastuneen näköisiäkin. Joskus tosin voisitte vatteetkin vaihtaa.

    • Elviira Hotti

      Eikös ole tytöt mukava liikkua, kun Late ei kiilaa nyt tien sivuun....

      • HymyMikko

        Omituista,että kun nostaa keskusteluun mukavan asian,on heti joku leukaansa vääntämässä.Olette surullisia :)


      • baa
        HymyMikko kirjoitti:

        Omituista,että kun nostaa keskusteluun mukavan asian,on heti joku leukaansa vääntämässä.Olette surullisia :)

        Sanos muuta.
        Jotkut itseensä ja elämäänsä kyllästyneet yrittävät kaikin keinoin tartuttaa negaatiota ympärilleen.


      • joskus jtn hyvääkin
        baa kirjoitti:

        Sanos muuta.
        Jotkut itseensä ja elämäänsä kyllästyneet yrittävät kaikin keinoin tartuttaa negaatiota ympärilleen.

        Jotkut saa siitä kicksejä.Itsellä kaikki päin peetä,nii oloja parantaa huimasti ku saa provota ja suututtaa.Joka paikkakunnalla on niitä kauniita ihmisiä,ja tottakai myös sisäisesti rumia.Mikko,jatka bongailua!Ja kivaa kesää kaikille!!! :)


      • Pulsil
        joskus jtn hyvääkin kirjoitti:

        Jotkut saa siitä kicksejä.Itsellä kaikki päin peetä,nii oloja parantaa huimasti ku saa provota ja suututtaa.Joka paikkakunnalla on niitä kauniita ihmisiä,ja tottakai myös sisäisesti rumia.Mikko,jatka bongailua!Ja kivaa kesää kaikille!!! :)

        :)


    • janne118

      jes

    • Virkistäjä

      Jämsässä tosiaan on kanta-asukkaana paljon näitä persjalkaisia naisia. Onhan sitten muualta tulleita pidempi säärisiäkin tarjollla jonkun verran. Mukavaahan se on välillä vaihtelun vuoksi sellaisiakin pöllyytellä. Vaihtelu kun virkistää kummasti.

      • tekstilainaus

        Hulluja on monenmoisia- ei kukaan meistä täysin terve jonkun mielestä-.
        Tämä on sitä parantumatonta älykääpiömallia, johon ei ole lääkettä keksitty.

        ps. vain täysin aivoton typerys luulee olevansa jotakin ulostaessaan kaiken
        sisällön pehmeästä pääkopastaan.


      • Laihduta järkevä
        tekstilainaus kirjoitti:

        Hulluja on monenmoisia- ei kukaan meistä täysin terve jonkun mielestä-.
        Tämä on sitä parantumatonta älykääpiömallia, johon ei ole lääkettä keksitty.

        ps. vain täysin aivoton typerys luulee olevansa jotakin ulostaessaan kaiken
        sisällön pehmeästä pääkopastaan.

        Oootko lihava?


      • voih mitä tyttöjä
        Laihduta järkevä kirjoitti:

        Oootko lihava?

        Menkääs halliin katteleen naisia.
        Ja etenki hallin tehotyttöjä.
        Siinä on mistä puristaa!


      • Joo markkinoilla
        voih mitä tyttöjä kirjoitti:

        Menkääs halliin katteleen naisia.
        Ja etenki hallin tehotyttöjä.
        Siinä on mistä puristaa!

        Ai ne jokka liikkuu tääl Jämsässä laumana ja vie meidän miehet?


    • Pullukan mehtästjä

      Missäs täällä semmosii kiertää?

      • voih mitä tyttöjä

        Hallissa. Ja tapaamiset opm muotoisia. Eli omat pullot mukaan...


      • tehottomampi tyttö
        voih mitä tyttöjä kirjoitti:

        Hallissa. Ja tapaamiset opm muotoisia. Eli omat pullot mukaan...

        Ja ehkä luotiliivit...


      • voih mitä tyttöjä
        tehottomampi tyttö kirjoitti:

        Ja ehkä luotiliivit...

        Eikai ne hallin tytöt pelkoa aiheuta.
        Nättejä miiruja.


      • tehottomampi tyttö
        voih mitä tyttöjä kirjoitti:

        Eikai ne hallin tytöt pelkoa aiheuta.
        Nättejä miiruja.

        Näöntarkastukseen! :D Ei pelkoa, mutta vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Extreme-lajien harrastajille voin suositella. Jännempiä kun benji-hyppy ilman narua tai vuorikiipeily syvimpään suohon.


    • siideri hai

      Ei kait se siiderin lipitys vaarallista voi olla?

      • tehottomampi tyttö

        Hallissa eletään vaarallisesti.


    • Siideri Hai

      Kerro lisää? Olisko juhannus menoa Hallissa?

      • tehottomampi tyttö

        Hallissa joka vkl on hurlumheitä ja mammuttimarkkinat!!!


    • Parkki-inssi

      Tarviiko Hallissa parkkikiekkoa?

      • tehottomampi tyttö

        Ei tarvii kun niitä toisenlaisia kiekkoja,mieluiten kyllä pulloja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe