Terve. Tätä on ehkä ennekin kysytty ;), mutta haluisin tietää että miten helppoa on saada töitä australiasta? miten te ihmiset ootte järkänny ittellenne duunia? etukäteenkö (ja miten?) vai ihan vaan paikan päällä??
Kun olisin lähdössä mahd. sinne ja mietin tässä että millasia valmisteluja tässä kannattais tehä vai pitäskö vaan ostaa liput ja hypätä koneeseen?
matkakuume on kova!
ja kaikenlaiset muutkin kokemukset/vinkit erittäin tervetulleita!!!! =0)
Ausseihin duuniin..?
4
1429
Vastaukset
- susujusu
Meillä on matkassa vain hyvää mieltä ja realistinen näkemys asioihin, mitään uraa sinne ei mennä luomaan. Duunia saa, vaan ei etukäteen, sillä työsuhteet ovat lyhyehköjä.. Ja lisäksi monet duunit ilmoitetaan esim. lehdessä tai hostellin seinällä ja niitä on aikaa hakea esim 08.00- 10.00 ja tekijä pitää löytyä jo. Äkilliseen rahanpuutteseen kannattaa pestautua viikoksi viljelmälle, rankkaa ja paskaa duunia mutta "hyvä" palkka ja nopea tienesti. Ihan pelkästään töihin en sinne lähtisi, aion tehdä muutaman setin duunia mutta pääsääntöisesti kartuttaakseni matkakassaa. Mieheni samoin. Puskaradio ja muiden matkaajien kanssa jutteleu on varmasti tässäkin asiassa a ja o. Meillä on lähtö 3.1, milloin sinulla?
- Linda
No mulla ei oo vielä lähtöpäivä järkätty, tässä vähän rahaa vielä säästelen ja kyllä mahollisimman pikasesti tietty haluun lähteä!
oon kyllä valmis tekemään miltei mitä duunia vaan, että ei todellakaan mikään uraputki haaveissa ;) Aattelin vaan just sitä että ei sitte ihan tyhjän päällä siellä oo jos duunia onkin vaikea saada..Mutta kai sitä työtä tekevälle löytyy.
Mutta toivottavasti pääsen tästä pikapuoliin auringon lämpöön..
Hyvää reissua teille!!! - naana
Linda kirjoitti:
No mulla ei oo vielä lähtöpäivä järkätty, tässä vähän rahaa vielä säästelen ja kyllä mahollisimman pikasesti tietty haluun lähteä!
oon kyllä valmis tekemään miltei mitä duunia vaan, että ei todellakaan mikään uraputki haaveissa ;) Aattelin vaan just sitä että ei sitte ihan tyhjän päällä siellä oo jos duunia onkin vaikea saada..Mutta kai sitä työtä tekevälle löytyy.
Mutta toivottavasti pääsen tästä pikapuoliin auringon lämpöön..
Hyvää reissua teille!!!Itse olen lähdössä australiaan syksyllä, tai ainakin näin on suunnitelmissa!! =) Paljonko olette varanneet/ajatelleet matkarahoja? Pitääköhän olla monen tonnin säästöt...??
- Mr 31
Noin yleisesti maa on mitä parhain "hypätä koneeseen ja lähteä" lomalle. Majapaikkoja järjestyy aina ja kaikkialta, kunhan vaan on reipasta mieltä eikä nipottele turhasta. Turvallista ja siistiä...tulet muistamaan aina sun reissun, takaan sen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248