Olisi ihanaa, jos ehtisit katsoa minun tulevaisuuteeni. Ehkä huomaatkin, että tämän hetkinen elämä ei ole ihan sitä, mitä toivoisin. Olen monesta pahasta selvinnyt suurinpiirtein ehjin nahoin, mutta nyt olen kovin ahdistunut ja tunnen olevani puun ja kuoren välissä. Valoa ehkä on näkyvissä pitkän mustan kauden jälkeen, mutta haparoin kovasti kun en tiedä, mitä minun kuuluisi tehdä. Voitko auttaa?
Sinulle, joka ehdit antaa ajastasi minulle hetken. (Tuntijasi?)
5
133
Vastaukset
- O tempora, o mores
- eräs näkijä
Pyysit tuntijalta apua, mutta jos sallit niin kirjoitan sinulle hieman mitä minulle annetaan näkyviin.
Niin kuin kerroit että olet monesta pahasta selvinnyt, nyt olosi on kuin että et kestä enää yhtään takaiskua ja pienimmätkin tuntuvat kovin suurilta, se on ymmärrettävää koska olet joutunut niin paljon kokemaan, Kun katson sinua niin näen paljon negatiivista ympärillesi, voin yrittää koittaa poistaa sitä.
Kannat koko maailman taakkaa harteillasi tämä on yksi syy miksi nyt tunnet näin, sinun pitäisi jättää murehtimatta asioita joille et voi mitään ja ne eivät kuulu sinulle.
Minä en voi sanoa että mitä sinun kuuluu tehdä mutta suuntaa voin antaa, kuuntele sydäntäsi, myös vältä näitä ystäviä jotka tuovat sinulle vain pahan olon, purkavat sinulle kaiken mutta kukaan ei kuuntele sinua kun sinun on paha olla
Kyllä sinulla on valoa näkyvissä ja siellä tunnelin päässä se jo pilkahtelee, mutta muutos kuitenkin lähtee sieltä sinusta itsestäsi. mieti mitä haluat ja toteuta se, kun saat ensimmäisen asian toteutettua niin toinen on jo helpompi.
Loppukesästä asiat ovat paljon paremmin, mutta töitä sinun pitää tehdä että näin menee, muuten voit sössiä koko asian.
Lämmöllä sinua ajatellenVoi, kuinka osuva vastaus. Sain tiedon vastauksestasi sähköpostiisi ja yllätyin positiivisesti. Olet oikeassa, olen ottanut murheekseni isomman asian kuin minun hartiani kestävät ja olen luonteeltani kovin jämpti ja suoritan velvollisuuteni, vaikka väsyisin. Olen kuunnellut sydäntäni, ihan oikeasti ja tehnyt ratkaisun, joka pelotti, mutta tuntui oikealta. Olen sanonut itseni irti työstä, olen löytänyt uuden työn ja toivon että voin siinä viihtyä ja saada toimia luonteelleni ominaisella tavalla. En tiedä, miksi olen kovin peloissani aina uuden edessä ja tosiaan, pelkään että sössisin uuden tilaisuuteni. Kääk! Olen valmis tekemään töitä, mutta koskaan enää en anna kenenkään kävellä ylitseni, enkä ainakaan anna pyyhkiä jalkojaan minuun, jos teen kaiken mitä pitääkin ja vielä hieman enemmän. Voi yrittäjäparkaa, hän menetti paljon kun minut menetti. Itsetunto nostaa päätään. Elämässä näkyy jälleen värejä. Kiitos siitä!!
harmonia71 kirjoitti:
Ihmettelen Nina miksi et vastaa täällä omalla nimelläsi?
Nyt sain aikaiseksi rekisteröityä. Mutta silti toistaiseksi vietän aikaani jossain muualla
kuin tällä palstalla
Ihanaa kesää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177