neitsyt osa 1.

tyttönen

Oli heinäkuun kuuminta aikaa. Minut oli pyydetty enoni maatilalle kesätöihin, ja tietysti olin suostunut rahan toivossa, 16-kesäisenä kun ei vielä kovin hyväpalkkaisia töitä juuri löytynyt. Maatila sijaitsi kotipaikkakunnaltani noin 200 kilometriä etelään päin, ja suuntasin sinne junalla. Torkahdin kesken matkan, ja pian havahduin kuulutukseen joka ilmoitti saapuvamme sille asemalle, jossa minun oli määrä poistua. Nousin viileästä junasta asemalaiturille laukkuni kanssa ja näinkin jo vähän matkan päässä enoni ja tämän vaimon odottavan. Olin nähnyt viimeksi näitä sukulaisiani kymmenenvuotiaana, joten olin siitä kerennyt jonkin verran muuttua. Enoni vaimo Liisa kehui minua kauniiksi tytöksi, ja päivitteli kuinka olin kasvanut. Juttelin heidän kanssaan laiturilla hetken, kunnes ohuessa kesämekossani minulla alkoi olla viileä olo, joten istuin autoon odottamaan kun enoni Juhani laittoi laukkuni auton takakonttiin. Matka taittui mukavasti rupatellen ja kuulumisia kertoillen. Maatilalla minulle näytettiin huoneeni, ja totesin sen olevan hyvin viihtyisän näköinen. Asettauduin taloksi pian, ja työt alkoivatkin jo seuraavana päivänä. Viihdyin töissäni, joissa pääasiassa leikkasin ruohoa ja sainpa lehmiäkin lypsää. Minulle annettiin kuitenkin onneksi runsaasti vapaa-aikaa joten käytin sen kulkemalla kylällä ja katselemalla paikallisia miespuolisia ikäisiäni. Niinpä tutustuinkin Janneen, joka kiinnostui minusta selvästi heti ensinäkemällä. Alkupäivät istuimme ja juttelimme, ja Janne esitteli minulle perheensä tilaa. Vähitellen suhteemme syveni, ja vaihdoimme kielisuudelmia illan pimetessä rannalla. Olin ajatellut neitsyyteni menettämistä jo pitkän aikaa, ja nyt minusta alkoi tuntua siltä että Janne olisi siihen sopiva kumppani. Hän oli myös innostunut asiasta, ja sovimme hänen tulevan enoni taloon perjantai-iltana, kun Liisa olisi lähtenyt ystävättärensä luo viikonlopuksi ja Juhani olisi naapurissa astuttamassa hevosta. Janne selitti siinä menevän koko illan, joten meillä olisi hyvin aikaa. Perjantai-ilta tuli, ja olin laittanut kaiken valmiiksi; kermavaahtoa ja mansikoita, musiikkia ja kynttilänvalo. Kahdeksalta soitin Jannelle varmistussoiton; Juhani ja Liisa olivat poissa. Hetken kuluttua ovikello soi. Janne hyökkäsi heti kielisuudelmaan, ja antauduin mukaan täysillä. Hän kaatoi minut sohvalle ja puristeli paidan päältä pieniä rintojani. Kiskaisin paitani pois, rintaliivejä en ollut edes laittanut. Janne suuteli rintojani avatessani hänen farkkujensa nappeja. Janne kiskoi housunsa pois, ja paljasti pienehkön kalunsa joka vielä lepäsi melko velttona. Otin Jannen kalun käteeni, ja aloin runkata sitä pienillä vedoilla. Se jäykistyi, ja ruiskaisi siemennesteet vatsalleni melkein heti. "Sori." Janne sanoi nolona, ja pyyhki spermoja vatsaltani. Hymähdin ja aloin kiskoa hosujani pois. Jätin vain pienet stringit, ja katsoin Jannea kutsuvasti. Hän tuli luokseni, levitti jalkani niin leveälle kuin sai ja kiskoi stringini pois. Sitten hän hyökkäsi pilluni kimppuun, joka ei edes ollut vielä kostea Jannen käsittelyistä. Janne nuolaisi vittuani kerran. Värähdin mielihyvästä. Hän painoi huulensa häpyhuuliani vasten, ja työnsi kielensä sisälle tiukkaan emättimeeni. Kiemurtelin hiukan, ja hihitin hermostuneesti. Tuntui ihanalta; kielitekniikan hän osasi todella hyvin. Juuri hänen siirtäessään kielenkärkensä pyörittelemään klitoristani aloin saamaan orgasmin. Väreet kulkivat selkääni pitkin ja se vetäytyi kaarelle. Huusin suoraa huutoa ja huohotin, kun yhtäkkiä ovi avattiin. Juhani ja kaksi muuta naapurin maanviljelijää; Hannu ja Pekka astuivat ovesta sisään. Janne käännähti pois pillultani ja minä lehahdin punaiseksi enkä osannut edes sulkea haarojani noloudeltani. Juhani ähkäisi epäuskoisesti näkymästä suoraan sykkivään, märkään vittuuni. Toiset miehet vain jäivät tuijottamaan suut auki. Janne keräsi äkkiä vaatteensa ja luikki ovesta ulos, ja minä pomppasin ylös sohvalta ja keräsin vaatteita vartaloni suojaksi. "Älä turhaan, pikkulutka. Jos sä mun talossani nait ilman mun lupaani niin saat kyllä siitä jotakin maksaakin!" Juhani sanoi karkealla äänellä. Hän tuli luokseni ja kiskaisi vaatteet pois käsistäni. "Älä!" kiljaisin ja yritin peitellä itseäni käsilläni. Juhani kiskaisi käteni selkäni taakse kivuliaasti ja huudahti minulle vieraalla äänellä: "Tuus, Pekka näyttämään tälle pikkulutkalle miten meilläpäin tehrään jos ne luvatta nai meidän taloissa!" Pekka käveli ripeästi luoksemme ja Juhani riuhtaisi minut lattialle. Jouduin täysin paniikkiin ja aloin huutamaan. "Huuda vaan, ei sua täällä kukaan kuule kun Liisakin on poissa!" Pekka sähähti ilkeästi ja avasi housujaan. Sieltä paljastui iso, sykkivä ja koko ajan kasvava kulli jota hän tarjosi eteeni. "No, ime!" Pidin suuni tiukasti kiinni ja aloin itkeä. "No, eikö tää teidän huora osaa imeä?!?" Pekka jyrähti jolloin Juhani läimäytti minua pepulle niin lujaa, että sattui todella. Silti en avannut suutani, kunnes Juhani lähti keittiöön minua mukanaan raahaten ja haki suurimman leipäveitsen minkä löysi. "Ymmärräthän sä nyt että tässä ei auta kun totella." Hän sanoi pehmeällä, ilkeällä äänellä. Avasin suuni kuuliaisesti ja vilkuilin kuolemanpeloissani veitseä. Pekka työnsi kullinsa suuhuni. Meinasin oksentaa, niin syvälle hän sen työnsi. Kyynelet valuivat poskiani pitkin enkä tiennyt mitä tehdä. "No, IME!" Pekka huusi. Aloin imeä jättimäistä kullia ja Pekka ynähteli tyytyväisenä. "Aah... Sulla on niin tiukka suu, huora... Ime ime..." lopulta hän laukesi suuhuni ja käski minua nielemään kaikki spermat. Sitä tuli aivan valtavasti ja väkisinkin pieni noro valui suupielestäni rinnoilleni. Pekka veti löysän kullinsa ulos suustani ja runkkasi sitä. "No, mitäs pidit pikku huoraseni?" Juhani naurahti. "Et niellyt kaikkea! Tajuathan sä että tuosta sua täytyy rankaista!" Itkin vuolaasti miesten nauraessa ympärilläni. Kolmaskin mies, Hannu, oli riisunut housunsa ja hänen kullinsa oli vielä isompi kuin Pekan, ja se sojotti täysin pystyssä edessäni. Pekka siirtyi pitelemään käsistäni kun Juhani riisui housunsa ja meni hakemaan makuuhuoneesta jotakin. Pian hän tuli takaisin nahkaisen raipan kanssa. "Nyt huora lasket kuinka monta kertaa tää raippa suhun läsähtää!" Ensimmäinen isku osui perseelleni jonka Pekka oli pakottanut pystyyn. Kiljaisin kivusta, ja itkin. "NO? SUN PITI LASKEA, HUORA!" "yks..." sanoin hiljaisella, itkunsekaisella äänellä. "Ei kuulu!" "YKS!" huusin. Seuraava. "KAKS!" "KOLME!" "NELJÄ!" "VIIS!" tätä jatkui kahdenkymmenen viiden iskun ajan. Lopulta perseeni oli täysin hellä. "Hyvä tyttö." Juhani myönteli ja silitteli persettäni. "Nyt menehän tuohon sohvalle niin me tuotetaan sulle vähän hyvää... ja muista se veitsi!" Peloissani asetuin sohvalle istumaan. "Levitäs jalat, huora!" Levitin jalkojani ja miehille avautui näkymä suoraan tiukkaan vittuuni. Juhani otti raipan käteensä, ja kumartui luokseni. Hän siveli sillä vittuni päältä, ja tunsin kostuvani. Hävetti. "Noin... hyvä tyttö..." Juhani myhäili kunnes läimäytti iskun suoraan paljaalle pillulleni. Kiljaisin kunnes Juhani upotti sormensa suoraa vähän kostuneeseen emättimeeni. "Aah... niin tiukka... Neitseellinen."

jatkuu.

19

26151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristy

      älä jatka missään nimessä toi oli ehkä hirveintä mitä oon lukenu älä jatka...

      • Who

        karseeta ja tylsää, luin pari riviä eikä herättänyt mitää! Sori..


    • joku

      Toi oli hyvä jatka ihmeessä,, :D

      • -Mie vaan-

        Juu,eli tuo kirjoituksesi oli aika karu,mutta silti hyvä. Osaat hyvin kirjoittaa. Haluaisin lukea luputkin,jatka ihmeessä!!=)


    • jepjep

      jatka ihemees haluun tietää kuinka pikku huoralle käy..kyrpäkin kovettuu ku lukee tota tekstii!!!

    • Leppoisa

      ...mutta muistathan jaksottaa tarinan seuraavan osan kappaleisiin. Helpottaa lukemista.

      • Ihmettelijä

        no eipä oo ihmekään et raiskaustilastot pysyy korkeina ku täälläki pervorunkkarit lukee tälläsiä tekstejä munat kovina ja yllyttää vielä jatkamaan...

        palatkaa nyt todellisuuteen saatana!


      • Leppoisa
        Ihmettelijä kirjoitti:

        no eipä oo ihmekään et raiskaustilastot pysyy korkeina ku täälläki pervorunkkarit lukee tälläsiä tekstejä munat kovina ja yllyttää vielä jatkamaan...

        palatkaa nyt todellisuuteen saatana!

        Raiskaajat ovat sairaita ja väkivaltaisia ihmisiä. Heidän toimintansa on estettävä ja jälkeenpäin heitä on rangaistava.

        Tällaisten rankempien tekstien lukeminen ja kirjoittaminen taas on syvällä olevien tarpeiden (ja pelkojen) käsittelyä fantasian keinoin.

        Seksuaalisuus on kumma maailma. Joskus siellä tehdään nautinnollisia asioista jotka oikeasti olisivat likaisia, tuomittavia ja järkyttäviä.


      • kake
        Ihmettelijä kirjoitti:

        no eipä oo ihmekään et raiskaustilastot pysyy korkeina ku täälläki pervorunkkarit lukee tälläsiä tekstejä munat kovina ja yllyttää vielä jatkamaan...

        palatkaa nyt todellisuuteen saatana!

        voisit kuvitella näin, että tästäkin tarinasta saa hyviä vinkkejä, miten ei pidä tehä, ja pitänee olla varuillaan koko ajan..!! se voi olla totta että jotkut saa jotain idiksii, et heeii, raiskataanpas joku pikkuinen tyttö. mutta tää on mun mielestä tosi opettava tarina, joten sitä pitää jatkaa!!!


    • emmy

      tää oli tosi hyvä ja opettavainen tarina, mitä ei sittenkään kannattaisi tehdä.. :D hmm.. koskakohan jatkaa tulla jatko osa? :DD *odottelee innolla!!*

    • joku

      Jatka, hyvää juttua!

    • Moi

      Loistavaa

    • pöllö

      toi on iha hyvä

      • reel

        jatka vain


    • mika

      Jatka makeeeta tarinaa.

      • lisää

        kerro enemmän


    • Jaydee

      ihan hirveä tarina... hypä etten rupea kärsimään impotenssista... Noi tarinat kuuluu bizarresivuille ei tänne.... Huhhuh mitä skeidaa...

    • kukkanen

      JATKA! Ehdottomasti! Se oli kiihottavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe