Tere, olisikohan mitään sellaista paikkaa josta tiedostoja (elokuvia, musiikkia yms.) voisi ladata ilman, että laittaisi itse mitään jakoon.
Liittymäni ei näet salli "poispäin" menevää liikennettä.
Liittymän rajoitukset
9
1408
Vastaukset
- kokeillut
oletko kokeillut esim winmx, kazaa jne niissä ei nimittäin tarvitse itse jakaa voidakseen ladata tiedostoja toisilta käyttäjiltä.
mikä liittymässäsi sen estää minä epäilen palomuuria ja se on säädettävissä.- Wolf
Joillain operaattoreilla on palomuurin asetukset niin ettei tiedostojen jako toimi ulospäin :( Ja naurettavinta hommassa on että sitä ei muka voi säätää asiakaskohtaisesti vaan samat säädöt kaikilla.... ja vetoavat "turvallisuuteen". Todellinen syy lienee rahansäästö kun saadaan liikennemääriä pienemmiksi ? Kun k.o. operaattoreilla ns. "etäkäyttö" tms. paketilla liikenne saadaan toimimaan ulospäinkin (mahdollisesti joitain portteja, esim. www ja ftp eli 80 ja 21 lukuunottamatta), sopivalla lisähinnalla tietysti. Näin muunmuassa ainakin muutamilla baana operaattoreilla.
- Repe Ruutikallo
Onhan se reilua imuttaa toisilta antamatta mitään tilalle...
Itse käytän enimmäkseen Bittorrentia. Siinä voidaan panna porttikielto loiselle joka lataa enemmän kuin jakaa.- Ruudinkeksijä
Faktaa: jos laitat tekijänoikeudella suojattua materiaalia jakoon, syyllistyt rikokseen.
Ja Bittorrentilla ei pysty imuttamaan jos ei samalla jaa. Joten Bittorrentilla ei saisi ladata kuin vapaasti julkaistavissa olevaa materiaalia (kuinkahan moni tekee niin?) - Repe Ruutikallo
Ruudinkeksijä kirjoitti:
Faktaa: jos laitat tekijänoikeudella suojattua materiaalia jakoon, syyllistyt rikokseen.
Ja Bittorrentilla ei pysty imuttamaan jos ei samalla jaa. Joten Bittorrentilla ei saisi ladata kuin vapaasti julkaistavissa olevaa materiaalia (kuinkahan moni tekee niin?)Eiköhän tuon aika moni tiedä. Onkohan länsimaailmassa koskaan ollut niin paljon rikollisia kuin nyt? Miksi kuitenkaan ei oikein tunnu siltä, että elämme rikollisten kansoittamassa yhteiskunnassa? Olisko rikosten asteissa isojakin eroja etenkin yleisen oikeustajun kannalta?
- Download
Kai nyt saatana antaisin jakoon jotakin mutta kun en pysty. "Poispäin" menevää liikennettä ei
operaattori salli, siksi näitä 0jakojuttuja kyselen.
- Teijo
sulla "mukava" yhteys... imuta vaikka äijäs hanuria jos et viitti jakaa!
- lammas
Operaattorille. En ole viellä törmännyt ohjelmaan missä on pakko jakaa saadakseen jotakin. Näitä olen käyttäny: Kazaa lite, dc , winmx ja emule. Ja kaikissa oon saanu ladattua tiedostoja vaikka jaossa ei ole olut mitään.
- Karde
lammas kirjoitti:
Operaattorille. En ole viellä törmännyt ohjelmaan missä on pakko jakaa saadakseen jotakin. Näitä olen käyttäny: Kazaa lite, dc , winmx ja emule. Ja kaikissa oon saanu ladattua tiedostoja vaikka jaossa ei ole olut mitään.
Paitsi tietysti sitten, jos käyttää vastapuoli käyttää WinMX monitoria tai vastaavaa, jossa voi määritellä, montako tiedostoa pitää olla jaossa, ennen kuin voi edes imuttaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374