Retkeiltiin viime kesänä kaverini Jussin ja Julian kanssa oulun tienoilla.
Joka ilta Jussi ja Julia odottivat että nukahdan ja alkoivat sen jälkeen naimaan.
Eräänä yönä olin hereillä ja katsoin kiihoittuneena kun jussi työnsi kankeaan tytön tiukkaan peppuun. Julia voihkaisi äänekkästi kun kookas kalu upposi voimakkaasti sisään. Jussi alkoi hitaasti naimaan Juliaa. Hetken päästä Julia kääntyi vahingossa suoraan syliini ja huomasi molon kädessäni. Julia vilkaisi nopeasti Jussiin jonka jälkeen vinkkasi minulle silmää ja otti kullini suuhunsa. Jussi huudahti "Hei mitä sä teet?" Julia vastasi "Eikös tästä lomasta tuu paljon parempi ku pannaan kimpassa!"
Jussi mietti hetken jonka jälkeen nyökkäsi myöntyvästi ja jatkoi Julian panemista.
Julia kysyi "Haluutko sä kans Jussin kans jotai? Se voi panna sua" Katsoin Juliaa ja nyökkäsin ujosti. "Jussi hei! Anna toi kaveris tulee panemaan mua ni pane sä sitä samalla" Jussi hymyili ja antoi tilaa jotta pääsin Julian taakse. Upotin hitaasti kullini Julian tulikuumaan peppuun ja aloin panemaan. Vaihdoimme muutamaan otteeseen asentoa jonka jälkeen Jussi huusi "No joko sä haluut moloa?" Nyökkäsin myöntyvästi ja pyysin Juliaa antamaan liukuvoidetta. Sivelimme toisemme joka puolelta liukuvoiteeseen jonka jälkeen asetuin Julian taakse ja survaisin kullini vikkelästi takaisin peppuun. Jussi tuli taakseni ja alkoi hitaasti työntämään kulliaan sisään. Aluksi sattui vähän kun Jussin kulli on melko iso. Hetken päästä kalu alkoi liukumaan ihanasti sisälläni ja Julia työnsi peppuaan kulliani vasten kiihottavasti. Nautinto ei pitkään kestänyt koska laukesin todella nopeasti syvälle Julian anaaliin. Jussi vetäisi kalunsa pois ja tipahdin maahan todella uupuneena ja vaivuin lähes samantien uneen.
telttaretkellä.
haaveilijaXxX
0
2815
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025