miten jaksan odottaa?

...

Terve
En tiedä miten pärjään kun minun aivan ihana poikaystäväni lähtee matkalle ulkomaille tai oikeastaan kesälomalle niin kultani on siellä kaksi viikkoa ja minä en voi soittaa oikeastaan sille ollenkaan kun on niin kallista soittaa, mutta viestiä voin tietysti laittaa. Mutta en tiedä miten pärjään kun me ollaan oltu koko ajan tosi tiiviisti yhdessä niin tuntuu aivan mielettömän pitkältä ajalta vain odotella se kaksi viikkoa. Ja pelottaa että hän unohtaa minut tai minä unohdan hänet. Niin ja minä en voi lähteä mukaan kun käyn koulua ja sieltä ei voi olla pois..mutta jospa se aika menee nopeasti!!:)

16

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

voi jukra.Ootteko sitä ennen yhessä?
      tylsää. Ei se sua voi unohtaa, jos sua rakastaa.

• ...

no se kultani lähtee huomenna päivällä ja olemme tämän yön vielä yhdessä mutta sitten ei olla yhteydessä ennen kun se tulee...pakko toivoa että se ei unohda mutta tässähän se oikeastaan mitataan että rakastaako se minua todella!!:)

• murr...
        ... kirjoitti:

no se kultani lähtee huomenna päivällä ja olemme tämän yön vielä yhdessä mutta sitten ei olla yhteydessä ennen kun se tulee...pakko toivoa että se ei unohda mutta tässähän se oikeastaan mitataan että rakastaako se minua todella!!:)

Hei haloo!!!!!... kaksi viikkoa! Onko tää joku vitsi... Ymmärtäisin jos kyseessä olis vaikka puoli vuotta...

• anu
        murr... kirjoitti:

Hei haloo!!!!!... kaksi viikkoa! Onko tää joku vitsi... Ymmärtäisin jos kyseessä olis vaikka puoli vuotta...

naiset ovat niin kovia ikävöimään.
        Miehet eivät sitä ymmärrä.
        Se on naiselle kovempi juttu kuin miehelle.
        Siksi se on niin väärin.

No ajattele, jos kysymyksessä olisi vaikka puoli vuotta...
        Olisitko itse valmis vaikka puolen vuoden selibaattiin, jos rakastat.
        Kun joka solu kaipaa ja iho huutaa toista lähelleen.

• murr...
        anu kirjoitti:

naiset ovat niin kovia ikävöimään.
        Miehet eivät sitä ymmärrä.
        Se on naiselle kovempi juttu kuin miehelle.
        Siksi se on niin väärin.

No ajattele, jos kysymyksessä olisi vaikka puoli vuotta...
        Olisitko itse valmis vaikka puolen vuoden selibaattiin, jos rakastat.
        Kun joka solu kaipaa ja iho huutaa toista lähelleen.

nainen....

Ja kaksi viikkoa on silti lyhyt aika! Ja sitä paitsi sellainen ero tekee välillä vain hyvää suhteelle... Trust me!

• joo..
        murr... kirjoitti:

nainen....

Ja kaksi viikkoa on silti lyhyt aika! Ja sitä paitsi sellainen ero tekee välillä vain hyvää suhteelle... Trust me!

Jos olisit tässä en vain murisisi vaan kävisin kiinni hampaillani.

Et vastannut kysymykseeni.
        Olisitko valmis selibaattiin puolen vuoden ajaksi,
        koska rakastat.

• murr...
        joo.. kirjoitti:

Jos olisit tässä en vain murisisi vaan kävisin kiinni hampaillani.

Et vastannut kysymykseeni.
        Olisitko valmis selibaattiin puolen vuoden ajaksi,
        koska rakastat.

Jos rakastaisin, minusta sekin olisi pieni murhe.. Mitä sitä rakkauden eteen tekisi. Hyvää kannattaa odottaa :)

• Uncle Heinrich

ota mut sun punkkas lämmittäjäks! Nääs vedetää vähän samppakaljaa ja rytkytetään tyriä seuraavat kaks viikkoa, pistetään lihaa jemmaan oikein oravan tarmolla. Saa sitte se sun sulhos treenatun mimmin loman jälkeen! ;D

Terveisin sulhos sijainen Sex.Maist.Heinrich

• jenni

Olet äglö ja huumorisi on perseestä.Tod.näk. et ole saanut naista vuoteen!

• Uncle Heinrich
        jenni kirjoitti:

Olet äglö ja huumorisi on perseestä.Tod.näk. et ole saanut naista vuoteen!

kiitos! Olen imarreltu ! Pitää paikkansa, puhe mistä puute! Mutta ei siitä ole vuotta, kyllä kesä on mennyt ihan mukavasti!

• jenni
        Uncle Heinrich kirjoitti:

kiitos! Olen imarreltu ! Pitää paikkansa, puhe mistä puute! Mutta ei siitä ole vuotta, kyllä kesä on mennyt ihan mukavasti!

runkatessa?Syksy saa?

• Uncle Heinrich
        jenni kirjoitti:

runkatessa?Syksy saa?

En ole käsityöläinen. Syksy saa mitä? Oletko huomannut että sua ehkä vedätetään? Provosoiva kirjoitus kenties? Ota se herne pois nenästä vanhapiika vai oletko kenties tuleva vanhapiika? Vituttaako? Minua ei vituta, minua huvittaa tämä kirjoittelu ja närkästyneet vastailijat (vastailia jenni)tää on nimittäin kivaa!!!
        Muut eivät ole alentuneet vastailemaan setä idiootille! Heh hee :D

• Karita
        Uncle Heinrich kirjoitti:

En ole käsityöläinen. Syksy saa mitä? Oletko huomannut että sua ehkä vedätetään? Provosoiva kirjoitus kenties? Ota se herne pois nenästä vanhapiika vai oletko kenties tuleva vanhapiika? Vituttaako? Minua ei vituta, minua huvittaa tämä kirjoittelu ja närkästyneet vastailijat (vastailia jenni)tää on nimittäin kivaa!!!
        Muut eivät ole alentuneet vastailemaan setä idiootille! Heh hee :D

setä idiootilla on mun huumori hehheh!

ei maailman tarvitse olla niin mustavalkoista aina,tosin ymmärrän kirjoittajan huolen kun pitää olla kaks viikkoa erossa.. varmaan. sitä se elämä vaan on. kaks viikkoa on erittäin lyhyt aika elämässä ja jos sitä ei kestä olla erossa,niin parempi lopettaa koko juttu samantien. tällä tarkoitan ettei kaksi ihmistä jaksa loppuelämäänsä olla koko aikaa kiinni toisessa.

huumorilla väritettyä loppukesää setä idiootille =D

• Jenna

...luin ton sun tekstisi ihan pariin kertaan,kun en uskonut todeksi mitä tuossa kirjoitit. Hei haloo,kaksi viikkoa!!! Mä olen joskus ollut mun poikakaverista erossa kuukausia,eikä olla paljoa yhteyksissä oltu,muuten kuin tekstiviestien välityksellä. Toinen aika huolestuttava asia tuossa oli se,että pelkäsit unohtavasi hänet tuossa ajassa. Neuvoisin sinua vähän tutkiskelemaan itseäsi ja selventämään mitkä ovat sinun tunteesi häntä kohtaan,koska eihän tuollainen unohtaminen edes ole mahdollista. Tsemppiä kuitenkin sulle!!!

• >mielipide<

no johan on..oikein kaksi kokonaista viikkoa!pianhan se menee,ja jos todellakin pelkäät unohtavasi hänet,niin tuosta on rakkaus kyllä kaukana!!!!henkilökohtaisesti joudun odottamaan puolitoista vuotta...ja vielä n.11kk jäljellä!!!enkä todellakaan oo unohtanut häntä,vaikkei oikeastaan paljoa olla oltu yhteyksissä,silloin tällöin tekstareilla paiskattu :) erossaolon vuoksi olen jopa rakastunut häneen(mulle todella suuri ja harvinainen tunne),ja se vahvistuu vain ajan myötä..

koita nyt kuitenkin jaksaa tuo kaksiviikkoinen :) osaat sitten ehkä arvostaa yhteistä aikaanne enemmän.

• ???

2viikkoa ei todellakaan ole pitkä aika!!itsellä ero edessä yli vuodeksi kun mies lähtee valtion hotelliin... onneks on tapaamiset...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe