Rakastan SINUA vielä!
x x x
4
1108
Vastaukset
- Kaks!
Niin myös :) :)
- Mm63
En tiedä. Pitäisi lopettaa näiden lukeminen. Rakkaani allekirjoitti aina tuolla tavalla kirjeensä ja ajatukset vaelsivat taas hänen luokseen. Tuntuu pahalta ja samalla hyvältä. Tiedän kuitenkin järkevästi, että kymmenet tai sadat tai kenties tuhannet muutkin käyttävät samaa tapaa. Rakastan sinua Kr.
- nojoh
Nii miks v...ssa ette voi laittaa nimiä tai edes jotain tuntomerkkejä noihin "rakastan sinua" ja "missä oot" -viesteihin? ärsyttäääääää!!!! Tästäkään "xxx" -viestistä ei varmaan ollu paljoo iloa kellekkää...ja varmasti vielä vähemmän sulle itselles kuka tän kirjotit! KIITOS!
- x x x
olet oikeassa. Olen itsekin aiemmin ollut samaa mieltä. Tällainen aiheuttaa enemmänkin väärinkäsityksiä kuin veisi asioita eteenpäin. Mutta, ujous iski. Olen ollut ihastunut ja välillä vetäytynyt pois suhteesta, mutta aina huomannut ettei se ole hävinnyt minnekkään se tunne. KIRJOITUS OLI HÖLMÖ VAHVISTUS SIITÄ, ETTÄ VIELÄ RAKASTAN HÄNTÄ.
Hän on ikäiseni mies. Pari vuotta nuorempi kuin minä. Lyhyet hiukset, keskimittainen, vikkelä liikkeissään,sirkeät silmät,toiset huomioiva, huumorintajuinen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603