Poliisi rikollisena

area512

Onko kukaan koskaan kohdannu poliisia joka on käyttäytyny epäasiallisesti,sanonut tai tehnyt jotain joka ei kuulu poliisin työhön

olen lukenut poliisien puhalluskokeista ja huumeteistä näitten näyttävän ihan vääriä tuloksia onko joku joutunut kokemaan vastaavaa

130

2035

    Vastaukset

    • äreä614

      Ajattelitko ihan oikeasti, että kenellekään ei olisi näin käynyt? Noin naiivia kysymystä en ole sitten nähnytkään pitkään aikaan. Ainahan poliisit käskyttävät ja kyykyttävät asiakkaitaan ja varsin tylysti. Ehkä ennemmin kannataisi kysyä onko kukaan nähtnyt asiallista ja fiksua poliisia. Tosin sellaisia ei ole oikeasti olemassakaan. Ihan samoin kuin rehellinen poliiisi on satuolento.

    • numero joku

      TVn poliisi dokumentti on niin feikkiä kuin voi olla. Hellan telttu poliisit ovat oikeasti työssään aivan erilaisia.

      • Anonyymi

        """TVn poliisi dokumentti on niin feikkiä kuin voi olla. Hellan telttu poliisit ovat oikeasti työssään aivan erilaisia."""

        Kaksi pätkää riitti katsomiseen,kyllä on "sirkusta" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Turun poliisiasemalla ei montaa poliisia ole jotka eivät ole rikollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun poliisiasemalla ei montaa poliisia ole jotka eivät ole rikollisia.

        Juu Turussa saa ihmisiä haukkua nimeltä pedofiiliksi ja uhkailla heitä jota poliisit ei katso rikokseksi
        Myöskin.saa aseen kanssa ryöstää ja aiheuttaa ruumiinvamman eikä sekään ole rikos Turun poliisin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu Turussa saa ihmisiä haukkua nimeltä pedofiiliksi ja uhkailla heitä jota poliisit ei katso rikokseksi
        Myöskin.saa aseen kanssa ryöstää ja aiheuttaa ruumiinvamman eikä sekään ole rikos Turun poliisin mukaan.

        Uhkailujen ja ryöstöjen lisäksi Turussa saa kehoittaa ihmisiä nimeltä mainittuna "tappaa itsensä"eikä sekään ole rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailujen ja ryöstöjen lisäksi Turussa saa kehoittaa ihmisiä nimeltä mainittuna "tappaa itsensä"eikä sekään ole rikos.

        Tekijät ja poliisit tuolla.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14736276/suden-luvaton-kaato


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailujen ja ryöstöjen lisäksi Turussa saa kehoittaa ihmisiä nimeltä mainittuna "tappaa itsensä"eikä sekään ole rikos.

        Ryöstäjä kävi mailankanssa kimppuun.Väkivalloin tyhjensivät taskut.Puhelin avattiin sekä rahapussi vietiin ja etsivät rahaa jotka olisivat varastaneet.
        Myöskin nitrosumute varastettiin eivätkä antaneet takaisin vaikka toinen sai sairaskohtauksen ja olisi tarvinnut nitroa.Eli tapon yritys.
        Lisäksi ryöstäjä hyppi selänpäällä rikkoen selän josta aiheutui vuosien selkäsäryt.

        Tällainen törkeä aseellinen ryöstö ei ole Turun poliisin mukaan rikos.


      • Anonyymi

        Soitto lääkärille niin eiköhän valkotakkiset hae piip paap autolla ja pääseen lepäilemään.


      • Anonyymi

        Hakeutukaa pian hoitoon.Vain otetut lääkkeet auttavat.


      • Anonyymi

        Poika käy vanhusten päälle mailankanssa ja ryöstää heidät väkivaltaisesti Leilan kanssa.


      • Anonyymi

        Voihan noi rikolliset tehdä tutkintapyynnön poliisille jos tuntevat,että heidän kunniaa on loukattu kun nimet on netissä.


      • Anonyymi

        Huomena ajelemme yhdelle pienelle paikkakunnalle käymään.


    • Muita en tunne

      Tiedän yhden poliisin joka vaihtoi isoon moottoripyöräänsä pahaäänisen pakoputken.

    • Jormakontiola

      Kysymyksen voisi esittää myös: onko joku nähnyt asiallisesti käyttäytyvää polisiisia? Kyllä heitäkin on, mutta valitettavan harvassa.

      • epäasiallinenroistop

        Niin, 99,99% prosenttia roistoja pilaa sen 0,01%:n maineen.


      • kalalokki4

        Tiedän taas yhden poliisin, joka kertoi menevänsä kesämökilleen saunomaan.


      • voitätäkäsienpesua
        kalalokki4 kirjoitti:

        Tiedän taas yhden poliisin, joka kertoi menevänsä kesämökilleen saunomaan.

        Saunassa onkin hyvä pestä veri pois käsistä...


      • Anonyymi
        kalalokki4 kirjoitti:

        Tiedän taas yhden poliisin, joka kertoi menevänsä kesämökilleen saunomaan.

        Oman vai vieraan puolison kanssa ?


    • Suomesa

      Suomen poliisit ovat rikollisia. He varastavat ja vahingoittavat palkanmaksajiensa omaisuutta. Samoin he ovat paranoidisia, kun luulevat absolutistia rattijuopoksi useita kertoja peräkkäin.

      • Anonyymi

        Ottavat ihmisiä hampaisiinsa, kolme kertaa viikossa puhallutetaan ja tarkastetaan ajokorttia. Odotellaan parkkipaikalla jo valmiina kun tulee duunista himaan. Mitä tuollaisista voi sanoa, yököttäviä.


    • habitti2

      Minutkin uhattiin tappaa, järvenpään poliisissa sanottiin, kun jäin näpistyksestä kiinni, että minut pitäis viedä sipoonmetsään ja kuopata sinne, tällä arvon poliisisedällä ei ollut nimikylttiään rinnassa, josta oisin voinut hänen henkilöllisyyden varmistua, oli ottanut pois, kun kerran voi tolleen alkaa uhkailee, nyt taistelen ihmisoikeuksistani, jotka ovat olleet retuperällä viimeiset 10 vuotta, koska olen ollut asunnoton koko sen ajan, silloinkin, kun oli vielä kämppä niin poliisit väittivät naapureille, että meillä käydään varastetuilla autoilla ja imetään naapureiden autoista bensat, se on kumma kun poliisilla on oikeus yrittää mustamaalata tai tapattaa ihminen, ilman kummempaa seuraamusta..?? Ei mee ihan lakikirjan mukaan nää mätienpoliisien tappoyritykset, mut hei hengis oon viel saparohännät!!

      • 6+3

        Eihän varkaalla ole mitään ihmisoikeuksia. Elät toisten elättinä ja varastelet, pitäisikö maksajien tämä hyväksyä ?


      • 3+6
        6+3 kirjoitti:

        Eihän varkaalla ole mitään ihmisoikeuksia. Elät toisten elättinä ja varastelet, pitäisikö maksajien tämä hyväksyä ?

        Poliisilla ja poliisinpalvojalla ei ole pienintäkään tietoa laista eikä oikeudesta.

        Poliisi on pahimmanlaatuinen loinen ja elätti.


      • faxcawx

        Ensin varastellaan ja sitten itketään kun joku sanoi pahasti... No, tappoivatko? Tai pelkäsitkö pahastikkin että vievätkin metsään haudattavaksi sakkolapun kirjoittamisen sijaan?


      • Abdifata

        itse en ole ikinä kohdannut epäasiallista poliisia paitsi 1 kerran.


    • rikolliset poliisit

      On näköjään poliisilla ja poliisinpalvojilla nyt kaikenlaisia rikoksia ihmisyyttä vastaan suunnitteilla, kun täälläkin jo esitetään yksityiskohtaisia joukkotuhontasuunnitelmia.

      • Anonyymi

        Yksityiskohtaisia joukkotuhontasuunnitelmia? Mitä? Missä? Milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiskohtaisia joukkotuhontasuunnitelmia? Mitä? Missä? Milloin?

        Ei missään. Syyskuussa 2013 taisi olla poliisipalstalla tosi irtiottoja realismista, kiihoitettuja pyrkimyksiä kun painoi päälle suuri tehtävä, Aarniota vastustavien joukkojen tiivistymistä. Tässäkin ketjussa sen voi aavistaa...


    • Niimpä_

      Rikokset melko yksilöllisiä. Eräs poliisi jätti käsittelemättä, eikä edes tehnyt paperia kahden eri nuoren naisen pahoinpitelystä joista toinen varmastikkin törkeää luokkaa ja oli ehdottomasti sitä mieltä kumpaisessakin tapauksessa, että minun tai minun yrittäjänä toimivien vanhempien tulisi korvata tätä vääryttä vaikka kenelläkään meillä ei mitään tekemistä vääryksien kanssa. Eikähän ne rötökset noissakin tapauksissa lähde siitä, että jättää tutkimatta ne varsinaiset pahoinpitelyt. Yksi poliisi veti herneen nenään kun käsittelimme autosoittimeni varastaneiden juttua. Varkaat jäivät kiinni ja poliisi kirjasi aivan omiaan oikeuteen menneessä korvaushakemuksessa. eikä oikeudenkäynnistä kerrottu minulle. Hallinto-oikeus ei ottanut korjausvaatimustani käsittelyyn. Useamman kerran poliisi hakannut autoni ja tuuppinut ovea niin, että käsi kipeytynyt, vain pienet moitteet. Turhaa ja perusteetonta pysäytystä liikenteessä samojen poliisien toimesta parhaimmillaan 7 kertaa 6kk aikana. 3- viikon vapauden riisto koska olisin mukamas irtisanoutunut työstäni enkä hakenut koulutusta.

    • sinappikuula

      tunnen yhen,joka on pukki!

    • area513

      Silminnäkijöiden mukaan poliisi muun muassa takoi polvellaan romanimiehen päätä maahan, kun tämä jo makasi maassa, MTV3 kertoo.

    • kaikenlaisia....

      Aikaisemmin luulin poliisien olevan enimmäkseen rehellistä ja fiksua porukkaa, erehdyin. Silmäni aukesivat joitain vuosia sitten, kun jouduin kärsimään vilpillisien poliisien toiminnasta. Eipä enää ole luottoa ainakaan Pasilan suuntaan.

      • 11+9

        Kuten me kaikki tiedämme:
        Rehellinen poliisi on propagandalla luotu satuolento !


      • Kulkijan ääni
        11+9 kirjoitti:

        Kuten me kaikki tiedämme:
        Rehellinen poliisi on propagandalla luotu satuolento !

        Suomen ainoa rehellinen virkamies on PELTIPOLIISI ! ! ! (liikenteen nopeudenvalvonta kamera, sitä on parjattu alvariinsa.
        Sitä ei voi lahjoa ei, se ei heitä lokaa, eikä tee rekisteri yms. rikoksia


      • netti.tuomiollako

        Tämä kommentti kirjoitettiin pari kuukautta ennenkuin Jari Aarnio suljettiin vankilaan.


      • netti.tuomiollako
        netti.tuomiollako kirjoitti:

        Tämä kommentti kirjoitettiin pari kuukautta ennenkuin Jari Aarnio suljettiin vankilaan.

        Tarkoitan tietenkin nimimerkki kaikenlaista


      • 12345654321

        Pasilasyndrooma elää ja voi hyvin.


      • Anonyymi
        Kulkijan ääni kirjoitti:

        Suomen ainoa rehellinen virkamies on PELTIPOLIISI ! ! ! (liikenteen nopeudenvalvonta kamera, sitä on parjattu alvariinsa.
        Sitä ei voi lahjoa ei, se ei heitä lokaa, eikä tee rekisteri yms. rikoksia

        Tämä "kulkijan ääni" kajahti ilmoille niihin aikoihin kun lopulta syyttäjän onnistui järjestää lisäaikaa Aarnio tutkintaan tuijapensaslöydön avulla. Ketä siitä rahakätköstä nyt pitäisi kiittää... Hovinarrit on kuitenkin...


    • typääntynyt

      Peltipoliisi? joo,sekin sijoitettu tarkoituksella siten,että autoilija ajais ns.ansaan..monestikin käy.ettei ajoolosuteet koskaan ole sellaisia,etä ko.sijoitusta vois muutoin pitää perusteltuna.
      -mutta olaanhan me suomessa oikeusvaltiossa jossa julkinen viranomainen vastaa perustuslain mukaan kansalaisen oikeusturvasta...(pitäisi vastata)
      -käsillä on kuitekin tilanne jossa kansa-on viranomaisia varten eikä oikeinpäin..
      -sitten sanotaan-.homma juristi ja hae oikeutta..hah..haa...
      -kiitoksia asianajajille jotka eräässä lehdessä totesivat.halinto-oikeusien olevan viranomaisten vallan jatke..osuvasti todettu..johon tuomari totesi.."kaikki palaute on terve tullutta"..pokkaa löytyy kuin sosiopaatilla konsanaan..

      • ..............

        Kyllä ne peltipoliisit ovat sitä varten, että niiden avulla pyritään poimimaan liikenteessä sikailijat. Pieni rikesakko ei sikailijaa rokota millään lailla, mutta toista on kortin menettäminen. Se jos mikä, jurppii liikennesikaakin.
        Kaikki tämä tapahtuu Eduskunnan tahdon mukaisesti.


      • Anonyymi

        Jormalaisten painajaisuni jatkuu...


    • hkjhgfdjklllj

      Pahoinpitelyä nuorena vaikka ei vastustanut pidätystä, kännissä törttöilemässä. Ruuskanen ja Asikainen Savon poliisi. Kuulustelivat kiduttamalla vääntelemällä raajoja yli taivutuspisteen. Lopulta armoton hakkaaminen päälle.

      • LuonnehäiriöisetNauraa

        Yhdysvalloissa monet psykorikolliset tuomitaan kuolemaan. Ennen myös Suomessa psykorikolliset kokivat kovia ennen vapauttamistaan ja saivat lihasmuistiinsa "pientä" muistutusta tulevaisuutta varten. Nykyisin psykorikolliset voivat ainakin Suomessa olla turvallisella mielellä ja he voivatkin jatkaa toimiaan poliisin heitä suuremmin häiritsemättä. Monet poliisit on näet saatu uskomaan, ettei psykorikollisia ole vaan päätä silittämällä psykorikollinen muuttuu kuin taikaiskusta lainkuuliaiseksi kansalaiseksi.


      • Karmis-Tulee
        LuonnehäiriöisetNauraa kirjoitti:

        Yhdysvalloissa monet psykorikolliset tuomitaan kuolemaan. Ennen myös Suomessa psykorikolliset kokivat kovia ennen vapauttamistaan ja saivat lihasmuistiinsa "pientä" muistutusta tulevaisuutta varten. Nykyisin psykorikolliset voivat ainakin Suomessa olla turvallisella mielellä ja he voivatkin jatkaa toimiaan poliisin heitä suuremmin häiritsemättä. Monet poliisit on näet saatu uskomaan, ettei psykorikollisia ole vaan päätä silittämällä psykorikollinen muuttuu kuin taikaiskusta lainkuuliaiseksi kansalaiseksi.

        Tuon sä varmaankin kirjoitit ihan itsestäsi ja aarniosta ja joutenlahdesta? vai pelkästään pyskopaatisesta luonteestasi joka sisältyy narsistiseen persoonaasi ja olet valmis suomen kansalaisia alistaan niin kauan kun sulle tulee se kova paikka ja silloin sä oot ihan yksin ja vastaat itsestäsi. mites suu sitten panee? liekkö tuo enää mitenkään?

        Taidatkin olla se kuuluisa naisten hakkaaja jolle mikään ei ole pyhää.

        lihas muistiasi on aktivoitava ehdottamallasi tavoin ja sitenpä saisit tuntea viestin perille menon alkuunsa..loppuu se toisten yläpuolela olemisen kuvittelu.


    • näitäöitä

      Jo se että poliisi suojelee ystäväänsä joka on hakannut toistuvasti vaimoaan on on rikollista toimintaa. Tositarina Suomalaisesta poliisista. Näin poliisi toimii. Ystävä ei siis ole poliisi.

      • kyllävituttiraskaasti

        Kerran jouduin poliisien kynsiin. Olin tekemässä omasta mielestäni arvokasta työtä kulttuurin hyväksi - vapaaehtoisena ja omalla ajallani.

        Sain poliisit kimppuuni muka tekemästäni pimeästä työstä!

        En ollut uskoa en silmiäni en korviani, mutta siinä sitä istuttiin kuulusteltavana.

        Suutuin ja korotin kyllä ääntäni itsekin, kun se poliisi niin itsevarmasti huusi minulle - syyttömälle!

        Selvisihän se siinä, että ei tässä mitään laitonta ole.


      • Anonyymi

        Poliisin ainoa ystävä on toinen poliisi. Kukaan tavis ei halua olla poliisien kanssa tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin ainoa ystävä on toinen poliisi. Kukaan tavis ei halua olla poliisien kanssa tekemisissä.

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Turun sivulla ei saa puhua Turun poliisista jos puhuu poliisit poistattavat ne välittömästi.

        Turku,kun on poliisirikoksissa kärkipäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Raukkamaisia paskahousuja Turun poliisit.Pitää netissä kytätä,ettei vaan heidän rikoksista puhuta nimineen.Äkkiä pitää sitten poistattaa kirjoitukset.
        Tekesitte työnne niin ei tarvis netissä kytätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Ryöstäjä kävi mailankanssa kimppuun.Väkivalloin tyhjensivät taskut.Puhelin avattiin sekä rahapussi vietiin ja etsivät rahaa jotka olisivat varastaneet.
        Myöskin nitrosumute varastettiin eivätkä antaneet takaisin vaikka toinen sai sairaskohtauksen ja olisi tarvinnut nitroa.Eli tapon yritys.
        Lisäksi ryöstäjä hyppi selänpäällä rikkoen selän josta aiheutui vuosien selkäsäryt.

        Tällainen törkeä aseellinen ryöstö ei ole Turun poliisin mukaan rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryöstäjä kävi mailankanssa kimppuun.Väkivalloin tyhjensivät taskut.Puhelin avattiin sekä rahapussi vietiin ja etsivät rahaa jotka olisivat varastaneet.
        Myöskin nitrosumute varastettiin eivätkä antaneet takaisin vaikka toinen sai sairaskohtauksen ja olisi tarvinnut nitroa.Eli tapon yritys.
        Lisäksi ryöstäjä hyppi selänpäällä rikkoen selän josta aiheutui vuosien selkäsäryt.

        Tällainen törkeä aseellinen ryöstö ei ole Turun poliisin mukaan rikos.

        Turussa todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut edes paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut edes paikalla.

        Turussa onkin itse lähdettävä kostamaan,kun poliisit on rikollisia.
        Silmä silmästä vähintäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa onkin itse lähdettävä kostamaan,kun poliisit on rikollisia.
        Silmä silmästä vähintäin.

        Turussa poliisit soittelevat jopa todistajille ja uhkailevat heitä sanomalla."jos todistat saat pian itse syytteen"
        Myöskin Turussa katoaa jopa tutkintapyynnöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Turun poliiseista,kun kantelee ylimmille virkamiehille he valehtelevat pers suoli pitkänä.
        Turun poliisit myöskin vittuilevat sekä jakavat tuomioita mikä heiltä on rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Turussa tutkinnanjohtajina ammattirikollisia poliiseita,kuten tutkijoinakin ja saattavat olla noissa pedo ringeissä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa tutkinnanjohtajina ammattirikollisia poliiseita,kuten tutkijoinakin ja saattavat olla noissa pedo ringeissä mukana.

        Varmaan muissakin rikos liikoissa.Ja saattahan olla,että vapaaajalla noissa valepoliisi hommissa vanhuksia ryöstämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi Turussa ei ole rikoksia edes tapon yritykset eikä ryöstöt.
        Todistajaksi kelpaa itse ryöstäjä sekä henkilö joka ei ollut paikalla.

        Tuon takia otan lain omiin käsiin ja etsin ryöstäjät itse josta ei hyvää noille ryöstäjille seuraa.

        Turun poliisi juovuksissa sivilivaatteissa riehui taksijonossa ja uhkaili muita.
        Sai tuomion tuosta.


      • Anonyymi

        Pakkohoitoa tuollaiset rikolliset tarvitsee eikä pään silitystä.


      • Anonyymi

        Perussuomalaisten sihteerikin on jo herännyt toppuuttelemaan mitä mynämäkiläisiä, jotka yrittävät kukkulan kuninkaaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa tutkinnanjohtajina ammattirikollisia poliiseita,kuten tutkijoinakin ja saattavat olla noissa pedo ringeissä mukana.

        Olihan Turkulainen poliisi riehunut juovuksissa taksijonossa siviilivaatteissa ja uhkaillut muita.


    • Hellanlettassentään

      Kuisma Pihlajankin ampui poliisi muka vahingossa. Kukaan ei ole silti perännyt Kuisma Pihlajan oikeuksia.

    • kkonummi

      Onko kukaan kohdannut poliisia, joka käyttäytyy asiallisesti ja sanoo vain sellaista, mikä liittyy työtehtävään?

      • cvbmocb

        Ihmettelen niiden juoruilua ja ämmämäisiä tapoja. Mitä pienempi kylä sitä enemmän juoruavat ja keskittyvät muuhun kuin siihen työhön mitä pitäisi tehdä. Se on työpaikka missä on paljon sairaita yksilöitä. Ja pienissä kaupungeissa niitä on suurin osa.


      • eioleollutongelmia

        Kysymykseen: Onko kukaan kohdannut poliisia, joka käyttäytyy asiallisesti ja sanoo vain sellaista, mikä liittyy työtehtävään?

        Olen montakin kertaa tieliikenteessä, puhallustesteissä ja nopeudenvalvonnassa, olen saanut aina asiallista kohtelua.


      • helpotuksenhuokaus

        Kaupan alalla töissä ja asiakkaana ollut poliisi sai meiltä todella huonon kohtelun.
        Tuli reklamaatio ja minua hävetti ja keljutti ja pyrin tietenkin heti oikaisemaan asiakkaalle tehdyn ison virheen. Virhe ei ollut minun tekemäni.
        Tämä poliisiasiakas suhtautui asiaan tiukasti, mutta asiallisesti ja huumorintajuisesti.


      • Aika-Näyttää
        eioleollutongelmia kirjoitti:

        Kysymykseen: Onko kukaan kohdannut poliisia, joka käyttäytyy asiallisesti ja sanoo vain sellaista, mikä liittyy työtehtävään?

        Olen montakin kertaa tieliikenteessä, puhallustesteissä ja nopeudenvalvonnassa, olen saanut aina asiallista kohtelua.

        Niin sepä hyvä ettei sulla ole ongelmia vielä ollut, mutta odottappas kunhan niitä tulee.esim.avioero. tai jokin epäselvä juttu tai riita tilanne joka oikeesti on rikos asia ja tms.. odota vaan kyllä se asia sullekin käy selväksi ja älä sitten itke ja kitise.

        Sitä odotellessasi voit lukea vaikka "pihti Virtasen. Bolkia.


      • puolinjostoisinkin

        Kyllä, niinkin voi käydä, että joutuu asianomistajan huomaamaan, ettei poliisissa kaikki suju niin kuin pitäisi.Tiedän.

        Ongelmia voi tulla. Halusin kirjoituksellani tuoda esille sen, että jos tapaa epäasiallisesti käyttäytyvän poliisin tai kaksi, se ei tarkoita sitä, että kaikki poliisit olisivat epäasiallisia.


      • PoliisienÄoalle100

        Mutta yleensä ovat täysiä paskoja! Poliisi on itsetunnoton, herkkähipiäinen aseistettuna uhitteleva raukkispaska!


    • kauhistunutkansalainen

      Poliisi pidätti minut ilman syytä, kun odotin vaihtoautoa rikkimenneen tilalle pihalla. Veivät minut ensin lääkärille keskellä yötä, josta lääkäri pyysi viemään minut pois, jolloin he veivät minut putkaa, josta pääsin seuraavana päivänä pois. Syy pidätykseen oli erikoinen:Ei osaa pitää itsestään huolta! Olen koko elämäni, miltei 55v. itse tienannut elantoni perheelleni, en ole koskaan käynyt sossun luukulla. Voin ihan sydämestä todeta, että Suomen poliisilla ei kaikki ole kunnossa siellä pääkopassa.

      • Vikapoliisi

        Tottahan se on että poliisi voi joutua aina oikeassa olemisen kehään. Näin käy monellekin tavalliselle tallaajalle. Virkapuku voi sairastuttaa kenet vain.
        Vaikka poliisi olisi homo tai lesbo, hän saa jatkaa esim. rikostutkinnassa.
        Tällainen sairas poliisii saa jatkaa tuhottuaan perheensä ja vastuunsa virassaan.
        Miten tämä poliisi voi olla luotettava tutkija?
        Hänelle on kehittynyt sairaalloinen suhde normielämään.
        Moni joutuu tällaisen psyykkisesti harhateille joutuneen mielikuvien uhriksi jo esitutkinnassa.


      • Kohtuudentuttava

        Putkalomakkeen tavanomaisin kaappiinpanon syy on "Päihtyneenä kykenemätön huolehtimaan itsestään." Stemmaa! Ei varmaan ollut ensimmäinen, eikä viimeinenkään kerta kohdallasi.


      • Anonyymi
        Vikapoliisi kirjoitti:

        Tottahan se on että poliisi voi joutua aina oikeassa olemisen kehään. Näin käy monellekin tavalliselle tallaajalle. Virkapuku voi sairastuttaa kenet vain.
        Vaikka poliisi olisi homo tai lesbo, hän saa jatkaa esim. rikostutkinnassa.
        Tällainen sairas poliisii saa jatkaa tuhottuaan perheensä ja vastuunsa virassaan.
        Miten tämä poliisi voi olla luotettava tutkija?
        Hänelle on kehittynyt sairaalloinen suhde normielämään.
        Moni joutuu tällaisen psyykkisesti harhateille joutuneen mielikuvien uhriksi jo esitutkinnassa.

        No mitenkä unohdus vastaa jos syyttäjä joutuutällaisen oman kehänsä vangiksi?


      • Anonyymi

        Hyvin samanlainen kokemus, poliisi rikkoo Kihniöllä syyttömän ihmisen taloa, uhri viedään väkivalloin ensin Parkanoon ja sitten Taysin Acutaan mielentilatutkimukseen. Kaikki laskut uhrin niskaan. Puoli vuorokautta tärvääntyy. Syy: Mielisairaan naapurin tekemä perätön ilmianto Parkanon terveyskeskukseen, mielipuolisen operaation aloittaja lääkäri Pauli Maijala.
        Ilmiantaja tiennyt hyvin että kun lisää valheelliseen ilmiantoonsa sanan "pommi" saa poliisit varmasti liikkeelle. Syyttäjä lopettanut esitutkinnan koska "vahinko on vähäinen ja Pauli Maijala kieltäytyy paljastamasta ilmiantajaa vedoten vaitiolovelvollisuuteensa". Että semmoinen "oikeusvaltio" Suomi.


    • lyllytyyki

      Poliisi on käyttäytynyt ja toiminut niin epäasiallisesti etten luota poliisiin. On asiallisia poliiseja, mutta pidän heitä poikkeuksena.

      • poliisionmielisairas

        Komppaa täysin sua! Poliisi on herkkähipiäinen, itsetunnoton ja aseistettu raukka paska!


    • Anonyymi

      Poliisi käyttää työaikaansa käydäkseen ruokakaupassa. Maija ja toinen poliisi odottaa käynnissä ruokakaupan edessä.

      Poliisit pysäköivät työmatkoihin käyttämiään moottoripyöriä jalkakäytävälle ja pysäköinninvalvonta katsoo sormiensa läpi.

    • Anonyymi

      Poliisit ovat kusta ja pskaa. Natsisikoja eikä mitään muuta.

      • Anonyymi

        Oletko harhainen syyttäjä?


    • Anonyymi

      Ruåtsinpoliisinmalli tuskin toimisi Suomessa. Anteeks niemine.

    • Anonyymi

      4 kertaa olen joutunut aikoinaan perusteettomasti voimankäytön kohteeksi. Asiaa on sikäli turha tässä maassa kenellekään kertoa, koska kukaan ei usko, tässä aivopestyssä " eihän nyt suomessa poliisi... " maassamme.

      Mutta kerron silti.

      Rikos : Lähdin poliisia karkuun ( joo väärin, tiedän mutta sain kyllä ihan OIKEUDESSA tuomion asiasta ) pysähdyin n. 2 km takaa ajon jälkeen. Laitoin auton sivuun ja sammutin auton. Poliisi aikaisi oven aggressiivisesti ja käskytti ulos. Tulin ulos rauhallisesti ja mukisematta vastaan. Kun nousin ulos niin tämä sika otti heti jonkin poliisiotteen ja väänsi ja puristi niin kovaa hampaat irvessä kuin ikinä kykeni, käsi oli mustelmilla viikkoja, ellei kuukausia. Tapauksesta on jo aikaa n. 10 vuotta.

      Rikos nro 2 : " Sammuin " nuorena n. 10 vuotta sittem kadulle ja itse soitin muka ulkopuolisena häkeen ja pyysin apua. Poliisit tuli, laittoi ensinnäkin samantien rautoihin! Olin täysin rauhallinen kokoajan! Sitten veivät putkaan, kaatoivat lattialle, vaikka en tehnyt MINKÄÄNLAISTA vastarintaa ja potkaisi lopuksi kovaa kylkeen ja sanoi " hyvää yötä " nauroivat vielä inhottavasti ja räkäisesti päälle!

      Rikos nro 3: Melkein Vastaava tilanne kuin edellinenkin. En vain itse soittanut häkeen vaan poliisit näkivät minut itse kadulla SEISOSKELEMASSA, sanoivat, ettei tässä kadulla saa olla ja seisoskella. Olin erimieltä. Naispoliisi alkoi vääntelemään sormesta! Vaikka asiasta on jo ehkä viitisen vuotta aikaa, sormi on edelleen kipeä eikä sitä kuulemma voi parantaa! Loppuelämän kipu. Toivottavasti karmanlaki toteutuu noiden sikojen kohdalla joskus!


      Rikos nro 4: Olin riehunut yksikseni omaa pahaaoloa ja joku oli soittanut häkeen. Poliisit tuli. Olin heille asiallinen vaikkakin olin tosiaan aiemmin riehunut, sitä en puolestele. Mutta tosiaan vaikka olin täysin rauhassa ja asiallinen, niin he laittoivat minulle ensinnäkin käsi ja JALKA raudat! Haloo! Kun vietiin autoon niin NAISpoliisi potki minua kokoajan, meni jotenkin oudoksi kun katsoin silmiin ja kysyin " miksi potkit mua kokoajan " ei kehdannut katsoa silmiin ei, outoa toimintaa, ei voi muuta sanoa!


      Sellaista. Minua on turha siis kenenkään aivopestä sanomalla " itsesi vika, eihän nyt poliisi... " kun itse olen nämä asiat kokenut ja nähnyt. Itsessäni on ollut tietyllä tavalla vikaa, mutta en ole koskaan yrittänyt esim. Lyödä tai potkia poliisia. Sen voin hyvällä omallatunnolla sanoa. Ja voin myös hyvällä omallatunnolla sanoa, että kertomani jutut ovat totista totta.

      Rikollista toimintaahan tuo on sioilta ollut, koska TUOMIOISTUIN antaa kyllä rikoksista tuomion! Yhdessäkään noissa tositapahtumissa sioilla ei ole ollut oikeutta ottaa lakia omiin käsiin, vaikka he vähä älyiset niin epäilemättä itse luulevatkin. Yhdeltä näistä kysyin myöhemmin asiasta, niin rivien välistä voi tulkita, että tavallaan myönsi tapahtuneen koska totesi sanasta sanaan näin " itse menit karkuun " eli siis hänen mielestä käden vääntäminen melkein pois sijoiltaan ja kauttaaltaan käsi mustelmilla oli ihan ok. Tämä kertookin kaiken oleellisen heidän " oikeudentajustaan "


      Jos joku luulee, kuten suurinosa suomalaisista luulee, että ei suomen poliisi em. Asioita tee/ tai ole tehnyt, niin hän erehtyy pahan kerran. Voipi tulla yllätyksenä siinä vaiheessa kun itse joutuu noiden sikojen hampasiin, syystä tai toisesta. Lakia he ovat rikkoneet räikeästi ja silloin he ovat väärässä, asiasta ei tarvitse edes keskustella. Toivottavasti vain saavat iskua itse ja kovin jonain kauniina päivänä. Tästä kovin fantasioin. Buhahahahahhahahh..... Vai pitäisikö olla sikoja kohtaan jotain empatiaa kun välillä karma puuttuu peliin? Ei minulla ainakaan ole, jos nyt ihan totta puhutaan. Tähän päälle vielä kaikki ne solvaukset jota olen heidän suustaan saanut aikanaan kuulla, niin mitenkä vosinkaan jotenkin arvostaa näitä sikoja? En mitenkään.

      • Anonyymi

        Poliisin nykyinen "rikoksen ennaltaehkäisy" on viattomien ihmisten vainoamista ja häiriköimistä. Moni poliisi tulee vaihtamaan ammattia havaitessaan että päivittäiset ajellut pitkin kaupunginosia ovatkin perustuslain vastaista ihmisten vainoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin nykyinen "rikoksen ennaltaehkäisy" on viattomien ihmisten vainoamista ja häiriköimistä. Moni poliisi tulee vaihtamaan ammattia havaitessaan että päivittäiset ajellut pitkin kaupunginosia ovatkin perustuslain vastaista ihmisten vainoamista.

        Erikoista että täältä poisteltiin parin päivän takaisia viestejä. Ei voi päätellä kun että niissä oli jotain mitä ei haluttu näytettävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että täältä poisteltiin parin päivän takaisia viestejä. Ei voi päätellä kun että niissä oli jotain mitä ei haluttu näytettävän.

        Kyllä nuo parin vuoden takaiset viestitkin ovat erittäin mielenkiintoisia tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin nykyinen "rikoksen ennaltaehkäisy" on viattomien ihmisten vainoamista ja häiriköimistä. Moni poliisi tulee vaihtamaan ammattia havaitessaan että päivittäiset ajellut pitkin kaupunginosia ovatkin perustuslain vastaista ihmisten vainoamista.

        Yksi merkittävä työllistäjä poliisien nykyisessä "rikoksen ennaltaehkäisyssä" on häiritä niitä ketkä tekee maan kannalta oikeasti tärkeitä asioita, maksaa paljon veroja ym. Ilmeinen halu on häätää maasta kaikki kynnelle kykenevät. Hyvää itsenäisyyspäivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi merkittävä työllistäjä poliisien nykyisessä "rikoksen ennaltaehkäisyssä" on häiritä niitä ketkä tekee maan kannalta oikeasti tärkeitä asioita, maksaa paljon veroja ym. Ilmeinen halu on häätää maasta kaikki kynnelle kykenevät. Hyvää itsenäisyyspäivää!

        Hyvin moni ei itse tiedä mitä tekee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että täältä poisteltiin parin päivän takaisia viestejä. Ei voi päätellä kun että niissä oli jotain mitä ei haluttu näytettävän.

        Täältä poistellaan aina viestit jossa todetaan että poliisin "rikosten ennaltaehkäisyn" yksi merkittävä osa-alue on niiden menestyvien ihmisten häirintä jotka tekevät oikeasti tämän maan kannalta hyviä asoita, maksavat paljon veroja ym. Tarkoitus on selvästi ajaa maasta kaikki kynnellekykenevät ihmiset. Olen satavarma että iso osa heistä ei edes tiedä nykyisen työnkuvansa todellista laitaa. Se että nämä viestit poistetaan ja totuus häivytetään, kertoo kaiken oleellisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä poistellaan aina viestit jossa todetaan että poliisin "rikosten ennaltaehkäisyn" yksi merkittävä osa-alue on niiden menestyvien ihmisten häirintä jotka tekevät oikeasti tämän maan kannalta hyviä asoita, maksavat paljon veroja ym. Tarkoitus on selvästi ajaa maasta kaikki kynnellekykenevät ihmiset. Olen satavarma että iso osa heistä ei edes tiedä nykyisen työnkuvansa todellista laitaa. Se että nämä viestit poistetaan ja totuus häivytetään, kertoo kaiken oleellisen

        En ymmärrä miksi poliisit pukeutuvat lähes haarniskaan kentälle, prosentuaalisesti kun on suurempaa että rötöstelevä poliisi vastaa teoistaan vapaa-aikanaan. Ottaa kuonoon pubissa tai lapset lumipestään koulusta ulos. Tieto kulkee nimittäin verkossa ja verkko paljastaa sen mistä muiden suut on suljettu.


      • Anonyymi

        Eurostoliiton esikuva on Neuvostoliitto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurostoliiton esikuva on Neuvostoliitto

        Elämässä voi riistää ja sortaa, sekä tehdä mitä vain, mutta me jokainen painimme sit kuolinvuoteellamme omat kuolemanpelko painimme. Siinä ei enää kollegat auta. Näitä ne saattohoitopuolen hoitajat kertoo työssään alati näkevänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä voi riistää ja sortaa, sekä tehdä mitä vain, mutta me jokainen painimme sit kuolinvuoteellamme omat kuolemanpelko painimme. Siinä ei enää kollegat auta. Näitä ne saattohoitopuolen hoitajat kertoo työssään alati näkevänsä

        Kyllä. Ja pahat ihmiset pelkäävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisin nykyinen "rikoksen ennaltaehkäisy" on viattomien ihmisten vainoamista ja häiriköimistä. Moni poliisi tulee vaihtamaan ammattia havaitessaan että päivittäiset ajellut pitkin kaupunginosia ovatkin perustuslain vastaista ihmisten vainoamista.

        Poliisit hajottivat Kihniöllä syyttömän ihmisen taloa. Ei mitään järkeä heidän toiminnassaan. Pirullinen vahingoniloinen ilme oli jepellä kun oli saanut talon oven rikottua. Ei kaikki intiaanit kanootissa niillä, hissi ei mene vintille asti jne..


    • Anonyymi

      Monta kertaa, niin monta että en juuri tähän jaksa edes kirjoittaa, elämänkertaani sitten.

      • Anonyymi

        Turussa tiedän ainiskin seitsemän poliisia jotka ovat kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään.Voi sanoa rikollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turussa tiedän ainiskin seitsemän poliisia jotka ovat kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään.Voi sanoa rikollisia.

        Ei ole yhtään kyvytöntä. Itse olet sellainen. Älä kirjoita enää valheitasi.

        Juoppoputka kävi "kunniallesi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään kyvytöntä. Itse olet sellainen. Älä kirjoita enää valheitasi.

        Juoppoputka kävi "kunniallesi".

        Sattumalta en käytä alkoholia ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattumalta en käytä alkoholia ollenkaan.

        Käytät siten tarkoituksella alkoholia. Niin minäkin teen joskus ruoan yhteydessä ja saunan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään kyvytöntä. Itse olet sellainen. Älä kirjoita enää valheitasi.

        Juoppoputka kävi "kunniallesi".

        Kyllä sellaiset poliisit ovat kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään jotka hyväksyvät törkeät ryöstöt ja tapon yritykset ja ruumiinvamman tuottamukset kuten Turussa.
        Mitä jos me kohdistettaisiin vastaava heidän puolisoihin ja lapsiin niin taatusti tutkittaisiin.

        Oikein rikollisia tutkijoita Turussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät siten tarkoituksella alkoholia. Niin minäkin teen joskus ruoan yhteydessä ja saunan jälkeen.

        Enpä käytä alkoholipitoisia juomia missään muodossa.En edes juo saunaolutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät siten tarkoituksella alkoholia. Niin minäkin teen joskus ruoan yhteydessä ja saunan jälkeen.

        Juovuksissa oli poliisi joka Turussa riehu taksijonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juovuksissa oli poliisi joka Turussa riehu taksijonossa.

        Mikähän haisee?Ei syytä huoleen se on vain Turun poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaiset poliisit ovat kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään jotka hyväksyvät törkeät ryöstöt ja tapon yritykset ja ruumiinvamman tuottamukset kuten Turussa.
        Mitä jos me kohdistettaisiin vastaava heidän puolisoihin ja lapsiin niin taatusti tutkittaisiin.

        Oikein rikollisia tutkijoita Turussa

        Noilla on lapsiakin jotka eivät vielä tiedä minkälaisia heidän poliisi isät ovat. No eiköhän pian tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla on lapsiakin jotka eivät vielä tiedä minkälaisia heidän poliisi isät ovat. No eiköhän pian tiedä.

        Juu menemme kertomaan.Pitäähän lasten tietää miten rikollisia heidän isät ovat.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko kirjoitusvälineesi lentää vihdoinkin jätekeräykseen ?

      • Anonyymi

        Jätekeräykseen rikolliset poliisit sekä ihmisten ryöstelijät jotka vanhuksia ryöstelee Mynämäellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätekeräykseen rikolliset poliisit sekä ihmisten ryöstelijät jotka vanhuksia ryöstelee Mynämäellä.

        Sinne kuuluu myöskin rikollisten poliisien puolisot ja lapset,ettei noita rikollisia sikiä lisää.


      • Anonyymi

        Turun poliisien puolisot saavat olla huolissaan puolisonsa kunnosta koska se heijastuu jopa heidän omiin lapsiinsa.
        Poliisit Turussa ovat rikollisia joilta jää tutkimatta tötkeät ryöstöt ja tapon yritykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun poliisien puolisot saavat olla huolissaan puolisonsa kunnosta koska se heijastuu jopa heidän omiin lapsiinsa.
        Poliisit Turussa ovat rikollisia joilta jää tutkimatta tötkeät ryöstöt ja tapon yritykset.

        Lähetäänkö kostaan noiden lähisukulaisten kautta ja lapsien koska sekään ei voi olla rikos.
        Itse kostan ryöstäjillekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetäänkö kostaan noiden lähisukulaisten kautta ja lapsien koska sekään ei voi olla rikos.
        Itse kostan ryöstäjillekkin.

        Silmä silmästä ja mailan ja muun ostoon josta ryöstäjät tulee saamaan.


      • Anonyymi

        Näin tehdään ja se ei ole rikos Turussa.


    • Anonyymi

      Heeh, ekasta kerrasta pääsee ihan asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Kommentointi on päättynyt epäasiallisuuksien vuoksi.

      • Anonyymi

        Kommentointi ei kuitenkaan päättynyt Lucianpäivänä.
        Epäasiallisuudet ovat jääneet pyörimään tähän ketjuun. Mutta ei tämä ole ainoa ketju jossa asiattomuuksia harjoitellaan, edes poliisipalstalla.


    • Anonyymi

      Talous lähtee huonoimpaan suuntaan ainakin. Mutta menköön.

    • Anonyymi

      Poliisin täysin tarkoituksellinen agenda on olla syventämässä kahtiajakoa kansan sekä poliisin/ viranomaisten/ "eliitin" välillä. Siksi poliisi ei tutki enää tavalliseen kansaan kohdistuvia pikkurikoksia, ja siksi poliisi pyrkii ennemminkin olemaan hankala tavallista kansaa kohtaan. Nämä pojat joiden papat taistelivat maamme vapaaksi, pyrkivät nyt omalla työllään ja tekemisellään hajoittamaan maatamme

      • Anonyymi

        Tuo pitää paikkansa.Poliisit ajavat tavalliset kansalaiset ottamaan lain omiin käsiinsä,kuten Turussa.
        On täysin selvää jos kansalaisten tarvitsee itse lähteä oikeuksiaan hakemaan siinä tuleekin käymään huonosti rikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa.Poliisit ajavat tavalliset kansalaiset ottamaan lain omiin käsiinsä,kuten Turussa.
        On täysin selvää jos kansalaisten tarvitsee itse lähteä oikeuksiaan hakemaan siinä tuleekin käymään huonosti rikollisille.

        Todennäköisempää on, että kamppailussa rosvo voittaa etkä sinä.
        Ole varovainen. Kostokin on rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on, että kamppailussa rosvo voittaa etkä sinä.
        Ole varovainen. Kostokin on rikos.

        Kosto on pienempi rikos,kun aseellinen ryöstö ja ruumiinvamman tuottamus.
        Eihän silloin kostojakaan voi tutkia jos ryöstöt jää tutkimatta Turussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisempää on, että kamppailussa rosvo voittaa etkä sinä.
        Ole varovainen. Kostokin on rikos.

        Kosto on pienempi rikos,kun aseellinen ryöstö ja ruumiinvamman tuottamus.
        Eihän silloin kostojakaan voi tutkia jos ryöstöt jää tutkimatta Turussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on pienempi rikos,kun aseellinen ryöstö ja ruumiinvamman tuottamus.
        Eihän silloin kostojakaan voi tutkia jos ryöstöt jää tutkimatta Turussa.

        Osoitteet ovat tiedossa missä ryöstäjät.asuvat.


    • Anonyymi

      poliisin touhuja ole lapin asukkaana seurannut yli 50 vuotta. On sattumalta poliisi asustanut kymmeniä vuosia melkein naapurina. Oli aika jolloin poliisi hoiti raha-automaattiyhdistykselle pajatsojen ja pelikoneiden tyhjennykset. Rahat kerättiin harmaaseen paksuhkoon kangaspussiin jossa narun päät roikkui pitkälle kohti maata. Monesti poliisilla oli omia pereheenjäseniä mukana. Matkat näiden automaattisten pelikoneiden äärelle tehtiin valtion tunnuksila olevalla poliisiautolla. Matkat oli pitkiä jopa satojakilometrejä. Tämä auto oli myös koko perheen auto, sillä vietiin lapsia kouluun vaimo töihin ja muihin paikkoihin ja auto saattoi seistä viikkoja poliisin asunnon pihalla vaikka poliisi saattoi olla lomalla tai jossain missä lie. Kyläläiset olivat tähän menoon tottuneet kymeniä vuosia ja se kuului kuvioihin ja oli itsestään selvyys. Poliisilla oli paljon sivutöitä kuten kauppakirjojen laadintaa, perukirjoituksia, haastehakemuksia, talonmiehen tehtäviä, verotomiiston valtion asiamiehenä, ruumisauton kuljettajana hautaustoimistolle tai hommia rakennuksilla ja tuo poliisinvirka- työ(sidonnaisuus) oli välttämätön paha ja tapa että yteiskunnan kalustoa käytettiin kaikin tavoin hyväks. Poliisiautojen lisäksi myös Mottorikelkat ja veneet oli poliisin perhekalustoa ja sitä ei kukaan koskaa kyseenalaistanut. Poliisi oli itse itsensä valvoja niin hyvässä kun pahassa. Kun tuokin poliisi kaatui ja kuopattiin ja poliisiperehe siinä sivussa katosi jonnekkin olisi luullut, että nythän tuli tyhjiö. Mutta oli jo versonut uusi poliisi sukupolvi joka oli oppinut nuo tavat, mutta vahinko oli jo tapahtunut kun nuo peliatomaatit katosi johonkin ja niille tuli vakituiset hoitajat jotka eivät tiettävästi olleet poliiseja. Mutta kaikkki poliisin kalusto peräkärryjä ja muita vempeleitä myöten säilyi poliisi perhekalustona ja niitä käytettiin ja käytetään sumeilemaata hyväksi ja kavereiden jakaver kaverin hyväksi. On myös mukamasten valvontakäyttöön tehdyt valvonta ja partiomajat ja tunkua on keväisin ja syksyisin kun on hyvät kelit aurinkoa ja ruskaa, silloin on punakyntisten karhujen paras otti ja tärppi aikaja , siinä sivussa lohijoet on vapaaehtoisia "valvojia" haitaksi asti, niin että pusikot kahisee ja valvojien veneet on max. lastissa. Ja kansa eli veronmaksajat maksaa, kansan käsi on karttuisa ja ylempien virkamiesten mukaan vaikka tämä käytös on maantapa ollut iät ja ajat se on hyväksytty ja jäänyt pysyväksi, että ei pidä pahoittaa mieltä eikä olla kateellinen. Pitää pyrkiä itse tähän asemaan ja tästä se on viherbolsevikkien hyvä sosialisoida ja kun vakuudeksi on oikea jäsenkirja perstaskussa on viran jatkumo taattu.

    • Anonyymi

      Poliisia ei pikkurikokset kiinnosta, sanotaan "Ei mitään ole tapahtunut" eivätkä kirjaa rikoksentekijöiden nimiä. Rikolliset jatkakoon rikoksiensa tekemistä. Uhri palkatkoon vartijan, ei poliisille kuulu pikkurikoksien tutkiminen. Poliisi halveksii ja on ylimielisen epäasiallinen uhrille.

      • Anonyymi

        Olen kokenut poliisin käytöksen. Ovat täysin irti tästä maasta. Käyttäytyvät kuin siat. Varsinkin jos yksin olet . Ulkona muita tarvi pelätäkään,kuin seonneita kahjo poliis ?


    • Anonyymi

      Rankka sovinismi tuli yllätyksenä poliisilta. Shokkitilassa, tapahtumien kulusta kertoessa se tyyli puhutella ihmetytti. Kuvailisin sitä asennetta näin: " Kyllä naisen pitää välillä turpaansa ottaa."

      • Anonyymi

        just näin melko osa näistä tyypeistä täysiä sikoja, alikehittyneen alueen agrettivisiä yksilöitä, joskus ennenmuinoin poliisin pussihousut jalassa ja matala otsa, johtavana ajatuksena koti, uskonto ja isänmaa ja mannerheimin kuva kammarin seinällä


    • Anonyymi

      Mikä on agrettivinen yksilö ??

    • Anonyymi

      Kuuluuko väärä vala (todistelu) poliisimiehen työhön?

      • Anonyymi

        Jari A. On vielä kätkettynä seinän sisään suuri rahakätkö? Ette löydä sitä!!!! Odottaa uutta tulemista!!! Mitenkähän asianajaja liittyy kuvioon? Taitaa olla salaseura "piiri pieni pyörii" Natri.


    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe