pk seutu, mies 28-38-v katseenkestävää retkiseuraa haen! :)

tuulen tuomaa

Suuri kipinä syttynyt viime vuosina vaeltamiseen.. :) Vaan ei se vaellus ja patikointi niin mukavaa yksin ole.. Löytyiskö tätä kautta noin 30-v. urheilullista, katseenkestävää, lapsenmielistä, mutta vanhasieluista miestä mukaan vaeltamaan ja kenties elämää muutenkin yhdessä hämmästelemään ;)
Jos kuulit kutsun, tai edes epäilet tämän koskevan sinua, nosta rohkeasti käsi ylös! :D

T. nainen, joka tarvii apua teltan kasaukseen ja joka pelkää karhuja ja käärmeitä ;D
Juu, ja nuotion sytyttäminn sateella.. Saletisti sun juttu! ;)

14

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi-pussi

      Vaan entä minkämoista apua siellä teltassa tarvitaan ? Kerroppa hiukan ulkonäköpuolesta kanssa ?
      Olekkos nätti ja notkea ?

    • tuulen tuomaa

      Teltan kasauksessa saattaa tarvita apua! Itse olen kyllä katseenkestävä kolmekymppinen vaalea neito. Täytyykö lähteä huutelemaan stadin yöhön, että onko täällä teidän trendikkäiden city-ihmisten joukossa yhtään tosimiestä? :D Onko ketään, joka ei jaksa notkua koko kesää kaupungin pölyssä ja terasseilla? :P

    • Jussi-pussi

      taijatki olla tyuhmän sorttinen. Suoraan on kysyttävä sitte.
      Haluukko naimaseuraa vain mitä ? Täällä on jotaki hölmöjä jokka ei naimaseuraa hae, joten tieto on totta tärkeää.

    • tuulen tuomaa

      Mielestäni vastasin juuri fiksusti kysymykseesi. Mutta En hae, tuliko nyt niin, että tyhmempikin tajuaa :)

    • "Lapsenmielistä, mutta vanhasieluista". Olipa hienosti sanottu. Saako sitä lainata? :-)

    • tuulen tuomaa

      Toki saa lainata! :)

    • Kiitos. Se oli kauniisti kuvattu. Mä koen olevani "vanhasieluinen". Olen aina ollut. Tuota sanaa en tosin ole koskaan osannut käyttää. Hyvä keksintö. Onko se sun keksintö?
      Vanhasieluinen ja lapsenmielinen ei tosiaankaan sulje toisiaan pois. Voi olla ikuinen pikkupoika/tyttö ja silti myös vakavahenkinen. Voi jopa unohtaa syödä kädessään olevaa jätskiä kun tuli mieleen miettiä elämän tarkoitusta. Ja voi myös unohtaa kaiken vakavan kun pitää olla kevytkenkäinen, heittäytyä hetkeen...
      Elämä on. :-)

    • tuulen tuomaa

      On aivan oma keksintöni, minä olenkin aika taitava sanaseppo.
      Mitäs sinulla muuten, syyhyääkö "sillee" Voisi nimittäin vähän siihenkin vaivaan auttaa.

    • aluperänen

      Tuo äskönen viesti ei ollu mun kirjottava... Ihme sakkia täällä kyl.. :/

      • Ihmettelinkin vähän, ei kuulostanut sinulta... Tuosta syystä mä käytän täällä yleensä rekisteröityä nimimerkkiä. En ole tosin osallistunut "keskusteluun" viime aikoina... tästä samasta syystä...


    • aluperäinen

      Tuollaiset rekisteröidyt merkit ovat kyllä turhia, niillä vain provosoidaan häiriköt esiin.

    • ap tuulen tuomaa

      kyllä joillain on tylsää, äskönenKÄÄN ei ollu mun viesti. :D
      huh..

    • oikea ap tuulen tuom

      Eikä myöskään tuo äskönen. Onhan täällä ihmeporukkaa.

      • Ei taida kannattaa yrittää "keskustella" täällä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe