pk seutu, mies 28-38-v katseenkestävää retkiseuraa haen! :)

tuulen tuomaa

Suuri kipinä syttynyt viime vuosina vaeltamiseen.. :) Vaan ei se vaellus ja patikointi niin mukavaa yksin ole.. Löytyiskö tätä kautta noin 30-v. urheilullista, katseenkestävää, lapsenmielistä, mutta vanhasieluista miestä mukaan vaeltamaan ja kenties elämää muutenkin yhdessä hämmästelemään ;)
Jos kuulit kutsun, tai edes epäilet tämän koskevan sinua, nosta rohkeasti käsi ylös! :D

T. nainen, joka tarvii apua teltan kasaukseen ja joka pelkää karhuja ja käärmeitä ;D
Juu, ja nuotion sytyttäminn sateella.. Saletisti sun juttu! ;)

14

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi-pussi

Vaan entä minkämoista apua siellä teltassa tarvitaan ? Kerroppa hiukan ulkonäköpuolesta kanssa ?
      Olekkos nätti ja notkea ?

• tuulen tuomaa

Teltan kasauksessa saattaa tarvita apua! Itse olen kyllä katseenkestävä kolmekymppinen vaalea neito. Täytyykö lähteä huutelemaan stadin yöhön, että onko täällä teidän trendikkäiden city-ihmisten joukossa yhtään tosimiestä? :D Onko ketään, joka ei jaksa notkua koko kesää kaupungin pölyssä ja terasseilla? :P

• Jussi-pussi

taijatki olla tyuhmän sorttinen. Suoraan on kysyttävä sitte.
      Haluukko naimaseuraa vain mitä ? Täällä on jotaki hölmöjä jokka ei naimaseuraa hae, joten tieto on totta tärkeää.

• tuulen tuomaa

Mielestäni vastasin juuri fiksusti kysymykseesi. Mutta En hae, tuliko nyt niin, että tyhmempikin tajuaa :)

• "Lapsenmielistä, mutta vanhasieluista". Olipa hienosti sanottu. Saako sitä lainata? :-)

• tuulen tuomaa

Toki saa lainata! :)

• onoma

Kiitos. Se oli kauniisti kuvattu. Mä koen olevani "vanhasieluinen". Olen aina ollut. Tuota sanaa en tosin ole koskaan osannut käyttää. Hyvä keksintö. Onko se sun keksintö?
      Vanhasieluinen ja lapsenmielinen ei tosiaankaan sulje toisiaan pois. Voi olla ikuinen pikkupoika/tyttö ja silti myös vakavahenkinen. Voi jopa unohtaa syödä kädessään olevaa jätskiä kun tuli mieleen miettiä elämän tarkoitusta. Ja voi myös unohtaa kaiken vakavan kun pitää olla kevytkenkäinen, heittäytyä hetkeen...
      Elämä on. :-)

• tuulen tuomaa

On aivan oma keksintöni, minä olenkin aika taitava sanaseppo.
      Mitäs sinulla muuten, syyhyääkö "sillee" Voisi nimittäin vähän siihenkin vaivaan auttaa.

• aluperänen

Tuo äskönen viesti ei ollu mun kirjottava... Ihme sakkia täällä kyl.. :/

• Ihmettelinkin vähän, ei kuulostanut sinulta... Tuosta syystä mä käytän täällä yleensä rekisteröityä nimimerkkiä. En ole tosin osallistunut "keskusteluun" viime aikoina... tästä samasta syystä...

• aluperäinen

Tuollaiset rekisteröidyt merkit ovat kyllä turhia, niillä vain provosoidaan häiriköt esiin.

• ap tuulen tuomaa

kyllä joillain on tylsää, äskönenKÄÄN ei ollu mun viesti. :D
      huh..

• oikea ap tuulen tuom

Eikä myöskään tuo äskönen. Onhan täällä ihmeporukkaa.

• Ei taida kannattaa yrittää "keskustella" täällä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2241
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1450
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1416
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1265
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      994
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      715
    Aihe