Toivottavasti joku voisi auttaa kun mulla on jo pitkää ollu sellasta valkosta ihottumaa esinahassa. Se kiertää niinku ympyrän esinahan ympäri jotai puolen sentin paksuudelta. Ei se oo ees haitannu kauheesti mutta välillä masturboinnin jälkee terskan siihe iha virtsaputken alueelle tulee semmone mustelman näköne läikkä joka sitte muuttuu punasemmaks ja häviää muutaman päivän kuluttua. Nytte vaa ruvennu tulemaa niiku pieniä haavoja siihe ihottumaa nii sattuu vetää esinahkaa taakse niin tarvitsisin apua et mikä tämä vois olla tai että mitenkä hoidetaan.. Ja ei voi/pitäisi olla mikään sukupuolitauti, koska tätä oli jo ennen kuin olin ollut edes minkään laisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä kenenkään kanssa..
valkoista ihottumaa esinahassa
16v poika
1
583
Vastaukset
- kenkkuvaiva
taitaa olla valkojäkälää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184