Toivottavasti joku voisi auttaa kun mulla on jo pitkää ollu sellasta valkosta ihottumaa esinahassa. Se kiertää niinku ympyrän esinahan ympäri jotai puolen sentin paksuudelta. Ei se oo ees haitannu kauheesti mutta välillä masturboinnin jälkee terskan siihe iha virtsaputken alueelle tulee semmone mustelman näköne läikkä joka sitte muuttuu punasemmaks ja häviää muutaman päivän kuluttua. Nytte vaa ruvennu tulemaa niiku pieniä haavoja siihe ihottumaa nii sattuu vetää esinahkaa taakse niin tarvitsisin apua et mikä tämä vois olla tai että mitenkä hoidetaan.. Ja ei voi/pitäisi olla mikään sukupuolitauti, koska tätä oli jo ennen kuin olin ollut edes minkään laisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä kenenkään kanssa..
valkoista ihottumaa esinahassa
16v poika
1
592
Vastaukset
- kenkkuvaiva
taitaa olla valkojäkälää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258