HÄPEÄLLISTÄ, JOS EI YHTÄ KOIRAA SAADA TURVAAN HUONOILTA OMISTAJILTA.
ONKO TÄMÄ NYT SITÄ ELÄINSUOJELUTOIMINTAA, KUKAAN EI VASTAA EDES PUHELIMEEN.
MILLAINEN ELÄINSUOJELUVALVOJA??
6
187
Vastaukset
- Lomallako?
Missä siis Heidi Leyser?
Joka medioissa ärhäkkäästi puhuu eläinten puolesta,häntä ei näköjään kiinnosta koko koira Piikkiössä,kun mitään ei tapahdu asian tiimoilta! - --------------------
Oli miten oli tuuraaja pitää olla paikalla. Laura Jalava ei myöskään vastannut eilen puhelimeen, jota myös ihmettelen. Taitaa Leyser viihtyä enemmän mediassa, kuin oikeaa eläinsuojelutyöta tekemässä.
Erittäin huonon kuvan olen Leyseristä saanut. Sen harvan kerran kun olisi tarvinnut apua, sitä ei ole saatavilla. - nimimerkki N
Minulla taas on hyvä kuva hänestä. Kyllä on hatunnoston arvoinen työrupeama, kun koko ikänsä tekee eläinsuojelutyötä. Rankkaa hommaa. Ei nosteta tässä nyt yhtä ihmistä vastuuseen, kun emme tiedä koko asiaa kuitenkaan. Asiallisuutta, kiitos.
Ehkä tämän koiran tilanteeseen on joku selitys? Mutta hyvä kun on otettu puheeksi kuitenkin. - Näkökulmia
Ei tuo anna kyllä hyvää kuvaa Turun eläinsuojeluviranomaisista, jos ei kukaan vastaa edes puhelimeen. Kyllä aina pitää päivystys olla. Eläimellä voi joskus aika käydä liian pitkäksi. Pitää osata ajatella asiaa myös kärsivän eläimen puolesta.
- Tiedonjanoinen
Mites se eläinsuojelutyö onnistuu vastasyntyneeltä vauvalta?
- Pikku veitikka
Onhan sil täys oikeus pitää vuosilomansa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882