HÄPEÄLLISTÄ, JOS EI YHTÄ KOIRAA SAADA TURVAAN HUONOILTA OMISTAJILTA.
ONKO TÄMÄ NYT SITÄ ELÄINSUOJELUTOIMINTAA, KUKAAN EI VASTAA EDES PUHELIMEEN.
MILLAINEN ELÄINSUOJELUVALVOJA??
6
203
Vastaukset
- Lomallako?
Missä siis Heidi Leyser?
Joka medioissa ärhäkkäästi puhuu eläinten puolesta,häntä ei näköjään kiinnosta koko koira Piikkiössä,kun mitään ei tapahdu asian tiimoilta! - --------------------
Oli miten oli tuuraaja pitää olla paikalla. Laura Jalava ei myöskään vastannut eilen puhelimeen, jota myös ihmettelen. Taitaa Leyser viihtyä enemmän mediassa, kuin oikeaa eläinsuojelutyöta tekemässä.
Erittäin huonon kuvan olen Leyseristä saanut. Sen harvan kerran kun olisi tarvinnut apua, sitä ei ole saatavilla. - nimimerkki N
Minulla taas on hyvä kuva hänestä. Kyllä on hatunnoston arvoinen työrupeama, kun koko ikänsä tekee eläinsuojelutyötä. Rankkaa hommaa. Ei nosteta tässä nyt yhtä ihmistä vastuuseen, kun emme tiedä koko asiaa kuitenkaan. Asiallisuutta, kiitos.
Ehkä tämän koiran tilanteeseen on joku selitys? Mutta hyvä kun on otettu puheeksi kuitenkin. - Näkökulmia
Ei tuo anna kyllä hyvää kuvaa Turun eläinsuojeluviranomaisista, jos ei kukaan vastaa edes puhelimeen. Kyllä aina pitää päivystys olla. Eläimellä voi joskus aika käydä liian pitkäksi. Pitää osata ajatella asiaa myös kärsivän eläimen puolesta.
- Tiedonjanoinen
Mites se eläinsuojelutyö onnistuu vastasyntyneeltä vauvalta?
- Pikku veitikka
Onhan sil täys oikeus pitää vuosilomansa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780