Suomessakin tehdään vuosittain kymmeniä immenkalvon korjausleikkauksia, kertoi Hesari eilen. Eikö tuo ole selvä petos? Menetettyä neitsyyttä ei mikään leikkaus voi takaisin tuoda. Mitä Koraani sanoo, saako immenkalvon korjata? Koraanissahan on kaikki mitä muslimin tarvitsee tietää.
Mitä Koraani sanoo neitsytleikkauksista?
2
81
Vastaukset
1. Koraanissa ei ole kaikki, mitä ihmiskunnan tulee tietää; Koraanin rinnalle on otettava erityisesti sunna (eli profeetta Muhammadin opetukset jne.) sekä maalaisjärki, tieteen tulokset yms.
2) Koraanissa ei mainita mitään immenkalvon korjausleikkauksista.
3) Islamilaisessa ajattelussa immenkalvon korjausleikkaus on valehtelua ja huijaamista eli siten kiellettyä.- Rauhaaaa
Onhan se huijausta, jos valehtelee miehelleen olevansa neitsyt. Ja esiaviollinen seksi on kiellettyä islamissa, joten jos on sen neitsyyden menettänyt avioliiton ulkopuolella on se joka tapauksessa väärin. Mutta ihmiset tekevät virheitä, emmä ole täydellisiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070