niin. mulla on tällänen kyssä, että kumpi näistä puvuista on teidän mielestä hienompi http://yourprom.com/dressfinder/popup.ssf/cgi-bin/dressfinder/results.cgi/dressfinder/pop_detail.ata?SLIDES=T&DRESS_TYPE=1&PAGE=129&COLOR=&DESIGNER=&PIECE=&PRICE=&SILHOUETTE=&STYLE=11&WAIST=&TRAIN=&SLEEVE=&NECKLINE=&HEMLINE=&FABRIC=
toi äskinen vai tää:
http://www.maaginen.com/puvut/velho.html
siis kummatkin on aivan ihania, mä olen ihan rakastunut tuohon ekaan vaihtoehtoon, mutta sitten toisaalta toi vika olis tietysti vähä perinteisempi. oon jokseenki rohkea pukeutumiseni suhteen.
sit mä vielä mietin, että sopiikohan toi ylimmäinen puku mulle kun mun mahani ei ole ihan kiinteimmässä kunnossa? en mä siis läski ole, mutta vähän makkaroita tulee.
kumpi wanhojenpuku
15
1438
Vastaukset
- jarpsukka
ja jos vielä viittitte, niin antakaa omia ehdotuksianne ja laittakaa kuvienkin osotteita mukaan. tää on mulle tosi tärkeetä! jos teidän mielestä mun ehdottamat puvut ei oo kovin hyviä, sillon laittakaa ainakin ehdotuksia/kuvia mukaan!
kiitti jo etukäteen ja onnea kaikille tuleville wanhoille!- Sanna
Itse viime vuonna wanhojentanssit tanssineena, ei millään pahalla, en olisi laittanut noista kumpaakaan. Ensimmäinen vaihtoehto ei ole mikään wanhojentanssipuku ja toisesta puvusta en itse henk. kohtaisesti pidä vaikka se onkin hyvä wanhojenpuku. Tässä linkki kotisivuillemme joilta löytyy kuva omasta puvustani ja paristani:
http://www.kotinet.com/veikko.kivijakola/wanhojentanssien.kuvia3.htm
http://www.kotinet.com/veikko.kivijakola/wanhojentanssien.kuvia2.htm
- ninzukka
Tuo ylempi on hienompi! Tosin ei sen tarttee olla välttämättä noin paljastava x) Mut silti ylempi on hienompi.
- Tinsku
Ehdottomasti ei kumpikaan, mutta jos nyt noista olis ihan pakko valita ni ylempi on "hienompi".
Alemman kuvan puhvihihat on kamalat,älä vaan tuommosta pukua valkkaa,hyh!- jarpsukka
mä aattelin just kyllä noita puhvihihoja, mutta mä haluisin oiiiiiiikeeeeeeeiiiiiiin avaran kaula-aukon, koska tykkään näyttää vähän seksikkäältä kuitenkin, jos vaikka unelmien pojukin sitten mulle prinsessailtana lämpiäisi, kun mä olisin pukeutunut avarakauluksiseen kiiltävään samettiunelmaan...
- jarpsukka
jarpsukka kirjoitti:
mä aattelin just kyllä noita puhvihihoja, mutta mä haluisin oiiiiiiikeeeeeeeiiiiiiin avaran kaula-aukon, koska tykkään näyttää vähän seksikkäältä kuitenkin, jos vaikka unelmien pojukin sitten mulle prinsessailtana lämpiäisi, kun mä olisin pukeutunut avarakauluksiseen kiiltävään samettiunelmaan...
- Jenna
Ite en laittaisi noista puvuista kumpaakaan.
Ylempi puku ei ole vanhojentanssipuku. Tosin nykyään ihmisillä näkee jo tuollaisia modernimpejakin luomuksia vanhojen tansseissa.
Lila puku on mielestäni liian synkkä ja sametti on raskasta. En tykkää sametista henkilökohtaisesti. Hihat on hirveät.
Toi punainen mekko on hienoin. En kyllä sitäkään laittais vanhojen tansseihin. - jarpsukka
Mitäs mieltä olisitte sellaisesta samettinunelmasta, jonka kaula-aukosta vilahtaisi vähän (kuitenkin siveellinen mekko muuten) tissivako, ja se olisi vähän merenneito tyyppinen, eli kireähkö polviin asti ja siitä sitten löysenisi? tämä olisi sitten tietenkin tumman violettia kiiltävää samettia. Puvussa olisi kuitenkin puhvihihat mustaa kangasta, koska mulla on vähän pulskat kädet ja maha.
- sulla
Jos sulla on vähänkin mahamakkaroita, en laittaisi sinuna mitään paljastavaa. Ne vie paljastettuna kaiken huomion, eikä hyvässä mielessä. Pikkasen rivon näköistä näytellä pulleeta mahaa. Timmit mahat voi näkyy, se on sexikästä:)
- jarpsukka
sulla kirjoitti:
Jos sulla on vähänkin mahamakkaroita, en laittaisi sinuna mitään paljastavaa. Ne vie paljastettuna kaiken huomion, eikä hyvässä mielessä. Pikkasen rivon näköistä näytellä pulleeta mahaa. Timmit mahat voi näkyy, se on sexikästä:)
en mä nyt mikään läski siis oo, mutta kuitenkaan en hirveesti voi bikineissäkään kulkee. mä en tahtois vaan mitään hirveetä mummopukua, ja mun tisut on sen verran pikkaset, että nekään ei saa kauheesti huomiota. siks mä haluisin jotakin mitä ihmiset (etenkin miehet) saisivat ihastella mun prinsessa päivänä.
mä pyydän, ehdotuksii! tää on ihan mega tärkeetä! - niina
jarpsukka kirjoitti:
en mä nyt mikään läski siis oo, mutta kuitenkaan en hirveesti voi bikineissäkään kulkee. mä en tahtois vaan mitään hirveetä mummopukua, ja mun tisut on sen verran pikkaset, että nekään ei saa kauheesti huomiota. siks mä haluisin jotakin mitä ihmiset (etenkin miehet) saisivat ihastella mun prinsessa päivänä.
mä pyydän, ehdotuksii! tää on ihan mega tärkeetä!kannataisko ottaa yhteyttä johonkin ompelijaan tai kouluun missä ne vois omella sellaisen puvun joka sopii sulle?
- minä
Kumpikaan ei todellakaan sovi vanhojentanssipuvuksi. Mitäköhän vanhaa noissakin puvuissa on? Siis hienoja olivat molemmat, mutta eivät todellakaan sovi vanhojentanssipuvuiksi. Siis silloin hameen kuuluu olla, kuten ennen vanhaan. Tässä muutama malliesimerkki HYVÄSTÄ jopa palkitusta vanhojenpäivien tanssipuvusta.
http://www.ii2.org/image.php?img=1471904
http://www.ii2.org/image.php?img=1471953
Ja tässä kaikki pukukilpailun voittajat. Ja nämä valittiin sadoista puvuista. Joten tässä hieman mallia teille:
http://www.ii2.org/image.php?img=1471903
Eli kumpikaan noista ei millään tavoin edusta vanhojentanssien perinteikästä pukua. Saat vain naurut osaksesi jos menet sinne noin huoramaisessa puvussa. Silloin kuuluu olla kaunis, mutta vanhanaikainen! - wera
Suoraan sanottuna musta noi molemmat on ihan hirveitä, enkä kumpaakaan päälleni suostuisi pistämään. Eka ei tod. ole mikään vanhojentanssipuku, ja toka on muuten vain todella tyylitön...hirveää!!
- jarpsukka
no kerro millanen on sitten hyvä puku jos niin hyvin tiiät!!!
- mie.
jarpsukka kirjoitti:
no kerro millanen on sitten hyvä puku jos niin hyvin tiiät!!!
Yhdyn tuohon minän kirjoitukseen. Kumpikaan ei todellakaan sovi wanhojentanssipuvuksi. Ja nuo linkit, jotka minä laittoi oli sellaisia kunnollisia pukuja. Aikalailla samanlaisia meidänkin koulussa oli wanhojentansseissa. Tahtoisinkin kysyä minältä, että mistä koulusta nämä typyt olivat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011408Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463954Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1342454Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin942166Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001804Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18855Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729