Mikä elämänohje on jäänyt mieleen.

pena

isä sanoi: Pitää olla suora.

Mikä sulle on jäänyt mieleen?

15

1784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa-Lotta

Mun isällä oli kaksi lempisananlaskua:

"Ole aina iloisella päällä, niin kuin kissa liukkaalla jäällä" ja "Jos suotta toista tokaiset, sopua oivaa sokaiset".

Aivan oivallisia kumpikin; isälläkin voisi olla kivempaa, kun osaisi ottaa omista neuvoistaan vaarin.

• mie

Velkoo ei passoo tehhä enemänkuin oma perse kestää!

• advice

on mulle ollut tämä, joka ekana tuli mieleen:

" Minkä taakseen jättää,
      sen edestään löytää. "

- niin se menee.

• nita

Vanhemmat ei paljon ohjeita jaelleet, mutta mieleen jäi että isä sanoi aina näin: "Jos joku toinen tekee jotain tyhmää, ei sinun ole pakko tehdä samoin". Ihan pätevä.

Äiti taas sanoi:"Muista levätä." Sekin joskus auttaa.

• cable guy

Live long and prosper

• Unna

Tuo äidin hokema murrosiästä tulee mieleen viikoittain töissä, kun ihmiset tärkeänä luettelevat kiireitään - tekisivät senkin ajan töitä tehokkaammin!

• nimi

eikö ole olemassa joku sen suuntainen "ei nimi miestä pahenna."

syvemmin ajateltuna se että vaikka olisi minkälaisista oloista ja taustoista voi itse tehdä oman elmänsä. jokainen on itsensä.

• Jassu

ku et: paistaa se päivä risukasaankin.

• Iqbal Endemoussa

locuta est causa finita est: oli äiteeni suosikki. erototen katolisuutta koskevissa disputaatioissamme.

• juu u

Isä sanoi aina niin kannustavasti...
      tyhmä saa olla mutta ei typerä.

• Leila

Varsinkin silloin, kun tuntuu, että kaikki menee pieleen, niin on hyvä muistaa, että "kaikella on tarkoitus". Ja myöhemmin voi jopa huomata, mikä tarkoitus jollakin asialla on ollut.

• meepsa

oma maa mansikka,muu maa mustikka

• pumpelo

"Yöt valaviittaan,päivällä väsyyttää,ei jaksa töitä tehä"

• Pitkätossu

on auttanut tämä: se ei pelaa, joka pelkää!

• etpnen

että muista tämä: "Ison pinon viereltä on hyvä lastuja poimia"

Tarkoitti tietenkin sitä että köyhän miehen on hyvä mennä vaikkapa kotivävyksi rikkaaseen taloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe