Olen tapaamassa tässä lähi aikoina erään ihmisen, jota en ole vielä ikinä tavannut ihan livenä. Mua hermostuttaa jo nyt, joten mitä oikein voisin tehdä, jotta osaisin olla oma itseni hänen seurassaan? Mitään poppaskonsteja olemassa hermostuneisuuteen? :)
iik, treffit tulossa!
3
366
Vastaukset
- truth
suoraan että sinua jännittää, helpottaa omaa olotilaa. Pyydä ystävääsi vaikka kävelylle ensin!?
- julia
.. ja ota pari kaljaa ennen tapaamista. niin ne miehetkin tekee ja se kummasti rentouttaa.
- nainen
Ihan rauhassa.Voit vaikka harjoitella esiintymistä jos se tuo varmuutta sinun esiintymiseesi.Puhumattomaksi ei kannata jäädä.Nauru auttaa aina.Ei kuitenkaan joka tilanteeseen.Se torjuu pahimmassakin tilanteessa esim. itkun.Mitä enemmän olet tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa sitä enemmän saat varmuutta ja opit hallitsemaan itseäsikin siinä samalla.Jokaisella on heikkouksiA.Minä en esim. ole niin hyvä puhumaan.Riippuu tilanteesta tietenkin.Hengitä syvään ennen ihastuksesi tapaamista.Ja pidä huolta itsestäsi muutenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558