Suvulla taikka oikeammin perikunnalla on muutama isompi vuokra-asunto kantakaupungissa.
Niitä olen vuokraillut, kun kukaan muukaan ei ole ollut innokas niitä vuokrailemaan.
Välillä joitakin asuntoja on ollut tyhjilläänkin pitempäänkin.
Tälläisin ajatuksin olen asiaa hoitanut.
- Luottotiedot kunnossa.
- Vanhempia ihmisiä, ei lapsia enää kotona.
- Töissä, kertovat duuneistaan avoimesti.
- Siistit vaatteet. Pikkutakkia ja jakkua.
- Hyvässä osoitteessa edellinen osoite.
- Takuuvuokrasta ei yskintää.
Yllättävän useilla on tarvetta aikuisiälläkin vuokraasuntoon, tietenkään se ei ole ollut pysyvä ratkaisu, eikä pysyvä vuokrasuhdekkaan.
Näinpä olen onnistunut vuokraamaan ilman mitään ongelmia.
Suurimpana ongelmana olen kokenut hienon ja hienosti antiikilla kalustetun asunnon vuokraamisen kalustettuna, vuokralaisen valitseminen on ollut jotenkin sydäntäsärkevää. Tässä on ollut muutama 50-60 vuotias virkanainen vuokralla. Onneksi mitään tässäkään ei ole sattunut, Ihmiset ovat pitäneet asuntoa kuin kukkaa kämmenellä.
Joten vuoralaisen valinta on kohtuullisen helppoa, kunhan siihen panee aikaa, ja näkee vaivaa selvittää taustaa.
Onnnistuneesti olen vuokraillut.
2
190
Vastaukset
- yksiön omistaja
Toimii varmaan Helsingissä, mutta pienemmillä paikkakunnilla pikkutakkia ja jakkua ei näe edes vuokranantajilla.
- Lopussa tietääää
Itsellänikin on tapana hieman haastatella vuokralaisia ihan niitänäitä jutellen. Yllättävän paljon kertovat itsestään kunhan on vain itse kuuntelevalla kannalla, ei sano juuri mitään poikittain jos aivan mitättömistä asioista kyse, pitää keskustelua kevyellä mukavalla mielellä yllä eikä minään poliisikuulusteluna ja koittaa muutenkin olla asiakaspalveluhenkinen sekä positiivinen. On paljon helpompaa tehdä riskiarviota jos vuokralainen kertoo itsestään. Ja kaikki kohdat jotka aiheuttavat vaikeuksia puhua herättää epäilyksiä että ongelmia saattaa tulla esim. hyvät tulot töistä, mutta vaikeuksia puhua ammatistaan. Minulla ei ole tapana vuokrata epäilyttäville tapauksille ja hyvin usein arvioiminen LUOTETTAVASTI on kuitenkin vaikeata kun toista ei oikeasti tunne. Tähän asti valinnat ovat onnistuneet 4 vuoden aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139