Mikä tämä "Euran Puuhamaa" on kun siitä joskus kuulee puhuttavan.
Puuhamaa?
6
557
Vastaukset
- Sellainenonpuuhamaa
Juoppojen jokirannan alue keskustan alueella.
Viettävät aikaansa siellä rannassa.- 123756
Oli. Tässä keväällä kaikki roinat vietiin pois ja koko paikka vielä tasoiteltiin maansiirtokoneella. Tämän seurauksena kyläläisten harrastetoiminta on siirtynyt ankkalammen ympäristöön.
- puuhamaa oli iloinen
123756 kirjoitti:
Oli. Tässä keväällä kaikki roinat vietiin pois ja koko paikka vielä tasoiteltiin maansiirtokoneella. Tämän seurauksena kyläläisten harrastetoiminta on siirtynyt ankkalammen ympäristöön.
Tämäkin toimenpide on ollut kunnan listoilla pitkään mutta sen viimeisimmän, vappuviikolla tapahtuneen hukkumiskuoleman jälkeen vasta käytiin tuumasta toimeen.
- A-ryhmä
Hyvä, ompahan alan ammattimiehet näkyvällä paikalla, muistuttamassa verorahojen oikeasta käytöstä.
- Pähkäilijänä
Seuraava hukkuminen on sitten ankkalammella.. Eikö olisi parempi laittaa heille pikkumökki rantaan entiselle paikalle tai missä meluhaitta olisi pienin. Onko kaikilla asuntoakaan? Kunnalla on se velvoite. Mökissä menisi muutamia ja hinta? Kertakipu.
- A.Ankkalampi
Sen lammen sais täyttää.Ei juopoilla vaan maalla:)
Saataisiin tilaa vaikka viikonloppumarkkinameiningille.
Tai leikkikentällä.
Parkkitilaakin mahtuisi lisää ihan sinne isolle tielle saakka.
Kyllä kunta juopoistaan huolen pitää,on niillä asunnot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013