Mikä tämä "Euran Puuhamaa" on kun siitä joskus kuulee puhuttavan.
Puuhamaa?
6
735
Vastaukset
- Sellainenonpuuhamaa
Juoppojen jokirannan alue keskustan alueella.
Viettävät aikaansa siellä rannassa.- 123756
Oli. Tässä keväällä kaikki roinat vietiin pois ja koko paikka vielä tasoiteltiin maansiirtokoneella. Tämän seurauksena kyläläisten harrastetoiminta on siirtynyt ankkalammen ympäristöön.
- puuhamaa oli iloinen
123756 kirjoitti:
Oli. Tässä keväällä kaikki roinat vietiin pois ja koko paikka vielä tasoiteltiin maansiirtokoneella. Tämän seurauksena kyläläisten harrastetoiminta on siirtynyt ankkalammen ympäristöön.
Tämäkin toimenpide on ollut kunnan listoilla pitkään mutta sen viimeisimmän, vappuviikolla tapahtuneen hukkumiskuoleman jälkeen vasta käytiin tuumasta toimeen.
- A-ryhmä
Hyvä, ompahan alan ammattimiehet näkyvällä paikalla, muistuttamassa verorahojen oikeasta käytöstä.
- Pähkäilijänä
Seuraava hukkuminen on sitten ankkalammella.. Eikö olisi parempi laittaa heille pikkumökki rantaan entiselle paikalle tai missä meluhaitta olisi pienin. Onko kaikilla asuntoakaan? Kunnalla on se velvoite. Mökissä menisi muutamia ja hinta? Kertakipu.
- A.Ankkalampi
Sen lammen sais täyttää.Ei juopoilla vaan maalla:)
Saataisiin tilaa vaikka viikonloppumarkkinameiningille.
Tai leikkikentällä.
Parkkitilaakin mahtuisi lisää ihan sinne isolle tielle saakka.
Kyllä kunta juopoistaan huolen pitää,on niillä asunnot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496