http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/06/johanna-tukiainen-jatetyn-naisen.html
Johanna Tukiainen, jätetyn naisen katkera kosto
Tiedän, ettei valkoiseen peruukkiin sonnustautunut Osama Bin Laden tule juurikaan arvostamaan tätä seuraavaa kirjoitustani mutta tiedän myös sen, että kun on jotain kerrottava niin silloin se on kerrottava.
Johanna kertoo kaupunkilehti Metropolille uudesta kulissien takaisesta suhteestaan Tanskalaiseen kukka alan yrittäjään samantien kun Arton tulevat häät tulivat julki, kuitenkin lauaantaina Johanna kertoi olevansa sinkku ja etsivänsä unelmiensa prinssiä.
Johanna myös painotti, ettei ottaisi Artoa takaisin vaikka hänelle maksettaisi miljoonia. Johanna myös morsiamelle totesi ettei häntä kiinnosta Arton häät ja että kohupari voi tehdä mitä huvittaa.
Morsiamen sisko kumminkin lauantai aamuna sai seuraavanlaisen viestin;
"Sano siskollesi, että peruuttaa häät Arton kanssa! Länsman on läpimätä rikollinen, naistenhakkaaja ja narsisti! Hän tulee vahingoittamaan siskoasi ja pahasti! Usko nyt tämä."
Samoihin aikoihin oli Arton matkapuhelimeen tullut seuraavanlaisia viestejä;
"missäs menet? hmm"
"Annatko sen pikku------------- numeron? hmm"
Arton morsiamen kysyttäessä lähettäjän henkilöllisyyttä oli vastaus seuraavanlainen
"Hei mä olen sporttinen ja urheilullinen, tatuoitu 25v, nähtiin eilen, haluaisin nähdä sut taas, mut hukasin sun numeron hmm"
Mielestäni on hieman erikoista ettei meistä kellään ole muistikuvia kyseisestä tapaamisesta vaikka olimme kaikki samassa paikassa edellis illan ja on myös erikoista, että kyseiset viestit on lähetetty Arton puhelimeen, mistähän tämä sporttinen kundi on Arton numeron saanut.
Johannan mielestä tässä siskolle lähetetyssä viesstissä on kyse siitä, että naiset pitävät aina yhtä, mielestäni taas tämä haiskahtaa pahasti mustasukkaisuudelta. Arton puhelimeen tulleita viestejä hei tuges kommentoinut mitenkään.
On erittäin kummallista miten yhtäkkiä aletaan keksimään tanskalaisia poikaystäviä. Seuraavana lööppinä saamme lukea taas Johannan yllätyskihloista.
Voi hyvää päivää sanon minä.
Jätetyn naisen kosto
35
1722
Vastaukset
- Emänäätä
Toi Arto-caust on ihan omaa luokkaansa. Arto on työtön lappilainen, joka todennäköisesti on myös alkkis. Rahaa ei tunnu edes olevan. Ja sitten tämä glamourprinsessa ei saa edes tällaistä miestä pidettyä hyppysissä vaan mies omapäisesti menee ja tulee, vaikka Tuksun mukaan Arton pitäisi nuolla varpaan välejä, kun kerran Tuksu on mokoman huolinut. Tää on se ongelma. Tuksun ego ei kestä sitä, että edes Arto (jonka luokittelee itsensä alapuolelle) ei palvo häntä vaan jatkaa elämäänsä.
- Mahdoton suhde
Tuossa taitaa olla heidän suhteensa mahdottomuuden peruspointti.
- Rachel Kuuppila
Mahdoton suhde kirjoitti:
Tuossa taitaa olla heidän suhteensa mahdottomuuden peruspointti.
Ajattelin samaa jo ennen heidän häitään; se oli mahdoton suhde.
- joikhataan
No sehän sitä ottaakin koteloon kun ei edes arton kaltainen työtön retku ole sen sätkynukkena vaikka johanna itse on sadan laudaturin yo, maailmalla matkustellut ja luksushoteilleissa asunut kaunotar. Maailmankirjat on nyt ihan sekaisin. Vielä kun syksyllä olevien käräjien jälkeen jontus saa lisdää kakkua ja arto pääsis sakoilla, niin se kyllä kirjaimellisesti repeää, poksahtaa kuin ilmapallo pelkästä kiukusta. Hah hah!
- filosofinäätä
Huvittaa tuo hmm. Sehän on jo Tuksun tavaramerkki, jolla hän päättää filosofisen ja syvällisen pohdintansa aiheesta kuin aiheesta. Hmm...
- Hmm 69
Totta. Se on merkki.
- Somebody 14.6.
Somebodylla on hyvä kynä. Tässä hänen uusin bloggauksensa 14.6.2013 glamourin ytimestä:
"Maku, Tunkin vanki
Voi tapahtumarikas Helsinki-päivä sentään!
Oltiin hetkisen aikaa pyörähtämässä Radio Aallon Helsinki-päivän konsertissa, mutta koska satoi vettä, kuuntelimme vain muutaman esiintyjän. Oltiin alueen ulkopuolella yhden puun alla, johon eksyi sitten myös sadetta pakoon Kallion Paronit pas.kasissa kledjuissaan, ylpeillen työttömyydellä. No, Artohan toki niistä sen ällöttävimmän jopa tunsi, mutta ei siitä sen enempää.
Tää reissu oli siitä aika yllättävä, että vaan yks keski-ikää lähentelevä oranssinaama jurripäissään tunnisti Arton ja uskalsi sen myös ilmaista:
"Hei Arto, missä Tuksu on?"
Mutta sitten luvattuun aiheeseen; Maku panikoi tossa muutama päivä sitten ja lähetteli Artolle seuraavanlaisen viestin; 10.6.2013 klo 21:09:
"Älca tule luokseni jossu tuli luokseni!älä tule luokseni jossu tuli kylään!t.make"
Jokainen voi sitten tahoillaan miettiä, mitä Makun päässä liikkui tätä viestiä lähettäessä. Oli tainnut Jossukka pimpotella ovikelloa Kallion putkassa, kun Maku äkkiseltään näinkin selkeän tekstiviestin oli saanut aikaiseksi.
Meni ehkä tunti tai jopa vähän alle, kun alkoi puhelin langat laulaa, minä vastasin. Maku ei tunnistanut persoonallista ääntäni ja alkoi raivon vallassa kysellä, kuka puhelimeen oli vastannut. Jossu toki säesti taustalla.
Hetken aikaa kuunneltuani annoin puhelimen Artolle, ja siitä alkoi tämä sydämiä särkevä huutoäänestys. Niin oli taas Arto, Ammi, Morsian ja minä varastettu dvd-elokuvia, valehdeltu ja yritetty sabotoida vaikka ja mitä. Oltiin jopa väitetty, että Maku tuhlaa rahansa huo.riin.
Huvittavinta tässäkin toki oli se, että tämä puhelu piti toimittaa Tugesin ollessa paikalla. Puhelu päättyi siihen, että Maku kertoi, että haluaa elää omaa elämäänsä, ja että ei halua olla meistä kenenkään kanssa missään tekemisissä.
Näinhän tapahtuu ainakin kerran kuukaudessa kunnes menee taas viikko tai pari; Jossu haukkuu Makun pystyyn, ja Maku itkee ystäviään takaisin.
12.06.2013 klo 18:25 tuli jälleen Makun numerosta viestiä Artolle:
"Hei tuo avaimet heti t.m"
Nyt sitten herää kysymys, kuka oli viestin lähettänyt, sillä Maku ei koskaan, painotan ei koskaan, käytä sanaa hei. Hetken päästä siitä ehkä joskus klo 20:00 pintaan Makun eräs nimeltämainitsematon ystävä soittaa Artolle ja kyselee joutavia ja avainten perään. Puhelu päättyy lyhyeen.
Sen jälkeen Maku on ilmeisesti viettänyt hiljaista yksinoloa, sillä herrasta ei ole kuulunut sanaakaan. ;)
Lopuksi vielä otteita Makun huumorista:
"sullahan on toi rotikka eikä Bo..."
Maku; nämä on otettu aikaisemmin ja laitoin vasta nyt kuvat faceen...ei ole rotikka hoidossa...
"aijaa4, kuhan sanoin"
Maku; juuh juu...no oikeesti on mulla rotikka hoidossa, kuhan pelleilen... :D buahh haahh haa-...
"tervettä"
Maku; no toki on...ei tää nyt sairastakaan ole...
Ja tämän koko episodin päätteeksi Maku oli torjunut meidän kaikki Facebookissa. Näihin kuviin ja tunnelmiin."
Kuva: http://3.bp.blogspot.com/-uxY_teqoe5g/UbsCqxmmWLI/AAAAAAAAAHM/Ox-JWM6uMW4/s1600/10670112.jpg
(otettu elokuussa 2012 Lieksassa Club Simo -keikalla)
Linkki blogiin: http://ihatescandals.blogspot.fi/2013/06/maku-tunkin-vanki.html- Selviskö hengissä?
Jokohan Maku on päässyt Tunkin alta vapauteen?
- Muuttui torakaksi
Selviskö hengissä? kirjoitti:
Jokohan Maku on päässyt Tunkin alta vapauteen?
Sinne litistyi ja saa syyttää tapahtuneesta itseään.
- Tipuin kärryiltä...
Kuka ihme on Maku???
- Maku Kalliosta
Tipuin kärryiltä... kirjoitti:
Kuka ihme on Maku???
Markku Tukiainen ja vasemmalla Marko “Maku” Luhtala. Perheen entinen vävyehdokas (Tuksulle) ja touhuileva kaveri jostain Savonmaalta.
Asuu Kalliossa 17 neliömetrin asunnossaan:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=383784518376716&set=a.142250572530113.37398.100002355133574&type=3&theater
- elämä on k<unis
Vanhaa, vanhaa... etsikää elämä. Krillimkkarakin maistuu hyvälle urpot.
- Nautiskelija 666
Ostin hot chili -grillimakkaraa Fresita kuoharia. Nautin niistä samalla kun luen uutta Tukiais-kirjaa.
- Jollaksen teurastaja
Eikös krilli ole joku pieni äyriäinen? Erikoiset ovat nuo makkarasi?
- Harvinainen makkara
"Krillit (Euphausiacea) (myös krilliäyriäiset tai loistoravut) on kuoriäyriäisiin kuuluva, hieman katkarapuja muistuttavien äyriäisten lahko."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Krillit - Klamourlädy
Harvinainen makkara kirjoitti:
"Krillit (Euphausiacea) (myös krilliäyriäiset tai loistoravut) on kuoriäyriäisiin kuuluva, hieman katkarapuja muistuttavien äyriäisten lahko."
http://fi.wikipedia.org/wiki/KrillitMä jätän nämä krillimakkarat väliin, en pidä äyriäisistä enkä makkaroista.
- Johanna <3 Arto
Johanna toivottaa hyvää juhannusta ja kertoo omasta rakkaastaan, Artosta:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Johanna-toivottaa-Seiskan-lukijoille-hyvaa-juhannusta/1007360
Onni ja Toivo tosin näyttävät niin surullisilta päät riipuksissa.- Hohhoh...
On tainnut Seiska pistää Tuksun selkä seinää vasten ja vaatia sopimusehtojen täyttämistä, kun yllättäen on lyhyen ajan sisällä ilmestynyt parikin eri juhannusaiheista klippiä. Ja Johanna esiintyy kilttinä kukkaistyttönä ja on kuin ei olisi ikinä mitään vetänyt.
- Tikuistakin asiaa
Hohhoh... kirjoitti:
On tainnut Seiska pistää Tuksun selkä seinää vasten ja vaatia sopimusehtojen täyttämistä, kun yllättäen on lyhyen ajan sisällä ilmestynyt parikin eri juhannusaiheista klippiä. Ja Johanna esiintyy kilttinä kukkaistyttönä ja on kuin ei olisi ikinä mitään vetänyt.
Seiska on varmaan laittanut voimaan sellaisen nootin, että jos kesäkuun aikana ei tule sovittua määrää klippejä (määrä minuutit), yhteistyösopimus raukeaa.
- Vain jääteetä
Hohhoh... kirjoitti:
Se oli rauhallista juhannuksen viettoa Jollaksessa vain jääteetä nauttien uuden ns. Huojuvan homon kanssa:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Rauhallista-juhannuksen-viettoa-Jollaksessa/1007353
Ahisti varmaan kovin. - Kouvolasta päin
Vain jääteetä kirjoitti:
Se oli rauhallista juhannuksen viettoa Jollaksessa vain jääteetä nauttien uuden ns. Huojuvan homon kanssa:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Rauhallista-juhannuksen-viettoa-Jollaksessa/1007353
Ahisti varmaan kovin.Tuo veikkonen on nimeltään Jani Lampinen. Kotoisin ilmeisesti Kouvolasta.
- nyt pissittää:D
- Virtanen muistelee
Joni Virtanen muistelee Tuksua lämmöllä Seiskan sivuilla.
"Jos haluat sotaa niin sitä saat! Kukaan ei jaksa sekoilujasi ja syyttelyjäsi, vaikka niille aluksi jaksaakin naureskella vain. Tekemisesi/sanomisesi on mennyt ihan överiksi! Milloin uhkailet moottoripyöräjengillä ja milloin syyttelet milloin mistäkin, mutta tuo seksuaalirikos on todella vakava!! http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-uhkaille-moottoripyorajen gilaisilla/ Olen antanut metropolille muutamia haastatteluita sinusta ja olen tehnyt rikosilmoituksia, tulen jatkamaan samallalinjalla..... " - Rajojen asettaminen
Virtanen muistelee kirjoitti:
"Jos haluat sotaa niin sitä saat! Kukaan ei jaksa sekoilujasi ja syyttelyjäsi, vaikka niille aluksi jaksaakin naureskella vain. Tekemisesi/sanomisesi on mennyt ihan överiksi! Milloin uhkailet moottoripyöräjengillä ja milloin syyttelet milloin mistäkin, mutta tuo seksuaalirikos on todella vakava!! http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-uhkaille-moottoripyorajen gilaisilla/ Olen antanut metropolille muutamia haastatteluita sinusta ja olen tehnyt rikosilmoituksia, tulen jatkamaan samallalinjalla..... "Virtanen on reippaasti laittanut rajat Tukiaisten toiminalle. Hyvä meininki!
Niitä rajoja ja paalutuksia voi vielä täydentää. - Poliisiasemalle
"Jos haluat sotaa niin sitä saat! Kukaan ei jaksa sekoilujasi ja syyttelyjäsi, vaikka niille aluksi jaksaakin naureskella vain. Tekemisesi/sanomisesi on mennyt ihan överiksi! Milloin uhkailet moottoripyöräjengillä ja milloin syyttelet milloin mistäkin, mutta tuo seksuaalirikos on todella vakava!! http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-uhkaille-moottoripyorajen gilaisilla/ Olen antanut metropolille muutamia haastatteluita sinusta ja olen tehnyt rikosilmoituksia, tulen jatkamaan samallalinjalla..... "Lähestymiskielto Virtasen kannattaa hakea viivytyksettä.
- Koettu vainoaminen
"Jos haluat sotaa niin sitä saat! Kukaan ei jaksa sekoilujasi ja syyttelyjäsi, vaikka niille aluksi jaksaakin naureskella vain. Tekemisesi/sanomisesi on mennyt ihan överiksi! Milloin uhkailet moottoripyöräjengillä ja milloin syyttelet milloin mistäkin, mutta tuo seksuaalirikos on todella vakava!! http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/tukiainen-uhkaille-moottoripyorajen gilaisilla/ Olen antanut metropolille muutamia haastatteluita sinusta ja olen tehnyt rikosilmoituksia, tulen jatkamaan samallalinjalla..... "Suomessa lähestymiskiellon saaminen ei edellytä, että on tapahtunut rikos. Lähestymiskieltoja annetaan esimerkiksi vainoamisen perusteella, vaikka se itsessään ei tällä hetkellä ole rikos.
- Henkivakuutus
Koettu vainoaminen kirjoitti:
Suomessa lähestymiskiellon saaminen ei edellytä, että on tapahtunut rikos. Lähestymiskieltoja annetaan esimerkiksi vainoamisen perusteella, vaikka se itsessään ei tällä hetkellä ole rikos.
Lähestymiskiellon hakeminen, rikosilmoitus ja Tukiaisen joutuminen poliisikuulusteluihin toimivat jo sellaisenaan "henkivakuutuksena" vainotuille ihmisille.
- Hyljätty Brätzi
Tuksua ei siis saa jättää kukaan, sillä hän tuntee syvästi hyljätyksi tulemisen tunnetta?
- Tuksun parku
Johanna parkui 8.7. aamuyöllä Facebookissa:
"Voi itku kun Arton olisi pitänyt saada toi diabetes nro 1.
Pahat ihmiset näyttävät pääsevän kuin koira veräjästä!!!"- Tuksun parku 2
Johanna jatkoi Metrotuotannon kirjassa kerrottujen väitteiden alasampumista:
"Väite 2: "Olin huono sängyssä." Tuollaisen asian on helppo laukoa kun hain avioeron ja mies on nähtävästi katkera.
"En osaa ottaa suihin." PAS-KANMARJAT, SANON MINÄ!!!!!! Arto ei koskaan halunnut, että hänelle annetaan suuseksiä, se oli hyvin mielenkiintoista,
Arto halusi vain nuolla mua." - Pehmeä Muoto
tylytys jatkui:
”Tässä Johanna siis, ja kohta on kuules vanhentunut pikku tonttu, tulossa sulle paljon kovempaa materiaalia MUN OMASSA PALJASTUSKIRJASSANI!!!!!!
Käydäänkin sitten koko sun suvun porsaanreiät läpi, ja se MIKSI SUN PISIN SUHDE ON OLLUT TÄHÄN ASTI VAIN 4VUOTTA, ja sekin oli sekopää suhde, jossa katoilit kokoajan!!!!!
Emmekä heittäneet sua pois Jollaksesta, kun itse lähdit aina karkuun kuten kani'!!!!! Pöllöpää, vaadit multa jotain entisiä keikkapalkkoja takaisin, vaikket pystynyt edes häitä etkä uutta kotia meille hoitamaan, puhumattakaan ruuasta!!!! Ja voin sanoa että narsistin itkulla ei ole mitään merkitystä.”
- Johanna <3 <3 Arto
Tuksu kirjoitti kauniisti omasta rakkaastaan 9.7. yöllä:
”Tuolla rokkarilla (Tommy Leellä) on ainakin MUNAA, TOISIN KUIN ERÄÄLLÄ VI-TUN SAAMELAISELLA JOKA VALEHTELEE SILMÄT PÄÄSTÄÄN!!!!!!! SAA-KELI!” - Pisteytys
Tuksu luki 8.7. Metrotuotannon kirjan ”Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa” ja pisteytti elämänsä rakkaudet:
”Elämäni rakkaudet tähän asti sängyssä asteikolla 4-10:
- Eka rakkauteni Mika oli 9.
- Juutalainen miljonääri Udi oli 10.
- Saamelainen Arto oli 5 (yksi piste suuseksistä.)
- Ruotsalainen yritysjohtaja Urban 8-9.
- Tony Halme; en osaa sanoa koska emme koskaan rakastelleet.
- Ilkka Kanerva: En osaa sanoa, koska emme ikinä rakastelleet.
- Maailmantähti Mickey Rourke:10.
Eikä Rourke ainakaan haukkunut mun suihinottotaitoja, pöh!!!!!!!
Ja mä kyllä osaan kaikki asennot ja huohotukset, riippuu nyt vaan siitä kenen kanssa satun olemaan sängyssä!!!! Arto vaan takaisin sinne Pohjois-Lappiin tundralle itikoiden syötäväksi, et tee mitään täällä Helsingissä pelle!” - Poistettu?
On harmillista, että Somebodyn blogi on loppunut (vai olisiko kesälomalla?):
http://ihatescandals.blogspot.fi/ - Hampaaton Ruutana
Tuksu aamuyöllä 8.7. Metrotuotannon kirjan ”Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa” ja sai siitä kimmokkeen pisteyttää elämänsä rakkaudet, kas näin:
”Elämäni rakkaudet tähän asti sängyssä asteikolla 4-10:
- Eka rakkauteni Mika oli 9.
- Juutalainen miljonääri Udi oli 10.
- Saamelainen Arto oli 5 (yksi piste suuseksistä.)
- Ruotsalainen yritysjohtaja Urban 8-9.
- Tony Halme; en osaa sanoa koska emme koskaan rakastelleet.
- Ilkka Kanerva: En osaa sanoa, koska emme ikinä rakastelleet.
- Maailmantähti Mickey Rourke:10.
Eikä Rourke ainakaan haukkunut mun suihinottotaitoja, pöh!!!!!!!
Ja mä kyllä osaan kaikki asennot ja huohotukset, riippuu nyt vaan siitä kenen kanssa satun olemaan sängyssä!!!! Arto vaan takaisin sinne Pohjois-Lappiin tundralle itikoiden syötäväksi, et tee mitään täällä Helsingissä pelle!”
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895