Millä saatte parhaiten sosetahrat yms lapsen vaatteista pois? Moni on kehunut sappisaippuaa, mutta enkö mä vaan osaa käyttää sitä vai olenko ostanut jonkun halpisversion, kun ei ne perustahrat tunnu irtoavan...
hyvä tahranpoistaja haussa
8
350
Vastaukset
- pitäis toimia
Miten käytät sitä? Itse kastelen vaatteen ja hankaan saippuan siihen, annan vaikuttaa joitakin minuutteja ja sitten isken vaatteet koneeseen. On lähtenyt mustikka, porkkana, tomaatti ym. tahrat.
- tahraäiti
Olen kanssa kastellut ja hangannut saippuaa, mutta laittanut samantien koneeseen. Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla tuota että antaa hetken vaikuttaa. En ole mikään kotimartta näissä tahra-asioissa :) Sappisaippua on ihan uusi tuttavuus, nyt vasta kahden koneellisen kanssa oon kokeillut sitä.
- Pitäis toimia
Juu, siinä paketissakin neuvotaan odottamaan hetken vaikutusaika. Muutenhan se saippua huuhtoutuu heti pois. Kokeile nyt ensin antaa vaikuttaa vaikka kymmemen minuuttia ennen pesua. Pitäisi tulla puhdasta. :)
- 7kk
Tytän ämpärin kylmällä vedellä ja nakkaan vaatteet sinne ja fairia perään. Sitten koneeseen kun kerkeen tai ovat lionneet. Hyvin lähtenyt jopa mustikka.
- petra5
Mä olin aikoja sitten "mainoksen uhri" ja ostin sitä Vanishia tai miten nyt kirjoitetaankaan. Mutta siis se mainos jossa sanotaan luotan pinkkiin tms.. Ja enään ei kyllä pyykki tunnu puhtaalta jos ei sitä oo laittanu.. Se vie jopa banaanitahrat ja voikukan tahrat...
- Puhdasta tulee!
Täällä kans yks tyytyväinen vanishin käyttäjä! Lähtee kuivuneet mustikkatahratkin vaatteista! Ja jos säännöllisesti käyttää vanishia pyykinpesussa niin porkkanatahratkin haalenevat pesu pesulta. Ei mee kyllä rahat hukkaan tuossa aineessa!
- jklö.
Meillä kyllä on kaikki pahimmatkin tahrat lähtenyt ihan normaalisti pesemällä, tavallisella pesuaineella...
- .........--
Vanishia täälläkin :D aivan loisto tuote :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275