Mikä mahtaa olla V70:ssä vikana kun oikealta edestä kuuluuu narinaa ajettaessa koloisella tiellä. Mahtaako olla kallistuksen vakaaja vai? Korjautuuko välitangon vaihdolla?
Kyseessä vm -97 tdi
V70 etupää rutisee
5
4441
Vastaukset
- JoHan
Ainakin uudemmisssa, takuunalaisissa volvoissa , K,o yleisen vian ilmetessä asiakkaalle selitetään että tukivarsien päälle on kertynyt kiviä jotka vain sitten poistetaan...
Tosiasiassa autoon vaihdetaan kallistuksenvakaajan nivelet , joiden kestoikä on n, 20 tkm..Uudet ovt tasan yhtä heikkoja kuin vanhatkin...- AWD
Mulla on neljännet etukallistuksenvaimentimen pystytangot menossa 68tkm ajetussa -99 V70AWD:ssä. Oireet ovat mielestäni enemmän "lotina" kuin rutina. Semmoinen blobblobblob kuopissa. Aika helpostihan ne tosin vaihtaa itsekin.
- Mersumies
AWD kirjoitti:
Mulla on neljännet etukallistuksenvaimentimen pystytangot menossa 68tkm ajetussa -99 V70AWD:ssä. Oireet ovat mielestäni enemmän "lotina" kuin rutina. Semmoinen blobblobblob kuopissa. Aika helpostihan ne tosin vaihtaa itsekin.
Minulta kallistuksenvakaajia mennyt vasta yksi. Autolla ajettu 120 tkm (V70 vm 99). kallistuksen vakaaja maksaa 19 Euroa tarvikkeena ja on erittäin helppo vaihtaa itse. Meillä auto on kyllä melko kevyessä ajossa koska on kakkosautona.
Olen kuullut että uusissa volvoissa on enemmän ongelmia nivelten kanssa (ohjausnivelet).
Meillä auto on kyllä melko kevyessä ajossa koska on kakkosautona. - just
Mersumies kirjoitti:
Minulta kallistuksenvakaajia mennyt vasta yksi. Autolla ajettu 120 tkm (V70 vm 99). kallistuksen vakaaja maksaa 19 Euroa tarvikkeena ja on erittäin helppo vaihtaa itse. Meillä auto on kyllä melko kevyessä ajossa koska on kakkosautona.
Olen kuullut että uusissa volvoissa on enemmän ongelmia nivelten kanssa (ohjausnivelet).
Meillä auto on kyllä melko kevyessä ajossa koska on kakkosautona.joo kallistuksen vakaajan nivelet on tyyppi vika ja halpa ja helppo korjata.... v70 omistaja
- Vulva
just kirjoitti:
joo kallistuksen vakaajan nivelet on tyyppi vika ja halpa ja helppo korjata.... v70 omistaja
Kiitos vastauksista, lähdenkin kauppaan ostamaan repullisen noita niveliä. Vaihtelin muuten tänään takapäähän iskarin yläpään laipan. Kuminen laippa pitelemässä iskaria ja noin raskaassa autossa. Ei järjen hiventä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603