Eiväthän he voi mennä sinne.
- Ja mikä väline tämä oli jota se vastasi?
Tämä oli merkki, joka tarkoittaa ulkopuolista, ulkoisen puuttumisena, teennäisenä ja epäaitona, psyykkisen kivun tuoton oikeutuksena.
Normaali ihmisen käyttäytyminen ei tuota psyykkistä kipua toiselle ihmiselle.
Sopimusoikeudesta tämä on sairaus, kirkon järjestemänä ainoana toimintana, lasten kehojen tilaamisena raiskattavaksi, ja siten kilpailemisena.
- Tämä on psykopatia-narsismin väestönsuojeluohjelmaa, sen teetättämisenä.
Sairaanhoitaja: Ei ne eivät muutu koskaan.
- Miten te voitte mennä sinne vielä töihin?
Tämä on uskonnollisen pakkomielteisyyden aiheuttamaa väkivaltaista, tulevaisuuden tuhoamisen-toimintaa.
Sairaanhoitaja: Mä luulin,että mä saan joka asiaan mennä...
- Niin, tässä on sellainen merkki, että sä et saa mihinkään asiaan mennä.
Itälä, Kokoomus: "Mun mielestä se on ainakin mielisairas."
Sosiaalityöntekijä: Pappi kysyy: Missä tässä tulee sitten se turvallisuus?
- Sitten kun Sini ja hänen äitinsä saavat aikaan tasapainon luoda sitä.
Se ei ole kovin suuresti seurattava asia.
Mikä tämä olikaan tämä seurattava asia, merkki?
- No, se on tämä persoonakehitysmerkki se ei ole lainkaan seurattavissa esim. assosiaation tuottamisen tiloissa, koska se tuottaa hyvin paljon psyykkistä kipua, feminiinisyyttä poistaen, psyykkistä kipua aiheuttaen.
Koska sä pyrit näin sosiaalityöntekijän lasta käyttäen, sairaalateologina työskennellen ilman vakaumusta, tuhoamaan mm. ihan perhettä, perheinä käyttäen sisarus-suhteina papereiden vaihtamista pyytäen.
- Me emme tarvitse apua.
Se on sairaalloista haluamista, syrjinnällä.
"Niin, mä en saa makaaberin takia."
Asianajaja: Mä en saakaan tätä tilaa.
Koska tämä on suunnatonta tuskaa tänä merkkinä tuottava.
Kunnan Sairas: "Haluna vain huutaa."
Kyllä liiallisen hektisyyden aiheuttaminen psyykkisenä kipuna perheeseen, perheelle sitä luoden omana maailmana, muilta tulevaisuuden tuhoten, on täysin kiellettyä, tällä merkilläkin.
Mä olin juuri tämän kunnan sairaan takia, kommunismista, erityisellä psykopatia-alueella töissä väestönsuojeluna sen ollessa boddhismin ohjelma.
- Väestösuojelua voi joskus pitää seksikokemusta.
Molemmat edellyttävät hyvää yleiskuntoa, tunto-aisteineen.
"Kun kaupassa on poliisi."
Sosiaalityöntekjä: Ja sen takia tätä ei käytetä tätä merkkiä.
Sairaanhoitaja: Enkö mä mitään saa tästä työstä?
- EI siitä mitään voi maksaa, kun ei tarvi rahaa metroseksuaalisuuden takia.
Miksi et tätäkään tee itse?
Ulkopuolinen, nainen: Onko se tällainen se merkki, kuin tuo alla?
- On.
Itälä, Kokoomus: Ei ihme, että vastustat seksiväkivalta-lapsia.
- Ei mitään tarvetta tuon persoonakehityksen luomiseen.
Minä, all. kirj. Se on velvollisuus ihan kaikissa perheissä.
Hetero-avioparit. Esim. Henkilöllisyyden vieminen
- Jos pariskunta vaikka eroaa raskaus aikana, tai äiti kuolee synnytykseen ja lapsi on vailla turvaa tässä tilanteessa ja äiti on vain juridisesti olemassa.
- Ei ole oikeutta riistää lapsenomaa, vain pohtiakseen samansukupuolisesta seksistä viihtymistä, siitä viihtymättömyyttä tehden, ja turvallisuushakuisuutta tuhoisasti luomalla, psyykkisenä kipuna, sitä aggressiivisuutena osoittamalla, ja edelleen lapsenkasvatusta pyytämällä, vain pelkästä pelosta, ja edelleen raivon tunteista sukupuolenvaihdosta, psykologina, samansukupuolista seksisuhdetta käyttämällä.
All.Kirj: Sirde-Joakim Amnesty taitaa olla vähän hirveästi jännittäen vähän sellaisessakin toimessa, väestönsuojeluna, tätä ohjelmaa tehden, pyydetysti, ja siten taas suorittamalla, pyydetystä lapsenkasvatuksesta, tai sen pyytämisestä, lapsenkasvatusta pyytäen.
Koska Mika ja Vesa ovat olleet pitkään hakeutumatta hoitoon
10
195
Vastaukset
- ?=======?
Diagnoosisi? -Skitsoaffektio...
? - Ei tällaista:Sinde82
Miksi sä tarjoat taas hyvinvointia käyttäjä-nimelläni?
-No, miksi?
Tämä on ulkopuolinen solaris-lapsi.
- Hän on tullut nyt päivähoitoon.
Esim. 19-vuotiaana en voi huolehtia ulkopuolisesta perheestä.
- Hän on ulkopuolisesta perheestä. Hän on toisesta ydinperheestä.
Miksi me sellaisesta kiinnostuisimme?
Ei ole seksuaalisen alistamisen tuottamisen oikeuksia.
- Ei ole oikeuksia psyykkisellä kivulla tuotettavaan palveluun.
Kts. Bosnia-Hertzegovinan sota
- Tyhmä.
Tämä vastaa vähän syöttämistä.
"Vammaiselta ei edellytetä omaa toimintaa osoittelulla, koskien kaikkia vammaisryhmiä. Hoito toimii nyrkkeilystä ja on psyykkisen kivun poistamista." Erityis-tila: Keho turvallisena egoismina, tasapainoisuutena, psyykkisettä kivutta
- Mitä sä menet vielä sinne osastolle töihin?
Raskain työni on ollut Mira-kehitysvamminen, josta Jannen, S:n veljen, on tarkoitus kehittää trilleri-eleviittoman avulla, kasvojeni osaa kallosta käyttämällä itselleen, omasta kehosta.
- Se oli ihan sairas, se teidän tarve.
Siellä on aivan tällainen sairaan sadistinen, kuin trilleri-eleviittomapersoonalilsuuden luominen esim. psyykkisen kivun avulla sitä tuottaen.
- Mitä varten meidän tulee muuten huolehtia näistä lapsista jatkuvasti psyykkisen kivun tuottamisen takia?
Ei tänne saa mennä mitään paskaa tänne ekstraktiin tunkeen.
- Ei tänne saa mennä töihin.
Ei meillä ole tarvetta sellaiseen.
- Mitä helvettiä te olette kuvitelleet järjestävänne toimintana?
Esim. Hampaiden poisto fokusaatio
- Se oli melkein katkaissut hahmoterapiani lapsena.
He kristityt olivat toiminnallaan olivat luoneet hänet kiduttaen, psyykkisellä kivun tuotolla, jopa käyttäytymisellään kilpaillen. Hän oli irstaasti hymyilevä lepatteleva perhonen-persoonallisuus. Irstaasti hymyilevä, lepatteleva perhonen oli ympäristössäni, hän halusi kilpailla vanhempana, äitini tuhoten. Ihmisen persoonallisuus ei todellakaan saanut kehittyä niin. Vain häntä itseään varten.
Irstaasti hymyilevä, lepatteleva pehonen oli jo sulkeutunut itselleen tilaan ympäristöön. Kirkon toiminta pyytäen lapsenkasvatusta, psyykkistä kipua tuottaen.
Se oli yhteistoiminta.
- Monis vertikseltä projektin muotoisesti pyydettynä, jopa lapsen kehoa jälleen, taas käyttäen.
Tämä oli onnistumisen elämyksettömyyttä, sen ympäristöä muodostamalla, ulkonäköpiirre-vammoja aiheuttaen, painostamalla.
Se on psykologiliiton käyttämää häijyä turvallisuudenhakuisuutta, josta ei ole tulevaisuutta.
- Tätä ei saa tehdä lasten ja naisten transvestismi-sairauden takia.
On kuule hyvin raskasta hoitaa transvestismiä sairastavaa ikäistänsä kehossa.
- Tämä on kivuliasta, jos ei saa heti apua, seksuaalisuutena mm. paikalla olemalla, ja läsnäolona vain vapaudella, mm. kärsimyksettä tai sillä uhkaamatta, kuin sikilölle ennen hänen syntymäänsä tuotettu kipu, kirkon ekstraktissa.
Ja oikeusjärjestelmänähän tässä oli: Gandhien välineistön käyttöpyyntö.
.- Ja kuka idiootti sanoi, että psyykkisen kivun tuottaminen on kirkon ulkomaanapuna, koska sitä se ei ainakaan ole?
P. S. En nyt ole mukava ja miellyttävä, enkä voi auttaa ulkopuolista solaris-lasta, joka on ulkopuolisessa perheessä, toisessa taloudessa, omassa ydinperheessänsä.- "Ei ihmisiä":Sinde82
- Ei minulla ole diagnoosia.
Ne eivät sovi kaikille esim. ylipainoiselta siirrettynä.
- Minä laihdutan tässä, en ole skitsofrenia diagnoosissa.
Et voi kilpailla siten, osoitellen turvallisuutta hakien.
- Et saa osoittaa diagnoosein leimaten. Et voi lähestyä.
Et saa hoitamalla pitää vankiloita.
- Tilan on aina oltava psyykkisen kivun poisto.
Hampaiden poisto fokusaatio
- Mitä sä sillä haluaisit siellä?
Sillä toiminnalla ei saa tukeutua mihinkään sadistisuudesta ja eläimellisyydestä psykopatiana seuraillen.
- Se on sopimusoikeuden vastaista yksityis-elämän loukkaamista.
Se on ulkonäköpiirre-vammojen aiheuttamaa psykoottisuutta, tulevaisuuden tuhoutumista, sekä niiden käyttämistä painostamisena.
Tämä ei ole tervettä, tästä ei saa apua.
- En hyväksy yhtään turvallisuuttahakevaa osoittelevaa ylipainoista.
Minun ei tarvitse hyväksyä heitä.
- Kirkko ei saa pyrkiä edes skitsoaffektiivisuutta käytten edes luomaan heitä.
He ovat transvestismiä sairastavia lapsia.
- Te ette voi käyttää toimintaanne psykologeina heidän takiaan.
Kirkko on luonut tässä vahingossa paranormaalin tilan, käyttäen sitä painostamiseen.
Ylipainoinen ei saa tässä osoitella, käyttäen eläimellisyyden silmänosaa naiselta toisinpäin. Se ei saa olla naisella siten, transsin omaisesti, väkivaltaan, vihaan ja uhkaan oikeuttavasti kääntyneenä siten, lainkaan koskaan toisinpäin.
- "On mulla psykopatiana tällä alueella."
Jatkuvana.
- Tähän on läheisyydenkyky hallusinaationa, jota käytetään esim. unen turvaamiseen. Tästä osastota ei ole hyötyä esim. hypnoosina- tai suggestiotasona, esim. turvaamiseen.
- Siis, millainen järjetön lapsenkasvatuksen häiriö tämä osasto on?
Skitso-affektiohäiriö on aina tällä sosiaalityöntekijän, huonotapaisella lapsella, irstaasti hymyilevän lepattelevan perhosen persoonallisuudella.
EI ole sisimmättömyydestä rakkauden tunnetta uskonnon lopettamiseen.
"Me emme tee myöskään tällaisilla Ihmiskunta Sinde-lääkkeillä mitään."
- Oikeuttaen paranormaalilla koskettelemista.
Millaisessa traumassa haluatte pitää henkilökuntaa?
He ovat palvomisesta aivan käsittämättömässä traumassa.
- Se ei kuulu ihmisen käyttämisen halilnnallisiin tapoihin.
Miten uhrata meitä?
- Ei sulla ei eläimellisyyden ja sadistisuuden silmänosaan oikeuksia.
Haistattelisi naisen sukupuolielimiä halventaen, läheisyydenkyvyttömänä osoitellen. - Vankeudessa, 30-v
"Ei ihmisiä":Sinde82 kirjoitti:
- Ei minulla ole diagnoosia.
Ne eivät sovi kaikille esim. ylipainoiselta siirrettynä.
- Minä laihdutan tässä, en ole skitsofrenia diagnoosissa.
Et voi kilpailla siten, osoitellen turvallisuutta hakien.
- Tilan on aina oltava psyykkisen kivun poisto.
Hampaiden poisto fokusaatio
- Mitä sä sillä haluaisit siellä?
Sillä toiminnalla ei saa tukeutua mihinkään sadistisuudesta ja eläimellisyydestä psykopatiana seuraillen.
- Se on sopimusoikeuden vastaista yksityis-elämän loukkaamista.
Se on ulkonäköpiirre-vammojen aiheuttamaa psykoottisuutta, tulevaisuuden tuhoutumista, sekä niiden käyttämistä painostamisena.
Tämä ei ole tervettä, tästä ei saa apua.
- En hyväksy yhtään turvallisuuttahakevaa osoittelevaa ylipainoista.
Minun ei tarvitse hyväksyä heitä.
- Kirkko ei saa pyrkiä edes skitsoaffektiivisuutta käytten edes luomaan heitä.
He ovat transvestismiä sairastavia lapsia.
- Te ette voi käyttää toimintaanne psykologeina heidän takiaan.
Kirkko on luonut tässä vahingossa paranormaalin tilan, käyttäen sitä painostamiseen.
Ylipainoinen ei saa tässä osoitella, käyttäen eläimellisyyden silmänosaa naiselta toisinpäin. Se ei saa olla naisella siten, transsin omaisesti, väkivaltaan, vihaan ja uhkaan oikeuttavasti kääntyneenä siten, lainkaan koskaan toisinpäin.
- "On mulla psykopatiana tällä alueella."
Jatkuvana.
- Tähän on läheisyydenkyky hallusinaationa, jota käytetään esim. unen turvaamiseen. Tästä osastota ei ole hyötyä esim. hypnoosina- tai suggestiotasona, esim. turvaamiseen.
- Siis, millainen järjetön lapsenkasvatuksen häiriö tämä osasto on?
Skitso-affektiohäiriö on aina tällä sosiaalityöntekijän, huonotapaisella lapsella, irstaasti hymyilevän lepattelevan perhosen persoonallisuudella.
EI ole sisimmättömyydestä rakkauden tunnetta uskonnon lopettamiseen.
"Me emme tee myöskään tällaisilla Ihmiskunta Sinde-lääkkeillä mitään."
- Oikeuttaen paranormaalilla koskettelemista.
Millaisessa traumassa haluatte pitää henkilökuntaa?
He ovat palvomisesta aivan käsittämättömässä traumassa.
- Se ei kuulu ihmisen käyttämisen halilnnallisiin tapoihin.
Miten uhrata meitä?
- Ei sulla ei eläimellisyyden ja sadistisuuden silmänosaan oikeuksia.
Haistattelisi naisen sukupuolielimiä halventaen, läheisyydenkyvyttömänä osoitellen.Esim. Hypoteesi 1. Ylipainoisten omaisilta julkiseksi vedetyt henk.tiedot.
- Uhraamisen ja uhkaamisen aie.
- Auktoriteettipalvonnallisuus, hier-arkia
- Auktoriteettiharhaisuus, johtaminen, hallitseminen
- Ei saa hoidolla alistamista psyykkisen kivun tuottamiseksi
- Oikeuttaisi ylipainon aiheuttamiseen uskontona
- Oikeuttaa ylipainoisten hallitsemisen käyttöön, uskonnollisena, uskonnollisuutena sitä ilman sosiaalisia, mm. seksuaalisuutta, ja siten paineiden luomista ja mielenterveyttä, henkisenä mielenterveytenä käytteän.
- Kts. seksuaalisuudettomuus
Kostaminen on täysin sairasta ja inspiroimattoman sairasta.
- Tällä alueella ollut ylipainoinen pappi.
Tässä ei kirkkotaiteita alueella esim.
- Coping-keinon kehon olemuksen osalta inhimillisyytenä läheisyytenä puutteellinen.
Ei psykologi harjoita tällaista virkaa.
- Tämä on väline, kone.
- Paranoidi skitso ?
Miettikää hei millasta olis olla tää aloittaja? Näistä kirjoituksista oikein paistaa ahdistus, ikään kuin olis joku uhkaamassa koko ajan. Jos tää helpottaa kirjoittajan mieltä, siit sit vaan. Ja siis näiden tekstien sisältö, millasta mahtaa ihmisen elämä olla, kun saa tällaista ulos itsestään. Mä en pystyis vaikka yrittäisin.
- Yhddhkl
Varmasti sellaisen ihmisen, joka liikaa keskittyy muiden ihmisten elämään elämättä omaansa.
- affektio-skitso
Esim. Hypoteesi 1. Joko hän on kokenut vaikean lapsuuden tai se on häneltä riistettynä, oikeudettomin puolustuskeinoin, kun meidän iso-isämme keksivät efektiivisyys-käsitteen.
- ''Et ole kuullut, elääkö hän vaih onko mennyt iäisyyteen.''
-''Sinä kelvoton nöffi, joka olet meidät saattanut pois ihanista elämän pirskeistä, joissa he kemuilivat ja joivat itsensä täyteen juhlissa tarjottavaa juomaa..''
- ''Etkö ole kuullutkaan, kuinka iso-isämme taistelivat nöffejä vastaan puolilta toisin etelä-irlannin ja maahisten välillä, siellä olivat myös nymfit, satyyrit, noidat, muusat, faunit, merenneidot seireenit ja tontut ja peikot keijuineen.''
-''Noidista puhumattakaan, sinä olet velho, joka taiot myrkkyliemiäsi, muka rohtoinesi, jotka mukamas parantavat, ei niistä saa kuin kuoleman..''
-''Aiotko sinä todella haastaa minut oikeuteen, vain minun noituuteni tähden, sinä kelvoton itikansieppi!''
-''En minä aio, mutta se tehdään kyllä tulevaisuudessa, ilman minun sanaanikin, entiedä miten olet joutunut tähän, keijut ja faunit niskoittelevat keskenään puistikossa, mutta sinä vain myrkytät koko laaksoon, niin, että valumme kuolioon.'' - nöffit.
-''Jos sinä tuolla uhmaat niin...''
-''Häivy täältä, muuten koko laakso saa tuskastella kärsimyksestänsä.''
-''Ei, tämä on minun laaksoni, minun omani, minä hallitsen täällä, olen kuningas.''
-''Mene nyt pois, muuten joudun kutsumaan qioloweenit.''
Esim. Hypoteesi 2. Sinä ja nymfit olette salaliitossa minua vastaan, ei käy kuin eskimoiden suku hylkeitä pyydystämään, vaan sinä ja nymfit keskenänne pidätte suurta mekkalaa, siitä kuka aloittaa ensin, ei ole niin, että käyt ensin vaan ensiksi nymfit menevät sitten tulet sinä ja keijut..
-''Satyyrit valloittavat valtameren ja riistävät sen afrikkalaisten köyhimmistöltä, sinä nymfi olet se, missä oinas äänensä korottaa, et sinä vaan oinas.''
-''Sinä julkea yrität kostaa tämän?, kuinka jos minä täällä olisin, kuinka sinä kävisit faunien kanssa oikeutta?''
-''Ei minun arvoni tuohon viitsi vastata sinä nymfi, olet muusien ja noitien risteytys, etkä osaa runoilla, olet nymfi mikä nymfi jos nöffi.''
-''Suokaanne anteeksi keisari toi kirjeen, jossa lukee, että nymfit on pidätettävä, qioloweenit tehkää tehtävänne!''
-''Olette sairas, kuinka voitte riistää minulta sekä laaakson, että nymfit, jotka olemme suurella vaivalla tuoneet.''
-''Keijut sekä nöffit marssivat tiehensä, ei heidän käynyt kuten nymfien vaan pääsivät vapaaksi toisesta riistosta, joka on kaukana muinaisuudessa, kun kaivat syvän syvän kuopan löydät nöffien sijan faunien etelämetsikössä, niin hän sanoi vai pistättekö väittämäni harhautukseen?'' - Efex pro
Tämä on Sinde kolmonen. Ei ole tätä seksi-lapsi-apteekkia eikä osittaista tietoisuutta ympäristöstä kuten Sinde kakkosella. Tässä seikkailee nöffit (?) ja maahiset. Kohta on jo päässä ruuhkaa.
- et saa osoittaa diag
''Et voi kilpailla siten, osoitellen turvallisuutta hakien.
- Tilan on aina oltava psyykkisen kivun poisto. ''
Katsokaa suomi24 haku: sinde-82, löytyy reilusti yli tuhat tekstiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306