ihmettelen jatkuvasti miksi nään lapsuudestani yhtä unta tosi usein...se on seuraavanlainen: olin jotain 4-5 vuotias ja asuin(asun edelleen)maalla ja yhtenä talvi-iltana pidettiin pellollamme joku tapahtuma en muista mikä mutta iso kokko oli ainakin ja naapureita ja muita ihmisiä oli paikkalla. osa tutuista tuli potkukelkoilla ja suksilla...ilta oli jo pimeä...yhtäkkiä minulle tuli kauhea vessa hätä ja sanoin äitille että mennäänkö kotona käymään ku minun on vessaan päästävä...lähdimme äitini kanssa kotona käymään autolla(kokko oli aika kaukana yhellä pellolla)...kun palasimme..emme muuta kuin kerkesimme autosta nousemaan niin ihmiset huusivat ja yksi nainen(naapurimme) juoksi itkien meidän luokse ja huusi jotain että se jäi auton alle...en tajunnut mistä oli kyse kunnes menimme jollekkin autolle ja samassa huomasin edessäni verisen, tajuttoman, kuolleen saksanpaimen koiran...se siis oli jäänyt auton alle kun pellon vieressä meni valtatie...ja muistan että juoksin jostain kumman syystä serkkuni kanssa valtatielle ja takasin ja uudestaan katsomaan koiraa...tuo ei vaikuta kummoiselta mutta alkaa jo häiritsemään kun nään aina sillon tällöin tuosta kyseisestä illasta unta tavallaan se puistattaa aina kun nään naapurin itkemässä ja huutamassa minulle ja äidille ja kuolleen verisen koiran paketti autossa....ja toinen asia on että miksi painajaisissa aina juoksen pakoon...joku jahtaa minua aina???
talvi-ilta
ihmettelijä
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268