Mies ei laukea

odottava2

Minulla on kolmen viikon seurustelu takana miehen kanssa, joka ei laukea.

Hänen mielestään, vika ei ole minussa (aikaisemmat mieskumppanit ovat kyllä lauenneet) ja hänestä huomaa, että rakastelu tuottaa hänelle hyvää. MUTTA, tilanne on ollut minulle vaikea hyväksyä.

Häntä itseä on ruvennut "epäilyttämään", että onko tilanne pitkän käteen vetämisen vuoksi tehnyt sen, ettei hän enään laukea naisen kanssa.

Voiko tämä olla totta? Olisiko jotain, millä saisin korjattua tilanteen?

2

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavastionapua

      Hei, olen 21-vuotias mies ja minulla on sama ongelma joitenkin naisten kanssa yhdynnässä. Monet yhdynnät ovat kestäneet useita tunteja ilman laukeamista ja loppu puolessa alkaa olla niin puhki ettei jaksa enää jatkaa niin lopetetaan. Joillakin kerroilla ei mene kuin 15minuuttia kun alkaa tulemaan. Runkkaaminen saattaa olla aika kova syypää siihen niinkuin minullakin oli. Koittakaa hieman rajumpaa/nopeempaa yhdyntää. ja tiettyä asentoa mikä miehestä tuntuu hyvältä kannattaa jatkaa niin pitkään kunnes laukeaa (Oma kohtanen kokemus) Asento missä tuntui eniten kitkaa oli että nainen on päällä ja tekee työn, Kokeilkaa eri asentoja ja kysy mieheltsi mikä tuntuu parhaimmalta mistä tulee eniten tuntoa terskaan.

    • 24vmies

      Onpa helpottavaa tietää etten ole ainut joka kärsii tällaisesta ongelmasta. Itse olen harrastanut muutaman kerran seksiä saman naisen kanssa enkä laukea millään. Välillä myös seisokki loppuu kokonaan ja sitä on vaikea saada enää päälle kun jännitän liian paljon. En tiedä pääsenkö koskaan eroon tästä ongelmasta. :( Vika ei ole siinä ettei nainen ole tarpeeksi seksikäs vaan ihan minussa itsessäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe