Mies ei laukea

odottava2

Minulla on kolmen viikon seurustelu takana miehen kanssa, joka ei laukea.

Hänen mielestään, vika ei ole minussa (aikaisemmat mieskumppanit ovat kyllä lauenneet) ja hänestä huomaa, että rakastelu tuottaa hänelle hyvää. MUTTA, tilanne on ollut minulle vaikea hyväksyä.

Häntä itseä on ruvennut "epäilyttämään", että onko tilanne pitkän käteen vetämisen vuoksi tehnyt sen, ettei hän enään laukea naisen kanssa.

Voiko tämä olla totta? Olisiko jotain, millä saisin korjattua tilanteen?

2

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavastionapua

Hei, olen 21-vuotias mies ja minulla on sama ongelma joitenkin naisten kanssa yhdynnässä. Monet yhdynnät ovat kestäneet useita tunteja ilman laukeamista ja loppu puolessa alkaa olla niin puhki ettei jaksa enää jatkaa niin lopetetaan. Joillakin kerroilla ei mene kuin 15minuuttia kun alkaa tulemaan. Runkkaaminen saattaa olla aika kova syypää siihen niinkuin minullakin oli. Koittakaa hieman rajumpaa/nopeempaa yhdyntää. ja tiettyä asentoa mikä miehestä tuntuu hyvältä kannattaa jatkaa niin pitkään kunnes laukeaa (Oma kohtanen kokemus) Asento missä tuntui eniten kitkaa oli että nainen on päällä ja tekee työn, Kokeilkaa eri asentoja ja kysy mieheltsi mikä tuntuu parhaimmalta mistä tulee eniten tuntoa terskaan.

• 24vmies

Onpa helpottavaa tietää etten ole ainut joka kärsii tällaisesta ongelmasta. Itse olen harrastanut muutaman kerran seksiä saman naisen kanssa enkä laukea millään. Välillä myös seisokki loppuu kokonaan ja sitä on vaikea saada enää päälle kun jännitän liian paljon. En tiedä pääsenkö koskaan eroon tästä ongelmasta. :( Vika ei ole siinä ettei nainen ole tarpeeksi seksikäs vaan ihan minussa itsessäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      112
      7989
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      400
      7163
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      80
      4464
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4199
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      203
      2619
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      33
      2365
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      101
      2336
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      20
      2039
    9. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      0
      2000
    10. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1907
    Aihe