Minulla on kolmen viikon seurustelu takana miehen kanssa, joka ei laukea.
Hänen mielestään, vika ei ole minussa (aikaisemmat mieskumppanit ovat kyllä lauenneet) ja hänestä huomaa, että rakastelu tuottaa hänelle hyvää. MUTTA, tilanne on ollut minulle vaikea hyväksyä.
Häntä itseä on ruvennut "epäilyttämään", että onko tilanne pitkän käteen vetämisen vuoksi tehnyt sen, ettei hän enään laukea naisen kanssa.
Voiko tämä olla totta? Olisiko jotain, millä saisin korjattua tilanteen?
Mies ei laukea
2
228
Vastaukset
- Toivottavastionapua
Hei, olen 21-vuotias mies ja minulla on sama ongelma joitenkin naisten kanssa yhdynnässä. Monet yhdynnät ovat kestäneet useita tunteja ilman laukeamista ja loppu puolessa alkaa olla niin puhki ettei jaksa enää jatkaa niin lopetetaan. Joillakin kerroilla ei mene kuin 15minuuttia kun alkaa tulemaan. Runkkaaminen saattaa olla aika kova syypää siihen niinkuin minullakin oli. Koittakaa hieman rajumpaa/nopeempaa yhdyntää. ja tiettyä asentoa mikä miehestä tuntuu hyvältä kannattaa jatkaa niin pitkään kunnes laukeaa (Oma kohtanen kokemus) Asento missä tuntui eniten kitkaa oli että nainen on päällä ja tekee työn, Kokeilkaa eri asentoja ja kysy mieheltsi mikä tuntuu parhaimmalta mistä tulee eniten tuntoa terskaan.
- 24vmies
Onpa helpottavaa tietää etten ole ainut joka kärsii tällaisesta ongelmasta. Itse olen harrastanut muutaman kerran seksiä saman naisen kanssa enkä laukea millään. Välillä myös seisokki loppuu kokonaan ja sitä on vaikea saada enää päälle kun jännitän liian paljon. En tiedä pääsenkö koskaan eroon tästä ongelmasta. :( Vika ei ole siinä ettei nainen ole tarpeeksi seksikäs vaan ihan minussa itsessäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057