Tuohon kysymykseen olen etsinyt itseltä vastausta. Harmittaa niin julmetusti olla sisällä hellepäivätkin, kun ei tuolla pihalla ole yksinäiselle työttömälle mitään tekemistä. Kaikki kiva maksaa tai jos ei maksa niin on seurassa mielekkäämpää.
No kävinhän mä sentään lenkillä, mutta eihän siihen saa kulutettua kun sen 1.5h ja sieltä sit takas kotiin kattomaan ikkunasta ulos miten hieno kesä siellä onkaan.
No ainoaksi ideakseni on jäänyt uimaranta, jos vaikka viittis aurinkoo mennä ottaa. Voi sielläkin tietysti ysinäisyyden tunne korostua, kun näkee ympärillään vain pariskuntien kuhertelua.
Miten yksinäiset nautitte kauniista kesäpäivästä?
162
7263
Vastaukset
- näin minulla
No mä olen ollut enimmäkseen sisällä, kun ei tuota hellettä kestä. Pelaillut, piirtänyt, musisoinut ja istunut koneella. Näissä merkeissä tämä kesä hyvin pitkälle menee, kun ei työtä ole. Syksyllä ehkä taas on, mutta eipä siitä tiedä vielä.
- Robert McKeancy
Olet sentään osannut olla harvinaisen hyvin yksinkin, ja olet säästynyt ihmeen hyvin elämän koulussa. Mutta ymmärrän hyvin että jälleen vaivaa ajatus yksinäisestä kesästä, joten haluan rohkaista sinua kestämään vielä muutamia kuukausia, ja tulet ihmettelemään "Hallava-hevosen" aikauden ilmiötä ihmiskunnassa. Ja kuitenkaan et joudu lainkaan kärsimään sairaus pandemiasta. Ja niin huomaat vielä olevasi oikein onnellinen uuden maailmanjärjestyksen suomasta osasta sinullekkin.
Ja siihen asti haluan suositella sinulle nyt kuitenkin ajankäytöksi perehtymistä erilaisten vihertuotteiden parvekeella kasvattamiseen. Ja laittaa heti tulemaan mm. auringonkukan versoja, ja erilaisten viherkasvien Rucola, Punamangoldi ym. ja yrttien maailma Rosmariini, Timjami, Rakuuna, Basilica ym. Voin kertoa että päivittäinen paahtoleivän päälle vihermassan valmistaminen vihertuotteilla, valkosipulin sekä tofua öljyn kera yrteillä maustettuina on erittäin terveellinen ja antoisa muutos elämääsi.
Ja osaan myös ennustaa kohdallasi että tulet kohtamaan aviomiehen itsellesi 3 vuoden kuluttua. - aloita iskemään ;)
Jos sul on paljon vapaa-aikaa ja oot mies niin iske päivisin ja hommaa itelles seuraa. Tietty voit kyseisii neuvoi noudattaa naisenakin.
"1. Kun kävelet julkisilla paikoilla yritä tietoisesti saada katsekontakteja viehättäviin naisiin.
2. Kun nainen katsoo sinua silmiin 1 sekunttikin tai vilkaisu on riittävästi kävele naisen luokse vaikka se tarkottaisi kääntymistä ja naisen perässä juoksemista. Kun nainen luo katsekontaktin ymmärrä, että nainen haluaa sinun puhuvan hänelle
3. Kun nainen katsoo sinua pidempään.. Pidä katsekontaktia yllä ja hymyile naiselle.
4. Mene naisen perään.
5. Aloita keskustelu ja pysäytä nainen "Näytit kiinnostavalle ja halusin tulla sanomaan Moi"
Naisten puhelinnumeron saaminen ja keskustelun aloittaminen on haastavampaa ja epätodennäköisempää, jos katsekontaktia ei ollut.
Katsekontakti tarkoittaa sitä, että nainen pitää ulkonäöstäsi, joka tietysti parantaa onnistumisen mahdollisuutta. Tästä johtuen on tärkeää pukeutua aina hyvin, tuoksua hyvältä ja näyttää niin hyvältä kuin mahdollista kaikkialla missä oletkin.
Kun aloitat keskustelun kysy mitä kuuluu, esittele itsesi ja keskustele tilanteeseen liittyen muutama minuutti. Anna naisen jatkaa matkaa ja kysy hänen puhelinnumeroaan.
Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta hän lopettaa tietysti keskustelun lyhyeen eikä anna puhelinnumeroaan. Jos nainen ei ole kiinnostunut muista silti olla ystävällinen ja toivota hänelle mukavat päivänjatkot.
Älä tee mitään tyhmää kuten käytä iskulauseita tai kerro vitsejä. Älä myöskään yritä saada fyysistä kontaktia ainoastaan kättely nimiä kerrottaessa"
lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.html - onkotässämitäänperää
aloita iskemään ;) kirjoitti:
Jos sul on paljon vapaa-aikaa ja oot mies niin iske päivisin ja hommaa itelles seuraa. Tietty voit kyseisii neuvoi noudattaa naisenakin.
"1. Kun kävelet julkisilla paikoilla yritä tietoisesti saada katsekontakteja viehättäviin naisiin.
2. Kun nainen katsoo sinua silmiin 1 sekunttikin tai vilkaisu on riittävästi kävele naisen luokse vaikka se tarkottaisi kääntymistä ja naisen perässä juoksemista. Kun nainen luo katsekontaktin ymmärrä, että nainen haluaa sinun puhuvan hänelle
3. Kun nainen katsoo sinua pidempään.. Pidä katsekontaktia yllä ja hymyile naiselle.
4. Mene naisen perään.
5. Aloita keskustelu ja pysäytä nainen "Näytit kiinnostavalle ja halusin tulla sanomaan Moi"
Naisten puhelinnumeron saaminen ja keskustelun aloittaminen on haastavampaa ja epätodennäköisempää, jos katsekontaktia ei ollut.
Katsekontakti tarkoittaa sitä, että nainen pitää ulkonäöstäsi, joka tietysti parantaa onnistumisen mahdollisuutta. Tästä johtuen on tärkeää pukeutua aina hyvin, tuoksua hyvältä ja näyttää niin hyvältä kuin mahdollista kaikkialla missä oletkin.
Kun aloitat keskustelun kysy mitä kuuluu, esittele itsesi ja keskustele tilanteeseen liittyen muutama minuutti. Anna naisen jatkaa matkaa ja kysy hänen puhelinnumeroaan.
Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta hän lopettaa tietysti keskustelun lyhyeen eikä anna puhelinnumeroaan. Jos nainen ei ole kiinnostunut muista silti olla ystävällinen ja toivota hänelle mukavat päivänjatkot.
Älä tee mitään tyhmää kuten käytä iskulauseita tai kerro vitsejä. Älä myöskään yritä saada fyysistä kontaktia ainoastaan kättely nimiä kerrottaessa"
lähde http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miten-saada-tuntemattoman-naisen.htmlJos tässä tarinassa on totuuden häivääkään niin mä olen kyllä hiihtänyt unelmieni ohi, aina kun kaunis nainen tuntuu tuijottavan kauemmin niin mietin vain että katselee vikoja tai muuta vastaavaa.
- Mies, Hki
Tänään täytyi levähtää auringolta. Kirjastossa ja kaupassa pistäydyin. Hellepyykin lisäksi vain ollut. Nyt hyviä kirjoja, joten huomenna taas rannalle.
- miees kaks-seiska
Niiin,en sano että yksinään on aina kiva olla mutta,kyllä asiat paljon riippuu siitä mitenkä suhtautuu ja näkee asiat.Mitä jos,olisit tilanteessa että sinulla olisi joku vakava sairaus,josta et tietäisi mitenkä se käyttäytyy.Tai mitä jos olisit tilanteessa,missä et pääsisi lainkaan ulos sisältä vaikka haluaisit.Hyvä kun selviät sisätiloissa itsenäisesti.Näitä ihmisiäkin on.
Tällä tahdon siis vain sanoa että,me ihmiset,jotka liikumme itsenäisesti 1.5h lenkkejä aurinkoisessa kesäilmassa,itseänäisesti,voisimme hieman miettiä onko asiamme kuitenkaan OIKEASTI niin huonosti.Loppujen lopuksi,se että ei ole parisuhdetta tai ole kauheasti rahaa,on mielestäni elämän perusasioita joita vain joutuu kohtaamaan.Ja paljon on siis myös kiinni siitä,mitä alamme asioille tekemään.
Sinäkin voit tosiaan käydä lenkillä,uimarannalla,jäätelöllä tai ottamassa terasilla yhdet.Kyse on siis pitälti asenteesta,eli sinusta itsestäsi.
Hyvää kesää siis sinullekkin! - kaukainen ulko fin
niin jos ei löydy seuraa niin lähtisin itsekin vaan rannalle ottamaan aurinkoa, mutta ei rantaa täällä lähellä ole jossa asun, mutta oleskelen parisen tuntia puistossa jossa oleskelee ihmisiä jotka nauttiin yksin ruohossa maaten kirjan kera, ja tuleepi ihanan ruskeaksi kaiken päälle, ja katsokaa ' yksinäiset ' ympärillesi niin huomaat että rannalla oleskelee aina monta monta ihmistä yksin, et ainoa ole!
- Onnea on...
miees kaks-seiska kirjoitti:
Niiin,en sano että yksinään on aina kiva olla mutta,kyllä asiat paljon riippuu siitä mitenkä suhtautuu ja näkee asiat.Mitä jos,olisit tilanteessa että sinulla olisi joku vakava sairaus,josta et tietäisi mitenkä se käyttäytyy.Tai mitä jos olisit tilanteessa,missä et pääsisi lainkaan ulos sisältä vaikka haluaisit.Hyvä kun selviät sisätiloissa itsenäisesti.Näitä ihmisiäkin on.
Tällä tahdon siis vain sanoa että,me ihmiset,jotka liikumme itsenäisesti 1.5h lenkkejä aurinkoisessa kesäilmassa,itseänäisesti,voisimme hieman miettiä onko asiamme kuitenkaan OIKEASTI niin huonosti.Loppujen lopuksi,se että ei ole parisuhdetta tai ole kauheasti rahaa,on mielestäni elämän perusasioita joita vain joutuu kohtaamaan.Ja paljon on siis myös kiinni siitä,mitä alamme asioille tekemään.
Sinäkin voit tosiaan käydä lenkillä,uimarannalla,jäätelöllä tai ottamassa terasilla yhdet.Kyse on siis pitälti asenteesta,eli sinusta itsestäsi.
Hyvää kesää siis sinullekkin!Oikeassa olet, jokainen on oman onnensa seppä, eli asenne ratkaisee eikä kukaan muu voi tehdä sinua onnelliseksi vaan sen on lähdettävä itsestä. Toki jaettu ilo on moninkertainen ilo, ja mukavahan niitä on yhteisiä muistoja muistella. Hyvä pointti sekin, että kannattaa olla kiitollinen kaikesta hyvästä mitä on saanut, sillä asiat voisivat olla vielä huonomminkin.
Mutta kannattaa myös muistaa, ettei sinun tarvitse koko maailman murheita kantaa, riittää että kantaa omansa. Vaikka oma murheesi olisikin pienenpieni jonkun muun ongelmaan verrattuna, niin sinulle se voi olla suuri. Eikä se pienennä oman murheesi vakavuutta, sillä sinun elämäsi kannalta sillä voi olla isokin merkitys.
Perspektiiviä saadaksesi voit kuitenkin yrittää katsoa tilannettasi mahdollisimman realistisesta näkökulmasta, jolloin saatat huomata ettei sinulla olekaan mitään hätää, ja onnellinen olet jos pystyt sen itse selvittämään. Kaikki eivät voi sitä tehdä, vaikka kuinka haluaisivat...
Joten eläkäämme jokainen omaa elämäämme ja annetaan toistemmekin tehdä niin : ) Mieti, mikä tekisi sinut onnelliseksi... ja sitten tee jotain asian eteen! Siitä se lähtee... Aurinkoista kesää kaikille! - sgjsjgjsjgjsgsgggggg
Hyvää kesää siis sinullekkin!Aika turha lähettää noita viestejä että voisi asiat olla huonomminkin. Tottakai ne asiat voivat olla huonommin.
Mutta nyt kun pystyy itsenäisesti tekemään asioita niin pitäisikö olla tyytyväinen kun voi olla itsenäisesti kotona?
Itsekin teen joskus kallista ruokaa vaikka hernekeitollakin pärjää. Eikä hernekeitostakaan saisi valittaa sillä jollain ei ole sitä ruokaa ollenkaan. - meren hiekkaa
---------------- Ei tarvi olla yksin ,, Annat vain luvan niin heti on monta tulijaa joka lähtee kanssasi rannoille tai vaikka minne .. Minulla samanlaisia kokemuksia ,,.Ei ole kivaa olla rannoilla yksin .. Lahetään yhessä Jos vastaat . niin anna yhteys tietoni.. ,, Moikka ......... ?????????????
- Yksin ulkona
Hyvää kesää siis sinullekkin!Tuo ei hirveästi auta, jos tuntee itsensä yksinäiseksi. On eri asia olla yksin kuin yksinäinen. Jokaisen pitäisi osata olla yksin, mutta kyllä useimmat meistä kaipaavat välillä seuraakin. Itsekin suurimman osan yksin vietetystä ajasta osaan kuluttaa oikein hyvin ja tyytyväisenä, mutta välillä (kuten joskus kauniina kesäpäivinä) alkaa pelkkä oma seura kyrsimään. Toki muilla voi asiat olla huonommin ja pitkälti se on asennekysymys, miten yksinoloon suhtautuu, mutta on siinä muutakin. Ihmisen ikävä toisen luo.
Aloittajalle: käy lenkillä, rannalla tai puistossa hyvän kirjan kanssa, monissa kaupungeissa järjestetään puistojumppia, on kesäkohteita, joista voi käydä yksin nauttimassa (esim. kartano- tai ulkoilmamuseot, ei siellä seuraa tarvitse), lähikaupungit, torit, pyörälenkki tai vain auringonotto ja musan kuuntelu. Jos menee ruuhka-aikaan terassille, siellä taatusti yksinolija saa jossain vaiheessa juttuseuraa.
- Paskakesä
Netissä surffaillen. Tuolla vähän matkan päässä olisi ollut suuri osa suvusta koolla ja minäkin kuulemma tervetullut. Ei vaan kiinnosta mennä sinne kuuntelemaan sitä jeesustelua kun on käyty siellä on käyty täällä, ostettu sitä ja tätä. Itsellänikin on kyllä rahaa eli en ole maallisesta mammonasta mitenkään kateellinen kun voisin itsekin lomailla ja ostella kaikkea, mutta en vain siis jaksa sitä tekopyhyyttä kun noiden kokoontumisien ulkopuolella haukutaan toisia seläntakana minkä ehditään eli koko homma on niin pinnallista paskaa kuin olla voi.
Mutta se haittaa että olen sen verran yksinäinen ja erakko ettei minulla ole kertoa oikein mitään juttuja kun ei minulle tapahdu mitään. Kuulumisia kun kyselevät niin eipä siihen voi vastata muutakuin että töissä vittuuntumassa päivät ja kotona vittuuntumassa illat. En nyt ihan noin sitä ilmaise koska sen verran pinnallinen paska olen minäkin.- 20+13
Hyvä kun voit kertoa sentään käyväsi töissä. Itse en halua nähdä sukulaisiani kun häpeäisin silmät päästäni joutuessani kertomaan olevani aina vain työtön. Luultavasti sukulaiset ovat jo arvanneet minun tilanteeni kun yritän vältellä kaikin mahdollisin keinoin joutumasta tapaamaan heitä.
- yk.1
kyllä tää kesä menee sisällä.
- d9rrnvwufnvuen
kaveri oli syksystä kesään aina himassa,ei lähtenyt minnekään,mutsi toi eläkkeen ja kävi kaupassa,vuosikymmenet.. silti tämä kaveri oli niin symppis että "aina riitti ottajia" eikä se ollut moksiskaan 6kk.sisällä/6kk.ulkona,vaikka kyllä se oli mut silloin kun pakosti joutui jonnekin lähtemään,että silloin kärsi ja varmaan sen pasianssinkin ääressä toisinaan...
- Keissa
Olin muutaman tunnin töissä. Kaksi ystävää soitti ja oli pitkät puhelut. Käväisin töiden jälkeen erään naisen luona.Myös työpaikalla kävi muutama ystävä. Väsyttää ja nukuttaa: saa iltalenkki jäädä tältä erää.
Ei minun elämään kyllä miestä enää mahtuisi.- kfsdjgjsjgjsdg
Olit muutaman tunnin töissä? Ja tästäkin käytit ison osan ajasta puhelimessa rupatellen. Pomo varmasti tykkää
Töissä menee valitettavan iso osa päivästä, sen jälkeen olen taas ollut koko illan ensin ulkona rantakallioilla kirjan kanssa ja sieltä palattuani istuskellut parvekkeella, hoivaillut yrttejäni, laittanut ruokaa ja syönyt kirjaimellisesti ulkona ja lukenut vielä vähän lisää. Ennen nukkumaanmenoa lähden vielä koiran kanssa myöhäisillan rauhalliselle lenkille, se ei paksun turkkinsa kera oikein nauti helteestä joten ei voida normaaliin tapaan tehdä päivän pisintä lenkkiä alkuillasta.
Mitä tekemistä sinulla sisällä on?- Invisible boy
Piirrän hopeatussilla aurinkolasien sisäpuolelle pääkallon molempiin linsseihin ja isken ne nenälle. Tämän jälkeen asetan litran vaniljajäätelöä pääni päälle, vedän tumman muovipussin päähäni, laitan jääpussin alushousuihini ja luurien kautta pistän kuulumaan ankaran viiman ääntä ja lähden ulos vetämään pulkkaa, eikä haittaa helteet.
Joo, tai sitten vain lähden lompsimaan perinteiselle kesäpäivän lenkille, luultavasti vesistön äärelle, koska jostain syystä kesäisin viihdyn siellä. Siellä istun jonkin aikaa ja sitten pikku rundin kautta kotiin. Tuo saattaa toistua useampaankin otteeseen päivän aikana, kun ei sitä jaksa sisälläkään istua, sitähän on koko talvi aikaa harrastella sitä. Eihän se nyt kovin kehittävää ole pyöriä samaa maastoa ympäri, mutta vaihtuuhan siinä himpun verran enemmän maisemat, kuin sisätiloissa. - 08.jpg
Töissä sen pakollisen ajan hankkimassa rahaa elämän rientoihin, lopun päivää sitten mahdollisimman paljon ulkona kaupungilla, nauttimassa kesäasusteisten naikkosten tarjoamasta silmänruuasta.
- no helle
Lenkillä viitsin käydä joskus 2 kertaa päivässä. Joskus yksin ja joskus kaveri mukana. Kotona olen paljon koska en pidä helteestä. Aika kuluu netissä, piirrustuksissa, kokkaamisessa, välillä nukkuen. En jaksais olla isossa porukassa ryyppäämässä nurtsilla ja jauhamassa peetä samalla kun iho kärtsää.
- folori
huh ku näitä lukee niin olempa iloinen että olen 4 lapsen äiti ja naimisissa ihanan miehen kanssa. Ei tule aika ikinä yksinäiseksi eikä ole tekemisen puuhaa.
Onneksi olkoon sinulle! Voi että kun kaikilla ei ole sitä perhettä parempine puoliskoineen ja lapsineen. eikä välttämättä kovin läheiset välit sukulaisiin tai paljoa ystäviä.
Itse olen vähän erakkotyyppinen ihminen, mutta kyllä sitä kahden ja puolen kuukauden kesäloman kuitenkin sinnittelee. Neljän seinän sisällä oleminen ei tosiaankaan ole paras vaihtoehto. tekee hyvää lähteä ihmisten ilmoille, vaikkei kävisi esim. kuin kaupassa, kirjastossa tms.
Onneksi on joitain tuttuja joita edes 1-2 kertaa kesässä tapaa. Myös naapureiden kanssa (asun rivitalossa jossa on hyvä henki) löytää yllättävän paljon jutun juurta ja puuhasteltavaa.
Tsemppiä kesään kaikille yksikseen eleleville, varsinkin jos nauttii / "kärsii" pitkähköstä lomasta :-)harmonia71 kirjoitti:
Onneksi olkoon sinulle! Voi että kun kaikilla ei ole sitä perhettä parempine puoliskoineen ja lapsineen. eikä välttämättä kovin läheiset välit sukulaisiin tai paljoa ystäviä.
Itse olen vähän erakkotyyppinen ihminen, mutta kyllä sitä kahden ja puolen kuukauden kesäloman kuitenkin sinnittelee. Neljän seinän sisällä oleminen ei tosiaankaan ole paras vaihtoehto. tekee hyvää lähteä ihmisten ilmoille, vaikkei kävisi esim. kuin kaupassa, kirjastossa tms.
Onneksi on joitain tuttuja joita edes 1-2 kertaa kesässä tapaa. Myös naapureiden kanssa (asun rivitalossa jossa on hyvä henki) löytää yllättävän paljon jutun juurta ja puuhasteltavaa.
Tsemppiä kesään kaikille yksikseen eleleville, varsinkin jos nauttii / "kärsii" pitkähköstä lomasta :-)ai niin, ja tänä kesänä olen päättänyt käydä monilla festareilla! Menen yksin, ei se siitä ole kiinni onko seuralaista jonka kanssa lähtee. Se vaatii tietysti tietynlaisen mielentilan - pari kuukautta sitten jolloin mulla oli masentuneempi kausi en takuuvarmasti olisi saanut moista aikaiseksi. Yksin liikkuessa VOI olla se hyvä puoli että ehkä jopa tutustuu uusiin ihmisiin!
- SikaSeppoSaatana
folori! Mahtaa olla sangen v.ittumaista kuunnella sitä lapsien rääkymistä. Sullapa ei elämää sitten oikeastaan olekaan! Äläkä väitä että sehän se juuri sitä on. Mikään v.ittumainnen asia kuten perhe ei ole elämää. Vain pallo jalassa. Kypsy siihen!
- täs sulle ääliö
SikaSeppoSaatana kirjoitti:
folori! Mahtaa olla sangen v.ittumaista kuunnella sitä lapsien rääkymistä. Sullapa ei elämää sitten oikeastaan olekaan! Äläkä väitä että sehän se juuri sitä on. Mikään v.ittumainnen asia kuten perhe ei ole elämää. Vain pallo jalassa. Kypsy siihen!
Haista seppoparka iso paska.Lapselllinen kusipää joka ei tajua elämän iloista paskan vertaa
- daijuja kaikkialla
harmonia71 kirjoitti:
Tsemppiä kesään kaikille yksikseen eleleville, varsinkin jos nauttii / "kärsii" pitkähköstä lomasta :-)Ei ihme, kun sinulla ei ole perhettä. Ei tuolla naamalla. Viestihistorian perusteella olet myös hörhö. Onnea vaan...
- Mies24v
täs sulle ääliö kirjoitti:
Haista seppoparka iso paska.Lapselllinen kusipää joka ei tajua elämän iloista paskan vertaa
Voi voi kyllä käy näitä perheellisiä sääliksi. Onneksi minulla ei ole eikä tule olemaan kakaroita joten saan tehdä asioita oman mieleni mukaan silloin kun huvittaa. :)
- on on
daijuja kaikkialla kirjoitti:
Ei ihme, kun sinulla ei ole perhettä. Ei tuolla naamalla. Viestihistorian perusteella olet myös hörhö. Onnea vaan...
-------- Saatanan pöijä mikä luulet olevasi . Ainakaan minkäälaisia käytös tapoja et oo oppinu .. Hän on kaunis nainen
- mää ja Hissikainen
Mies24v kirjoitti:
Voi voi kyllä käy näitä perheellisiä sääliksi. Onneksi minulla ei ole eikä tule olemaan kakaroita joten saan tehdä asioita oman mieleni mukaan silloin kun huvittaa. :)
Mul sama juttu!Olen nainen 43v ja asun yksin koirani kanssa.Ikinä ei tuu aika pitkäksi.Tietty lenkkeilen,koirani pitää siitä huolen.Lisäksi käyn uimassa 3 kertaa viikossa.Ruokani teen itse ja olen hyvin tehokas kodinhengetär.En voisi ajatellakaan että ois joku ukko tossa narisemassa ja kyttäämässä.Ei mulla ois sellaselle aikaa.Sehän vaan rajoittaisi mun elämää.Joku joskus sanoo että et oo miestä löytänyt? Paskaako sitä, yhessä oli tarpeeksi vaivaa jo 5 vuotta joten pistin ulkoruokintaan.kukaan muu kuin koirani ei rajoita menojani ja koiraa kuljetan usein mukanani kylään jos joskus käyn.Hyvin harvoin tulee tunne et ois kiva jonku kaa tässä sohvalla istuu ja rupatella.Silloin juttelen koiralleni.Ite en tuttaville soita, soittakoon he jos kaipaavat.Kun erosin ukostani loppuhan ne pakolliset yhteyden pidotkin ns ystäviin.Hah, ei paljoo kiinnosta yksipuolinen tuttavuus.
- vetäiskännit?
Mä oon netissä, katon telkkua, teen ruokaa, syön, välillä leivon jotain, lenkkeilen koirien kanssa.. Tosin nyt niin kauheet helteet etten jaksa käydä päivällä lenkillä, käyn aina vaan illalla kun vähän viileempää.
Tylsäähän tää on. Jossain haluttais käydä mut niinhän se on että kaikki maksaa. Jos lähtis vaikka jonneki kauppakeskukseen niin mitä sielläkään muuta tekee kun kiertelee ja lähtee pois jos ei oikein ole vara ostaa mitään tai käydä vaikka syömässä (työtön minäkin).
Niin ja kavereita ei ainuttakaan joten ei iske yhtään lähtee yksin mihkään :(
Seurustelen mutta ukkokin 100km päässä asuu joten se siitä.
Huoh. Kyl tää elämä osaa olla tylsyyttä täynnä. - tilannetajua
folorilla on tilannetajukin aivan viimeisen päälle. Jos nyt on niin onnekkaasti päässyt käymään, että seuraa on, niin tsempaa nyt edes yksinäisiä ennemmin kuin hehkuta omaa onneasi. Kaikkea sitä aikuiset ihmiset...
- -s-
Kyllä itse ainakin vietän mielummin kauniit kesäpäivät ulkona enkä sisällä, vaikka olisinkin yksin... Voihan sitä mennä rannalle istuskelemaan ja ottamaan aurinkoa.. Itse yleensä otan mp3:n tai jonkun hyvän kirjan mukaan ja jotain hedelmiä. Entäs sitten, jos rakastavaiset kuhertelee siellä anna kuherrella, en minä ainakaan niistä välitä. Itse tykkään myös pyöräillä, joten välillä teen pidempiä pyörälenkkejä, siinä saa ainakin olla kauniissa ilmassa ja saa samalla liikuntaakin.
tuu sinäki kuhertelee mun kans :)
- hköhö
Mulla ja miehellä lomat eri aikaan, joten se siitä kuhertelusta rannalla.
- sdfghsdfg
kuherrelkaa vittu kotonanne!! kukaan ei sitä halua ulkona nähdä.
- Ex-es
En tiedä missä päin Suomea asut, mutta joa asut esim. pääkaupunkiseudulla, on olemassa muuan es (eurosikut), jonka porukoihin voit mennä (löytyy esim. googlettamalla). Täytyy tosin varoittaa, että ovat melko sisäänlämpiävää porukkaa ja joukkoon voi olla vaikeaa päästä mukaan, mutta kannattaa yrittää.
Listasin jo aiemmin yhdelle yksinäiselle asioita, joita Helsingissä voi tehdä myös yksin. En viitsi keksiä pyörää uudestaan vaan linkitän listani tähän. Muilta paikkakunnilta löytyy varmasti vastaavia juttuja.
Jatkakaa listaa!
Helsinkiläisen vaihtoehtoja kesällä (iltapäivä/ilta):
- teetä tai kahvia termariin ja nauttimaan kesäillastajollekin rauhalliselle rantakalliolle
- hyvä kirja ja juotavaa ja uimarannalle (kyllä, siellä voi olla illallakin)
- piknik-kori mukaan ja puistoon
- bussilla tai autolla Porvoon vanhaan kaupunkiin jätskille/syömään/kiertelemään
- lautalla Suomenlinnaan, eväät mukaan tai ruokailu siellä
- kauppatorille kahville ja ihmisiä pällistelemään
- risteilylle Kauppatorilta
- Pihlajasaareen, Mustasaareen, Uunisaareen, Seurasaareen, Kaunissaareen kävelylle/telttailemaan
- Nuuksioon, eväät mukaan (ja hyttyssuojaa), myös telttailumahdollisuus
- elokuviin pakoon hellettä
- Linnanmäelle syömään hattaraa ja kuuntelemaan kiljuvia ihmisiä (ei mikään oma suosikkikohteeni!)
- Korkeasaareen (paitsi jos on eläinystävä ja kärsii nähdä niitä vankeudessa)
- museot eivät ole auki kovin myöhään mutta niitä voi liittää osaksi alkuillan ohjelmaa
- kickbike vuokralle ja potkuttelemaan
- pelaamaan minigolfia (voi pelata yksinkin)
- opastetulle luontoretkelle (esim Seurasaaren lepakot 28.6. klo 23)
- Espalle kuuntelemaan musiikkia
- leffapiknikille Kansalaistorille (vasta elokuussa)- simasuuneidille
siis Nuuksiossa oleskella yksin?, naisenakin..?? eikö ole vaarallista..?
- 3+1
simasuuneidille kirjoitti:
siis Nuuksiossa oleskella yksin?, naisenakin..?? eikö ole vaarallista..?
Ei. Miksi olisi? Järki käteen mm. telttapaikkaa etsiessä ja tulta tehdessä, välttää uimista/sukeltamista ilman että on muita ihmisiä paikalla, erämaassa pitää sen verran meteliä että mahdolliset karhut älyävät väistää. Oikeasaan Nuuksio on tähän aikaan vuodesta niin pirun täynnä ihmisiä että joutuu vaeltamaan ihan helvetin kauas jotta pääsee loitolle kaikista teineistä ja lapsiperseistä ja muista porukoista.
Terveisin nainen, 36, leireillyt Nuuksiossa jo yli kymmenenä kesänä/keväänä/syksynä (ja kerran talvella) yksin sekä kavereitten kanssa.
(Mahdollisuus johonkin hulluun sarjamurhaajaan tai pusikkoraiskaajaan on Nuuksiossa huomattavasti pienempi kuin kaupungissa tai puolitutun miehen seurassa. Ei, en usko että kukaan "ulkopuolinen" teki Bodomin murhiakaan...) - pelokas mies
3+1 kirjoitti:
Ei. Miksi olisi? Järki käteen mm. telttapaikkaa etsiessä ja tulta tehdessä, välttää uimista/sukeltamista ilman että on muita ihmisiä paikalla, erämaassa pitää sen verran meteliä että mahdolliset karhut älyävät väistää. Oikeasaan Nuuksio on tähän aikaan vuodesta niin pirun täynnä ihmisiä että joutuu vaeltamaan ihan helvetin kauas jotta pääsee loitolle kaikista teineistä ja lapsiperseistä ja muista porukoista.
Terveisin nainen, 36, leireillyt Nuuksiossa jo yli kymmenenä kesänä/keväänä/syksynä (ja kerran talvella) yksin sekä kavereitten kanssa.
(Mahdollisuus johonkin hulluun sarjamurhaajaan tai pusikkoraiskaajaan on Nuuksiossa huomattavasti pienempi kuin kaupungissa tai puolitutun miehen seurassa. Ei, en usko että kukaan "ulkopuolinen" teki Bodomin murhiakaan...)En lähtisi yksin telttailemaan, mutta hienoa jos viihdyt niin.
- Lonewolf2013
Yksinäisen kannattaa suunnata jonnekkin "jeeraan" (lappi) ja käydä vaeltamassa erämaassa ainaski viikko. Siellä oppii käsittelemään asioita eri perspektiivistä ja kokemaan yksin elämisen parempia puolia. Saa kokea myös huikaisevia maisemia!
- ym.ym.ym.
mummoja ulkoiluttamaan vanhainkotiin ruokapalkalla tai lapsia kaitsemaan iltasin tai viikonloppusin pientä korvausta vastaan.
- pohjanmaan_make
Mä taas nautin ylikaiken kun saan olla yksin kokokesän sekä muutkin vuodenajat, käyn salilla ja pyöräilen sekä luen paljon.
Näin on menty jo mutamavuosi, mistäänhinnasta en alkais enää seurustelemaan yskin viihdyn paremmin.- hehjee
........ Opiskelen Ranskaa ihan vaan huvin vuoksi .. Siinä menee äkkiä 2-3 tuntia sitten käyn paikallis bubissa ottamassa yhen oluen ja tosiaan vain yhen .. Samperi sanovat minua leuhkaksi kun en jää koskaan sinne ptemmäki aikaa ... Ja vlillä meen hesan keskustaan illistelemään ------ heh heh jee jee
- perheenäiti
Kyllähän ihminen keksii mitä vain kun käyttää vähän mielikuvitusta. Ei tarvitse välttämättä rahaa tai sijoittaa pieniä summia... Vaikuttaa keskustelun aloittajalta täysin negatiivista asennetta sekä kesään, että jokapäiväiseen elämään!! Jos tuolla asenteella mennä porskuttaa, niin ei paljon iloksi muutu!
Itse en myöskään pidä yksin olemisesta (olen 2 lapsen äiti ja onnellisti naimisissa) ja harvoin tulee noita yksin päiviä.. silloin kun tulee tulee tehtyä kaikkea sitä mitä ei muuten ehdi kun 12 tuntia ensin töissä, illalla kotiin, ruokaa perheelle tai joskus pääsee valmiiseen pöytään kun isäntä kokkaillut.. sit lenkille, ja sittenpä kello onkin jo yli 9, lapset nukkuun, itse suihkuun, ja sänkyyn.. sama rumba jatkuu seuraavana pv.. joten joskus sitä voi vaan OLLA! ei tarvi tehdä mitään.. mutta näinhän se on, että yksineläjällä tuota olo aikaa varmaan on liikaa..
vaikea sanoa mitä voisit tehdä, jos ei paranna asennetta!!- 5+4
"tse en myöskään pidä yksin olemisesta (olen 2 lapsen äiti ja onnellisti naimisissa) ja harvoin tulee noita yksin päiviä.. silloin kun tulee tulee tehtyä kaikkea sitä mitä ei muuten ehdi kun 12 tuntia ensin töissä, illalla kotiin, ruokaa perheelle tai joskus pääsee valmiiseen pöytään kun isäntä kokkaillut.. sit lenkille, ja sittenpä kello onkin jo yli 9, lapset nukkuun, itse suihkuun, ja sänkyyn"
Kaikella kunnioituksella rouva X, mutta mitä sinä luulet tietäväsi yksinäisyydestä?
"vaikea sanoa mitä voisit tehdä, jos ei paranna asennetta!! "
Voi kumpa yksinäisyydestä pääsisi eroon pelkällä asenteella.. On melko eri asia koittaa "keksiä" tekemistä siihen tuntiin tai pariin, joka sinunlaisella parisuhteessa elävällä, töissäkäyvällä äidillä on verrattuna yrittää löytää mielekästä sisältöä työttömän ja kaverittoman ihmisen elämään, jolloin nukkumisen jälkeen jää noin 16 tuntia aikaa päivässä. Istut rannalla pari tuntia, käyt lenkillä, syöt pari kertaa. Sitten on "enää" 14 tuntia jäljellä. Ei yhtään ihmistä kenen kanssa jutella, ei ketään kenen seurassa viettää aikaa, ei edes niinä muutamana tuntina, joiksi onnistut keksimään jotain tekemistä.
Kyllä sen tekemisen puutteen vielä muuten tyydyttää tekemällä jotain muutaman tunnin itsekseen, mutta ei se että tekee yksin, korvaa ihmisen perustarvetta ihmissuhteisiin. - sghadsfg
perkeleen idiootti!! kerro mullekki mihin noin tyhmät pääsee töihin. luulis eetä pitkäaikaistyötönkin sinne kelpuutettaisiin
- perheenäiti
5+4 kirjoitti:
"tse en myöskään pidä yksin olemisesta (olen 2 lapsen äiti ja onnellisti naimisissa) ja harvoin tulee noita yksin päiviä.. silloin kun tulee tulee tehtyä kaikkea sitä mitä ei muuten ehdi kun 12 tuntia ensin töissä, illalla kotiin, ruokaa perheelle tai joskus pääsee valmiiseen pöytään kun isäntä kokkaillut.. sit lenkille, ja sittenpä kello onkin jo yli 9, lapset nukkuun, itse suihkuun, ja sänkyyn"
Kaikella kunnioituksella rouva X, mutta mitä sinä luulet tietäväsi yksinäisyydestä?
"vaikea sanoa mitä voisit tehdä, jos ei paranna asennetta!! "
Voi kumpa yksinäisyydestä pääsisi eroon pelkällä asenteella.. On melko eri asia koittaa "keksiä" tekemistä siihen tuntiin tai pariin, joka sinunlaisella parisuhteessa elävällä, töissäkäyvällä äidillä on verrattuna yrittää löytää mielekästä sisältöä työttömän ja kaverittoman ihmisen elämään, jolloin nukkumisen jälkeen jää noin 16 tuntia aikaa päivässä. Istut rannalla pari tuntia, käyt lenkillä, syöt pari kertaa. Sitten on "enää" 14 tuntia jäljellä. Ei yhtään ihmistä kenen kanssa jutella, ei ketään kenen seurassa viettää aikaa, ei edes niinä muutamana tuntina, joiksi onnistut keksimään jotain tekemistä.
Kyllä sen tekemisen puutteen vielä muuten tyydyttää tekemällä jotain muutaman tunnin itsekseen, mutta ei se että tekee yksin, korvaa ihmisen perustarvetta ihmissuhteisiin.Ymmärrän pointtisi 5 4 mutta eihän ihminen koskaan saa ystäviä kenenkaa tekee jotain, jos asenne on negatiivinen ja eil lähde sinne rannalle tai jotain muuta... jos kököttää kotona neljän seinän sisällä kesän niin voi olla varma, että tekemisen puute iskee 16 tunnille...!
- ARSKAA11
minusta kivaa ottaa yksin aurinkoa seurana lehti, musaa tai nettiselausta puhelimella.. jäätelö, ja juomista :)
- suojatyöpaikka
Runkkaaminen on ihan pätevä harrastus kesälläkin, jos oikein haluaa mennä ulos runkkaamaan niin kannattaa etsiä sellainen paikka missä ei ole lapsia häiriköimässä ja näin helteellä kannattaa hieroa kunnon aurinkosuojakertoimet aurinkorasvasta ettei tatti pala. Tää nyt oli vaan tällänen ehdotus..
- nainen69
Olen täsmälleen samaa asiaa pohtinut...Inhoan yksinoloa ja tuleva pitkä kesäloma pelottaa. Asuntovelallisena ei kauhean paljoa olisi tuota ylimääräistä rahaa. Yritän olla masentumatta ja yritän pakottaa itseni puuhastelemaan jotain. Välillä tosin päivät ja illat tuntuvat luvattoman pitkiltä. Tapailen ystäviä mutta heilläkin omat perheet ja menot, joten en heihin voi kovin paljoa "ripustautua". Tapailen miestä, jonka seurasta en edes pidä....vain sen takia, että olisi seuraa enkä joutuisi olemaan yksin. En todellakaan ole mikään erakkoluonne vaan aivan supersosiaalinen, joten sen vuoksikin tämä sinkkuna elely ottaa kovin koville välillä :(
Tuntuu tutulta, mutta minäkin asuntovelallisena kuitenkin onnistun hieman säästämään ja tänä kesänä lähden viikoksi reissuun itävaltaan- yksin, niinkuin aina. Ja seukkaan ihmisen kanssa joka asuu noin 300 kilsan päässä ja jonka kanssa tavataan ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Tylsää seurallisella ihmisellä.
- 4+19
greengrass72 kirjoitti:
Tuntuu tutulta, mutta minäkin asuntovelallisena kuitenkin onnistun hieman säästämään ja tänä kesänä lähden viikoksi reissuun itävaltaan- yksin, niinkuin aina. Ja seukkaan ihmisen kanssa joka asuu noin 300 kilsan päässä ja jonka kanssa tavataan ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Tylsää seurallisella ihmisellä.
No tehän asutte PK-seudulla. Miksi ette mene kävelylle puistoon ton Lächelnin kanssa?
- lonely woman
Hei sinä "nainen69". Samanlaiset on fiilikset. Toki minulla on ystäviä ja sukulaisia,
ja olen muutenkin aika meneväinen mimmi, mutta loppupeleissä olen kuitenkin suurimman osan aikaa yksin kotona omien ajatusteni kanssa, ja välillä tunnen itseni tosi yksinäiseksi. Minäkin roikun "paskasuhteessa" , koska haluan silloin tällöin olla jonkun kainalossa.
Olisi kiva saada sinusta ystävä ;)
p.s. En ole lesbo, vaan umpihetero.
- -mies
Olet miehen seurassa josta et pidä, no voihan vitttu, tohon mä en alentuisi..mielummin olen itekseen kun seurassa jossa en viihdy..kaikenlaista..
- nainen69
Joo tunnen olevani kyllä ihan pohjalla....miten voi viettää aikaa ihmisen kanssa, josta ei edes pidä...pitäis laittaa koko touhulle piste.
- yksinäinen ruma mies
Miksi S24 on pistänyt kauniin naisen kuvan tämän keskusteluaiheen yhteyteen? Tuskin yksikään kaunis nainen joutuu yksinään kesällä olemaan!
- nyt lidliin.
auringon otto, ennen kävin yleisellä ranalla oli kiva lirttailla.
nyt kuuntelen yle puhetta omalla kunnostetulla parvekkeella ja on paremmat jutut kuin kellään entisillä kaverieilla
kahvilat tai muut sellaiset ei ole luotu seurustelua varten, ei siellä voi tutustua.
Jos aijot tustua mene kirkkoon tai uskonnolisten ihmisten kokuksiin , itse en niisä tietty käy , mutta niissä on jo heti tunne puolellale virittäydytty ja naamiot riisuttu jo siltä osin. - Mooi!
Olen kohta 21v nuori mies ja todella yksinäinen myös. Haluaisin löytää ihanan oman kullan jota voisi halata ja pitää kädestä, käydä hänen kanssaan ottamassa aurinkoa, jätskillä, lenkillä... Ihan mitä vaan :) Haluaisin piristää hänen elämäänsä ja totta kai toivon, että hän olisi myös piristys minun elämääni.
Onko täällä ketään nuorta naista joka etsisi samantyyppistä seuraa? Olen kristitty ja täysin raitis.- cvxbrdf
"Olen kristitty ja täysin raitis."
http://4.bp.blogspot.com/-eszw344IOC4/URZNALfLEEI/AAAAAAAAAIc/W4lGmQ7h730/s1600/ForeverAlone.png - prööt
cvxbrdf kirjoitti:
http://4.bp.blogspot.com/-eszw344IOC4/URZNALfLEEI/AAAAAAAAAIc/W4lGmQ7h730/s1600/ForeverAlone.pngÄläs ny kyllähän nuoria naisiakin on noissa hihhuleissa. Jos sellasta tosiaan etsii ni kandeis varmaan tsekkailla just niistä uskovaisten tilaisuuksista mitä ne sitten lienevätkään.
- -korjaus-
cvxbrdf kirjoitti:
http://4.bp.blogspot.com/-eszw344IOC4/URZNALfLEEI/AAAAAAAAAIc/W4lGmQ7h730/s1600/ForeverAlone.pngTuo forever-alone sopii enemmänkin miehelle, joka EI ole kristitty mutta täysin raitis.
- özhöhzötzö
Vaikka itselläni tuntuu olevan läheinen ystäväkin olemassa, niin siltikin joudun kehittämään jotain rakentavaa myös yksin. Kyllähän sitä kesäsäällä on ihan kiva käydä kesätöissä, juoksulenkillä, kuntosalilla ja valmistautua syksyn kokeisiin. Kun kaikki rytmittää sopivasti tasapainoon, niin ei ole mitään väliä, vaikka joutuisikin viettämään yksinäistä aikaa.
- lillie of valley
Miten ois jos vaikka lopettaisit sen komeroitumisen ja menisit sinne rannalla. Ei siellä tarvitse yksin olla paitsi jos näytät ihan möröltä tai et uskalla ollenkaan suutasi aukaista. Parissa viikossa varmasti tutustuu jo moneen uuteen ihmiseen ja kyllä se ulkona oleminen sisällä kököttämisen voittaa vaikkei aina seuraa löytyiskään.
- ...
Naispuolisten on parempi vain pitää turpansa ummessa. Mene sukupuolikorjaukseen niin huomaat, miten "helppoa" miehenä on saada seuraa.
Leivoin just muffinseja joten minusta tulee kai lihava porsas kesän aikana. Salille en nyt pääse kun ei ollut varaa maksaa kuukauden jäsenyyttä joten täs joutuu kuukauden lusmuilee. No kai mä kestän kun olen kuitenkin käynyt koko talven salilla.
Joku työ haastattelija soitti ja kysyi että olenko mä vielä työtön ja haluunko töitä ja kun vastasin joo, nii se löi luurin kiinni. Sanoi viisiin soittavansa uudestaan. Eipä tonne ulos hirveesti kannata lähteä.- jojoba1
Multa saat hyviä jumppaliikkeitä.
- 11111111111111111111
Niin sanotaan että jos ei yksin osaa pitää hauskaa, niin ei sitä osaa pitää ryhmässäkään. Jos et yksin osaa pitää hauskaa, niin olet taakka muille, koska heidän harteilla on sinun viihdyttäminen. Ei sellaisen kanssa monet jaksa aikaa viettää.
Kyllä sitä yksin voi tehdä vaikka mitä. Turha jatkuvasti kaatua ajatukseen että olisi se ryhmässä kivempaa. Tee silti, vaikka olisikin. Mene nauttimaan niistä tekemisistä.
Itse olen yksinäinen mutta tekemistä on niin paljon ettei päivässä kerkeä edes kaikkea tekemään. Ei tässä edes kerkeä ajattelemaan että olisipa muita ihmisiä. - Ilona5
Mene ihmeessä vapaaehtoistyöhön esim vanhuksia ulkoiluttamaan ,saat olla ulkona ja työtä piisaa!!!!
- KEIJO 51
TEHKÄÄ NÄIN Menkää Veikkauksen sivulle ja pelatkaa kenoa sokkona " siis kenorivi valitaan sokkona ja ensimmäinen numero rivistä myös,,, panos voi olla 50 senttiä - jopa 5-10 e Loput numerot kannatta koneen arpoa Vielä ehdit päivä arvontaan !!
Voitin pari viikkoa sitten 1200 euroo kenosta. Tällä viikolla voitin 50 euroo eurolla.
Laitan yleensä kaks riviä seiska tasoo päivä j ailtakenon molemmat.
- Yksinäinen ihmissusi
Kesällä yksinäisyys korostuu. Kesä on kuitenkin aoikaa jolloin olisi hienoa tehdä kaikenlaista ja käydä erilaisisssa paikoissa ja tapahtumissa. Harmi vaan että yksin kaikki tämä on moninkerroin tylsempää.
Itselläni on nyt toinen yksinäinen kesä aluillaan. Ahdistuin jo huhtikuussa kun alkoi kummitella että tulee toinen yhtä paska kesä putkeen. Viime kesänä linnoittauduin sisälle. Otin silloin tällöin kännit, katselin leffoja ja pari kertaa kävoin festareilla, mutta niihin minulla oli sentään seuraa. Muutaman kerran olin aikeissa lähteä sosiaalisiin tilanteisiin ja -paikkoihin, mutta en saanut yksin aikaseksi.
Nyt näyttää siltä että ettei minua ole vieläkään kukaan hyvä nainen noukkinut talteen, joten tällä mennään. Tänä kesänä olen jo rohkeampi. Olen käynyt jo yksin uimarannalla, pyöräilemässä (useinkin), konserteissa jne yksin. Eipä se oikeastaan ole edes kauhean tylsää. Toki esim. ravintolan terassilla tulee helposti juotua enemmän alkoholia kuin seurassa, koska et juttele kenellekään, jää enemmän aikaa juoda. Sekään ei ole hyvä asia pitemmän päälle.- koda dsko dsko dako
simasuuneiti kirjoitti:
Toinen? Minulla äkkiä laskien seitsemäs peräkkäinen.
Niin, koska lasket yksinäisyydeksi sen, ettei sinulla ole miestä, vaikka muuten sinulla seuraa piisaakin.
- Invisible boy
simasuuneiti kirjoitti:
Toinen? Minulla äkkiä laskien seitsemäs peräkkäinen.
Seitsemäs peräkkäinen? Minulla kohta kahdeskymmenes kesä ja siihen päälle vielä talvet, syksyt ja keväätkin.
- gsloljgl
Mulla tahtoo mennä kesäpäivät tumputtaessa,se on ihan kelvollinen hobby ,jos ei seuraa ole
- ohuuu.
Yksinäisyys: ei voi toisen kanssa lehteä lukea, ajatuksia vaihtaa, peittoa jakaa.
yksin vaan itsellensä murjottaa.
Vaan onneksi yksin saa kylkeä kääntää milloin vaan toista tönimättä,herättämättä.
Kaikella kaksi puolta se muistaa koittaa pitää. - ihmisiä kohti
Ei ole ketään kenen kanssa puhua? Jos et asu aivan korvessa, niin mene ihmisten ilmoille ja PUHU. Jos äidinkielesi on suomi, niin ei pitäisi olla vaikeata sen puolesta.
Ei voi vain odottaa, että joku muu tekee aloitteen. Ole sinä se, joka aloittaa. Kirjastot ja ulkoilu on ilmaisia. Ei rannalla ole välttämätöntä olla auringossa. Etsi varjoa. Jos ei löydy, vaihda rantaa. Tutustu toisiin lähiöihin, vai tunnetko jo kaikki?
Älä katso ikää eikä ulkonäköä. Tartu tilaisuuteen. Ilahduta juttelemalla vaikka ikäihmiselle. Älä ole itsekeskeinen. Et tiedä mitä hyvää siitä seuraa, että olet rohkea ja teet aloitteen keskutelulle. Mummo voi tuntea viehättävän nuoren, joka myös on seuraa vailla.
Pahinta on jäädä omaa napaa tuijottamaan ja valittamaan. Hymyile muille. Ole ystävällinen ja auta muita jos/kun voit. - tämmöst tää on
Vaikka kärsii yksinäisyydestä, ei se tarkota että ei vois tehä mitään. Neljän seinän sisältä vaan ulos liikkumaan. Itse käyn salilla n. 3 kertaa viikossa, sekä lenkkeilen ja harrastan joukkueurheilua. Ei voi koskaan tietää ketä tapaa, kun lähtee ulos vaikka terassille istumaan tai muuten vain liikkumaan. Kirjastot on myös mukavia paikkoja yksinäiselle, luettavaa riittää joka lähtöön ja eikä tarvii yksin kämpillä ihmetellä.
- Hiljaista on
Tämä on takuulla viimeinen loma jonka pidän.
Otan seuraavat lomat rahana käteen. Sama kai se on olla töissä 8h, kyllä sen työpäivän jäljelle jättämän ajan kuluttaa helpommin kuin koko päivä yksin. - Kylmät kädet
Juuri tämän takia kesällä alkoholinkäyttöni karkaa aivan käsistä. Humalassa pystyy lähestymään ostarin penkeillä istuvia ihmisiä. Kämpässä muutenkaan viihdy, kun aina kesäisin sisälämpötila yli 30 astetta!
- hersy
Miten se olisi pieni piristys sinulle yksinäinen,ota vaikka jonkun muotoinen sokko treffi,jos olisin vapaa ja sinä oikeata sukupuolta et kauaa yksinäinen olisi:)
- Kesäkisu...
Olen suurimman osan elämästäni viettänyt yksin (vanhemmat kuolivat kun olin nuori, eikä kumppania ole millään tahtonut löytyä), mutta olen silti tehnyt kaikenlaista. Kesäisin todellakin olen päivät pitkät uimarannalla, jos siltä tuntuu tai puistossa tai pihalla istumassa ja lukemassa hyvää kirjaa tai kuuntelemassa musiikkia. Kirjastoissa käynti ja kirjojen lainaaminen on ilmaista, kunhan muistaa palauttaa ajallaan tai uusia lainat. Ja aina voi järjestää yksinkin piknikkejä, käydä erilaisissa ilmaistapahtumissa yms. Toki tuo on asennekysymys. En ole antanut sen haitata, että vieressä ei ole kumppania tai kavereita, vaan menen sinne, mihin haluan, jos haluan mennä.
En tosin viihdy enää kauhean kuumassa, joten ihan kuuminpina kesäpäivinä olen mielelläni sisällä ja viileässä. - nainen 37
Onpas ihmisillä uskomattomat ongelmat!! :D Tää on niin tyypillistä suomalaista pessimismiä.. aina joka asiasta valitetaan ja tulee ongelma.
Ei ihminen seuraa tarvitse tehdäkseen asioita ja toiseksi eri paikoissa tapaa ihmisiä vaikka kuinka. Itse olen tutustunut ihmisiin mitä erilaisimmissa paikoissa.
Omat vinkkini mitä yksin voi tehdä kauniina kesäpäivänä.. Ensinnäkin kaikenlaista liikuntaa. Rullaluistella tuntitolkulla. Pyöräillä oikein pitkä ja mahtava lenkki.. mukaan voi ottaa vaikka eväät ja uikkarit ja pysähtyä rentoutumaan johonkin mukavaan järvenranta paikkaan.
Metsässä liikkuminen on kesällä mukavaa. Sitä voi mennä lähimetsään tai sitten lähteä telttaretkelle johonkin suomen lukuisista kansallis- tai luonnonpuistoista. Suomessa on aivan mahtavat maastot ja mahdollisuudet vaellusretkille.. parhaimpien reittien varrella on erämaa tupia, jossa voi yöpyä. Sekä saattaa olla sauna, jossa voi saunoa ja pulahtaa järvessä uimassa. Luonnossa irtautuu kaikesta arjesta. Keho saa liikuntaa ja mieli lepää luonnon rauhassa. Yksin lähtiessä ihminen tutustuu itseensä aivan uudella tavalla ja lisäksi silloin tällöin voi törmätä muihin retkeilijöihin. JOs omia retkeilytamineita ei ole, niin ehkä joku tuttavasi lainaa rinkkaa ja telttaa.
Ulkona voi heilutella kahvakuulaa ja osallistua puistojumppiin. Vaikka sinne menisi yksin, niin muiden ihmisten läsnäolo antaa tunnetta muitten kanssa olemisesta.
Kesällä voi myös viettää aikaa terasseilla ja erilaisissa tapahtumissa. Jos seuraa haluaa, niin seuralaisen voi pongata vaikka netistä. Netistä löytyy aina seuraa kaipaavia ihmisiä. Jos ei nyt elämänkumppania löydy, niin ehkäpä uusi ystävä.
Mökkeily!! Onko teidän suvulla mökkiä, jonne voisit mennä viettämään aikaa? Suvun yhteinen mökki on paikka, jossa voi tavata muita sukulaisia ja viettää yhteistä aikaa. Jos ei ole mökkiä ja tekee mieli saunomaan ja uimaan, niin kaupungin useat avantosaunat tarjoavat mahdollisuuden tähän. Ja saunassahan on tunnetusti helppo puhua toisten ihmisten kanssa.
Kirjasto on ilmainen laitos. Sieltä löytyy lähes kaikki kirjat mitä vaan voi toivoa. Jos tykkäät lukemisesta, niin se on kiva tapa viettää aikaa. Lukemisen voi yhdistää auringon ottamiseen.
Jos on kauhea rahapula, niin voisitko tehdä jotain saadaksesi lisärahaa? Tarviiko joku lastenhoito, siivous tai jotain muuta apua, jonka voisit mennä tekemään ja näin ollen ansaita lisärahaa. Työttömälle jo muutama satanen kuussa parantaa huomattavasti elämänlaatua.
Pikkusiskoni on 29 vuotias ja hän on reissannut YKSIN vaikka missä!! Hän oli YKSIN Australiassa ja aasiassa 2,5 vuotta. Hän reissasi sekä teki erilaisia töitä, mitä sattui saamaan. Pikkusiskoni lähti YKSIN Columbiaan ja oli siellä 1/2 vuotta. Hän lähti YKSIN lappiiin. HÄn lähti yksin Espanjaan ja Teneriffalle. Tässä oli joitakin paikkoja minne hän on mennyt YKSIN. Matkoillaan hän on toki tutustunut moniin ihmisiin ja kokenut kaikenlaista, mutta pointti on se, että hän on tehnyt nämä kaikki YKSIN!! Hän kokee, että yksin on kaikkein kivointa mennä, koska silloin voi toteuttaa itseään täysin haluamallaan tavalla. Hän on oppinut nauttimaan älyttömästi omasta seurastaan ja lähtiessään kokemaan asioita yksin.- yksinäinen mies.
Ei tässä ole yhdestä kesästä kysymys vaan koko elämästä. kun sitä joutuu vuosia olee yksin niin lopulta tulee siihen pisteeseen että mikään ei kiinnosta enään.-
- mies 36
Juuri näin.
- adfgafdg
Ei mullakaan olis ongelmia yksin mihinkään lähtee, mutta se raha. Paljon maksaa lento australiaan? 500-800e? Se niistä lomamatkoista.
- dfooonjb
arvaa jaksaako kukaan lukea tälläistä pitkää jatkoromaania
- Kesäinen avanto
Yksin voi myös harjoitella yhdyssanoja ja caps lock-näppäimen käyttöä.
- 12+11
yksinäinen mies. kirjoitti:
Ei tässä ole yhdestä kesästä kysymys vaan koko elämästä. kun sitä joutuu vuosia olee yksin niin lopulta tulee siihen pisteeseen että mikään ei kiinnosta enään.-
Alkuperäinen kysymys on kumminkin "Miten yksinäiset nautitte kauniista kesäpäivästä?"
Ei ole koko elämästä kyse...
- ei pysty ymmärtämään
Miten voi olla niin vaikea yksinäisten tavata toisiaan ja olla vähemmän yksinäisiä??? Jokaista itsensä yksinäiseksi kokevaa varmaankin kiinnostaa uusien ihmisten tapaaminen kunhan nämä uudet ihmiset eivät ole mitään äärimmäisen negatiivisia kaiken vihaajia. Tässäkin ketjussa on vaikka kuinka monta yksinäistä. Varmasti löytyy myös suhteellisen lähellä toisiaan asuvia niin että tapaamiset ovat käytännöllisiä.
- jmks jks jks jks jks
Tämän yksinäisyyspalstan käyttäjät ovat suurimmaksi osaksi juuri noita "äärimmäisen negatiivisia kaiken vihaajia". Luulitko, ettei heidän yksinäisyydelleen ole syytä?
- Gayboiga
Olen homomies ja en itsekään keksi juuri mitään tekemistä käseisin. En tykkää olla ihmisten seurassa juurikaan. Tahtoisin mennä luontoon kävelemään, mutta nykyisessä asuinpaikassani (ulkomailla) olisi taivallettava "vuorelle" semmoista nähdäkseen. Kaikki kaupungit ovat niin aidattuja ja organisoituja. Ei ole muuta kuin osoitetut puistot ja ne yleensä täynnä metelöiviä kakaraperheitä, hyhhyijää.
Onneksi sentään kävin miesystävän kanssa toissailtana italialaisessa ravintolassa syömässä ja jäätelöllä. Sitten kävimme katsomassa musikaalin.
Nyt lähtee viikon patikkalomalle kavereineen. Sinne en olis voinut mennä kun on työtä ja vierastan sen kavereita. Vain me kaksi riittää mulle seuranpidoksi. Jään yksin, mutta sama tuo, saan ostaa herkkuja ja ryypätä viiniä - äijäkaveri kun paheksuu mun syomalaista alkoholinkäyttöäni - ihmettelee että noinko tosiaan, kun kerron että (melkein) kaikki siellä finlandissa näin juo.
Tänä kesänä olen tosin aikonut matkustaa toiseen maahan tapaamaan ainoaa ystävääni, joka on heteromies, kun aika ja raha antaa myöten. - yksinäinen mies.
Kyllä tässä joutuu ja on joutunut olee ihan yksin kesät talvet, joulut ja uudet vuodet monia vuosia. Voisi olla parempi kuolla pois kun ei kukaan minusta tykkää.
- kek4
Voisit etsiä töitä vaikka kesän jälkeiselle ajalle
- Sataisi edes!
Olen jumissa kotona. En saa lähdettyä minnekään! Rahaa ei ole bensaan että pääsis ihmisten ilmoille, eikä tuossa helteessä voi edes lenkkeillä. Koko päivä mennyt masentuessa. En saa aikaiseksi ja se masentaa lisää. Koitan tiputtaa paria kiloa, ja siten yritän olla syömättä ahdistukseen, v*itutukseen, turhautumiseen ja yksinäisyyteen. Taloyhtiön nurmikolle ei saa mennä itseään ruskettamaan. Hieno ja iso piha-alue, mutta noi taloyhtiön "emme-kuole-koskaan" -vanhukset eivät anna käyttää sitä! Eikä tuolla kivaa olisikaan, kun tietää 30 eläkeläisen kyttäävän nenä kiinni ikkunassa "no nyt se astui nurmikolle" ja "hyi kamala mitä sillä on päällä!" (tai ei ole...)). Ja hetken kuluttua soittaa talkkari ja valittaa valituksista.
Elokuvissa ei tule mitään sellaista mitä en olisi jo nähnyt tai mitä haluaisin nähdä.
Työhakemuksia olen väsäillyt taas, vaan eipä ole mistään mitään kuulunut.
AARHG!!!
V*ttu, käyn katsomassa loppukuun ruokarahoilla jonkun jo näkemäni leffan, hermo menee! - Mies, Hki
Jos joku vielä ehdottaa rannalle menoa, voi tapahtua rumia. Palasin juuri kolmen tunnin paahteesta ja siinä yhdelle päivälle tarpeeksi tässä iässä. Mukavaa oli. Nyt lepäilyä tuulettimen viilentäessä ja samalla sunnuntaista Avaruusromua kuunnellen.
- jussi jr
hakekaa kaveria senssisivuilta , suomi24 treffeiltä , e-kontaktista jne .
kyllä sieltä löytyy kavereita joka lähtöön .... reilusti ja rehellisesti sinne vaan ... :) - JKLOO
JOTENKIN
- missä insinöörit
Tähän pulmaan olen itsekin yrittänyt etsiä ratkaisua älypuhelinsoftista. Lähes kaikki seuranhakuun tarkoitetut ohjelmat ovat suunnattu deittailua varten. Jotkut urheiluohjelmat tarjoavat mahdollisuuden löytää lenkki tai pyöräilyseuraa.
En kuitenkaan ole löytänyt ohjelmaa minkä perusteella voisi löytää kiireettömiä yksinäisiä ihmisiä jotka uskaltavat tutustua ventovieraisiin ihmisiin muissakin merkeissä. En tiedä onko netissäkään mitään palvelua mistä voisi kartan perusteella löytää ihmisiä joilla tietyt kiinnostuksenkohteet.- missä insinöörit
Voisin lisätä vielä yhden asian. Waze on autoilijoille tarkoitettu ohjelma. Vastaavaa kaivattaisiin kävelijöille jos lisänä olisi paremmat mahdollisuudet chattailyyn sekä helppo tapa blokata oma näkyvyys kartalta jos uskoo jonkun stalkkerin seuraavan itseä kyseisen palvelun kautta.
- Näkökulmia
Itsekin joitakin vuosia sitten harmittelin vähän vastaavaa asiaa. Sellaista vähän yksinäistä haahuilua olivat monet kesät.
Nyt kun tilanne on täysin toinen, on kumppani ja lapsi huollettavana, hieman kaipailen niitä vapauden aikoja, jolloin saattoi mennä ja puuhata kesällä melkein mitä vain.
Tuo "kaikki on niin kallista" on vain tapa siirtää vastuuta pois itseltä. Yleensä parhaat asiat ovat ilmaisia tai halpoja. Esim. hyvällä säällä on mukava tehdä polkupyörällä pitkiä retkiä ja pysähtyä välillä uimarannalle lököttelemään. Tai huonolla kelillä voi mennä kirjastoon moneksi tunniksi lukemaan.
Tietty yksinäisyys voi olla vaikeampi asia voitettavaksi, mutta ainakin nainen löytänee helposti kohtuullista seuraa. Eikä seuralaiselle ole pakko antaa, jos ei tahdo.- oma syy paras syy
en mä ainakaa jaksa naisia, jos niiltä ei heru
- Katsotaan ylöspäin!
Mä olen alkoholistin avopuoliso ja mies lähti taas juomaan. Olen sairastunut ja kokonaan ilman tuloja. Yleensä mies on useamman päivän hukassa ja puhelinkin on pois päältä. Mä olen yksin ja lisäksi pelkään, että mies tulee raivoamaan kotiin.
Mulla on ystäviä, mutta ne eivät ole vapaita tulemaan illlalla mun seuraksi ja kun on alkoholisti mies, niin ei meillä muutenkaan oikein ketään kylässä käy.
Aikaani kulutan lenkkeillen, pyöräillen, joskus käyn jonkun ystävän luona, lueskelen, vähäsen katson TV:tä ja täällä koneella jonkin verran.
Mulla on kyllä perikunnan mökki, missä voisin olla, mutta ei siellä yksin ole kivaa. Joskus haaveilen, että minulla olisi mukava miesystävä, jonka kanssa voisimme tehdä yhdessä asioita. Joskus ajattelen, että meneehän se elämä näinkin eteenpäin.
Tiedän kuitenkin, että jotain mukavaa minulle vielä tulee eteen ja pääsen elämässäni eteenpäin.
Voimia kaikille yksin olemiseen ja pieniä onnenpisaroita matkaan, ei menetetä toivoa!!!- Mies, Hki
Mikä niissä alkoholisteissa oikein viehättää?
- ---
Mies, Hki kirjoitti:
Mikä niissä alkoholisteissa oikein viehättää?
Se kun ne ei välitä vittuakaan mistään. Naisen silmissä tälläinen mies on alpha.
- -minä
Itsellä melkeinpä samat fiilikset. Tuntuu että kesä vähintään tuplaa yksinäisen fiiliksen.
Eipä sitä mitään erikoisia tule yksin tehtyä. Tämän päivän kohokohta taisi olla amppari jätski kaupan kulmalla.. heh :) - koijareiden kuningas
No ihan samalla tavalla se yksinäisen elämä sujuu kesällä kuin muinakin vuodenaikoina.
Ei kesä ole mikään poikkeus, tietty kesällä voi mennä uimarannalle, olla ulkona enemmän kun ei tarvi palella, talvellakin voi ulkoilla kun laittaa asianmukaiset vaatteet yhtä lailla kun kaatosateessa tai lumipyryllä.
Voit tietty kuvitella että nyt ei ole kesä ja teet niitä asioita joita teet muulloin kuin kesällä, kuitenkin niitä asioita joita voi kesälläkin tehdkä.
En alun alkaen ymmärrä koko kysymystä.
Mutta tällä keskustelupalstallahan 90% aloitetuista keskusteluista on sellaisia jotka on täysin turhia, aloitettu vain huomion herättämstä varten etc.
Toki on parempi purkaa patoutumia tänne kuin mennä ulos potkimaan näyteikkunoita, särkemään pulloja ja pahoinpitelemään sivullisia :=) - köyhä-12
Rakastan mattojen pesua, pesen ystävienikin matot, samalla aurinko voi ottaa minua.. :) Mattopaikalla tapaa myös mielenkiintoisia ihmisiä.
Sateella sitten kirjastoon, kahville, kirpputorille, raveihin.. polkupyörällä tietenkin vaikka matkaa hieman olisikin. Vaihtovaatteet muovipussiin :)
Kirppariltakaan ei tule liiaksi roinaa mukaan, kun pyörällä kulussa.. - Hipaa cloud
Miten te muut, jotka olette tosiaan oikeasti yksin. Tuolla kovasti hehkutetaan, miten ihanaa mennä rannalle yksin, konserttiin yksin, ulkomaanreissulle yksin. Hitto vie, ainoat paikat mihin kehtaan mennä yksin, on kauppa, apteekki ja kirjasto. No, en mä muualla oikeen edes käy.
Miten on, onko teistä muista hienoa mennä istumaan rantsulle iloisten ihmisten keskelle yksin? Mä en pysty, tulee vielä yksinäisempi olo. Yksin itseni kanssa ei ole niin orpoa. Mä joskus kaupassa tervehdin jotai vanhuksia ja jään juttelemaan, et tiedän olevani olemassa. Olen hirveän ujo ja pidättyväinen. Muhun ei vaan kesästä iloitsevien nauru tartu. Pahinta ois mennä yksi ravintolaan, ei pysty. Voi ihme kumma noita ihmisiä jotka ei halua olla yksin. Mä nautin yksinolosta kuin hullu puurosta, mutta kun aina joku "kaveri", naapuri tai sukulainen tulee häiritsemään. Tykkään lukea ja kirjoitella ja touhuta yksinäni puutarhassa ja tehdä mitä vaan silloin kun huvittaa. Lähteä vaikka keskellä yötä koiran kanssa lenkille.
Nauttikaa ihmiset yksinolosta.- Sataisi edes!
En lähtenyt leffaan vaan jäin kotiin syömään kaappeja tyhjäksi ja katsoin dvd:lta Bridget Jonesia. Mun nyksä on samanlainen komea lipevyys kun Daniel Cleaver. Juoksee maailmalla soiro ojossa ja kertoo mulle satuja, tosin eipä ole viime aikoina paljoa näkynyt eikä kuulunut. Kun joku hoito menee mönkään, sitten kelpaa munkin seura taas hetken aikaa. Mua ei vaan enää jaksa kiinnostaa. Mun elämästäni puuttuu Mark Darcy!
Taidanpa katsoa jatko-osan perään.
No nyt sitten alkoi ukkostaa laiskasti. Kannatti toivoa sadetta ;-) - Tässä vinkki...
Jos lähistöllä on frisbeegolf rata niin osta kiekot ja lähde heittämään.
Helposti tulee parin tunnin rutiini päivään ja siellä saa uusia puolituttuja. Ja oikeitakin tuttuja.
Ota tavoite kehittää itseäsi missä tahansa harrastuksessa tai vastaavaa.
Elämässä sisältöä voi olla vaikka pullojen kerääminen.- Näkökulmia
Tuo pullojenkeruu on hyvä harrastus. Tiedän jopa yhden varakkaan tyypin, joka kerää kaikki löytämänsä pullot ja tölkit.
Mä olen kyllä töissä, mutta kaikki vapaa-aikani menee aina yksin. No ok, käyn kuntosalilla pari kolme kertaa viikossa..tosin nyt helteellä ei kyllä ole tullut käytyä. Kämpillä kattelen telkkua, pelaan konsolilla, luen, nukun. Siinäpä se. Arki menee aika hyvin töissä, mutta illat ja viikonloput ehkä rankimpia. Yksin olen aina elänyt, en koskaan kenenkään kanssa. Seurustelin elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen kerran 7-vuotta sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen olen aina ollut täysin yksin ilman minkäänlaisia suhteita. Kavereita mulla ei ole ollut 10 vuoteen. Mitä nyt pari tekstiviestikaveria aikaisemmalta paikkakunnalta missä asuin.
En kyllä osaisikaan elää enää tässä vaiheessa toisen kanssa. Olen kaiketi puoliksi omasta tahdosta valinnut yksinäisen elämän. Elän yksin loppuun asti. Parisuhdetta / vaimoa on tässä maailmassa mahdotonta enää nykyaikana löytää. Seksin ylikorostaminen on tappanut aidon rakkauden ja romantiikan. Minä en siihen härdelliin aio osallistua. Kiitos ei! Mielummin yksin, jos kerran on mahdotonta enää saada aitoa rakkautta. Se siis on mahdotonta. Joten yksin mennään.
Mutta joo. Elämä menee mulla aina näin. Yksinäisyys on normaalia. Väilillä aika rankkaa, mutta usein ihan leppoisaa. Varmasti olen tooodella tylsä ihminen monien mielestä. Mutta mitäpä siitä. Näillä mennään.
Voimia kaikille yksinäisille, myös aloittajalle!- Kesämies on eri mies
Kun lomat alkaa, niin: mökillä touhutessa, pyöräilessä (useamman päivän reissuja pitkin Suomea) ja kirjoja lukiessa. Jos saisi vielä elopainoa pudotettua n. 5 kg, niin pääsisi ihannemittoihin. En ole varmaankaan niin yksinäinen kuin monet tänne kirjoittavat, vaikka en ole seurustellut useampaankaan vuoteen ja kavereita näkee (jos näkee) ainoastaan viikonloppuisin. Kesälomalla yritän aina rentoutua ja elää spontaanisti päivä kerrallaan, kun työssä tulee sen verran paskaa käteen joka arkipäivä.
Aurinkoista kesää kaikille!- Sexi Seppo
Vedettyä käteen?
:O
- Sexi Seppo
Olen kuullut eliittikumppani.fi:stä, sinne vaan suomalaisia Seppoja viehättelemään! Kyllä ne kesäpäivät siitä sitten rannalla kuherrellessa kuluvat!
- Näin on ja minkäs teen
Kesä tuli ja pian meni. Jo kahden viikon kuluttua on juhannusaatto, eikä ole edes kesäheilaa. Tympii vähän,mutta parempi yksin kuin kärttyisän akan kaverina.
- hemmo himos
Näin on ja minkäs teen kirjoitti:
Kesä tuli ja pian meni. Jo kahden viikon kuluttua on juhannusaatto, eikä ole edes kesäheilaa. Tympii vähän,mutta parempi yksin kuin kärttyisän akan kaverina.
Liikettä niveliin. Tosiaan kahden viikon päästä alkaa päivät lyhenemään ja kesä on pian ohitse. Reissuun vaan tärväämään kaikki rahat, niin voi taas mennä duuniin astetta köyhenpänä.
kesä on käytettävä tehokkaasti kun se ei kestä pitkään.
ET OLE yksinäinen kun lähdet jonnekin festareille telmimään. Sieltä löytyy seuraa ihan liiankin kanssa.
- kokemuksesta tiedän
Hmmmm... jospa et surisikaan sitä, mitä kaikkea yksin ET voi tehdä, vaan mitä olet vapaa tekemään? En tiedä millaisissa puitteissa elät, mutta jo fillarin omistaminen avaa paljon maailmaa, sillä pääsee vaikka luontoon. Muovikassi käy eväsrepusta voikkarille ja kraanevesi on aivan hyvää janojuomaksi.
Meidän kaupungissa jaetaan tiedote jossa luetellaan ilmaistapahtumat, niitä on paljon.
Kirpputoreja on kiva kiertää ja jos omaa roinaa on, myymällä voi tienatakin. Meillä jotkut nuoret ovat laittaneet ilmoituksia tolppaan nurmikon leikkuusta, koiranhoidosta yms. mutta en tiedä oletko nuori.
Kun itselläni oli oikein tiukkaa, tein siitä niin hauskaa kuin mahdollista oli ja kilpailin itseni kanssa, miten saan kaiken mahdollisimman halvalla, siinä kului aikakin kivasti ja tietty fillarin renkaatkin. Torimyyjiltä sai tosi halvalla vihannesten "pohjia" torin sulkemisvaiheessa.
Olin paljon liikenteessä ja juttuseuraa löytyi, muutama hyvä ystävyyskin alkoi sinä
aikana kun elämä oli eräällä tavalla kaikkein kurjinta.
Koeta palauttaa iloisuus ja ajattele raikkaasti, hommaile asioita joita et ikinä ennen ole kokeillut! Kyllä sinä pärjäät! Ajattelin heivasta sen yksinäisyyden tunteen sinne missä pippuri kasvaa, käydä töissä, vapailla hipsasta kaupungille syömään jädeä puistoon ja silmäilemään niitä vähemmän vaatetettuja kesäkisuja, salakavala lepakko iskee silmänsä ties kehen. >:3
Tai uimarannalle.
Tai kiertelemään kaiken maailman pöpelikköjä ja rantakallioita.
Mitä nyt mieleen juolahtaakaan, kunhan nyt jossain haahuilee.
Kotiin on turha jäädä jurputtamahan, siitä mitään hyötyä ole kenellekään.- Ette paljoa ajattele
Koettakaahan muistaa se, että joillakin voi olla sairauksia, vammoja ja/tai kipuja, jotka rajoittavat menemistä ja tekemistä. Sellainenkin voi aiheuttaa erakoitumista. Pitäkäähän siis suutanne soukemmalla, kun ryhdytte paatoksella yllyttämään toisia kaikenlaisiin (fyysisiin) aktiviteetteihin. Kyllähän sitä rullaluistelisi ja olisi alati menossa, mutta...
- keskivertotavis
jos me kaikessa otamme huomioon kaikki mahdolliset vaihtoehdot, joita eri ihmisillä voi olla riesanaan, emme voi kirjoittaa mistään? Aloittaja ei tuonut esiin muita elementtejä kuin yksinäisyyden ja kykenee ainakin uimarannalla käymään jollain konstilla.
- Ette paljoa ajattele
Heittoni oli kärjistetty, myönnän. Se oli enemmänkin piikki parille nimimerkille, jotka ryhtyvät heti raivoamaan, jos joku ei heidän ehdotuksensa mukaisesti "rullaluistele johonkin saareen telttailemaan ja aja pyörällä Porvoon kautta takaisin". Maaninen suorittaminen kun ei vaan kaikilta onnistu, vaikka haluaisikin.
- Kallionorppa
Miul on tekemistä vaikka oon yksin. En oo pelänny yksin oloa ja se ei ole vaivannut minua kuin hiljaisina hetkinä.
Pidän pientä puutarhapalstaa ja siellä on mansikkaa, perunaa, nauriita, herneitä, yrttejä ja porkkanaa. Nyt v-loppuna pistän matti myöhäsenä palstalle kasvamaan nuo mainitsemani jutut. Saatan jopa kokeilla vesimelonia ja maissia ensivuonna.
Sitten on tuo kalastus- ja eräjutut. Niihin uppoaa aikaa ku lähtee soutaen saareen kärkkärin paistoon ja samalla voi kalastaa, jos vaikka sielt jotain nappaisi.
Eipä oo tylsää kun luonnosta nauttii ympäri vuoden. Mut kyl mieki rakkautta, kosketusta ja hellyyttä kaipaan.
Yhteenvetona voi sanoa et teen kaikkea sitä mikä minua kiinnostaa ja jaksaa innostamaan eteenpäin. - kukkanen11
minä olen ollut naimisissa 31v ,nyt on lapset omassa elämässään ja lapsenlapsiakin jo on ,mieheni kuoli 7v sitten ,nautin elämästäni kun vielä voi työssä käydä ,ja saa olla uskomassa ja käydä seuroissa ,kyllä jokainen elämän vaihe on rikas ja erilainen Hyvää kesää kaikille
- mimmu49
Täällä ja yksinäinen ihminen,just raha ongelmana,kun kaikki menee laskuihin,vuokraan ym.en ole kyllä sisällä hyvällä ilmalla,lähden lenkille,pyöräilemään pitkiä lenkkejä,muuten pää sekois!
- akateeminen M
Minä puolestani laitan venettä.. hankin sellaisen vanhan ison työleirin.. vaikka joka ilta voisin puuhastella siellä, tekeminen ei lopu (ikinä). Laiturinaapurien kanssa tarinoidaan vähän. Välillä jään yöksi veneelle, viime yönkin nukuin siellä. Yksinäisyyteen tottuu yllättävän hyvin, ja ainakin minulla on aina ollut tarve päästä yksinäisyyteen välillä, myös suhteessa ollessani. Moottoripyörä on ollut sitä varten, ja nyt on vene sitä varten. Tuo vene on siitä hauska, että ei tarvitse kuin vetää sivuovet kiinni ja menee peräkajuuttaan niin saa olla luonnon lähellä kaukana ihmisistä, kaupungin keskustassa. Aallot kuitenkin keinuttavat, eli luonto on lähellä. Erakkona ihmisten keskellä =)
- Elämä on kummaa
Suo siellä, vetelä täällä.
Kun olin yksinäinen, minulla meni töissä varsin hyvin ja rahaa oli yllin kyllin. Oli vapaus tehdä monenlaisia asioita, mutta yksinäisyys ahdisti.
Nyt kun en ole yksinäinen, työura on jotenkin omituisesti mennyt kuralle ja perhe-elämä rajoittaa yllättävän paljon harrastuksia ja muita vapauksia.
Tuntuu, että kaikkea hyvää ei voi saada samassa paketissa. Asenne kai on se, joka ratkaisee. - ei hyvä näin eikä ni
Mikä oli sun sanoma? Yksin saat nauttia kesästä, tehä mitä haluat, mennä minne haluat. Jos siihen ukon hommaat , niin sisällä olette ettekä kerkiä makuuhuoneen akkunasta ulos katsoa.
- JohannesK.
Itellä on aikaisempina vuosina ollut paljon menoa ja meininkiä, mutta tästä kesästä taitanee tulla hiukan yksinäisempi.
Minulla olisi lippuja muutamiin rock-konsertteihin kesälle kaksin kappalein, mutta seura puuttuu. Tänään olisi tarkoitus mennä Kivenlahti Rockiin ja huomenna myös, mutta näillä näkymin yksin, kun en oo onnistunu saamaan ketään mukaan.
Ja ensi viikonloppuna onkin sitten Bryan Adamsin keikka Kaisaniemessä ja sinnekin lippuja kaksin kappalein.. - .....
En nauti.
- asiantuntija.
Mukaan kirja kvanttimekaniikasta tai kiinteän olomuodon fysiikasta, tai perusfysiikkakirjakin käy. Tai sitten termodynamiikkaa. Rinnakkaisohjelmoinnin kiemurat myös kiinnostavat.
- Mies, Hki
Wallanderia luin ja jalostin väritystäni taas. Luulevat kohta pakanamaan edustajaksi. Nyt lepoa varjossa.
- Miks ei?...
Koko rahalla pussikaljaa ja puistoon jonnekkin puskaan piiloon ja kauheet naamat, sit huutelee sieltä "mä rakastan teitä muurahaiset!" .."jeesus on kunkku !" "oon piilossa UFOja " sit sammuu pissat housuissa ja menee kotiin aamukahville ja nauraa peilin edessä itelleen n.5minuuttia ja menee kylpyyn kumiankan kanssa,vieno hymy kasvoilla, kurkut silmillä .
- sdgdgdggsgs
Sounds like a plan! :D
- normiesimerkkikö5
sdgdgdggsgs kirjoitti:
Sounds like a plan! :D
No et varmasti ole tyyppiesimerkki yksinäisestä.
Useimmat yksinäiset ei uskalla mennä ulos täällä Suomessa, koska ne pelkää että äijä vetää turpaan.
Ole tyytyväinen että saat olla rauhassa ! - Siitä vaan
Muista huutaa myös "pelkään pakasteherneitä" ja "tuo vauva tuijottaa minua".
- pohjanmaan tuulitukk
yksin ja yksinäinen kuin yksinänen vietää kesäpäivää siinä onkin miettimistä kun ei ystäviäkään ole lähellä ... mut onnekin on mulla koira joka kassa voi lenkille lähtee mut se ei ole selanen jonka kassa ei voi jutella selasen ystävä kun löytääs ja paree olis löytää kumppani kun lapsekin on pestä lähteneet
- Sestertius
Juttelin parin kivan tytön kanssa päivällä. Se piristi hetkeksi. Sitten menin kotiin ja alkoi taas tympiä. Tuli sadekuuro, jonka aikana istuin netissä.
Ajelin tyhjälle uimarannalle sateen jälkeen. Uin kalojen seurassa pari tuntia ja ajelin kotiin. Tätä tää on. Onneksi on kesä ja pääsee uiman vaikka pari kertaa päivässä.
Talven tuloa odotan kauhulla. - harvahammas4
Ostin simmarit se on ensiaskel uimaan menon.Seurasin kaupassa komeaa miestä kuten toisinakin päivinä joissa katse lepäsi.kannan painavaa ostoskassia,miehiä ohittaa.ei kellään ole mielessä alkaa tutustua ja ojentaa väsyneelle yksinäiselle käden.kaikilla on kiire jonnekkin.Kukaan ei osaa pysähtyä kenenkään luo. kuljemme päivästä toiseen toistemme ohi tietämättä toisistamme.Silti toivotaan kunnes elämä päättyy.huomaan että jos minua sattuu joku tuijottaa silmät kiimassa ne on sairaan likasia ikäloppuja ällöttäviä spugeja jotka ei ymmärrä parisuhteesta mitään.ota siinä sitten kontakti.ei kiitos.ennen jatkan näin en tyydy huonoon.liikun paljon mutta olen vaan huono näissä.mutta tänään näin todella paljon miehiä taas.
- puolivarjoossa ja
rauhassa
Tälle päivälle on ainakin luvattu melkoisen reiluja sateita. Siivota pitäisi, maanantait muutenkin ollut yleensä viikkosiivouspäiviä. Helposi käy niin, jos kämppä on kovasti sekaisin, on mielikin sotkuinen. Siksi pidän jonkinlaisen järjestyksen täällä, vaikka välillä voi vähän "rempsahtaa" se siisteyspuoli.
- hassunhauska4
käyn huorissa.
Enpä oo vielä siivonnut. Tuli kateltua aika pahoja painajaisia taas muutama tunti. Ja nyt menee hetki niistä palautues. Ehkä tää ei varsinaisesti ole kauniista kesäpäivästä "nauttimista" :)
- Mies, Hki
Itse sain onneksi siivottua eilen, vaikka aloitusta tunteja vetkutinkin. Helteillä en jaksanut, joten tuli se viileämpi ilma hyödynnettyä. Samalla joutilasta rojua parvekkeelta varastoon.
- sohvannurkasta
Hienoja kirjoituksia täällä. Vietän myös päiväni yksin, töissä toki tapaan ihmisiä. Nyt olen tapaturman takia sairaslomalla ja tää yksinäisyys korostuu. Tein pitkiä haahuilulenkkejä kun oli kaunis sää, tuli rakkoja jalkoihin ja nyt pitää niitä parannella. Olen tottunut yksinoloon mutta kyllä sen tuntee sisällä että laumaeläi ihminen on, silmä lepää usein miehissä mutta yleensä ne miehet eivät ole yksin.
Jos mies on kauhean vaativa millaisen naisen huolii niin valikoima on aika vähissä, sama toisinpäin tietysti. - gfghjhg
Juu ei ihminen joka ei ole ollut yksin tajua mitä se on. Jos taustalla on ikäviä kokemuksia perheestä voi yksinolo tuntua kuitenkin paremmalta vaihtoehdolta.
Itse pidän välillä yksin olosta ja välillä kärsin siitä. Ulkopuolisten odotukset ahdistavat. - uimaranta
me yksin.
- en koskaan luovuta
No, siinä se kesä menee. Samanlailla kuin ennenkin. Toisaalta helteet on kivoja, mutta itse pidän kuitenkin enemmän viileämmästä säästä, joilloin jaksaa kävellä ja pyöräilläkin.
Välillä tulee surullinen olo, kun näkee ihmisiä joilla on iso porukka ympärillä ja itsellä ei ole juuri ketään. Ikävät muistot vainoaa myös välillä. Ja se luottamus ihmisiin on aika heikko, vaikka tutustumis haluja onkin.Välillä on ulkopuolisuuden tunne. Olen jotenkin aika erilainen kuin muut ja on vaikeaa löytää samanhenkistä seuraa.Haluaisin vielä joskus piristää jonkun ihmisen elämää. Tuntuu nuoruus jotenkin menevän hukkaan ja enkä pysty puhumaan suoraan lapsuudenkavereille, joilla menee niin hyvin. Täytän kohta jo 20 vuotta ja yksinäiset synttärit tiedossa Sen tiedän, että muutos on tultava sillä tämä ei ole sitä "kunnon" elämää. Ja olen kuitenkin aika sosiaalinen ihminen, kun ensin tutustutaan. Kiva, että on nyt ihan hyvä fiilis vaihteeksi.
Hyvää kesää kaikille yksinäisille :) Ja kaikille vaaleahiuksisille miehille hali - Kesäinen trollaaja
Trollaan ihmisiä suomi24:ssä 24/7
senkin penis... hehee kiitoksia nimim. "en koskaan luovuta" sillä olen vaaleahiuksinen mies. Jaa mitäs tähän kesäpäivään? pesutupahommia. Puhtaat vaatteet loppumassa. Olutta myös. Illasta en tiedä mitä tapahtuu.
Kuten oon kertonut että mulla on se 1 ihan kiva ystävä, jota voin nähdä. Nyt tulee kyseenalaistajia tietenkin kyselemään mitä mä teen näillä palstoilla. Olen täällä koska mulla on mielenterveyden ongelmia ja tunnen itseni usein kotonani yksinäiseksi, ja haluan vaihtaa kokemuksia ja ehkä tutustuakin. Olen saanut ammattiapua paljonkin mutta rohkenisin väittää ettei samaan aaltopituuteen pääse kuin toisen psyykeongelmista kärsivän / kärsineen kanssa.
Vähän kyllä jänskätti rekisteröityä tänne ja alkaa kirjoittelemaan. Vaikka olen aiemmin vähän taustalta vakoillut näitä juttuja. Mutta kun kuullut kaikkea suomi24 = suoli24 juttuja jne... naisviha täällä välillä pistää harmittamaan ja satunnaiset rekisteröimättömät, suoranaiset trollit. Mutta kun ei niille anna liikaa painoarvoa, niin kirjoitustenne joukosta voi poimia omaankin elämään sovellettavia asioita, tai jakaa jotain omista kokemuksistaan.
Toisaalta mulla on paljon. Se ystävä, ei vakavia fyysisiä sairauksia, ja olen pitkän polun kulkenut sieltä suljettujen käytäviltä tänne yhteiskuntaan taas. Viimeinen osastohoitoni tapahtui vuonna 2009 ja enää en aio mennä.
Mutta matkani on kesken...Alright. Pyykit pesty, kämppä siivottu, olutta juotu. Kuulen kaupungin kutsuhuudon. Lähden sinne pimeille sivukujille mistä äitinne teitä aina varoitti. Toivon päiväänne päivänsäteitä harmaan taivaan läpi (ainakin Turussa melko synkänpuoleista)...
http://www.youtube.com/watch?v=-KCBLA-fuVw- sdgsssgdsgsdg
Tuo Snoopin höpösavu ei sitten ainakaan tee hyvää psyykelle jos on ennestään ollut ongelmia sen kanssa. Tuli vaan mieleen :D Muuten ei toki pahaa sanottavaa bajasta löydy.
- 8o) -mies
Minä poljen kohtpuoliin fillarilla Sellon kirjastoon lukemaan miesten lehtiä. Kesäloma meneillään.
sdgsssgdsgsdg kirjoitti: Tuo Snoopin höpösavu ei sitten ainakaan tee hyvää psyykelle jos on ennestään ollut ongelmia sen kanssa. Tuli vaan mieleen :D Muuten ei toki pahaa sanottavaa bajasta löydy.
No joo. En tiedä mihin ongelmilla viittasit, ongelmia psyyken suhteen vai savujen... mutta joka tapauksessa mulla on omat tapani olla tällä planeetalla. Oli joskus kovien huumeiden kanssa oikeita isoja ongelmia, mutta mä lopetin ne kaikki 2009. Mutta enpä täällä nyt enempiä näistä huutele ettei mene viestit poistoon, yksi koko ketju jo poistui jossa joku jutteli kannabiksen masennusta parantaviin voimiin. Eipä siinä mittää.- hyi vittu narkki
Olet yksi esimerkki lisää siitä, että tällä palstalla on vain jotain ongelmatapauksia tai rumia, epäsosiaalisia möhköjä. Toisinsanoen ei ketään, keneen kannattaisi uhrata aikaansa.
- kaikki kukat kauniit
hyi vittu narkki kirjoitti:
Olet yksi esimerkki lisää siitä, että tällä palstalla on vain jotain ongelmatapauksia tai rumia, epäsosiaalisia möhköjä. Toisinsanoen ei ketään, keneen kannattaisi uhrata aikaansa.
Ohhoijaa, olisit voinut tuonkin jättää kirjoittamatta. Cypresshill ei ole täällä minkään päihteiden käyttöä hehkuttanut, paitsi ehkä vähän oluen juomista kyllä :) Ja se nyt ei muutenkaan kuulu muille miten haluaa rentoutua. Mua ärsyttää tuollaiset tuomitsevat ahdasmieliset ihmiset.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820