Ulkopaikkakuntalaiset

Samppa

Outo juttu kun noi ulkopaikkakuntalaiset noissa aikaisemmissa keskusteluissa niin paljon pilkkaavat poria että täällä ei uskalla liikkua jne...ja että tämä on vain narkkareiden, sossu ihmisten ja rosvojen paikka...
No enpä tiedä en itse ole 23vuoden aikana kohdannut mitään ongelmia vaikka miltei joka viikonloppu käyn baareissa ja kuljen yöisin kaupungilla jne...
Kerran on mustalaiset tulleet pummaamaan tupakkaa sanoin ettei ole ja siihen jäi ei puukkoa tai asetta tai muutakaan vihaa näkynyt...
Näiden mustalais juttujen takia Porin maine senkuin vaan huononee no itsellä ei ainakaan ole ollut pelkoa eikä tulekaan koskaan ihan liioiteltu juttu...
Se on sitten vaan sitä huonoa tuuria ja ihan suomalainen tai joku muukin ulkomaalainen sen voi tehdä...
Sen tiedän että helsingissä ystäväni kimppuun on käyneet niin mustalainen kuin ihan suomalainenkin yöllä eli onko se sitten turvallisempi ja parempi paikka enpä tiedä...
Entäs tampere sielläkin sukulaiseni kimppuun on käyty ihan suomalainen eli yritän sanoa että missään ei ole turvallista jopa lapissa raiskattiin ilman että ketään olisi puuttunut vaikka ihmisiä riitti ympärillä...
No enpä tiedä Poria senkun mustamaalataan vaikka muuallakin tapahtuu ja paljon...
No eipä se minua niin paljon haittaa kun Pori on hyvä paikka enkä häpeä ollenkaan täällä asua...
En ymmärrä niitä entisiä Porilaisia tai nykyisiä Porilaisia jotka häpeävät...
Hyvä kaupunki tämä minusta on...
Hyvä vaan että on monikansallinen paikka...
Mustalaiset on tehneet mokia kuten niin monetkin ulkomaalaiset ja suomalaiset sellaista sattuu kuten niin monessa muussakin kaupungissa EI VAIN PORISSA!!!
Jos oma kaupunki on niin täydellinen niin mitä sitä sekaantua Porin tapahtumiin...

6

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkari

on oma alamaailmansa, kuten porissa. Nämä sitten kinastelevat ja telovat toisiaan. Tavallinen kaduntallaaja saa kulkea rauhassa.

• Pirjo

Kuten edellä Samppa kirjoitti, Pori on hyvä paikka asua. Miksi täytyy morkata joka asiasta? Itsekin olen asunut täällä n. 30 vuotta, eikä mitään normaalista poikkeavaa ole sattunut. Jos joskus muutama tuiterissa oleva on huudellut MOI, olen vastannut samoin. Eli MOI, moi ja jatkanut matkaa. Ystävällisyys tässäkin auttaa.

• Maija 79

Olen asunut Porissa pari kuukautta. Kokemukset ovat hyvin positiivisia. Ihmiset ovat ystävällisiä ja kaupunki kaunis. Mitään ongelmia ei ole ilmennyt, joten minuakin kaupungin maine ihmetyttää.

• torivahti

`

Porin torilla ei saa polttaa tupakkaa ?

• Myöskin valehtelija

syöminen on ehdottomasti torilla kielletty. Samoin tuhnupierut on kielletty, varsinkin jos ne haisevat pahalle.

• Masa

Ihme juttu ku kukaan ei tullut kieltämään polttamista vaikka kavereiden kanssa pistettiin tupakaksi torilla...
        Hmm...se on varmaan torivahti sun fantasioita joissa ei saa polttaa...
        En haluaisi pilata sun fantasioita ja haavemaailmaa, mutta karu totuus on että siellä saa polttaa että silleen tervetuloa tosi maailmaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe