panettaa eikä uni tuu..

märkäpillu

Onko täällä kohtalon tovereita? ;) Pillussa sykkii niin ettei tiedä miten päin olisi..

47

3043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki Häntä

Voi vietävä. Mulla sykkii kullissa. En siis ole sinun kohtalotoverisi.

• nam

Tässä toinen :P. Kulli vain sykkii kovana

• ffkhkfk

Uni ei kyl tuu, mut paneta ei kauheesti

• Tee kaksi

reikää patjaa toinen vakiopanoavarten ja toisessa käyt vieraissa

• sssuu

Dildo surisemaan niin eiköhän hetkeksi auta, tai joudut odottamaan ihan oikean.

• N86

Täälä kans yx varattu nainen käsi pystys. Että jatkuvaa panetusta vaikka on naimisis. Miehestä ei mitää iloa

• sssuu
        N86 kirjoitti:

Täälä kans yx varattu nainen käsi pystys. Että jatkuvaa panetusta vaikka on naimisis. Miehestä ei mitää iloa

Olet sit sattunu saamaan miehen mikä ei ymmärrä HyväN päälle, minäkin nytt miehenä kovassa puutteessa

• N86
        sssuu kirjoitti:

Olet sit sattunu saamaan miehen mikä ei ymmärrä HyväN päälle, minäkin nytt miehenä kovassa puutteessa

No mulla on aina ollu huono tuuri miesasiois ni oisha ei näytä mulle muuta olevan tarjolla ikinä enää..

• andersson2

no mul ei pillu syki mut panettaa kyllä :/

• nainen 51

ukko nussinut jo ja vielä panettaa.eiku dildolla lisää ja huomenna saa taas

• seksi

:)))))))))))))) uhhh panettaa

• märkäpillu
    • jckck

Mulla käy rakastaja. Jaksaa tehdä sen pari kertaa ja lähtee pois. Pitäisikö etsiä sellanen rakastaja, joka jaksaa koko yön tai ainakin jatkaa vaikka aamulla, eikä lähde pois.....

• Miesss20+

Kulli sykkii ja tuntuu että tällä menolla se räjähtää kohta. Pakko saada pillua mutta ei sitä varmaan taaskaan silloin saa kun tekis oikein paljon mieli. Olen päälle parikymppinen mies ja haaveilen seksistä seksikkäiden vanhempien naisten kanssa. Raastavaa olla aina jatkuvassa puutteessa.

• ökuyyhjkl

Joo, tervetuloa kerhoon.. Koko ajan panettaa, ja olen siis nainen. Töissäkin on aika tuskaista olla, kun katselee kaikkia mahdollisia miehiä. Enpä tiedä arvaisko ne ikinä töissä mun jatkuvia seksiajatuksia, ja sitä, että ajattelen suunnilleen jokaista vastaantulevaa miestä "sillälailla".

• s.woodruff

Liityn kerhoon minäkin! Iski taas valtava seksinhimo ja katselen monia miehiä miettien millaista olisi niiden kanssa....

Märkänä mennään! ;)

Viime viikonloppuna sain monta kertaa valtavan hyvää seksiä mutta näköjään halut vaan kasvoi.

• Sormetus voi auttaa.

• SinkkuM33

Ihmetyttää varattujen naisten miehet. Jos nainen on kiimassa ja vielä näyttää sen sillä tavalla, ettei tulkinnanvaraa jää, niin miten voi olla tekemättä mieli?

Eipä ainakaan minulle tarvitsisi paljoa vihjailla.

Ikävää lukea, miten naiset ovat parisuhteessa puutteessa.

Jaksamisia kaikille puutteessa eläville naisille!

• Vain elämää

Annas kun setä kertoo sulle vähän faktaa. Faktat tässä tapauksessa perustuu omaelämänkerrallisiin kokemuksiin tähän astisen elämän varrelta.

Miehet ja naiset on rakennettu jostakin kummasta syystä niin älyttömällä tavalla, että kun mies on iässä 18-45, sitä panettaa koko ajan. Tässä panetuksessa sitten saa kitua vuositolkulla, koska jos elät siinä parisuhteessa suunnilleen samanikäisen naisen kanssa, niin sitä naista ei satu panettamaan juuri ollenkaan johtuen lapsista, työstä, kodinhoidoista, tiesmistä syystä jne...

Kerran viikossa ei sellaisessa tilanteessa tietenkään riitä mihinkään, ,,joten helpotus kauheelle panetukselle etsitään joko muista naisista tai vedellään vaan tuskassa käteen. Monituisina hetkinä sitä vaan toivoo että ne panohalut laskisi sitten sen oman rakkaan puolison tasolle ja toivehan käy toteen kun alkaa se 50 vuoden ikä lähestymään.

Mutta mutta.. Nyt ollaan sitten päästy tilanteeseen, että miehelle riittää pano silloin tällöin mutta sitä rakasta puolisoa on alkanut panettamaan joka hetki.
        Luojalla on huumorintajua vaikka ei se aina niin nauratakkaan. Puoliso on välillä kuin tulessa halujensa kanssa ja itse on samanlaisessa tilanteessa kuin puoliso on ollut takavuosina. Tosin ei niistä syistä mitä edellä mainitsin vaan pelkästään siksi, ettei vaan enää kiinnosta sekstailut.

Ymmärrän hyvin, miltä puolisosta tuntuu, kun toista ei seksileikit innosta joka hetki. Se harmittaa, koska se oma puoliso on rakas ja rakkaalleen haluaa vain pelkästään hyvää. Mutta minkäs teet, kun ei haluta niin ei haluta.

Tilanne etenee siihen, että puoliso masturboi paljon ja haaveilee nuorista miehistä tyydyttämään loputonta himoa. Itseäni ei haittaa vaikka puoliso kävisikin tyydyttämässä himojaan muualla silloin tällöin mutta sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut.

Nuorena ihminen on sellainen, että se ihmettelee milloin mitäkin mutta kun ikää ja kokemusta tulee lisää niin ihmettelykin helpottaa samalla tavalla kuin panohalutkin vähenee.

• Mojova Seisokki

No..Täs miehenä sama juttu kyllä. Olen kyllä sinkku mut silti, paineita on liikaakin.
      Olisin kyllä valmis johonkin vakituiseen käytäntöön puutteen ehkäisemiseksi jonkun fiksun ja mukavan mimmin kanssa.
      Mutta tiedä sitten onko kukaan nainen sitten ihan oikeasti valmis sellaiseen, et vois naida aina silloin kun tekee pirusti mieli ilman mitään sen isompia sitoumuksia.
      Kyl sitä aina puhetta kuulee mut sitten kun tarttis tehdäkin jotain, niin.. no siihen se jääkin.

• stepu1

Jos kaikki aina saisi hyvää seksiä silloin kun panettaa, loppuisi prostituoiduilta asiakkaat kokonaan. Toivon kaikille riittävästi tyydyttävää seksiä ja itse pyrin tuota iloa jakamaan aktiivisesti. Uusia panokavereita en tällä hetkellä voi ottaa, mutta tilanne saattaa muuttua...

• pylsijä82

[email protected] kirjoita ni vastailen sulle sit jos vaikka ajeltaisiin toistemme luokse sit.

• jätkä hoi

tollainenko fetissi sul on et naisena esiinnyt köyhää

• Semmonetyyppi

Kikkaa: Darnel98 ;)

• vieläkö sykkii?

• kova stondis

moikka, panettaisko tänä yönä....apua löytyy..vastaile.

• tlc 4 me, pls

Olipas hauska löytää tämä ketju, kun mietin olenko harvinainen nainen kärvistelyni kanssa. Tuntuu että järki lähtee, kun on niin kestämätön olo... Tuskaa. Ja pelottaa, että joku mies huomaa katseesta vahingossa mitä naisella päässä pyörii, kun melkein kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin yksilöt kuvittelee tekemään vaikka mitä!

Sinkkuilua pari vuotta takana, muutama tapailusuhde ollut ja nyt pamahti tämä järjetön panetus ja kosketuksen kaipuu. Argh! Mistä se nyt tämän lykkäsi? Ikää on 38.

• roger777

Moikka! Täältä löytyy. Laita mulle viesti ja autamme toisiamme. Kevättä ei pelkästään rinnassa :-) Kirjoita mulle drilliand6 at gmail.com (tietty at = @)

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe