Mervi älä mene Matin kutomaan verkkoon,pärjäät taatusti ilman Mattia ja Matin nyrkkiä.
Kulkekaa omia polkujanne kumpikin niin säästytte monilta mustelmilta ja itkuilta.
Matti yritäppä jo miehistyä ja lopeta se liika juominen niin sinunkin aivot rupeavat toimimaan paremin.Vaihdat vaimoja ja tyttö ystäviä hiukka nopean tahtia,etkö jo osaa päättää mitä haluat elämältäsi? Kaikkea hyvää sinulle ja kaikille vaimoillesi sekä niille nais ihmisille joiden kanssa olet yrittänyt perustaa yhteistä elämää.
Mervi ja Matti
olen koomikko
2
135
Vastaukset
- Masa N.
No sanotaanko näin, että mähän saan joka kerta hyvän provikan, kun mun nimi ja/tai naama näkyy Seiskalehden lööpissä.
- höpöhöpö 2
Tämä on myyntipalsta, miten nuo Matti ja Mervi liittyvät myyntipalstalle ???
Vai onko viestiketjun aloittajalla ymmärtämishäiriö ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947723- 374087
- 483650
- 2493187
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212674Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as392653- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292539