Minecraft / Xbox 360

tosi noooob

Myönnän heti alussa että ainoa syy miksi olen ajatellut hankkia Xbox 360:n on Minecraft. Kysymys kuuluukin, kannattaako se? Olen kokeillut Minecraftin demoversiota tietokoneella selaimessa, ja kaikkiin noihin Youtuben pelivideoihin nähden se tuntuu tylsältä. Varmasti ensinnäkin siksi, että olen pelannut yksin joten iloa ei ole voinut jakaa ja toisaalta siksi, että en ole onnistunut löytämään demoversiossa mitään sellaista mistä lähteä kokeilemaan kunnon pelikokemusta.

Kannaattaako ihan vaan yhden pelin takia hankkia tuota Xboxia? Kannattaako hankkia Minecraftia yleensä konsolille vai onko parempi pysyä sen PC-versiossa? Sen ainakin tiedän, että kontrollit on hankalia näppiksen ja hiiren yhdistelmillä eikä demoversiosta tunnu irtoavan mitään.

Mielipiteitä kellään?

14

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RT-25 Robo

Minä ainakin itse hankin jo vuosi sitten xbox360 sen Minecrfatin takia ja se kannatti ja teen sillä kyllä nykyyän paljon muutakin.

• Ekspertti miäs

Älä tuhlaa rahojasi enään 360. Osta One siihen tulee Minecraft.

• MiNe

itsekkin meinaan ostaa xboksin ja minen

• laatikoita.

Miksi kukaan C64 näköistä peliä edes pelaisi?

• ssl2

kannatta ostaa vpd pelikaupasta minecraft levy versio se maksaa 19.90e ja se on xboxsille. Ostin sieltä itse 110eurolla käytetyn xboxsin ja hyvin toimii. siinä minecraftissa voi pelata 4 samaan aikaan mutta pitää olla led tv ja hdmi piuha.Jos pelaat yksinpeliä siihen käy vanha tv.

• MCJonne

Moi. Tietääkö kukaan että onko tuossa xbox versiossa se uusin minecraftin päivitys?

• Minä

Jep jep... Millonkohan Se uusi päivitys tulee....

• suora vastaus

EI OLE!

• mine

Tietääkö kukaan, että voiko xbox 360 minessä talvimaa pysyvä vai vaihtuuko vuoden ajat itsekseen niin kuin vuorokausikin ?

• eieieiemnoromasa

on talvimaa ja ei vaihu vuojen ajat mutta yö ja päivä vaihtuu

• SiniLPSKissa

Kyllä kannattaa ostaa se on ihan best kavereittesi kanssa voit teleportata toisten luokse voit myös kiusata kaveriasi

• minesaft

Chool

• JKsds

Heis . Saako 360:een lisähahmoja? Onessa ja Playkarissa niitä on tarjlla.

• max08

Miten on kun ostin miekan storesta, enkä löydä sitä mistään? Xbox 360 edition.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6158
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5627
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      57
      2663
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2078
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1788
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1734
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1623
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1277
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1038
    Aihe