Uudessa venelehdessä oli lukijan asiallinen teksti liittyen jääkaapin ym. tuotamaan sähköiseen häiriöön.
Itselläni kun jääkaapin laittaa päälle, niin se tuottaa häiriötä VHF:lle, kyseessä on Danforssin komponenteista tehty jääkaappi.
Onko mitään keinoa saada tuota häiriötä (helposti) pois, ilman ammattimiehen pätevyyttä. Etäisyys laitteiden välilä n 1,5 m.
Kompressorijääkaapin häiriöt
6
216
Vastaukset
- -Mika-
Vaikeaa se on saada ne häiriöt kuriin. Syynä on jääkaapeissa käyttöönotettu invertteritekniikka. Yksi tapa koittaa niitä häiriöitä rajoittaa on suojattu virtakaapeli akulta jääkaapille saakka. Samanlaista suojattua johtoa käytetään nykyään taajuusmuuttajan ja IV-koneen välissä ihan samasta syystä.
Ja siihen vielä häiriönpoistoferriittejä mahdollisimman lähelle jääkaappia. Se virtajohto toimii lähetysantennin tavoin ja "rähisee" RF-häiriöitä naapuriveneeseen saakka.- turhaa höpöhöpöö
Motonetin sammuttimet lainvoimaisia ja puoliilmaisia kaksi veneilykautta 19,95€ turhaa on " höpöhöpö katsastusrahastus..
- totta....
turhaa höpöhöpöö kirjoitti:
Motonetin sammuttimet lainvoimaisia ja puoliilmaisia kaksi veneilykautta 19,95€ turhaa on " höpöhöpö katsastusrahastus..
No oli turhaakin turhempaa höpöhöpöö.
- 16,90
turhaa höpöhöpöö kirjoitti:
hinta oli jossain vaiheessa 16,90 - sori
Mites jos virransyöttöön laittaisi yksinkertaisen häiriönpoistosuodattimen (kela ja konkka)? Miten se pitäisi mitoittaa?
- sammujo
Mitenkähän nuo sammuttimien hinnat liittyvän tämän "keskustelun" aiheeseen. Ei ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706