Mielipiteitä nimestä Mimi?

tuleva äitimys

Onko liian lempinimimäinen/ lapsellinen/ outo? Toinen vaihtoehto olisi antaa nimeksi Mirjam(i), mutta onko liian hankalaa jos kutsumanimi olisi kuitenkin Mimi?

13

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm....

      Mirjamit ovat yleensä Mimmejä. Mimi on minusta kaikkea mainitsemaasi negatiivistä. Tulee mieleen villakoira tai kabaree-laulajatar.

      Mirjami on kaunis Mirjamina.

      • niimpä...

        Samaa mieltä minäkin... lempinimenä menettelee mutta etunimenä suorastaan ruma. Mirjam tai mirjami on ehdottomasti parempi - tai kuinka olisi näitä vielä reilusti kauniimpi Miriam?


      • heissuli vei
        niimpä... kirjoitti:

        Samaa mieltä minäkin... lempinimenä menettelee mutta etunimenä suorastaan ruma. Mirjam tai mirjami on ehdottomasti parempi - tai kuinka olisi näitä vielä reilusti kauniimpi Miriam?

        No ei mitään Miriam Makebaa. Mirjami on kaunis ja kuten jo todettu
        lempinimi voi olla mikä vaan myös "mimi".


    • lemppari.

      Mun salainen lemppari on juurikin Mimi. Lausun tuplavokaaleilla "miimii". Tiedän et mimi on kyllä lempinimimäinen ja mietin Mimin ja Minean välillä. Toisaalta jos kutsutaan kuitenkin mimiksi miksi antaa jokin muu nimi. Vaikea päätös jota itsekään en ole viel tehnyt. Miriam ja Mirjami molemmat hyviä, tuleeko suvusta?

    • sibyllavon

      Minusta Miimi sointuisi kauniimmin. Mirjam ja Mirjami ovat kauniita.

    • Kiva se on

      Vastaavanlaisia ovat esim. Lili ja Titi.

    • MiNImikö?

      Mimi ei ole ihmisen nimi. Mirjami on kaunis.

      • Anonyymi

        Mimi on kyllä ihmisen nimi🥰Oma nimeni on Mimi pidän siitä kovasti! Päättäkää itse mielestäni kaikki ehdotukset olivat hyviä.


    • naksi

      Minusta Mirjami on todella ihana nimi, kun taas Mimi tuo minulla mieleen Japanin, mangan tai jonkun kissanpennun... Mirjamin lempinimenä Mimi, Mimmi tms. käy hyvin, mutta ei se kyllä oikeaksi nimeksi minusta sovellu.

    • täällä Ranskassa

      kun jokin asia on todella söpö, sanotaan, että se on "mimi"

    • mimulimyy

      Meillä ihan sama ongelma: Miriam vai Mimi. Tykkään molemmista mutta ovat niin erilaisia. Mimi on jotenkin söpömpi kuitenkin, mutta epäilyttää antaa oikeeks nimeks.

    • Ahti Karjalainen

      Mimimimimimi
      Titititititi

      Tuollaista pursuaa änkyräkännisen suusta. Siitä vaan nimeksi Mimi, helppo lausua ympärikännissäkin ;)

    • lehdetkellastuu

      Lastenmusiikkiteatteriduo Mimi ja Kuku on Pikku Kakkosessa.

      Mimi-nimi löytyy harvinaisista etunimistä.

      Tykkään Mirjamista tai Mirjam, Miriam

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe