Olin pari kuukautta sitten Canarialla ja kun lento laskeutui takaisin suomeen, oikeaa korvaan särki kamalasti ja se meni tukkoon. Korva oli tukossa viikon, kunnes se sitten aukesi. Nyt sama korva on taas ollut kolmisen päivää tukossa, kun minulla on flunssa. Olen lähdössä alle puolen viikon päästä englantiin ja minusta tuntuu, että ellen saa korvaa auki ennen lentoa sitä tulee särkemään entistä enemmän. Mitä minun pitäisi siis tehdä?
korva tukossa
Toinenkorvatukossa
1
166
Vastaukset
- pari ajatusta
Puhallella sitä korvaa auki. Otat nenästä kiinni. Pidät suun tukossa ja puhallat. Sen pitäisi aukoa korvakäytäviä.
Koska matkaan on lyhyt aika, niin kannattaa käydä lääkärissä. Mahdollisesti saisit antibiootit, jos on sen tyylin aiheuttaja korvakivulla.
Lentoa ennen aukaiset korvakäytäviä ja muitakin röörejä käyttämällä nenäsumuttetta. Apteekista ostat lisäksi Airplaners korvatulpat. Noita korvatulppia käytän lentäessä, jotta korvat eivät menisi lukkoon. Pakkauksessa on ohje. Särkylääkkeen käyttö on myös sallittua. Jos mahdollista, siirrät matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472