Hyvää kesää ; )

18

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Hyvä ja isänmaallinen kipale! Demareit ja muut vasemmistopuolueiden maanpetturit pitäis marssittää siperiaan tämän kappaleen tahdissa!

      Hyvää kesää myös sinnekkin!

    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä veisataan !!

      • Koff.

        Mitä se työ on? Ja se kahfee? Ja tunti vielä?


    • laguuna-lähiö

      Laguuna-lähiössä tuntemattomia sanoja kuulemma siesta,vötkylä,tuulipuku ja joutenolo on tuttuja kuulema..Älä puhu ikinä töistä,jos käyt vaikka kuhnuri-torilla!!

      • pandakarhuq

        taasko olit akkas piessy?


    • Muu_mi

      Kaikkee pas_kaa sitä ihmiset postaa ja kuuntelee, sitten vielä yksi vajaaälyinen kutsuu vasemmistolaisia maanpettureiksi. Kertoo vain että kaikki muumit ei ole kotona kirjoittajalla...

    • 14+1=15

      Kyllähän se niin on , vasurit ja demarit on kateelisia jos tavis työmies yrittää tehdä sivubisnestä kaupungin työntekijänä. Varsinkin jos lomittaja on löytänyt hyvän myyntiartikkelin ja möisi tuotteita viljeliöile siinä lomitustyön sivussa , , ,, niin johan esimieis puolella itketään että eihän se käy kun kunnassa ei semmosesta oikein tykätä. Luuleeko nää pikku kympit jotta karvateien terotuksella tai lypsyliinojen myynillä rikastuu ??

      • 6+16=22

        eiköhän niist suurinosa oo kepuja.


      • Luulotautinenko

        Mitä tekemistä vasureilla ja demareilla on on jonkun lomittajan sivubisneksillä? Tuskin noissa esimiehissä on vasureita, kyllä tämä on niin kepulainen kaupunki kuin voi olla. Sitten jos kaupungin työntekijä tekee sivubisneksiä, täytyy hänellä olla sivutoimilupa ja tietenkin verottajan kanssa asiat pitää olla kunnossa.

        Meinaa vähän hymyilyttää tuo kateus jostain lypsyliinojen myynnistä, taitaa luulotauti vaivata...


      • Luulotautinenko
        Luulotautinenko kirjoitti:

        Mitä tekemistä vasureilla ja demareilla on on jonkun lomittajan sivubisneksillä? Tuskin noissa esimiehissä on vasureita, kyllä tämä on niin kepulainen kaupunki kuin voi olla. Sitten jos kaupungin työntekijä tekee sivubisneksiä, täytyy hänellä olla sivutoimilupa ja tietenkin verottajan kanssa asiat pitää olla kunnossa.

        Meinaa vähän hymyilyttää tuo kateus jostain lypsyliinojen myynnistä, taitaa luulotauti vaivata...

        Semmoinen tuossa vain tuli mieleen, että tehdäänkö tätä kauppaa työajalla? Tuossa helposti menee puurot ja vellit sekaisin, etenkin kun työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuoteita myydään...


      • 14 10

        15 TIIÄN ASIAN vuonna 2000 sano lomatoimiston Pappila jotta, eihän lomittaja voi tienata enemppää kuin konttorirotta.

        Toisaalta lomittajat tekkee enemmän kui konttorirotat, miksi ei vois maksaa ?


      • 5+10=15
        Luulotautinenko kirjoitti:

        Semmoinen tuossa vain tuli mieleen, että tehdäänkö tätä kauppaa työajalla? Tuossa helposti menee puurot ja vellit sekaisin, etenkin kun työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuoteita myydään...

        Myyänhä sitä viinaakin työaikana työpaikoila .


      • Luulutautinenko
        5+10=15 kirjoitti:

        Myyänhä sitä viinaakin työaikana työpaikoila .

        Kunnanmiehet/naisetko sitä viinaa myy työajalla?


    • kahveetunnilta
    • 2+6=8

      työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuotteita myydään ??? Noo tuskin siinä pahemin työ aikkaa kuluu kun kahvi tauon aikan kauppaa tehdään ,, vai mitä ? Kateutta se on jos"mitä. Ei työmiehen soisis vähän kohentaa talouttaan , niii se vaan ON. Tuli tässä mieleen jotta ei pöllömpi idea kartutta bensaraha kassaa . Paljonkohan nuita lypsytiloja on näilä lakeuksilla ? Samalla voisi siin sivussa kysellä onko karvaterien teroitusta , voisin teroittaa ne , mulla kun on semmmonen teroitus laippa joka tapahtuu käden"käänteessä hinta vois a 5€ kpl ! Ei ois hinnan kirossa.

      • 6+9=15

        Totta turiset ,,, työ aikaa ??? tukijaisllahan nää ituniskat loisii siinä vaan eurot kiertäs ahkerimman taskuun.


      • 6+9=15 kirjoitti:

        Totta turiset ,,, työ aikaa ??? tukijaisllahan nää ituniskat loisii siinä vaan eurot kiertäs ahkerimman taskuun.

        Ei saa teroittaa, ei saa tehä mittää ylimäärästä, Pittää olla demari tai vasuri.
        Mielellään demari ja verkkosukat jalasssa kuin jutalla.
        Sillä se Suomi pelastuu Sossudemokratialla !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe