Hyvää kesää ; )
18
219
Vastaukset
- kahveetunnilta
Hyvä ja isänmaallinen kipale! Demareit ja muut vasemmistopuolueiden maanpetturit pitäis marssittää siperiaan tämän kappaleen tahdissa!
Hyvää kesää myös sinnekkin! - kahveetunnilta
Parraaseen työaikaan täällä veisataan !!
- Koff.
Mitä se työ on? Ja se kahfee? Ja tunti vielä?
- laguuna-lähiö
Laguuna-lähiössä tuntemattomia sanoja kuulemma siesta,vötkylä,tuulipuku ja joutenolo on tuttuja kuulema..Älä puhu ikinä töistä,jos käyt vaikka kuhnuri-torilla!!
- pandakarhuq
taasko olit akkas piessy?
- Muu_mi
Kaikkee pas_kaa sitä ihmiset postaa ja kuuntelee, sitten vielä yksi vajaaälyinen kutsuu vasemmistolaisia maanpettureiksi. Kertoo vain että kaikki muumit ei ole kotona kirjoittajalla...
- 14+1=15
Kyllähän se niin on , vasurit ja demarit on kateelisia jos tavis työmies yrittää tehdä sivubisnestä kaupungin työntekijänä. Varsinkin jos lomittaja on löytänyt hyvän myyntiartikkelin ja möisi tuotteita viljeliöile siinä lomitustyön sivussa , , ,, niin johan esimieis puolella itketään että eihän se käy kun kunnassa ei semmosesta oikein tykätä. Luuleeko nää pikku kympit jotta karvateien terotuksella tai lypsyliinojen myynillä rikastuu ??
- 6+16=22
eiköhän niist suurinosa oo kepuja.
- Luulotautinenko
Mitä tekemistä vasureilla ja demareilla on on jonkun lomittajan sivubisneksillä? Tuskin noissa esimiehissä on vasureita, kyllä tämä on niin kepulainen kaupunki kuin voi olla. Sitten jos kaupungin työntekijä tekee sivubisneksiä, täytyy hänellä olla sivutoimilupa ja tietenkin verottajan kanssa asiat pitää olla kunnossa.
Meinaa vähän hymyilyttää tuo kateus jostain lypsyliinojen myynnistä, taitaa luulotauti vaivata... - Luulotautinenko
Luulotautinenko kirjoitti:
Mitä tekemistä vasureilla ja demareilla on on jonkun lomittajan sivubisneksillä? Tuskin noissa esimiehissä on vasureita, kyllä tämä on niin kepulainen kaupunki kuin voi olla. Sitten jos kaupungin työntekijä tekee sivubisneksiä, täytyy hänellä olla sivutoimilupa ja tietenkin verottajan kanssa asiat pitää olla kunnossa.
Meinaa vähän hymyilyttää tuo kateus jostain lypsyliinojen myynnistä, taitaa luulotauti vaivata...Semmoinen tuossa vain tuli mieleen, että tehdäänkö tätä kauppaa työajalla? Tuossa helposti menee puurot ja vellit sekaisin, etenkin kun työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuoteita myydään...
14 10
15 TIIÄN ASIAN vuonna 2000 sano lomatoimiston Pappila jotta, eihän lomittaja voi tienata enemppää kuin konttorirotta.
Toisaalta lomittajat tekkee enemmän kui konttorirotat, miksi ei vois maksaa ?- 5+10=15
Luulotautinenko kirjoitti:
Semmoinen tuossa vain tuli mieleen, että tehdäänkö tätä kauppaa työajalla? Tuossa helposti menee puurot ja vellit sekaisin, etenkin kun työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuoteita myydään...
Myyänhä sitä viinaakin työaikana työpaikoila .
- Luulutautinenko
5+10=15 kirjoitti:
Myyänhä sitä viinaakin työaikana työpaikoila .
Kunnanmiehet/naisetko sitä viinaa myy työajalla?
- kahveetunnilta
Kyllä vasurit on suurimpia maanpettureita ja erittäin kateellisia sellaisia josta koko aate on saanutkin alkunsa
http://www.youtube.com/watch?v=c8f12IKhOZU - 2+6=8
työajalla tehdään töitä paikoissa jossa tuotteita myydään ??? Noo tuskin siinä pahemin työ aikkaa kuluu kun kahvi tauon aikan kauppaa tehdään ,, vai mitä ? Kateutta se on jos"mitä. Ei työmiehen soisis vähän kohentaa talouttaan , niii se vaan ON. Tuli tässä mieleen jotta ei pöllömpi idea kartutta bensaraha kassaa . Paljonkohan nuita lypsytiloja on näilä lakeuksilla ? Samalla voisi siin sivussa kysellä onko karvaterien teroitusta , voisin teroittaa ne , mulla kun on semmmonen teroitus laippa joka tapahtuu käden"käänteessä hinta vois a 5€ kpl ! Ei ois hinnan kirossa.
- 6+9=15
Totta turiset ,,, työ aikaa ??? tukijaisllahan nää ituniskat loisii siinä vaan eurot kiertäs ahkerimman taskuun.
6+9=15 kirjoitti:
Totta turiset ,,, työ aikaa ??? tukijaisllahan nää ituniskat loisii siinä vaan eurot kiertäs ahkerimman taskuun.
Ei saa teroittaa, ei saa tehä mittää ylimäärästä, Pittää olla demari tai vasuri.
Mielellään demari ja verkkosukat jalasssa kuin jutalla.
Sillä se Suomi pelastuu Sossudemokratialla !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402