KazaaLite K . Siis mistä sen version saa ?
KazaaLite K+++
5
441
Vastaukset
- lammas
Oon käyttäny sitä. Toimi ihan hyvin mutta luulen että alko tulemaan latausvirheitä ku biisien alku oli ihan hyvä mutta jossain vaiheessa alko hirvee vinkuminen. (Joku lahjakas oli varmaa säveltäny päälle hehheh :D) Joskus autto lataa uusiks samalta käyttäjältä tai joltai muulta.
- meikäläinen
lammas kirjoitti:
Oon käyttäny sitä. Toimi ihan hyvin mutta luulen että alko tulemaan latausvirheitä ku biisien alku oli ihan hyvä mutta jossain vaiheessa alko hirvee vinkuminen. (Joku lahjakas oli varmaa säveltäny päälle hehheh :D) Joskus autto lataa uusiks samalta käyttäjältä tai joltai muulta.
yleisin syy minkä takia ladattua biisiä kuunneltaessa kuuluu noin 20s jälkeen pelkkää vinkunaa on se, että kyseessä on ns. fake kopio ko. biisistä jonka esim. jokin levy-yhtiö on laittanut jakoon. Tälläinen biisien "VINKUMINEN" on varsinkin Kazaa lite :ssa ongelma koska se on yksi jenkkien yleisimmin käyttämiä jako-ohjelmia, joten niin levy-yhtiöt kuin häiriintyneetkin yksilötkin "pommittavat" sitä mieluusti. Kazaa lite todellakin on HUONO ohjelma ja suosittelen siirtymistä jonkin muun ohjelman käyttöön esim. DC tai torrent-clientit...
- Onneton
lammas kirjoitti:
Näitä kirjoituksia, ja tuntuu vaan, että nämä
Kazaan -latauspaikat ovat vähentyneet. Miksiköhän?
Kävin tosin eilen jo näitä samoja ehdotuksianne katsomassa, mutta tuntui ainakin aluksi jotenkin monimutkaisilta sivustoilta ladata... siksi yritän
tässä udella lisää vaihtoehtoja :=)))
Mikä olisi se yksinkertaisin osoite?
Kannattaisiko oikeasti ladata jokin
muu kuin Kazaa? Ovatko helppokäyttöisiä, ymmärrettäviä ja mistä niitä saa ladattua?
Tarvitsemme sellaisen perusjutun, ei mitään
monimutkaista ohjelmaa. Meillä kun käyttäjänä
on eri ikäryhmää :=)
- Onneton
Ilmoitan vaan, että olihan niitä sivustoja, mistä
asentaa - paljon!
En tainnut oikein keskittyä asiaan. Kiitos
paljon neuvoista.
Mutta jäi kiinnostamaan nämä muut, kuten
DC tai torrent-clientit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733