Service Pack 2 suomeksi

Seija

eli koska ilmestyy SP2 suomenkielisenä?

9

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

mutta mistä huomaan onko se suomenkielinen vai joku muu?se tuli koneelle automaattisesti update sivulta niin ei ole mitään pitänyt säädellä tai tehdä että olisin huomannut minkä kielinen se on.
      voinko jotenkin muutella/säätää sitä tai jotain sieltä vai miksi kaikki kyselee onko jo suomenkielisenä?

• eikä ole

Suomenkielisen XP sp2 päivitys valmistuu ja julkaistaan vasta syyskuun puolivälin jälkeen.

Ohjauspaneelin>Lisää tai Poista sovelluksessa näkyy sinullakin vain muutamia HotFixSp2 päivityksiä, ne ei todellakan ole mikään käyttiksen S2-päivitys.

• tiina
        eikä ole kirjoitti:

Suomenkielisen XP sp2 päivitys valmistuu ja julkaistaan vasta syyskuun puolivälin jälkeen.

Ohjauspaneelin>Lisää tai Poista sovelluksessa näkyy sinullakin vain muutamia HotFixSp2 päivityksiä, ne ei todellakan ole mikään käyttiksen S2-päivitys.

pitääkö sitten kun sen sp2 lataa koneelle niin säätää/muutella jotain vai asentuuko se automaattisesti koneelle niin kuin sp1?ainakaan sp1 en koskaan koskenut vaan se tuli koneelle ja oli sielä ilman että olisin huomannut se olemassa oloa.joo ne oli jotain sp2 hotfix päivityksiä mitä mulla oli koneella luulin vaan että se on jo ladannu sp2 kun ei enään missään ollut perässä sp1 vaan tuo sp2.

• ei tarvitse
        tiina kirjoitti:

pitääkö sitten kun sen sp2 lataa koneelle niin säätää/muutella jotain vai asentuuko se automaattisesti koneelle niin kuin sp1?ainakaan sp1 en koskaan koskenut vaan se tuli koneelle ja oli sielä ilman että olisin huomannut se olemassa oloa.joo ne oli jotain sp2 hotfix päivityksiä mitä mulla oli koneella luulin vaan että se on jo ladannu sp2 kun ei enään missään ollut perässä sp1 vaan tuo sp2.

Jos koneessasi on automaattinen päivitysten asenustoiminto valittuna niin se SP2 päivitys asentuu automaattisesti eikä mitään tarvitse säädellä.

Täällä ohje miten saat automaattisen päivitystoiminnon käyttön:
        http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/fi/guides/faq_windows_update/c02.asp

• tiina
        ei tarvitse kirjoitti:

Jos koneessasi on automaattinen päivitysten asenustoiminto valittuna niin se SP2 päivitys asentuu automaattisesti eikä mitään tarvitse säädellä.

Täällä ohje miten saat automaattisen päivitystoiminnon käyttön:
        http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=/directory/worldwide/fi/guides/faq_windows_update/c02.asp

kiitos tiedosta mulla tulee päivitykset automaattisesti aina koneelle.

• pitää itse..
        tiina kirjoitti:

kiitos tiedosta mulla tulee päivitykset automaattisesti aina koneelle.

>kiitos tiedosta mulla tulee päivitykset automaattisesti aina koneelle.<

-Se automaattinen päivitysten ilmoitustoiminto ilmoittaa/asentaa vain ja ainoastaan Tärkeät päivitykset, se ei ilmoita eikä asenna suositeltuja päivityksiä jooissa on myöskin tärkeitä suojauspäivityksiä jotka kannattaa koneelleen asenta.

Sinun täytyy itse aina aika ajoin windows UpDatesta tarkistaa onko muitakin kuin Tärkeitä päivityksiä saatavilla ja asentaa ne sieltä koneellesi, se näyttää vain ne mitä sinun koneestasi puuttuu.
        >Avaa Internet Explorer
        >Työkalut
        >Windows Update

• tiina
        pitää itse.. kirjoitti:

>kiitos tiedosta mulla tulee päivitykset automaattisesti aina koneelle.<

-Se automaattinen päivitysten ilmoitustoiminto ilmoittaa/asentaa vain ja ainoastaan Tärkeät päivitykset, se ei ilmoita eikä asenna suositeltuja päivityksiä jooissa on myöskin tärkeitä suojauspäivityksiä jotka kannattaa koneelleen asenta.

Sinun täytyy itse aina aika ajoin windows UpDatesta tarkistaa onko muitakin kuin Tärkeitä päivityksiä saatavilla ja asentaa ne sieltä koneellesi, se näyttää vain ne mitä sinun koneestasi puuttuu.
        >Avaa Internet Explorer
        >Työkalut
        >Windows Update

välillä myös ne mitkä ei automaattisesti tule koneelle.

• Mika

Suomenkielinen SP2 ilmestyy viime viikolla olleen tiedon mukaan syyskuun loppupuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4809
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      103
      4526
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4000
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3897
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      121
      2942
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2698
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2617
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2612
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2444
    Aihe