Nettiautoa selailtu ahkerasti ja farkku megane -06 rupeaa kiinnostamaan enemmän ja enemmän. Onko renaultti mainettaan parempi vai onko laatu oikeasti täyttä roskaa..?
Kannattaako ostaa
6
260
Vastaukset
- Renault -05
Just tuskailen taas tuon farkkumeganen kans kun ei starttaa! On melkeen aina jotain vikaa! Toinen mutta viimeinen rellu tässä perheessä... On maineensa veroinen kyllä!
- ostaisin uudestaan
Minulla ei ole dieselversioon moittimista. Pari vikaa (laturi ja nivel) siinä oli neljän vuoden aikana, mutta niin on muissakin merkeissä ollut... Käytetyssä vaikkapa Toyotaa selvästi halvempi hankintahinta jättää korjausrahaa, vastaavasti uudessa on neljän vuoden takuu.
Etuina on mukava ja oikeasti hiljainen kyyti, sekä luokan parhaita ruosteenestoja. Lampunvaihto ei ole yhtä helppo kuin Volkkarissa, mutta mitään puskurinirrottamisia (en muista merkkiä) ei tarvitse tehdä.
Jos muita merkkejä ja niiden etuja ajatellaan niin mutkateille ajettavuudeltaan kehuttu Focus on parempi, kääntöpuolena onkin sitten meluisuus. - Renault -05
Eipä tuossa mun rellussa ollut muuta vikaa kuin huono akku... Hyvä auto se on! :)
- relusti
Osta alle 100 000km ajettu , jos vaan löydät.
Meillä -06 1.6 bens. farkku.
Vaihdettu ; nivel alustaan, pari sytytyspuolaa, iskarit. Nyt 150 000km.
Ajovalopoltin hankala vaihtaa itse. 70 eur liikkeessä vaihto. - Katjaniina
relusti kirjoitti:
Osta alle 100 000km ajettu , jos vaan löydät.
Meillä -06 1.6 bens. farkku.
Vaihdettu ; nivel alustaan, pari sytytyspuolaa, iskarit. Nyt 150 000km.
Ajovalopoltin hankala vaihtaa itse. 70 eur liikkeessä vaihto.RENAULT megane farkun vm 2006 ostin aikoinaan v 2008 tosi vähän ajetun mutta ongelmapesän. Kiva naisena luulla ostavansa "lähes" huoltovapaa auto. Mitä nyt uudehkossa rellussa vois olla vikana. Reteesti vein ja myin vanhan Opelin pois vaihdossa ystävälleni Vantaalle. ( voi että olis ollut hyvä auto! ) Jälkiviisaana voi sanoa että vanhat autot paljon edukkaampia korjatakin.. Tai siis korjauttaa mun tapauksessa..
Rahaa on palanut ja hermoja.. Ilmastointi ei toimi, vesi valuu ovikoteloon, käynnistettäessä ilmenevä "karahdusta muistuttava" vika kävi kalliiksi.. ( kuulemma tyyppivika ) 800-900e, osa oli 300e.. ilmastointia en ole vielä korjauttanut.. vika ei tavallinen..
Mutta iloinen olen vakionopeudensäätimestä ja kyydin tasaisuudesta. Hyvä sillä on päästellä. Matka ajossa 6,4 litraa kulutus jos nätisti ajaa 80km.. satasella 6,9-7,4 luokkaa..
Koitan nyt vaan siis tyytyä kohtalooni Rellun omistajana.. onhan tässä tosiaan näitä hyviäkin puolia.. ajan paljon!
Mieti tarkkaan sä kuitenkin.. jos osaat ite huoltaa ja korjailla niin anna palaa vaan..
- W 124
Suosittelisin 30 : n vuoden autoilu kokemuksella että et osta Renaultia vaan osta W 124 Mersu se on AUTO.Itselläni on sellainen diesel moottorilla, ajettu yli 500 tkm eikä ole koskaan jättänyt tien päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818