Kannattaa käydä katsomassa tuolta kaukosuhde osiossa noiden itkevien teinityttöjen kirjoituksia. Monet siellä itkevät, kun pojat ovat joutuneet armeijaan ja he ovat jääneet sotaleskiksi. Itse olen myöskin inttileski, mutta en silti itke päivästä toiseen kohtaloani. Mielestäni armeija on vain naurettava osa elämäämme. Itselläni on useista syistä hyvin negatiivinen kanta armeijaa kohtaan, ja aina vain muuttuu negatiivisemmaksi. Itse olen 25-vuotias, joten olen jo melko vanha inttileski, miehenikin on jo 25-vuotias. Meillä on useita lapsia, ja pakko myöntää, että välillä on vaikeaa. Mutta en siltikään poraa joka päivä itseäni uneen, kuten joku tuolla suhde osiossa sanoi. Mielestäni intin vuoksi itkeminen on hyvin naurettavaa ja teinimäistä.
Kannattaa
2
283
Vastaukset
- res 1/85
... Junnuilla on junnujen murheet.
Itse kun pääsee välillä viikoksi kertaamaan, niin se on juhlaa! - zzz
Luojan kiitos että kävin intin jo 17-vuotiaana alta pois... eipähän tarvii nyt itkeskellä sitä, etä kun on vaimo ja lapset ja asuntolaina, ja täällä mettässä sitä vaan joutuu olemaan.
eikö miehesi tosiaan puolta vuotta löytänyt mistään välistä, inttiin käytettäväksi?
Ja armeijan vikako se sitten on, että äijäs on intissä? VÄÄRIN. Käyppä hakemassa kirjastosta teos nimeltä: "suomen laki". Sieltä löydät vastauksen.
Lykkäyksen hakeminen on varmaan aika mukavaa, niin kauan kun sitä lykkäystä ei enää myönnetäkkään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474