Wanhana hiipparina

Mika

Wanhana hiipparina ajattelin panna (höhöhöhöhöö) tänne vähän matskua. Osa teistä todennäköisesti saa paskahalvauksen, kun lukee tätä, mutta vittuakos mie siitä välitän? Pidän tätä saatanallisena oikeutenani ja henkilökohtaisena (perversiona). Te mussuttajat saatte itkee minkä haluatte, mua ei kiihota.

Moon alakoholisti. Mullon sellanen ongelma, että vetäsen kaljaa 1. päivänä, 3. päivänä, 4. ja 5. päivänä ja taas päivän välistä. Menee nääs vähän vitulleen. Vedän viinaa, imppaan liuottimia, syön lääkkeitä... kunhan vain saan tuntea oloni onnelliseksi. Mielestäni kohtalaisen saatanallinen tunnelma, että tahtoo pitää itsensä onnellisena, eli siis vetoaa toimissaan saatanalliseen näkemykseen. Kuitenkin sen verran tahtoisin kertoa, että en käytä huumeita taikka muita laittomia päihdykkeitä. Vittumaisuuttani kirjotan tämänkin. Oikeastaan kehitin tietynlaisen suhteen teidän jokaisen kanssanne, luin viestit sähköpostista ja funtsin niitä. Toisinaan paljastitte kohtalaisen henkilökohtaisia asioita ja luotitte minnuun sen suhteen, toisinaan taas sain "soot perseest" viestejä, jolloin myöskin luotitte minuun.

Yksi halusi vetää mua perseeseen väkipakolla, toinen halusi kohdata kiihotuksensa, kolmas halusi naida muutenvain. "Kädet ilmaan, housut alas, kyllä Mikan perse on paras" - Älä, sattuu - "Mutta kun tekee mieli".

Ehkä osa teistä osaa nähdä tän pienen keskustelupätkän mun tarkoittamalla filosofisella mielellä, että mua vedetään perseeseen, vaikka anelen armoa, koska panijan tekee mieli.

Veikkaan, että osa teistä ei tajua paskaakaan siitä, että mitä tarkoitan sillä, että yhteiskunta vetää mua perseeseen, mutta ne harvat jotka ymmärtävät tämän sanoman, ovat lähellä sydäntäni. Mitä alkoholi antaa minulle? Pitäisikö minun käsitellä sitä seuraavassa pätkässä? (Ihan ku teillä olisi mahdollisuus vaikuttaa asiaa, voitte ainoastaan jättää lukematta)

Alkoholi - paras ystäväni

Alkoholi, hän ei todellakaan ole paras ystäväni, vaan paras ystäväni on "Pena". Vuosien takaa hän on oppinut, että mitä tarkoitan milläkin lauseella. Hän ymmärtää, että jos sanon "Shit" niin tarkoitan sillä "shit, saatana". Riippuen sen suhteen, että millä tavalla sanon sen. Voimme kommunikoida pelkillä äänteillä. "Mrrrhmth" ääntelen minä, ja kaverini ymmärtää, mitä tarkoitan. Hän on paras kaverini. Toiseksi ja kolmanmneksi parhaat kaverini ovat minä itse sekä "kuningasvesi", eli alko.

Kertakaikkisesti halveksin itseäni, olen sentään alkoholisti useamman vuoden kokemuksella. Kuitenkin nautin siitä, että voin sääliä itseäni. Perverssiä, sairastakin, mutta kiihottavaa. Mielellisesti siis, ei seksuaalisesti. "Pena" tietää, että saan kicksit siitä, että olen masentunut. Hän ei ole pahemmin kommentoinut näkemyksiäni, mutta omasta mielestäni en ole "täysipäinen". "Moottori käy, mutta kukaan ei ole ratissa". "Ei pelaa täydellä pakalla".

Sellainen minä olen. Tosin, olen tehnyt piruuttani IQ testejä ja olen saanut tuloksia 120, 120, 129. Lisäkseen lapsena ollessani minua olivat "ammattilaiset" lausuneet: "keskivertoa älykkäämpi lapsi". Henkilökohtaisesti epäilin tätä lausuntoa 10 vuotta, mutta nykyään olen alkanut (erinäisten testien jälkeen) ajatella, että ehkä en olekaan idiootti, joksi olen itseäni luonnehtinut. Tohtorit nimittäin pitävät minua ikäisiäni älykkäämpänä henkilönä. Mielenkiintoista, sillä en pidä itseäni "älykkäänä" asian suhteen. Tosin läääkrit ovat toisinaan väittäneet minun olevan "keskivertoa älykkäämpi", mutta en ole pitänyt niitä lausuntoja sinänsä totena.

Tosin nämä lausunnot (jotka olen saanut) ovat olleet aina sanansuuntaisia niin kenties asia todellakin on niin. Sehän ei tietystikään tarkoita sitä, että olisin "nero", vaan se tarkoittaa sitä, että olen "keskivertokohdetta älykkäämpi". Kyseessähän on tietystikin vain matemaattisten ongelmanratkaisujen sekä loogisten probleemojen ratkaisukyvyn arviointi (?), mutta siltikin. Minua on yli kymmenen vuotta luonnehdittu "keskimääräistä" älykkäämmäksi.

Mikäli asia on näin, niin silloin olen pahasti "vääriinymmärretty". Kaipaan tasapainoista elämää, mutta sitä minulle ei ole suotu. Milloin minua on kiusattu koulussa, elämässä ja ammatissa.

Jokainen lääkäri jonka olen tavannut on sanonut, että olen "keskivertoa älykkäämpi" ja uskokaa minua, olen tavannut monia lääkäreitä. Mitä tämä sanoo minusta? Lääkärit ovat sitä mieltä, että olen keskivertoa älykkäämpi henkilö (jo nuoresta pitäen) ja 3 viimeisintä IQ testiä jotka olen tehnyt, ovat antaneet minulle luvut 120/120/129.

Testien osoitteet seuraavat ohessa, mutta en pidä niitä mitenkään "vakuuttavina". Mielestäni älykkyys ei ole suhteessa matemaattisen ymmärryksen kanssa.

http://80.223.6.177/iqtest/timed.htm
http://www.tieteenkuvalehti.com/Crosslink.jsp?d=197&a=1023

18

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti

Menehän ulos sieltä kämpästä, mene puistoihin juomaan tai kapakoihin pummaamaan, opit mitä on blues. Ei ihme että tuollainen nynny itkee kotosalla ja tumputtaa, mene puistoon kaltaistesi kanssa nappaileen niin et sekoa siellä yksinäisyydessä, muuta Helsinkiin, siellä on hyvä pummata.

• dragon

Yhteiskunta vetää useimpia meistä perseeseen.

Jos masennus on vallitseva olotila useamman vuoden ajan siitä alkaa lopulta saada kicksit. Kun et muuta saa sun on hyväksyttävä se mitä saat. Ja mikset sitten nauttisi siitä mitä saat? On mieletöntä vaan tuijottaa eteensä ja "lakata lopulta olemasta".

• Ifrit

Minusta alkoholin tai muiden aineiden pakonomainesessa käytössä itsetuhoisesti ei ole mitään saatanallista. Se on tuudittautimista epätyydyttävään ja itsetuhoiseen olotilaan. Mielestäni se on pelkuruutta kohdata todellisuus sellaisena kuin se on. Sitten olisi mahdollisuus alkaa kehittää niitä nautintoja niin että niistä saa jotain irti. Kun olet masentunut niin se tarkoittaa minulle sitä että et todellakaan nauti siitä että ryyppäät itseäsi apinan tasolle.

• Mika

Oikeastaan pistin tuon raapustuksen pienellä testimielellä, että lukeekohan sitä kukaan. Pistin sekaan hieman ylimääräistä (kuten imppaus) tms. ja näyttihän tuo ainakin muutamaa huolestuttavan.

Mutta olihan tuossa tosiaankin totuuden siemen, sillä olen masentunut enkä ole lasiinkaan sylkenyt. Niin, kun on masentunut yli 10 vuotta niin alkaa nähdä elämän negatiivisessa valossa. Mieleen alkaa hiipiä toivottomuutta ja välinpitämättömyyttä, mutta kuten Junnu sen aikoinaan sanoi: "Sellaista elämä on".

• EdGe_
        Mika kirjoitti:

Oikeastaan pistin tuon raapustuksen pienellä testimielellä, että lukeekohan sitä kukaan. Pistin sekaan hieman ylimääräistä (kuten imppaus) tms. ja näyttihän tuo ainakin muutamaa huolestuttavan.

Mutta olihan tuossa tosiaankin totuuden siemen, sillä olen masentunut enkä ole lasiinkaan sylkenyt. Niin, kun on masentunut yli 10 vuotta niin alkaa nähdä elämän negatiivisessa valossa. Mieleen alkaa hiipiä toivottomuutta ja välinpitämättömyyttä, mutta kuten Junnu sen aikoinaan sanoi: "Sellaista elämä on".

itselläni oli tuossa kesälomalla sellaine noin kuukauden pituinen putki jonka aikana join, poltin lätkää tai otin lääkkeitä ja viinaa sekaisin.. se muuten turruttaa aika suhteellisen hyvin..putki varmaan lähti jonkinsortin masennuksesta tai uteliaisuudesta, paha mennä sanomaan mutta sen kyllä muistan että kun lopetin seinään tuon putken niin siitä seuraavat 2 viikkoa oli aika suhteellisen melankolisia... en kyllä tiedä miksi kirjoitan tämän tänne..tuskinpa ketään edes kiinnosta.onneksi nämä voi poistaa sillä eihän tämä teksti liity mitenkään satanismiin..noh tulipahan tehtyä.

• Karma Police
        Mika kirjoitti:

"Istun taikka kävelen, perse soittaa sävelen."
        On turhaa hakea ymmärrystä muilta ihmisiltä kun ihminen on kuitenkin päänsä sisällä yksin ja käsitys "yhteisestä maailmankaikkeudesta" on harhaa; jokainen näkee ja kokee sen kuitenkin ihan omalla tavallaan. Sinä voit kuitenkin vaikuttaa olemuskellasi muiden kokemukseen maailmasta, tehdä niille paskamaisen olon - ja päin vastoin.

Kun minä tajusin ettei kukaan kuule/kuuntele, harkitsin rappiota (oma maailma, oma asia, max nautinto), mutta miksi sumentaa silmänsä ainokaisessa elämässään ja tietoisuudessa jonka Jumala ja Saatana on itse? Kannattaa ihan pirruuttaan vaatia itseltään äärisuorituksia tällä vaikealla ihmisyyden tiellä; itse olen asperger, enkä ikinä voi ymmärtää muita ihmisiä (eivätkä he minua), mutta kun opiskelee ihmisyyden taidot, pänttää päähänsä moraalisäännöt sun muun etiikan ja sitten astuu ulos maailmaan esittämään hyvän ihmisen roolia, voi sitä rakkauden ja kunnioituksen määrää mikä hyökyy vastaan! Eikä siinä ole mitään valheellista ja törkeää huijauksen makua: jos ihmispenikka kasvaa villinä viidakossa, ei se sivilisaatioon sopeutettuna ilmennä mitään ihmisen sisäsyntyistä ylevää etiikkaa; ihmisyys on opittava.

Jos on älykäs, mutta omaa sosiopaatin piirteitä, kannattaa panostaa siihen älyyn eikä turhaan kultivoida omia omituisuuksiaan kun ne ei tuo iloa kuin itselleen, ja itseensäkin kyllästyy ennen pitkää ellei ole sairaanloinen narsisti. Älykäs ihminen oppii aina uutta. Jätä alkoholi ja piruilu, surkuttelu, omien kankunalusääniesi ihailu ja mene kirjastoon. Kirjastoissa haarautuu uskomattomia polkuja vaihtoehtoisiin elämiin, vaisto kyllä ohjaa oikealle hyllylle etsimään vastauksia kysymyksiin joita ei edes tiedä pohtivansa.

• Andronikos

Nyt minun pitäisi kiinnostua sinun tilanteestasi, tuntea myötätuntoa ja tarjota pari lohdutuksen sanaa. Arvaa mitä? EI ONNISTU! Kuitenkin pyörrät sanasi parin päivän kuluttua, ellei tätä viestiä ole jo ennen sitä poistettu. Masentuminen ei tee sinusta mitenkään erikoista tai ainutlaatuista, päin vastoin.

• Mika

Kyllähän minä sen tiedän, etten ole mitään. Harva meistä on rautaa, minä en edes metallia. Olen säälittävä, itsekeskeinen pösilö enkä edes pidä itsestäni. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että muiden "pitäisi" välittää minusta, ei sinne päinkään. Hoidon omaa olemustani mm. kirjoittamalla näille palstoille mitä päähän sattuu kulloinkin pälkähtämään ja teenkin sitä lähinnä sen vuoksi, että voin tarkkailla itseäni ns. "ulkopuolisen silmin", kun kirjoitan ajatuksiani ylös. Tietty se onnistuisi kynällä ja paperillakin, mutta pidän siitä leikistä, että joku muukin voi havaita, että kuinka pieniä asioita pyörittelen mielessäni.

• Petojen sukua.
        Mika kirjoitti:

Kyllähän minä sen tiedän, etten ole mitään. Harva meistä on rautaa, minä en edes metallia. Olen säälittävä, itsekeskeinen pösilö enkä edes pidä itsestäni. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että muiden "pitäisi" välittää minusta, ei sinne päinkään. Hoidon omaa olemustani mm. kirjoittamalla näille palstoille mitä päähän sattuu kulloinkin pälkähtämään ja teenkin sitä lähinnä sen vuoksi, että voin tarkkailla itseäni ns. "ulkopuolisen silmin", kun kirjoitan ajatuksiani ylös. Tietty se onnistuisi kynällä ja paperillakin, mutta pidän siitä leikistä, että joku muukin voi havaita, että kuinka pieniä asioita pyörittelen mielessäni.

Laitoin oikein masokisti aloituksenkin sinulle, onko muuten kaikki satanistit saman luonteen omaavia, siis huono itsetunto ja tästä johtuva "hyökkäys alttius" (kuin nurkaan ajettu rotta)ja se että tästä saa vielä tervettä nautintoakin, onko se teidän piireissä/ A: tavallista B. yleistä vai C. ehdottomasti ainainen piirre?
        ps. pitääkö sitä sitten muita vielä haukkua heikoiksi ja nöyristellen ja ihaillen katsoa niska vääränä ylöspäin "vahvoja" ja meluta tästä vielä jonain "elämänfilosofiana"?

• dragon
        Mika kirjoitti:

Ei sun (tai kenenkään muunkaan) kannata halveksia itteä sen takia että olet ajatteleva yksilö tai sen takia että jotkut on rikkonu sua. Se että olet ajatteleva yksilö on erittäin positiivinen juttu. Se että sua on rikottu ei ole sun syytä.

Ei tällä maailmalla / yhteiskunnalla / muilla ihmisillä oo oikeutta sanella meille millaisia meidän pitäs olla. Ne kyllä tekee sitä koko ajan. Ja luulee olevansa oikeassa. Mutta jokainen on oikeassa vain oman elämänsä suhteen. Ei kukaan voi koskaan päästä toisen pään sisälle. Se on jokaisen yksilöllinen paratiisi tai helvetti.

• Ifrit
        Petojen sukua. kirjoitti:

Laitoin oikein masokisti aloituksenkin sinulle, onko muuten kaikki satanistit saman luonteen omaavia, siis huono itsetunto ja tästä johtuva "hyökkäys alttius" (kuin nurkaan ajettu rotta)ja se että tästä saa vielä tervettä nautintoakin, onko se teidän piireissä/ A: tavallista B. yleistä vai C. ehdottomasti ainainen piirre?
        ps. pitääkö sitä sitten muita vielä haukkua heikoiksi ja nöyristellen ja ihaillen katsoa niska vääränä ylöspäin "vahvoja" ja meluta tästä vielä jonain "elämänfilosofiana"?

Teet aika nopeasti johtopäätöksiä.

Ensinnäkin satanismiin ei kuulu huono itsetunto, päinvastoin. Vahvat asiat kyllä vetävät puoleensa heikkoja(niitä jotka itse haluaisivat olla vahvoja) ja satanisminkin liepeillä pyörii ihmisiä jotka eivät ehkä koskaan voi käsittää "kaikkien arvojen uudelleenarviointia" tai löytämään sitä mistä todella pitävät tässä elämässä.

Toisekseen Mika on painottanut, että hän ei ole satanisti ja ymmärrän kyllä miksi. Toisinkuin Mika, satanisti ei hae hyväksyntää muilta vaan pyrkii terveeseen itsekeskeisyyteen(ei narsismiin tai solipsismiin).

• Mika
        Ifrit kirjoitti:

Teet aika nopeasti johtopäätöksiä.

Ensinnäkin satanismiin ei kuulu huono itsetunto, päinvastoin. Vahvat asiat kyllä vetävät puoleensa heikkoja(niitä jotka itse haluaisivat olla vahvoja) ja satanisminkin liepeillä pyörii ihmisiä jotka eivät ehkä koskaan voi käsittää "kaikkien arvojen uudelleenarviointia" tai löytämään sitä mistä todella pitävät tässä elämässä.

Toisekseen Mika on painottanut, että hän ei ole satanisti ja ymmärrän kyllä miksi. Toisinkuin Mika, satanisti ei hae hyväksyntää muilta vaan pyrkii terveeseen itsekeskeisyyteen(ei narsismiin tai solipsismiin).

Pienen huomautuksen teen, että en "sillä tavalla" hae muiden ihmisten hyväksyntää. Elämänfilosofiani tähtää siihen, että jonain päivänä voisin hyväksyä itse itseni, muiden hyväksynnällä ei ole niinkään väliä, sillä sellaista en ole koskaan aiemminkaan kohdannut.

• opus3

120 - 130 älykkyysosamäärällä pääsee lukion läpi. Keskiarvoa parempi, totta, mutta ei mikään kehumisen aihe. Ota huomioon, että puolella ihmisistä on keskiarvoa parempi äo, joten helppohan se on lekurin sellaista tölvästä joka toiselle potilaalleen.

Sitten kun tulokset ylittää 165, niin sitten sillä voi kehua palstoilla.

• Nupo

Älykkäällä on paljon muitakin vaihtoehtoja kuin ryypätä ja surkutella. Olet lahjaton keskiverto.

• Nizhak

En saanut paskahalvausta tekstiäsi lukiessani, mutta ajatuksia se herätti. Mielestäni olet rohkea jos myönnät alkoholismisi, mutta typerä jos et aio sille tehdä mitään. On aivan väärin syyttää yhteiskuntaa alkoholiongelmastasi, vai oletko eri mieltä. Jokainen on vastuussa itsestään ja jokaisella tulisi olla selkärankaa pitää itsensä kiinni elämässä. Sinun pitäsi kysyä itseltäsi miksi juot, eikä vain syyttää muita omista ongelmistasi.

Ja on aivan turhaa mainita älykkyystestejäsi... tulokset eivät kerro ihmisestä todellakaan mitään. Itse sain antamistasi linkeistä molemmista arvon yli 150, eikä se voisi minua kiinnostaa tippaakaan. Moni ihminen on viisas ja älykäs, mutta todellisesti se on se järkevin, joka osaa käyttää omia lahjojaan hyväksi. Jos olet "poikkeuksellisen" älykäs (mitä en usko, sillä 120 tulokset ovat Suomen kaltaisessa hyv.vointi valtiossa lähes keskiarvotulos), sinun tulisi osata kanavoida tuo "älysi" johonkin rakentavampaan kuin alkoholiin ja tai itsesääliin.

Siis en tarkoita tätä pahalla, en todellakaan. Tekstistäsi paistoi läpi avun huuto, mutta ainoa joka siihen voi vastata on sinä itse. On turhaa syyttää yhteiskuntaa ongelmistasi mutta on myös täysin turhaa "vihata" ja haukkua itseään. Katso peiliin, ota itseäsi selkärangastasi kiinni, ja jos haluat elämääsi muutosta, tee se!

Kaikkea hyvää, toiv. et suuttunut, nämä olivat vain minun näkemykseni.

• Mika

"Röhkin, siis olen..."

En ole koskaan pitänyt itseäni rohkeana, ainoastaan olen yrittänyt olla rehellinen itselleni. Tottahan toki aion yrittää saada kaikki ongelmani edes sille mallille, että voisin jonain päivänä tuntea jopa halua elää ja katsoa, että mitä tämä päivä tuo tullessaan. Mielestäni kuvaus "elän unta" sopii elämääni. Tuntuu, kuin kaikki mitä teen tapahtuu kuin unessa. Voin hyvinkin olla tällaisessa tilassa kuukausia, mutta joskus saatan havahtua olotilastani edes hetkeksi. Tiedättehän sen tunteen, kun katsot elokuvaa ja elokuvan jälkeen havahdut todellisuuteen? Minulle sellaisia "havahtumisia" tapahtuu ehkä muutaman kerran vuodessa - jos sitäkään. Tuntuu, kuin katsoisin aina tätä yhtä ja samaa elokuvaa. Varsin tylsää.

Nuo ÄO jutut olivat humalaisen mieleni aikaansaama illuusio siitä, että voisin ehkä ollakin jotain, jotain jota voisin itse arvostaa. Karu ja harmaa totuus kuitenkin todennäköiseti on se, että en tule koskaan olemaan mitään josta voisin olla edes hiemankaan ylpeä. Eikä tämä ole tavallista surkuttelua, pyrin vain olemaan objektiivinen ja rehellinen itselleni.

Ei, en ota mitään kommenttia pahalla. Itseasiassa kommentoinnin avulla saan lisää ajateltavaa ja saatan, kenties, jopa löytää uusia ulottuvuuksia harmaaseen olemassaolooni. Kaipaukseni elämänmuutoksiini ovat pelkkää fantasiaa. Haluaisin muuttaa elämässäni sellaisia kohtia joiden muuttamiseen tarvittaisiin joko suunnattomasti rahaa tai sitten suunnattomasti kärsivällisyyttä. Rahaa minulla ei ole ja kärsivällisyyttäkään ei sen puoleen. Ainut asia johon voisin itse muuttaa olisi laihtuminen. Siihenpä se jäisikin. Muita kohtia olisivat tietysti kaikki nivelet, silmät, kuulo, sydän, keuhkot, nenän limaontelot, pituus, ulkonäkö, lihaksisto, ruumiinrakenne sekä muutamia muita asioita. Kuten sanottua, toiveeni ovat silkkaa fantasiaa ja täysin todellisuudesta irrallaan olevia utopistisia haaveita.

En tule koskaan olemaan tyytyväinen siihen mitä minulla on. Olen perinteinen ihminen jolle mikään ei ole tarpeeksi. Jos minulla olisi euro, haluaisin toisenkin. Jos minulla olisi 20 senttinen penis, haluaisin pidemmän. Jos minulla olisi valtaa, haluaisin enemmän.. lista on loputon. Kenties nimenomaan henkisesti jälkeenjääneet ovat maailman onnellisinta väkeä. He saattavat olla käsittämättömän iloisen oloisia siitä, että näkevät linnun istumassa heidän lähellään, keikistelemässä päätään ja päästäessään pienen viserryksen. He voivat olla autuaan välittämättömiä muun maailman menosta ja tuntevat olonsa fantastiseksi katsellessaan yötaivasta, kun tähdet tuikkivat. Kenties jotkin huumeet saisivat sellaisen olotilan aikaan, jossa minäkin voisin olla onnellinen? Paskempi juttu, että huumeet eivät minua kiinnosta, ainakaan laittomat sellaiset. Tietysti jos napsisi kärpässieniä ja muskottipähkinöitä, niin ehkä sitten, mutta epäilen, että antaisivatko ne minulle sen euforian tunteen jota niin kaipaan. Ehkä, ehkä, jos oppisin joskus rakastamaan itseäni, voisin rakastaa muitakin?

"Olen, mutta miksi?"

• Ifrit
        Mika kirjoitti:

"Röhkin, siis olen..."

En ole koskaan pitänyt itseäni rohkeana, ainoastaan olen yrittänyt olla rehellinen itselleni. Tottahan toki aion yrittää saada kaikki ongelmani edes sille mallille, että voisin jonain päivänä tuntea jopa halua elää ja katsoa, että mitä tämä päivä tuo tullessaan. Mielestäni kuvaus "elän unta" sopii elämääni. Tuntuu, kuin kaikki mitä teen tapahtuu kuin unessa. Voin hyvinkin olla tällaisessa tilassa kuukausia, mutta joskus saatan havahtua olotilastani edes hetkeksi. Tiedättehän sen tunteen, kun katsot elokuvaa ja elokuvan jälkeen havahdut todellisuuteen? Minulle sellaisia "havahtumisia" tapahtuu ehkä muutaman kerran vuodessa - jos sitäkään. Tuntuu, kuin katsoisin aina tätä yhtä ja samaa elokuvaa. Varsin tylsää.

Nuo ÄO jutut olivat humalaisen mieleni aikaansaama illuusio siitä, että voisin ehkä ollakin jotain, jotain jota voisin itse arvostaa. Karu ja harmaa totuus kuitenkin todennäköiseti on se, että en tule koskaan olemaan mitään josta voisin olla edes hiemankaan ylpeä. Eikä tämä ole tavallista surkuttelua, pyrin vain olemaan objektiivinen ja rehellinen itselleni.

Ei, en ota mitään kommenttia pahalla. Itseasiassa kommentoinnin avulla saan lisää ajateltavaa ja saatan, kenties, jopa löytää uusia ulottuvuuksia harmaaseen olemassaolooni. Kaipaukseni elämänmuutoksiini ovat pelkkää fantasiaa. Haluaisin muuttaa elämässäni sellaisia kohtia joiden muuttamiseen tarvittaisiin joko suunnattomasti rahaa tai sitten suunnattomasti kärsivällisyyttä. Rahaa minulla ei ole ja kärsivällisyyttäkään ei sen puoleen. Ainut asia johon voisin itse muuttaa olisi laihtuminen. Siihenpä se jäisikin. Muita kohtia olisivat tietysti kaikki nivelet, silmät, kuulo, sydän, keuhkot, nenän limaontelot, pituus, ulkonäkö, lihaksisto, ruumiinrakenne sekä muutamia muita asioita. Kuten sanottua, toiveeni ovat silkkaa fantasiaa ja täysin todellisuudesta irrallaan olevia utopistisia haaveita.

En tule koskaan olemaan tyytyväinen siihen mitä minulla on. Olen perinteinen ihminen jolle mikään ei ole tarpeeksi. Jos minulla olisi euro, haluaisin toisenkin. Jos minulla olisi 20 senttinen penis, haluaisin pidemmän. Jos minulla olisi valtaa, haluaisin enemmän.. lista on loputon. Kenties nimenomaan henkisesti jälkeenjääneet ovat maailman onnellisinta väkeä. He saattavat olla käsittämättömän iloisen oloisia siitä, että näkevät linnun istumassa heidän lähellään, keikistelemässä päätään ja päästäessään pienen viserryksen. He voivat olla autuaan välittämättömiä muun maailman menosta ja tuntevat olonsa fantastiseksi katsellessaan yötaivasta, kun tähdet tuikkivat. Kenties jotkin huumeet saisivat sellaisen olotilan aikaan, jossa minäkin voisin olla onnellinen? Paskempi juttu, että huumeet eivät minua kiinnosta, ainakaan laittomat sellaiset. Tietysti jos napsisi kärpässieniä ja muskottipähkinöitä, niin ehkä sitten, mutta epäilen, että antaisivatko ne minulle sen euforian tunteen jota niin kaipaan. Ehkä, ehkä, jos oppisin joskus rakastamaan itseäni, voisin rakastaa muitakin?

"Olen, mutta miksi?"

"Ainut asia johon voisin itse muuttaa olisi laihtuminen. Siihenpä se jäisikin. Muita kohtia olisivat tietysti kaikki nivelet, silmät, kuulo, sydän, keuhkot, nenän limaontelot, pituus, ulkonäkö, lihaksisto, ruumiinrakenne sekä muutamia muita asioita. Kuten sanottua, toiveeni ovat silkkaa fantasiaa ja täysin todellisuudesta irrallaan olevia utopistisia haaveita. "

Se mikä on sinulle vain fantasiaa, on jotakin jota muut, erityisesti saatanallisesti suuntautuneet ovat muuttaneet itsessään ja siten ylittäneet itsensä. Sinulta vain puuttuu Nietzscheläinen tahto, joka erottaisi sinut tahdottomista massoista. Pelkkä kyynisyys ei tee sinusta vahvempaa, se saa sinut luulemaan monia asioita mahdottomaksi jotka voisit tehdä.

• Ukko
        Mika kirjoitti:

"Röhkin, siis olen..."

"Olen, mutta miksi?"

Sinähän ilmiselvästi olet luonnonlahjakkuus arvaappas missä? MEDITOINNISSA, sinun aivosi, syvempi minäsi yrittää ottaa sinun egoosi yhteyttä vaivuttamalla sinut unen kaltaiseen tilaan, jos hoksaisit käytää tuota tilaasi muuhun kuin itsesi ja tilanteesi voivotteluun aukeaisi sinulle uusi kaunis maailma. Kaikki on kasvua kun käytät yksinäisyyden hetket hyödyksesi ja ynnäät elämääsi eteenpäin positiivisesti, mikään ei ole kadonnut mitään et ole hävinnyt, tulet löytämään syvimmän olemuksesi ja muistamaan ukon sanat, löydä itsesi hiljaisuudesta ja unestasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe