W124 MB 300D -91 autom. kuskin puoleinen
"takapyörä" pitää ajoittain räikkämäistä
ääntä voi olla vuoden hiljaa ja sit taas
jonkin aikaa naksutus ilmenee. Mikäköhän
vois olla??????
naksuu
5
785
Vastaukset
- veikkaan
Eipä siellä muuta räikkää ole.
- ajava
Sä et autoneuvoja tarvi, saatikka autoa kun jaksat vuoden kuunnella jotain epämääräistä ääntä ennen kuin edes kysyt, mikähän vika.
- pultit
mulla ainaski naksuminen johtui ylipitkistä renkaan pulteista.
ilmenikö renkaanvaihdon jälkeen? - W124
Tarvikeliikkeiden myymät aluvanteiden pultit on liian pitkiä ja sattuvat osumaan seisontajarrun jousiin katkoen ne ryökäleet tosta vaan... Lyhennä pultit laikalla tai osta uudet orkkikset jostain. Niin ja fiksaa seisontajarrun rummun sisältä kenkien jouset uusiksi ettei auto karkaa tankatessa. Toisaalta jos olet vuoden ajellut rätkätystä kuunnellen, voi tulla turvaton olo kun onkin hiljaista...
- jata
Voi muuten pitää paikansa, paitsi niin kuin
kirjoitin räpätys tulee satunnaisesti, en
mä sitä nyt vuotta kuuntelisi,ja se tosiaan
tulee vain aluvanteilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468