MIHIN KÄYTÄT RAHASI

pckxlxu

Niin mihin käytät rahaa esim ite käytän leffaan ,koruihin,vaatteisiin ,karkkiin,mäkkii ja sillee

24

331

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdsgdfgdsggfd

      Kaliaan bensaan ja tupakkaan. Onko jotain muuta mihin sitä voisi käyttää o.o?

      • hehheheehohhooh

        samaistuin :D


    • Tyttö

      Karkkiin ja leluihi säästän nyt puhelimeen

    • elohopeanuoli:D

      Enimmäkseen kyllä rahat menee kaikkiin Hopeanuoli kirjoihin ja karkkiin. Joskus ostan vaatteita :D

    • ssw3423

      Ruokaan ja muuhu mättöön, alkoholiin, vaatteisiin ja jonkin verran meikkeihin. Taitaa olla ne isoimmat.

    • tydy15

      nyt säästän mopokorttiin, mut yleensä käytän vaatteisiin ja joskus meikkeihin. mul on kyl yleensä niin vähä rahaa käytös ettei suurempii tuu ostettuu

    • mukko

      Mihin milloinkin haluan

    • lilaa nukii

      no saan rahaa porukoilt jos myyn pimeetä tupakkaa viinaa tai budii/pillereitä sis saan osuuteni siitä ja ostan yleensä röökii bensaa kiljun teko aineita tai budin siemenii ja kasvattelen omat peltoni :)

    • Rahatpoisäkkiä

      Bensaan, kaljaan, tupakkiin ja rahapeleihin. Näin pääsee nopeasti eroon taskussa polttelevista rahoista. Ja autoon menee tietysti jonkun verran (huolto ja muu laittaminen)....

    • 1girl97

      vaatteisiin, meikkeihin, bensaan, tupakkaan jaaa jos käy kaverietten kanssa leffassa tai hienommin syömässä nii porukat antaa sit lisempää:D

    • Sdla

      75% säästöön ja 25% krääsään..

    • Wassap

      Dänkkii

    • Budityttö

      Budiin ja herkkuihin ym vaatteisiin, mitä nyt teinitytöt ostelee 😂 Itse en ryyppää enkä tupakoi :D kuukausiraha 150e ja äiti antaa mun poltella kukkaa, ku se tietää että oon vastuullinen enkä polttele kuin viikonloppusin :) tiedän että se on laitonta
      En kasvata sitä, enkä trollaa kuten jotkut täällä mahdollisesti jotka on vastannu jotai budiaiheist
      Oon kerra tai kaks poltellukki äidin kanssa, hauskaa on ollu ja oon jutellu asioista ;3 äiti on aika rento pilvenpolton suhteen
      Ei se budi voi olla niin kamalaa, tajusin 14-vuotiaana luettuani frendejä, kundeja&megamokia kirjan (lopussa eräs teini kokeilee cocktaileja kavereidensa kanssa ja tulee humalaan, äidiltä puhuttelu ja myöhemmin tämä teini kokeilee pilveä poikaystävänsä tarjoamana, olikohan jopa 2 kertaa.. Lisäksi tyttö kokeili tupakointia) Tyttö siinä kirjassa luuli että puut katsovat häntä kun tyttö oli pilvessä tms en muista kovin hyvin.. luin sen viimeksi 15-vuotiaana :)
      Sitten tyttö meni ystäväpoikansa luokse ja tyttö söi paljon ja kyseinen poika sanoi jotain "pilvenpoltto lisää ruokahalua" sitten tyttö kysy onko tämä poika polttanut pilveä ja poika vastasi että kerrAan kokeillut. Sitten poika selitti että pilveä on monenlaista ja eri lajikkeilla on eri vaikutuksia
      Mutta ei siitä sen enempää, olen 16

    • Kylmis_

      Viinaan ja parsakaaliin.

    • Loapd

      Maahisiin, pikalakanakanoihin, pölyyn, maalaisiin ja paskaan.

      • Oletko ostanut ulostetta?


    • Kannabissta

      Levyihin ja kannabikseen ym

    • perussuomalainenmies69

      Lähinnä viinaan röökiin pilveen ja pillereihin

    • JONNETHAISTAKAAVITTU

      Energiajuomaa

      • Sama


    • markuz04

      osakkeisiin,keräilykortteihin,ruokiin,leffaan,elokuvavuokraan,ja junalippuihin.

    • Pilveen ja sähkötupakan nesteisiin

    • gdfgdfgdfgdfg

      Bensaa ja ruokaa

    • Käytän tupakkaan, alkoholiin ja huumeisiin. Oon 13v. Et silleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe