Onko kellään kokemusta matkoista Albatros-travel? Toimiiko hommat ok? Kiitos asiallisista vastauksistanne!
Albatros-travel
4
2422
Vastaukset
- Urbanus
Hei!
Netistä ei tosiaankaan näy löytyvän matkakokemuksia Albatros Travelin matkoista... Matkat näyttävät kuitenkin hyvin tekevän kauppansa, olen huomannut, koskapa liian pitkän jahkailun aikana joku himoittu matka onkin myyty loppuun...
Kuitenkin keväälle on tilattu matka Toscanan seudulle, jota odotamme mielenkiinnolla - näkeehän samalla vilauksen katolisesta pääsiäisen vietosta, minkä takia valitsimme juuri tämän matka-ajankohdan...
Muutkin ko. toimiston matkat kiinnostavat... Mukanaolleilta olisi mukava kuulla kommentteja!!! - Urbanus
No, kun kukaan ei ole kommentoinut Albatrossin matkoja, niin täytyy vastata itse itselle ;-)
Toscanan matka on tehty pääsiäisviikolla. Kaikki toimi lupausten mukaisesti. Opas oli erinomainen, kiistos Joonas, joten matkan anti jopa ylitti odotukset,
Ainoa miinus oli kylmä hotellihuone, johon viikon aikana ei saatu parannusta.
Luultavasti ei jää viimeiseksi Albatrossin matkaksi. Iän myötä valmiiksi mietityt ja hyvin etukäteen suunnitellut matkat kiinnostavat. Kun kaikki matkan hintaan sisältyvät retket ja ateriat ottaa huomioon, niin hintakaan ei ole kohtuuton.
Tietenkin vaivaa näkemällä omatoimimatka voi tulla edullisemmaksi, mutta näkeekö silloin niin paljon samaan matka-aikaan onkin jo toinen juttu.
Palvelusta pitää aina maksaa ja tässä tapauksessa kohtuudella...- lusmu
Ihana, kun joku kommentoi Albatrossin matkaa. Perheelläni on nimittäin kyseisen matkatoimiston matka kesällä edessä. Matkan lähestyessä pikku hiljaa on mielessä käynyt, onko Albatross onnistunut tuottamaan Suomalaisille positiivisia kokemuksia. Hieno homma, että kaikki toimi ja matka oli kokemisen arvoinen. Nyt odotan vielä innokkaammin meidän kesäistä seikkailuamme rapakon takana. :-)
- Anonyymi
Otsikoon vastaten...vaikka aloitus onkin menneisyyden vanha.
Japaniin matkustavat kasvisruokailijat huomioikoon, perillä ei odota muun maailman mukainen menu. Kannattaa varautua. Omatoimisuus pitää hengissä ja ravittuna.
Muutoin olikin ihan vauhdikas hyvä reissu. Paino tippui ja kunto kohosi. Ka 16 000 askelta per päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560