Puute päihdetyöntekijöistä

Apua pyytävä......

Tietääkö kukaan linkkiä ammattimaisen hypnoosin käyttäjän tietoihin, joka tekisi myös päihdetyötä! Haluan yksitysitä apua enkä mitään AA:ta tai vastavaa....
Kiitoksia mahdollisissta linkeistä!

50

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juopot saunan taa

      Ootkos kokeillut räyhähenkien manausta, siis sen viinapirun pois karkoittamista. Monet juopot kun valittavat, et se piru istuu olkapäällä ja kuiskuttelee, et ota nyt ryyppy.
      Kunnon manaukset ja räyhähenget lähtee olkapäältä.
      Maallikkohypnoosissa on paljon menneiden elämien juttuihin erikoistuneita, et löytyy kyllä ilman linkitystä..

      hahhhhhaaaaaaaaaaaaa

      • Sama....

        Taidat olla hieman tyhmä!


      • ota ryyppy
        Sama.... kirjoitti:

        Taidat olla hieman tyhmä!

        Ja sä juoppo...hahaahhaaaa


    • hahhaaa.......

      Annatko mulle rehellisen vastauksen? Miksi sinun pitää torpedoida jokainen asiallinen kysymys täällä?? Voisitko kuvitella asiaa niin että joku todella hakee apua täältä, tietämättä että täällä on kaltaisiasi kusipäitä!

      • niskalaukaus jeeee

        Itte oot , ku viinan kanssa pläträät..
        Hahhhhhaaaa


      • Sama vielä...
        niskalaukaus jeeee kirjoitti:

        Itte oot , ku viinan kanssa pläträät..
        Hahhhhhaaaa

        Voisiko pieneen päähäsi mahtua se, että tyylilläsi voit olla myös hyvin loukkaava!


    • jo entinen

      Puhuisin ehkä mieluummin riippuvuustyöstä. Kokeil vaikka Heilmanin Seppoa

      • Utelias.....

        Onko Heilman SHY:n vai Hypnoosiliiton ihmisiä?


    • Den samma....

      Taitaa kuulua molempiin!

      • haiseeee

        Tää ketju haisee !!!!! Kukahan on ketjun aloittaja ?????


      • T.T.H.H.
        haiseeee kirjoitti:

        Tää ketju haisee !!!!! Kukahan on ketjun aloittaja ?????

        Juttu on niin, et hypnoosilla ei viinapiru lähde. Alta 3 % selviytyy viinapirusta, loput kuolee ennemmin tai myöhemmin.
        Jos joku haluaa juoda itsensä hautaa, niin siitä vaan.
        Haaahhaaaa


      • jo entinen
        T.T.H.H. kirjoitti:

        Juttu on niin, et hypnoosilla ei viinapiru lähde. Alta 3 % selviytyy viinapirusta, loput kuolee ennemmin tai myöhemmin.
        Jos joku haluaa juoda itsensä hautaa, niin siitä vaan.
        Haaahhaaaa

        Noista prosenteista, jotka on ihan hanurista. Kansainvälisten tutkimusten mukaan päihdeongelmaisista raitistuu 58% kotonaan ilman minkäänlaista apua ja erilaisissa kuntoutuksissa sitten jonkinverran lisää.
        Itse teen päihdekuntoutusta terapeuttisesa yhteisössä ja meidän asiakkaista raitististuu noin 80%.


      • hohhhoijaaaa
        jo entinen kirjoitti:

        Noista prosenteista, jotka on ihan hanurista. Kansainvälisten tutkimusten mukaan päihdeongelmaisista raitistuu 58% kotonaan ilman minkäänlaista apua ja erilaisissa kuntoutuksissa sitten jonkinverran lisää.
        Itse teen päihdekuntoutusta terapeuttisesa yhteisössä ja meidän asiakkaista raitististuu noin 80%.

        vai 80 prossaa...hahhhhhhhaaaaaaaaa. jo vitsin väännit..
        taidat vetää prossat kotiin päin..heh.heh..

        ÄLKÄÄ VAIN USKOKO NOITA SIIRAPPILUKUJA, et 80 prossaa raitistuu.
        Ihmisiä on helppo vedättää .....


        muuten, kuinka moni keskeyttää sen sun hoidon ? Onks se laskettu mukaan..hahhhhaaaaaaa ja mikä on aika, kun ollaan raittiina ????

        tässä telkussa oli yksi Suomessa oleva päihdeyhteisö, joka kehui tuloksillaan. kuulemma 60 prossaa raitistui ohjelman käyneistä. tosin ohjelman keskeytti myös toi 60 prossaa ja nämä raittiit selvinneet ryyppäsivät lähes kaikki jo kahden vuoden päästä..


        se tilaistoista...


      • jo entinen
        hohhhoijaaaa kirjoitti:

        vai 80 prossaa...hahhhhhhhaaaaaaaaa. jo vitsin väännit..
        taidat vetää prossat kotiin päin..heh.heh..

        ÄLKÄÄ VAIN USKOKO NOITA SIIRAPPILUKUJA, et 80 prossaa raitistuu.
        Ihmisiä on helppo vedättää .....


        muuten, kuinka moni keskeyttää sen sun hoidon ? Onks se laskettu mukaan..hahhhhaaaaaaa ja mikä on aika, kun ollaan raittiina ????

        tässä telkussa oli yksi Suomessa oleva päihdeyhteisö, joka kehui tuloksillaan. kuulemma 60 prossaa raitistui ohjelman käyneistä. tosin ohjelman keskeytti myös toi 60 prossaa ja nämä raittiit selvinneet ryyppäsivät lähes kaikki jo kahden vuoden päästä..


        se tilaistoista...

        Keskeyttämisprosentti on noin 20%. 80% on kuntoutuksen läpikäyneistä. Puhutaan ihmisistä jotka on olleet raittiina ja töissä jo vuosia.
        Millä kompetenssilla sinä mahdat asioista kirjoitella?


      • !!!!!!!!!!!!!!
        jo entinen kirjoitti:

        Keskeyttämisprosentti on noin 20%. 80% on kuntoutuksen läpikäyneistä. Puhutaan ihmisistä jotka on olleet raittiina ja töissä jo vuosia.
        Millä kompetenssilla sinä mahdat asioista kirjoitella?

        Juu..sun satus.. jos teitin pulju on noin tehokas raitistamaan, niin sehän olisi maailman ihme ja ihmisiä tulisi katsomaan maailman ääristä touhuanne.
        Mut täytyyhän ihmisille antaa positiivinen suggestio, siis tässä tapauksessa valehdella, että me osataan.
        Totuus raitustuneista on toinen...

        Jatka sinä vaan puljunne valheellista kehumista ja täytyyhän sun niin tehdä, että saatte asiakkaita ja kunnatkin antaa maksulapun juopoille teitin hoitoon.

        Piste.


    • joopajoo......

      Mistähän Ttthhh tuon prosenttiluvun tempaisit, omasta sairaasta päästäkö?
      Ja jos tämä ketju haisee, niin lähinnä tuolle haahhhaa-ttthhhhhthh-herralle!

    • ööööööööööööööööööö

      Toi prossaluku pitää tosiaankin paikkansa.. kuningas alkoholi on sellainen aine, että hirvittää. Viina tappaa esim. eniten alle 50 vuotiaita miehiä. Ei syövät tai sydäntaudit.

    • jeeeeeeeeeeee

      Juopot joraa kalmistoon ja siinä ei hypnoosi auta, ei mitenkään.
      Mut antaa mennä. Onpahan vähemmän näitä yhteiskunnan loisia.

    • Luulisin että

      Pelkkä hypnoosi ei paranna, vaan ihmisen oma halu tehdä muutos. Siinä tukena tukihenkilö, joka on (parhaassa tapauksessa) kokenut saman. Hän voi käyttää taas apunaan suggestioita. Ja näin apu löytyy, monen tekijän summana, monen tukijan yhteistyössä, oman parantumis- ja muutoshalun ansiosta. Toinen ei voi ulkopuolelta ohajailla toisen elämää.

      Onnea etsintään. Luultavasti henkilö löytyy sieltä "niistä piireistä" eli AA:n kautta, päihdetyöntekijöiden kautta...

    • Alan mies.......

      Kiitos että tänne tuli ede yksi asiallinen kommentti tuon T.T.H.H. H:n örvellyksien ohelle.
      Mutta näen asian niin että jokainen uskoo siihen, mistä on itse avun saanut. Tiedän muutaman hypnoosin parisa toimivan kollegan, jotka uskovat ainoasdtaan AA:n apuun, ja se oikeus heille suotakoot. Vaikkei ole ainut keino. Itselläni on tavattoman hyviä kokemuksia hypnoosin käytöstä alko - ja muiden päihdeongelmien parissa. Varsinkin motivoinin suhteen. Jokainenhan valitsee itse tiensä.
      Päihdeongelmaisen asiakkaan suhteen on syytä muistaa se, että kuinka tosissaan hlö on liikkeeellä. Insoo Kim Beg teki aikanaan hyvän luokittelun ns. asakastyypeistä. Ja tuon seuraaminen on kiintoisaa. Siis miten hlön rooli muuttuu hoitosuhteen jatkuessa. Kokeilijasta ns. tosiasiakkaaksi!
      En usko ns. hypnoosilla luotaviin viinalukkoihin, ne ovat hetken apu, muttei pitkässä juoksussa.
      Itseäni AA:ssa häiritsee julistaminen ja ainoan oikean mallin omaavan narsismi.

      • jo entinen

        Olen samaa mieltä. On monenlaisia ihmisiä ja on monenlaisia tapoja toipua. Mitä tuohon viinalukkoon tulee niin se on ajatuksenakin ihan älytön. Se toimii korkeintaan muutaman päivän. Itse näen éttä raitistumisessa on kyse nimenomaan toipumiseta mikä on pitkä ja kokonaisvaltainen prosessi. Tätä prosessia kuvaa mm AA kahdentoista askeleen työskentely.


      • Alan mies..
        jo entinen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. On monenlaisia ihmisiä ja on monenlaisia tapoja toipua. Mitä tuohon viinalukkoon tulee niin se on ajatuksenakin ihan älytön. Se toimii korkeintaan muutaman päivän. Itse näen éttä raitistumisessa on kyse nimenomaan toipumiseta mikä on pitkä ja kokonaisvaltainen prosessi. Tätä prosessia kuvaa mm AA kahdentoista askeleen työskentely.

        Kiitos viestistäsi! Nyt tuolla Facebookissa on kiintoisa ryhmä Päihdevieroitus sydämen asialla. Ja nyt ryhmän vetäjä on alkanut kirjoittamaan hyvin kiintoisaa tekstiä ihmise. ns. kipupisteistä. Tuolla ajattelulla on selviä yhteyksiä junglaiseen ajatteluun. Tuon kipupisteen käsittely liittyy aika tavalla AA:n 12 portaan askelmiin.
        Tuo ryhmä koostuu sekä raitistuneista henkilöistä ja päihdetyön tekijöitä. Kannattaa tutustua, jos FB:a käytät.
        Esim. Pasi Koivunen, joka vielä 60-luvun alussa oli katuoja-asteellla, ei usko muuhun kuin AA:n apuun,koska hän itse sai sen kautta avun. Tämä ei ole mikään salaisuus, koska on kirjoittanut myös kirjan omasta raitistumisestaan.
        Itse teen työtä aika paljon päihdeongelmien kanssa ja aika hyvin tuloksin. Esim. nyt työn alla on eräs nuori kaveri, jolla on aikampoinen subutex-kierre takana, ja odottaa pääsyä huumeylsikköön. Ja minun roolini tässä vaiheessa on hänenmotivointi tuohon jaksoon.


      • jo entinen
        Alan mies.. kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi! Nyt tuolla Facebookissa on kiintoisa ryhmä Päihdevieroitus sydämen asialla. Ja nyt ryhmän vetäjä on alkanut kirjoittamaan hyvin kiintoisaa tekstiä ihmise. ns. kipupisteistä. Tuolla ajattelulla on selviä yhteyksiä junglaiseen ajatteluun. Tuon kipupisteen käsittely liittyy aika tavalla AA:n 12 portaan askelmiin.
        Tuo ryhmä koostuu sekä raitistuneista henkilöistä ja päihdetyön tekijöitä. Kannattaa tutustua, jos FB:a käytät.
        Esim. Pasi Koivunen, joka vielä 60-luvun alussa oli katuoja-asteellla, ei usko muuhun kuin AA:n apuun,koska hän itse sai sen kautta avun. Tämä ei ole mikään salaisuus, koska on kirjoittanut myös kirjan omasta raitistumisestaan.
        Itse teen työtä aika paljon päihdeongelmien kanssa ja aika hyvin tuloksin. Esim. nyt työn alla on eräs nuori kaveri, jolla on aikampoinen subutex-kierre takana, ja odottaa pääsyä huumeylsikköön. Ja minun roolini tässä vaiheessa on hänenmotivointi tuohon jaksoon.

        Mielestäni riippuvuustyöskentelyssä hypnoosia voi parhaiten hyödyntää nimenomaan motivaation vahvistamisessa ja itsetuntemuksen lisäämisessä. Tottakai rentoutumisen opettaminen on myös tärkeätä. Jos haluaa ajatella niin että päihderiippuvuus ei ole pelkästään sairaus vaan myös oire jostakin muusta niin hypnoosi on oiva keino tuon muun ymmärtämiseen.


      • eddwart
        Alan mies.. kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi! Nyt tuolla Facebookissa on kiintoisa ryhmä Päihdevieroitus sydämen asialla. Ja nyt ryhmän vetäjä on alkanut kirjoittamaan hyvin kiintoisaa tekstiä ihmise. ns. kipupisteistä. Tuolla ajattelulla on selviä yhteyksiä junglaiseen ajatteluun. Tuon kipupisteen käsittely liittyy aika tavalla AA:n 12 portaan askelmiin.
        Tuo ryhmä koostuu sekä raitistuneista henkilöistä ja päihdetyön tekijöitä. Kannattaa tutustua, jos FB:a käytät.
        Esim. Pasi Koivunen, joka vielä 60-luvun alussa oli katuoja-asteellla, ei usko muuhun kuin AA:n apuun,koska hän itse sai sen kautta avun. Tämä ei ole mikään salaisuus, koska on kirjoittanut myös kirjan omasta raitistumisestaan.
        Itse teen työtä aika paljon päihdeongelmien kanssa ja aika hyvin tuloksin. Esim. nyt työn alla on eräs nuori kaveri, jolla on aikampoinen subutex-kierre takana, ja odottaa pääsyä huumeylsikköön. Ja minun roolini tässä vaiheessa on hänenmotivointi tuohon jaksoon.

        Oi voi

        ...etkös tiedä, et tilastollisesti juoppoja/nistejä ei kannata hoitaa. On laskettu, et 4 prossaa noin raitistuu ilman minkäänlaista hoitoa ja ne jotka käy josssakin hoidossa, niin niistäkin raitistuu vain toi 4 prossaa.
        Eli plus miinus nolla.

        Mut jos haluat leikkiä maailmanpelastajaa tai hoitaa omia traumoja, niin siitä vaan.

        hahhhaaaaaaaaaaaaaa


      • Alan mies...
        eddwart kirjoitti:

        Oi voi

        ...etkös tiedä, et tilastollisesti juoppoja/nistejä ei kannata hoitaa. On laskettu, et 4 prossaa noin raitistuu ilman minkäänlaista hoitoa ja ne jotka käy josssakin hoidossa, niin niistäkin raitistuu vain toi 4 prossaa.
        Eli plus miinus nolla.

        Mut jos haluat leikkiä maailmanpelastajaa tai hoitaa omia traumoja, niin siitä vaan.

        hahhhaaaaaaaaaaaaaa

        Onko sun viemärirotta pakko tulla torbedoimaan jokaista asiallista keskustelua? Mikset
        pysy omassa kolossasi ja meuhkaa siellä!


      • hahhhaaaaaaa
        Alan mies... kirjoitti:

        Onko sun viemärirotta pakko tulla torbedoimaan jokaista asiallista keskustelua? Mikset
        pysy omassa kolossasi ja meuhkaa siellä!

        Puhun ikävää faktaa ja totuutta. Näitä maailmanparantajia liikkuu maallikkopiireissä sen verran, et ammatillisuus on kateissa ja luullaan parantavan ihmisen kuin ihmisen.
        Siitä vain hoitamaan juoppoja hypnoosilla tai ilman ja tulkaa sitten kertomaan, miten onnistui..hääää
        Alkoholismi on niin vaikea asia, et minä tai monet muut tämän palstan älypäät ei siinä saa tuloksia.



        T. viemärirotta


      • Vaikeaahan se
        hahhhaaaaaaa kirjoitti:

        Puhun ikävää faktaa ja totuutta. Näitä maailmanparantajia liikkuu maallikkopiireissä sen verran, et ammatillisuus on kateissa ja luullaan parantavan ihmisen kuin ihmisen.
        Siitä vain hoitamaan juoppoja hypnoosilla tai ilman ja tulkaa sitten kertomaan, miten onnistui..hääää
        Alkoholismi on niin vaikea asia, et minä tai monet muut tämän palstan älypäät ei siinä saa tuloksia.



        T. viemärirotta

        Vielä paljon vaikeampaa on "parantaa" moukkamaisuudesta ja tyhmyydestä. Onnistumisprosentti on 1%. On niin vaikea asia. Siinä ei varjele edes korkea koulutus.


      • Hahhhaaaaaaa
        Vaikeaahan se kirjoitti:

        Vielä paljon vaikeampaa on "parantaa" moukkamaisuudesta ja tyhmyydestä. Onnistumisprosentti on 1%. On niin vaikea asia. Siinä ei varjele edes korkea koulutus.

        Joo..yritä nyt kestää vaan.

        hahhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


        Muuten tota moukkamaisuuden hoidosta ei koskaan ole tehty tilastoa, mutta päihdehoidon onnistumisesta on tehty. Niin ja mukana ollut hoidossa olleita ja ilman hoitoa olleita.

        kestä kestä...vaan kuin mies..hihiiiiiii vai ootko kukkahattutäti ?


      • Joopa joo......
        hahhhaaaaaaa kirjoitti:

        Puhun ikävää faktaa ja totuutta. Näitä maailmanparantajia liikkuu maallikkopiireissä sen verran, et ammatillisuus on kateissa ja luullaan parantavan ihmisen kuin ihmisen.
        Siitä vain hoitamaan juoppoja hypnoosilla tai ilman ja tulkaa sitten kertomaan, miten onnistui..hääää
        Alkoholismi on niin vaikea asia, et minä tai monet muut tämän palstan älypäät ei siinä saa tuloksia.



        T. viemärirotta

        Minullapa on erityinen viemärirottien kuntoutusohjelma, mitä tyhmempi henkilö on, sitä kalliimmaksi tulee...


      • Mitä tarkoitat?
        hahhhaaaaaaa kirjoitti:

        Puhun ikävää faktaa ja totuutta. Näitä maailmanparantajia liikkuu maallikkopiireissä sen verran, et ammatillisuus on kateissa ja luullaan parantavan ihmisen kuin ihmisen.
        Siitä vain hoitamaan juoppoja hypnoosilla tai ilman ja tulkaa sitten kertomaan, miten onnistui..hääää
        Alkoholismi on niin vaikea asia, et minä tai monet muut tämän palstan älypäät ei siinä saa tuloksia.



        T. viemärirotta

        Tarkoitatko, että "ei-maallikot" eli lääkärit ja psykologit eivät edes yritä, koska se on maailmapelastamista eikä kuitenkaan kannata, lyödään vaan hanskat tiskiin heti?


      • Anonyymi
        Alan mies... kirjoitti:

        Onko sun viemärirotta pakko tulla torbedoimaan jokaista asiallista keskustelua? Mikset
        pysy omassa kolossasi ja meuhkaa siellä!

        On pahan käskyläinen. Pakko aiheuttaa kaaosta. Ainut virka.


    • hhhhhaaaaaaaaaaa

      Maalliikkohypnoosissa on myös paljon juoppoja, osa tiedossa ja osa kaappijuoppoja. Eivät siinä suggestiot ja muut hypnoosipuuhastelut ole auttaneet..


      hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • Tunnut joo

        Siehän ne tunnut tuntevan. Ne juopot.


    • eddwart

      jep..niitä näkkee usein..kun viinan kanssa läträävät. esim. liiton koulutuspäivät ovat hyvin kosteat. on kalpoista porukkaa sunnuntaina kuulemassa oppeja hypnoosin tiimoilta, jos nyt mitään oppii.
      ja meno on hurjaa lauantai myöhäisessä. kielletty liha maittaa kaikille ja viina virtaa..

      jos siipat tietäisivät , ni loppu tulisi monelle liitolle..

      hiiohoi

    • Mukana ollut.....

      Ootpa tainnut olla mukana noissa pipploissa, kun noin tarkkaan tiedät!

    • eddwart

      juu..oon poikamies ja monen suggerinaisen kanssa oon ollut linneassa petipuuhissa. ovat olleet varattuja naisia jne..
      ekaks vähän viinaa päähän, niin estot häviää..

      voi miehet, jos tietäis.

      • Niinkö?

        Jaa... sää oot hypnotisoinut ne seksiin?!
        Oottele vaan syytteitä.


      • eddwart
        Niinkö? kirjoitti:

        Jaa... sää oot hypnotisoinut ne seksiin?!
        Oottele vaan syytteitä.

        Tunnustan, et oon syyllinen.

        hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Den samma..
        eddwart kirjoitti:

        Tunnustan, et oon syyllinen.

        hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

        Katos vaan, viemärirottakan on herännyt juhannuskoomastaan ......


      • hahhhhaaaaaaaa
        Den samma.. kirjoitti:

        Katos vaan, viemärirottakan on herännyt juhannuskoomastaan ......

        Juu herätty on..hahhhaaaaa

        kato täytyy tulla esiin, et entisillä ja nykyisillä on taas hommia ku yrittää maailmaa pelastaa...hahhhaaaaaaaaaaaaaa

        t. viemärirotta


    • Joopa joo......

      Hyvä että nuo suggerinaisetkin puutteeseensa saavat!

      • jo entinen

        Kyllä kyllä ja puutten on oltava tosi kova kun kaikiki näyttää kelpaavan.


    • eddwart

      ai meinaatko, et suggerinaiset on kovin elähtäneitä naisia.. no on joukossa ihan timmejä povipommeja, mut osa on kyllä pullukoita ja parhaat päivänsä jo nähneet.

    • Näin on...

      Eiköhän tämän ketjun voisi heittää huitsin Nevadaan, kun kiintoisasta aiheesta ei saa mitään keskustelua aikaiseksi, vaan ainoastaan turhaa suun pieksentää....kiitos tuon erään älypään!

    • eddwart

      Heitä heitä vaan ja tuu juopottelemaan Riksuun syksyllä. On viinaa ja lihaa tarjolla.
      Hypnoosista viis.

    • Viesti A-klinikalta

      Näissä piireissä hyvä työ on yleensä paras mainos. Moni tuttavani ( itse siis toimin Helsingisä A-klinikalla ) ovat saaneet avun ja motivaation muutokseen eräältä Hypnoosiliiton jäseneltä, on terv.huollon ammattilainen. Ottaa vastaan Nummelassa. Nimeä en voi sanoa, ettei syytetä mainonnasta! On tehnyt pitkän ja rankan päivätyön nuorten päihde- ja huumeongelmien parissa.

    • !!!!!!!!!!!!!!!

      Homma menee niin, et rahat mennee suggerille ja ei oo varaa ostaa ennää viinaa.
      Alkoholi on sen sortin aine, et hypnoosit sun muut ei auta.
      Uskokaa jo ny...

      • No Rats...

        Viemärirotta taas on päässyt vapaaksi!


    • hahhhaaaaaaaaaa

      Juuuu... täytyy palauttaa nää hurmoshenkiset maan tasalle, ettei joudu vedätetyksi suggereiden toimesta. maallikkohemmot ku ossaa ton lipemisen taidon ja kehua omia manauksia maasta taivaaseen. Jopa juopot parannetaan hypnoosilla..hahhhaaaaaa


      Ja eikun luudalla lentämään...hihhiiiiiiiiiiiiiiiii

    • hihhiiiiiiiiiii

      Viinapiru voidaan manata tehokkaasti pois hypnoosin avulla. Ota yhteyttä tarrahenkiin erikoistuneilta suggerille...hihhiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Vaatii kylläkin 150 manausta ja loitsut päälle..hahhhaaaaaaaaaa ja viinahammaskin pitää poistaa...hahhhaaaaaaaaaaa


      hihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe