D-hoitaja sanoi metforemin olevan pitkävaikutteinen lääke, mutta minulle tulee joka kerran lääkkeen oton jälkeen noin kahden tunnin päästä kova hiki ja nälkä. Tuleeko muille? Mainitsin hoitajalle, mutta hän väitti ettei voi tulla. Otan aamulla yhden 500mg ja iltap 2kpl. Otan aamupalan yhteydessä ja päivällisen yhteydessä pillerit.
metforem 500 mg
3
6295
Vastaukset
- lääkkeetön
Minulle sanottiin, ettei Metformiini voi laskea verensokeria liian alas, mutta minulla kahden viikon käytön jälkeen oli kaikki päivän arvot 3,3-3,9 ja olo todella huono. Väitän, että me ollaan kaikki niin yksilöllisiä, ettei kukaan muu kuin me itse pysty sanomaan, miten mikäkin vaikuttaa meihin.Kokemus sen vasta kertoo.
Kaikkiaan kahden kk käytön jälkeen lopetin lääkkeen syönnin ja nyt olen pärjäillyt marraskuusta asti ilman lääkkeitä. Ensi viikolla on pitkän sokerin mittaus niin selviää miten olen pärjännyt kun saan mittaliuskoja niin vähän ettei niiden avulla pysy kartalla.. - ihmeviritystäaina
Metformiinista todellakin kerrotaan ettei se voisi laskea arvoja liian alas mutta näyttää sekin olevan yksilöllistä. Keväällä uurastin koko päivän (fyysistä kuormitusta), seuraavana aamuna paasto 2.7. Nyt ekana hellepäivänä sama juttu samat oireet joten jätin lääkkeen pois kun niitä liuskoja ei annettu kuin viitisen kappaletta joten nekin oli loppu. Kävin kuitenkin labrassa otattamassa arvot ja katselen nyt myös kaikessa rauhassa miltä tuntuu. Suvussa on kakkostyyppiä aika paljonkin mutta omalla kohdalla kortisoni nosti arvoja mitkä ennen sain ruokavaliolla ja liikunalla normaaliksi. Turhauttavaa hommaa kaikenkaikkiaan. Hoitajat sanovat että täytyy syödä mutta kun oli syönyt kuten pitää ....
- Anonyymi
Onko muilla alkanut pissa haisemaan pahalle,metforemin käytön jälkeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949084Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980