metforem 500 mg

jalat on

D-hoitaja sanoi metforemin olevan pitkävaikutteinen lääke, mutta minulle tulee joka kerran lääkkeen oton jälkeen noin kahden tunnin päästä kova hiki ja nälkä. Tuleeko muille? Mainitsin hoitajalle, mutta hän väitti ettei voi tulla. Otan aamulla yhden 500mg ja iltap 2kpl. Otan aamupalan yhteydessä ja päivällisen yhteydessä pillerit.

3

3909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeetön

Minulle sanottiin, ettei Metformiini voi laskea verensokeria liian alas, mutta minulla kahden viikon käytön jälkeen oli kaikki päivän arvot 3,3-3,9 ja olo todella huono. Väitän, että me ollaan kaikki niin yksilöllisiä, ettei kukaan muu kuin me itse pysty sanomaan, miten mikäkin vaikuttaa meihin.Kokemus sen vasta kertoo.
      Kaikkiaan kahden kk käytön jälkeen lopetin lääkkeen syönnin ja nyt olen pärjäillyt marraskuusta asti ilman lääkkeitä. Ensi viikolla on pitkän sokerin mittaus niin selviää miten olen pärjännyt kun saan mittaliuskoja niin vähän ettei niiden avulla pysy kartalla..

• ihmeviritystäaina

Metformiinista todellakin kerrotaan ettei se voisi laskea arvoja liian alas mutta näyttää sekin olevan yksilöllistä. Keväällä uurastin koko päivän (fyysistä kuormitusta), seuraavana aamuna paasto 2.7. Nyt ekana hellepäivänä sama juttu samat oireet joten jätin lääkkeen pois kun niitä liuskoja ei annettu kuin viitisen kappaletta joten nekin oli loppu. Kävin kuitenkin labrassa otattamassa arvot ja katselen nyt myös kaikessa rauhassa miltä tuntuu. Suvussa on kakkostyyppiä aika paljonkin mutta omalla kohdalla kortisoni nosti arvoja mitkä ennen sain ruokavaliolla ja liikunalla normaaliksi. Turhauttavaa hommaa kaikenkaikkiaan. Hoitajat sanovat että täytyy syödä mutta kun oli syönyt kuten pitää ....

• Anonyymi

Onko muilla alkanut pissa haisemaan pahalle,metforemin käytön jälkeen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe