Minulla on mustavalkoinen viivakuva ja minun täytyisi muuttaa nämä viivat toisen väriseksi (siniseksi). Miten tämä onnistuu photoshopissa?
Miten mustavalkokuvan väri toiseksi väriksi (Photoshop)
3
178
Vastaukset
Valitse viivat pipetillä ja väritä.
Pipetillä ei kyllä valita mitään muuta kuin väri.
Poista siitä viivapiirros layerista valkoinen tausta.
esim. color rangella (Valitset siinä valkoisen ja ok ja painat deleteä nyt pitäisi olla viiva piirros ilamn taustaa.
Valitse haluttu maalaus alue parhaiten saa kaiken kun painat layer valikon layerissa ctrl ja hiiren vas nappia. Nyt pitäisi siis olla valittuna koko layerin viivat.
Sitten vain edit/ fill ja valitset haluamasi värin. Ja valmis tuli.- thegimp333
Jos ne kaikki viivat on piirretty saan väriseksi, niin otat värinvalintatyökalun ja valitset sen värin, joka nyt on musta.
Sitten värit valikossa on määritä ja siellä vaihda väri. Määritä vain se musta vaihdettavaksi ja sit se uusi miten haluat.
Tämä näin Gimpissä, mutta sehän on aivan eri kuin tuo sinun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089