Moniko on saanut maksamattoman vipin anteeksi uuden 1.6. 2013 laina tullessa voimaan. Kun vippiyhtiö itse perii velkaa joutuu he maksamaan etukäteen 110 e oikeuskulut ja jotka peritään sitten velalliselta.
Jos nämä vippifirmat ovat nyt lopettaneet toimintansa ja eivätkä ole myyneet saataviaan perintätoimistolle, eivät laita 110e velan perintään ja näin velka on saatu anteeksi.
Saitko vipin anteeksi ?
21
1869
Vastaukset
- 9+8
Ainahan voi unelmoida
Anteeksiantamatonta on jo se, että on mennyt ottamaan pikavipin. Kyllä tollasen satasen saa jo hyvältä kaveriltakin. Tai sitten ei ole enää edes niitäkään. Siinä vaiheessa on jo täysin luotto mennyt, eikä sellaiselle ihmiselle pidä kenenkään rahojaan antaa.
- asiamies2
Voi saada melkein ilmaiseksi, ainakin ilman riistohintaisia korkoja. Ohjeet: http://pikavippi-ilmaiseksi.com/
- --------------
Pikavippejä ei todellakaan pitäisi saada anteeksi. Jokainen on itse päättänyt lainan ottamisesta, joten myös hoitakoon takaisin maksun. Ei sen summan maksaminen kuulu kenellekkään muulle kuin vipin ottajalle.
Jos rahaa jaellaan ilmaiseksi, niin mulle voi heti tuoda vaikka kasillisen 100 € seteleitä, niin työttömänä ei tarvi senttejä laskeskella ruokaa ostaessaan. - ammattiperijätär
todellisuudessa Vippifirma myy saatavansa jollekin firmalle joka jatkaa toimintaansa ja ostanut firma jatkaa perimistä. Lakimuutoshan ei koske oikeudenkäyntikuluja.
- Ahneita kejuja
Nämä pikavippi-firmat ja perintätoimistoto ovat ikäänkuin ketjuja keskenään.
Myös liikkee tkuuluvat niihin eli ensin jos et maksa laskusa määräajassa liike laittaa laskun perintätoimistolle, ulosottoon ja käräjöoikeuteen.
Hassua on myös tässä, että kyseinen firma saa oikeuslaitokselle määrätä itse oikeudenkäyntikulunsa. Onpahan ihmeellinen lainsäädäntö Suomessa.
Näissä on kirjemaksuja, lisäkuluja, kirkoja, jotka ovat ruhtinaalliseti, puhelikuluja vaikka ihmistä ei tavoita sekä muita käsittelykuluja eli summa voi olla monin kertainen alukuperäiseen pieneen laskuun verrattuna.
Onko tällainen ryöstäminen luvallista laillisesti ja kuka valvoo tätä ihmeellistä köyhiltä rahojen kiristämistä. Minusta oikeusminiterin pitäisi puuttua sekä päättäjien täthän ahneeseen rahan- ja koron kiskontaa köyhiltä ihmisiltä.
Näillä on myös ihmeellinen lupa saada ja asettaa eri rekistereihin sekä maksukieltoon ja rekisteriä tiesitekö Suomessa on mutta sitä ihmettelen, kuka antaa niille luvan?
Mutta kyseisiä liikkeitä en tule käyttämään sekä muitakaan ,jotka laittavat laskuja perintätoimistolle. Lindorff ilmeisemmin myös käyttää veroparatiiseja kuten Jersey jne.- Tyhmäkö olet?!?!??
"Minusta oikeusminiterin pitäisi puuttua sekä päättäjien täthän ahneeseen rahan- ja koron kiskontaa köyhiltä ihmisiltä."
Kuule,kyllä fakta on se että jos ihminen on oikeasti köyhä,eikä sillä ole rahaa,niin eipä tuollaiset vipit ole silloin sen juttu.Pitää olla vähän v*tun tyhmä ja aasi jos toteaa että palkka ei riitä nyt ja seuraavastakaan ei jää juuri mitään yli,että menee ottamaan tollaisen.Sitten jos ja kun tyrii ittsensä oikeuteen asti,niin voiiivoiii!Ehkäpä sitä sitten oppii siitä eikä ota toistakertaa.
Tosin,näitä sankareitahan on paljon jotka on repinyt joka paikasta kaiken velan mitä vaan saa irti ja sitten ihmetellään kun menee tuplasti tulojen yli velkojen osamaksut. - juoppolalli......
Tyhmäkö olet?!?!?? kirjoitti:
"Minusta oikeusminiterin pitäisi puuttua sekä päättäjien täthän ahneeseen rahan- ja koron kiskontaa köyhiltä ihmisiltä."
Kuule,kyllä fakta on se että jos ihminen on oikeasti köyhä,eikä sillä ole rahaa,niin eipä tuollaiset vipit ole silloin sen juttu.Pitää olla vähän v*tun tyhmä ja aasi jos toteaa että palkka ei riitä nyt ja seuraavastakaan ei jää juuri mitään yli,että menee ottamaan tollaisen.Sitten jos ja kun tyrii ittsensä oikeuteen asti,niin voiiivoiii!Ehkäpä sitä sitten oppii siitä eikä ota toistakertaa.
Tosin,näitä sankareitahan on paljon jotka on repinyt joka paikasta kaiken velan mitä vaan saa irti ja sitten ihmetellään kun menee tuplasti tulojen yli velkojen osamaksut.Juu ei se viinakaan ole tarkoitettu alkoholisteille. Juovat silti.
- akkujukka
stpido!ei varmasti saa!!ttyhmää edes ajatella tollasta...haloo....herää pahvi...
- 20+19
Jos pikavippikeisarit toimivat lain mukaan, mistään ei saa edes 100€ vippiä ilman tulo selvitystä ja sen tarkistamista. Jos niitä ei tarkista, velat eivät ole käräoikeus kelpoisia.
- ....
Älä nyt unta näe. Itse olet velan ottanut ja toivottavasti joudut maksamaan sen. Tyhmästä päästä kärsii koko talous.
- 18+16
Sain osan niiltä, mitkä ei uskalla laittaa ulosottoon :)
Pitäsköhän vielä tänne lista laittaa, ketkä ei ollenkaan laita ulosottoon laskujaan. Ymmärtäähän sen jos on vilppii vipin myöntäjällä, mut ymmärtäähän senkin jos vähä on vilppii vippaajalla vastaavasti. :D- 3+2
Vipsterin paikat eivät laita, sekä Rehtivippi ei laita. Vipsteriltä on 2 otettua vippiä sekä tuo Rehtivippi. Kaikki nämä kolme oli laitettu 1.5vuotta sitten Kontanto perintäfirmalle, joka peri niitä. Nyt tämä Kontanto Oy oli siirtänyt nämä velat OK-perintäfirmalle. Kaikissa laskuissa perintäkulut ovat täysin kohtuuttomat alkuperäiseen pääomaan nähden. Tässä esimerkki...
Pääoma: 284,44€
Viivästyskorko: 1,62€
Perintäkulut: 125,50€
Maksamatta: 411,56€
Saa nähdä kuinka monta vuotta mahtavat vielä pyöritellä noita. En suo heille sitä helpotusta että käskisin lopettamaan perinnän ja laittamaan käräjille, vaikka se oikeus minulla nyt on. Vaan annan heidän lisätä kuluja vaan, koska ne ovat nyt jo sellaiset että riitauttamiseksi nuo laskut menevät, kuten huomataan viivästyskorkoja ei juurikaan tule, joten niiden takia summan nousemista ei tarvitse pelätä.
- 5+19
Olet ehkä koko palstain surullisin esimerkki suuresta luuserista. Mutta ei voi kauhalla antaa jos on lusikalla annettu.
- 8+6
On aivan turha huudella jos ei perustele sanomisiin. Mitäs sinä muuten täällä palstalla roikut?
- 9+17
ok pistää aika äkkiä käräjille, kokemusta on
- ulkonakuinlumiukko..
Jäi yksi 75 euron vippi maksamati heinäkuussa 2012 ja nyt kesäkuussa 2013 tuli ystävällisesti huomautus että maksaisitko vipin pois, tai velka lähtee ulosottoon. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Kyseinen pulju on sulkenut sivustonsa!
- 17+20
Meinasitko maksaa??? Ei toinna..
- vippihelvetissä
Minulla on lainaa Vippi.fi ja Vippi24.fi. Sama summa molemmista, ja molemmat näyttävät sisäänkirjautuessa, että velkasaldo olisi 0€.
Joku aika sitten sain perintäkirjeen Ok-perinnästä, mutta velkojana mainitaan vain Vipster, joten en tiedä kumpaa velkaa noista nyt peritään. Sain myös oudon viestin "Jos et maksa blaablaa, siirtänemme saatavan oikeudelliseen perintään." Siirtänemme...? Mitä pitäisi ajatella? Nappaako Vipster luottotietomerkinnän heti kun 60pv on täynnä, vaikkei ehkä siirtäisikään velkaa ulosoton karhuttavaksi?- vippejä myös
jos on epäselvää laskuista tuleehan siitä ottaa yhteyttä yritykseen eikä jäädä pohtimaan keskustelupalstalle. Itse olen ottanut vippi24.fi palvelusta ja ei ole ollut ikinä ongelmia, kun olen soittanut asiakaspalveluun ja neuvotellut heidän kanssaan kun on ollut ongelmia maksaa takaisin. Itseään vaan voi syyttää jos on epäselvyyttä eikä tee asialle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264