heips ! olin noin 4 päivää sitten yhdynnässä ilman ehkäisyä en syö e-pillereitäkään. mutta asiani on se että tänään tuli todella niukkaa vuotoa vaikka kuukautisetkaan eivät tule näihin aikoihin yleensä ja sitten vatsassa tuntuu vähän oudolta ja joudun käymään tosi usein vessassa. voinko olla raskaana ja voiko raskausoireet näkyä näin nopeasti?? ja jos olen raskaana milloin kannattaisi tehdä testi?
raskaudenoireita!
7
130
Vastaukset
- 33+33
Voi olla kiinnittymisvuotoa. No ei, raskausoireita ei tuossa vaiheessa ole.
Raskaustestiä ei kannata tehdä ennen kuin siitä suojaamattomasta yhdynnästä on kulunut 19 vrk, aiemmin testiin ei voi luottaa, eli nega ei välttämättä olekaan nega. Eli odotat kaksi viikkoa.
Haluat varmastikin raskautta jos kerran olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä... - voi luoja..
Raskausoireet eivät ilmesty noin nopeasti.
Kannattaisiko sitä ehkäisyä käyttää jos ei raskaaksi halua tulla? Ei voi olla niin vaikeeta.. Turhaan tulee sitte tännä kitisemään jos sattui raskaaksi tulemaan, oma vika. - aloit
mä en nyt tullu kysymään että kannattaako ehkäisyä käyttää vai ei! ja mä en kitissyt siitä asiasta ja toine juttu mä haluan lapsen !
- jaaa...
Haluat raskaaksi? Ja noin vähän tietoa perusbiologiasta.....
- ...
Näinhän se menee, että heikoin aines lisääntyy villisti....
- nuori äiti
hihhoijaa
kuinkakohan nuori mahdat olla vai oletko nukkunut biologian tunnit?
Perehdy asiaan raskaaksi tulemisesta, odotuksen ajasta ja kasvatuksesta ennen kuin alat edes haaveilemaan omasta lapsesta.
Lapsi on siinä vaiheessa se, jonka kuuluu olla aina etusijalle. Sitten ei enää juosta baareissa tai harrastella seksiä kenen tahansa kanssa. En tiedä kuuluvatko nämä tapoihisi, mutta pointtinani on korostaa ettei lapsia voi vain hankkia koska ne on ihan kivoja tai söpöjä. Ne kaipaavat läheisyyttä, turvaa sekä hoivaa. - voi luoja..
Haluat lapsen, mutta et näytä juurikaan tietävän asioista mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446