heips ! olin noin 4 päivää sitten yhdynnässä ilman ehkäisyä en syö e-pillereitäkään. mutta asiani on se että tänään tuli todella niukkaa vuotoa vaikka kuukautisetkaan eivät tule näihin aikoihin yleensä ja sitten vatsassa tuntuu vähän oudolta ja joudun käymään tosi usein vessassa. voinko olla raskaana ja voiko raskausoireet näkyä näin nopeasti?? ja jos olen raskaana milloin kannattaisi tehdä testi?
raskaudenoireita!
7
143
Vastaukset
- 33+33
Voi olla kiinnittymisvuotoa. No ei, raskausoireita ei tuossa vaiheessa ole.
Raskaustestiä ei kannata tehdä ennen kuin siitä suojaamattomasta yhdynnästä on kulunut 19 vrk, aiemmin testiin ei voi luottaa, eli nega ei välttämättä olekaan nega. Eli odotat kaksi viikkoa.
Haluat varmastikin raskautta jos kerran olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä... - voi luoja..
Raskausoireet eivät ilmesty noin nopeasti.
Kannattaisiko sitä ehkäisyä käyttää jos ei raskaaksi halua tulla? Ei voi olla niin vaikeeta.. Turhaan tulee sitte tännä kitisemään jos sattui raskaaksi tulemaan, oma vika. - aloit
mä en nyt tullu kysymään että kannattaako ehkäisyä käyttää vai ei! ja mä en kitissyt siitä asiasta ja toine juttu mä haluan lapsen !
- jaaa...
Haluat raskaaksi? Ja noin vähän tietoa perusbiologiasta.....
- ...
Näinhän se menee, että heikoin aines lisääntyy villisti....
- nuori äiti
hihhoijaa
kuinkakohan nuori mahdat olla vai oletko nukkunut biologian tunnit?
Perehdy asiaan raskaaksi tulemisesta, odotuksen ajasta ja kasvatuksesta ennen kuin alat edes haaveilemaan omasta lapsesta.
Lapsi on siinä vaiheessa se, jonka kuuluu olla aina etusijalle. Sitten ei enää juosta baareissa tai harrastella seksiä kenen tahansa kanssa. En tiedä kuuluvatko nämä tapoihisi, mutta pointtinani on korostaa ettei lapsia voi vain hankkia koska ne on ihan kivoja tai söpöjä. Ne kaipaavat läheisyyttä, turvaa sekä hoivaa. - voi luoja..
Haluat lapsen, mutta et näytä juurikaan tietävän asioista mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845