heips ! olin noin 4 päivää sitten yhdynnässä ilman ehkäisyä en syö e-pillereitäkään. mutta asiani on se että tänään tuli todella niukkaa vuotoa vaikka kuukautisetkaan eivät tule näihin aikoihin yleensä ja sitten vatsassa tuntuu vähän oudolta ja joudun käymään tosi usein vessassa. voinko olla raskaana ja voiko raskausoireet näkyä näin nopeasti?? ja jos olen raskaana milloin kannattaisi tehdä testi?
raskaudenoireita!
7
169
Vastaukset
- 33+33
Voi olla kiinnittymisvuotoa. No ei, raskausoireita ei tuossa vaiheessa ole.
Raskaustestiä ei kannata tehdä ennen kuin siitä suojaamattomasta yhdynnästä on kulunut 19 vrk, aiemmin testiin ei voi luottaa, eli nega ei välttämättä olekaan nega. Eli odotat kaksi viikkoa.
Haluat varmastikin raskautta jos kerran olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä... - voi luoja..
Raskausoireet eivät ilmesty noin nopeasti.
Kannattaisiko sitä ehkäisyä käyttää jos ei raskaaksi halua tulla? Ei voi olla niin vaikeeta.. Turhaan tulee sitte tännä kitisemään jos sattui raskaaksi tulemaan, oma vika. - aloit
mä en nyt tullu kysymään että kannattaako ehkäisyä käyttää vai ei! ja mä en kitissyt siitä asiasta ja toine juttu mä haluan lapsen !
- jaaa...
Haluat raskaaksi? Ja noin vähän tietoa perusbiologiasta.....
- ...
Näinhän se menee, että heikoin aines lisääntyy villisti....
- nuori äiti
hihhoijaa
kuinkakohan nuori mahdat olla vai oletko nukkunut biologian tunnit?
Perehdy asiaan raskaaksi tulemisesta, odotuksen ajasta ja kasvatuksesta ennen kuin alat edes haaveilemaan omasta lapsesta.
Lapsi on siinä vaiheessa se, jonka kuuluu olla aina etusijalle. Sitten ei enää juosta baareissa tai harrastella seksiä kenen tahansa kanssa. En tiedä kuuluvatko nämä tapoihisi, mutta pointtinani on korostaa ettei lapsia voi vain hankkia koska ne on ihan kivoja tai söpöjä. Ne kaipaavat läheisyyttä, turvaa sekä hoivaa. - voi luoja..
Haluat lapsen, mutta et näytä juurikaan tietävän asioista mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128